The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tracon !! ( ja muut conit)

+5
Wedge
Runningvegetableoil
Varjomieli
Kastepisara
CherryTail
9 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) - Sivu 2 Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Amy Cherryclaw Ke Loka 03, 2012 6:05 am

meikä menee perjantaina nipporiin! elikkä porin 'coniin'. ehkä jopa cossaan

Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) - Sivu 2 Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Runningvegetableoil Ke Loka 03, 2012 9:22 am

Amy Whitespot kirjoitti:meikä menee perjantaina nipporiin! elikkä porin 'coniin'. ehkä jopa cossaan

Mitäs cossia arvon YP suosii, jos on suosiakseen? Minulla on aina ollut kauhean korkea kynnys cossautua, koska pidän sitä kai edelleenkin vähän aistiharhaisena touhuna. En sentään enää ajattele, että cossaajat pitäisi hävittää, niin kuin joskus ajattelin ahdasmielisten tovereideni kanssa. Onneksi uskallan olla erilainen. Fursuitteja kyllä häveksyn edelleenkin, muta cossit on ihan jees, ainakin hyvät cossit, tai Adrianin suunnittelemat.

Itse en kyllä kuitenkaan siihen ryhtyisi, johtunee samurailuonteestani. En oikein ole niin räiskyvä tyyppi, että pukeutuisin miksikään ihmehyypiöksi, pikemminkin olen tämmöinen epävarma nuorukainen. Jos nyt joksikin cossautuisin, niin ehkä Wedgeksi, heheh, ei tarvisi tehdä oikeastaan mitään. Jos minulla olisi amiraali Ackbar naamio, niin cossautuisin oitis häneksi, voisi joka päivä koulussa varoitella kaikkia ansoista ja ansioistakin, jos sille päälle sattuisi.

Huomasin tässaä juuri FMA animea katsellessani, että minulla olisi kaksi toveria joista tulisi ihan precis Ed ja Al. Harmi vain, että he molemmat ovat juurikin semmoisia ahdasmielisiä, joiden mielestä mangat pitäisi hävittää, tai no ei kyllä se toinen, muttei hänkään mistään moisesta perusta. Toinen näistä tovereistani on juuri semmoinen ameeninen Ed, hänen vain pitäisi kääriä kätensä folion, ja sitten toinen näistä tovereistani on semmoinen harmaisiin pukeutuva jättibodari, ihan ehta Al. Itsekin kerran laitoin hiukseni sillä lailla edmäisesti, niin että minulla oli semmoinen Mäkkärin M koristamassa otsaa, iih, olipasse tosi hauskaa.

Ja joo, iski nyt rutto taikka ei, mutta mielestäni cossit nyt kuuluvat ihan tarpeeksi coneihin.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) - Sivu 2 Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Amy Cherryclaw Ke Loka 03, 2012 9:35 am

'kaappi'cossaan, eli käytän ihan perusvaatteita, ja se on cossausta potenssiin kaksi, koska se hahmo jota cossaan cossas ainoassa pätkässään sen sarjan päähenkilöä. legend of korran kutosjaksossa vilahtaa kolmen päähenkilön fanit, jotka on pukeutunu finaalimatsiin näiden päähenkilöiden tyylisesti.
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) - Sivu 2 Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Wedge Ke Loka 03, 2012 9:44 am

OuO onpas monimutkaista. Tai no ei oikeastaan, mutta on kuitenkin. No onnea vain coniin ja cossautumiseen. Harmi etten asu Porissa Mad . Olisi ollut niin kiva tulla sinne coneilemaan, mutta kaikkea ei aina ehk' kuitenkaan voi saada. Cossautuminen, on joo vähän outoa, mutta toisaalta ihan siistiä. Fursuittaaminen nyt on niin mitä on. Suunnittelinkin tässä eräänä päivänä Naruutiksi cossautumista, ja näin kirpputorillakin semmoisen hyvän Narutohaalariaihion. Eli semmoisen oranssin. Sitten olisin vain tarvinnut semmoisen huivin ja jotain. Mutta ehkä se ei ole minua varten. En muutenkaan kävisi missään Coneissa, joten miksi turhaan. Vaikka kouluun olisi kyllä ihan kiva mennä naruuttina. Kaikki vain stalkkailevat, mutta siihenhän olen jo tottunut. Pitäisi vielä joku päivä mennä kimonossa kouluun. No ei sentään.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) - Sivu 2 Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Wedge Pe Marras 02, 2012 3:19 am

No mutta jos nyt tässä nyt puhutaan conien vierellä cosseistakin, vaikka ne todellakin eivät olekaan suorassa yhteydessä toisiinsa, mutta ihan sama. Ei tämä nyt ihan offia ole. Kuitenkin vähän. Mutta kuitenkin en tosiaan missään conissa ole ollut, vaikka kyllä täällä kotikaupungissani tulee olemaan ensi viikolla semmoinen nuorten cosplaytapahtuma. Sinne mä meen, jos jaksan. Uusi tehtävä. Olen vähän yllättynyt että täällä on tuommoista toimintaa. Mutta mikäs sen mukavampaa. En kyllä ajatellut sinne mitään cossautua. Kirjastolla se on. Siellä oli kyllä semmoisia lappuja, että oletko kiinnostunút cosplaysta ilmoittaudu. No en ilmoittautunut. Mutta katsotaan nyt jos sinne satun menemään.

Mutta se minun piti sanomani, että kun nyt en ostanut sitä Naruutticossia vaikka tilaisuus olisi ollutkin niin olen sentään jotain hauskaa. Olisi siellä kyllä nauruuttihousut vielä olleet, mutta ehkä Naruutiksi cossautuminen ole minua varten. Mutta mikä parempaa ostin kuitenkin talvitakin. Enkä mitään ihan mitä tahansa talvitakkia, vaan semmoisen hienon Ayamecossin. Siis semmoisenn pitkän takin, joka ulottuu sinne nilkkoihin asti. Nyt voin aina kuvitella olevani Aaya koulussa. Aah. Äitini ei vain oikein pidä siitä, mutta mistäs sitten pitäisi. Ja kyllä tässäkin tilanteessa kaikki stalkkaavat, mutta stalkattiin sitä ennenkin.

Oliko Aami hauskaa conissa?
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) - Sivu 2 Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Runningvegetableoil Ke Marras 07, 2012 11:52 am

Niin, tämä nyt on ajautunut vähän cossikeskusteluksi, mutta turha kai sille enää olisi omaa topaansa laittaa, ja ovathan cossit ja conit eittämättä kovin yhteennivoutunut harrastus niin, että jatkan nyt aiheesta täällä.

Cossauduin tänään potennssiin 5, liikunnan opettajani luuli minua Temariksi. Hahhah, se oli erittäin helppoa, menimme vain liikunnan tunnilla keilaamaan, ja sitten semmoiseen tulostietokoneeseen laitoimme itsellemme hauskoja nimiä, olin sitten Temari. Sitten kotona laitoin itselleni Temarihiukset, niistä tulikin kokolailla hienot & onnistuneet, muttei kovinkaan käytännölliset. Ehkä joskus menen kouluun Temaricossissa, taikka sitten en.

Paikallinen cossitapahtuma tosiaan lähestyy. "Nuori, kiinnostaako sinua cosplay?" Nojoo, mutta en kyllä harrasta sitä, paitsi tuommoisissa hauskoissa potensseissa. Metsä ei ole roskis, mutta sinne voi heittää roskia. Olisi kyllä kiva mennä stalkkailemaan paikallisia cossaajia, mutta kun se tapahtuma on vähän pirulliseen aikaan, eikä sijainti ole kuitenkaan ihan niin paikallinen, että pääsisin sieltä mitenkään kauhean järkevästi kotiin, nyyh nyyh, kamalaa jos menetän elämäni conikokemuksen ihan tässä kotikonnuilla, joka ei ole kovinkaan tunnettu paikka coneistaan.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) - Sivu 2 Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  neqqu La Marras 10, 2012 1:25 am

Jatkan tätä cossaamis aihetta ^^
Ajattelin tässä yksi päivä että joskos sitä aloittaisi cossaamisen, ihan kotona vaan ainakin aluksi. Ajattelin sitten Kakashia (Yllätys...) Joten, veljelläni oli semmoinen harmaa peruukki, jossa oli edessä semmonen otsakalju, ostettu joskus tiimarista. Se oli hänelle tarpeeton, aloin parturoida sitä ja käänsin otsakaljun pään toiselle puolelle. Sitten vielä yritin kohentaa sitä vähän ja jotenkin sainkin sen toimimaan. Sitten selailin vähän nettiä ja tein itselleni konohan otsasuojuksen. Leikkasin ensin tölkistä metallin palan ja liimasin sen kuumaliimalla kankaalle, sitten sidoin sen otsaani. Tunsin oloni jo niin ninjaksi Very Happy Tein sitten vielä maskin, muita vaatteita minulla ei olekkaan. Ajattelimme mennä yhden kaverini kanssa Animeconiin, joskus. Hän saisi olla Gai ja minä olisin Kakashi. Nojoo, ehkei ihan, mutta menisimme kuitenkin. Ennen pidin cossaamista jotenkin tosi inhottavana, nyt alkoi vasta kiinnostamaan. Kaippa siitä voisi saada hyvän harrastuksen Smile
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) - Sivu 2 Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Wedge Su Marras 11, 2012 6:12 am

No joo tämä on vähän riistäytynyt käsistä, mutta kyllähän tosiaan cossit kuuluvat niin olennaisena osana coneihin, etten minä ainakaan näe pahaksi cossikeskustelua conitovassa, mutta sillähän nyt ei ole merkitystä. Mutta en nyt voi olla jatkamatta mainioa cossikeskustelua. Mutta kyllähän tämän voisi käsittääkseni YP jakaa kahdeksi aiheeksi.. Mutta sitä tuskin koskaan tapahtuu niin ihan sama. Mutta tuo Nequn cossikertomus oli kyllä hyvä. Ja Nequn cossikin oli mahtavan hieno. Se oli jännä miten vain kotoisista tavaroista kehkeytyy niin hieno Kaksu

. Ja tuo mitä Neqqu sanoikin että ennen piti cossausta typeränä, mutta nykyään on lämmennyt. Ihan sama minullekin, ennen vihasin cossaajia, mutta nyt tekisi mieleni melkein itsekin cossautua, ei nyt ehkä ihan, mutta kuitenkin. Olen kyllä vähän katsellut että näytän vähän joiltain hahmoilta, ja sitten kokeillut näyttää vielä enemmän niiltä, ja se on onnistunut ihan ookoo. Mutta vaikkakin suhtautumiseni cossautumiseen on muuttunut mahtavasti, niin fursuittaaminen pysyy vieläkin mielessäni tyhmänä. Se on jotenkin etovaa, ja ne ovat usein tyhmän näköisiä ne puvutkin. En tiedä tulenko siitä koskaan pitämään.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) - Sivu 2 Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Runningvegetableoil To Joulu 27, 2012 2:28 am

Voisin jatkaa muinaisesta coniaiheesta. Nimittäin kun olen nyt tässä viimeaikoina lueskellut Animeita ja vähän muutakin, ja siinä nyt on tullut väkisinkin tutustuttua kaikenmaailman coneihin, joita onkin täällä meillä Suomessa paljon enemmän kuin olisin koskaan osannut arvatakaan. Minua kyllä kovasti huvittaisi mennä ensi kesänä taasen johonkon lystikkääseen coniin.

No ainakin tuo viime kesänä kokemani Finncon on ensi kesänä Helsingissä, joten sinne kyllä menen mitä varmimmin, kun ei välimatka päätä huimaa, ja Hkissä on jopa mukavia tuttuja ja juttuja, niin sinne meneminen nyt on ihan helppo nakki. Se on kyllä vähän harmillista, kun Finn ja Animecon eivät enää ole yhdessä, en nimittäin oikein voi olla himoitsematta semmoisiin Animeconin kaltaisiin jättimäisiin cossiorgioihin soluttautumista. Finnconissa nyt oli kuitenkin pääpaino ihmisistä semmoisia vihaisia scifisetiä, niinkuin yhdessä Animessa juuri sanottiin. Ei sillä, että scifisedissä olisi mitään vikaa, päinvastoin, mutta voisi vain olla hauskaa mennä stalkkailemaan semmoista cossailun suurta riemujuhlaa. Itse nyt tuskin mihinkään tuommoiseen Animeconiin cossautuisin, kunhan vaan naureskelisin sivusta muille, hahhah.

Se nyt vain on harmillista, että Animecon järjestetään ensivuonnakin Kuopiossa, johon nyt on aika sairaalloisen pitkä matka, no oli kyllä Tampereellekin suunnilleen samanpituinen, mutta en tiedä. Aika näyttää, olisi kyllä huippuhauskaa mennä Animeconin pukuilijodien joukkoon semmoisena vihaisena scifisetänä, minä kun taidan muistuttaa semmoista enemmän, ghahah.

Tai sitten voisi kyllä edelleen perustaa sen oman conin tänne paikkakunnalleni, jossei vielä coneja tunneta. Tiedäisin jo oivan nimenkin, nimittäin Tsukocon, ha-ha-haa.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) - Sivu 2 Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Foxxy Ma Kesä 16, 2014 4:22 am

Enpä ole ollut aktiivinen tällä foorumilla xD

mutta, kuinka moni on tulossa vuoden 2014 Animeconiin ja Traconiin? Itse olen kumpaankin menossa, tosin Animeconissa olen vain lauantain.
Foxxy
Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Join date : 05.09.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

http://www.wildwolf.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) - Sivu 2 Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa