The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tracon !! ( ja muut conit)

+5
Wedge
Runningvegetableoil
Varjomieli
Kastepisara
CherryTail
9 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  CherryTail Ti Elo 30, 2011 5:41 am

Hei, käyttekö te missään coneissa? Tai onko kukaan tulossa Traconiin Tampereelle? Itse olen sinne menossa(Nighteyen kanssa =3), ja olisi kiva nähdä teitä muitakin siellä =D Saisi nimille kasvot =3 Smile cherry

CherryTail
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 67
Join date : 22.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Kastepisara To Syys 01, 2011 6:23 am

mikä on Tracon? Question
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  CherryTail Pe Syys 02, 2011 11:23 am

http://2011.tracon.fi/ Käy tuolta kattoon tarkemmin =)

CherryTail
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 67
Join date : 22.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Varjomieli La Syys 03, 2011 12:43 am

Wow! Haluaisin tulla sinne, mutta vanhempani eivät varmaankaan anna lupaa...
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Kastepisara La Syys 03, 2011 10:23 am

olis se ihan kiva mennä joskus johonki coniin mutta mieluiten menisin animeconiin koska se on ilmanen ja mun sisko on ollu siellä ennenki ja on vaikuttanu kivalta Very Happy
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Runningvegetableoil Ti Toukokuu 22, 2012 5:52 am

Täällä minun läheisyydessäni ei ole kyllä conin conia. Koneja sen sijaan tuossa ihan lähes vieressä, mutta en oikein ole innostunut ratsastamisesta tai muustakaan hevosten kanssa askartelusta. Paljon mieluummin vierailisin jossain conissa. En ole kyllä ikinä kuullutkaan mistään, mutta pitäisiköhän tehdä vaikka kunnallisaloite semmoisen järjestämisestä täällä kotipaikkakunnallani. Tai sitten voisi tietysti perustaa itse tuohon läheisen kirjaston pihaan. Onnekkaita olette kyllä te, jotka coneissa käytte.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Wedge Su Kesä 17, 2012 7:45 am

Ikinä kuullukkaan mistään coneista ennen tätä topaa. Kuullostaa kyllä melkomoisen kiinnostavalta touhulta. Spottasin juuri tässä viikko sitten lehdestä että Tampereella on 20-22.7. Finncon. Scifikirjallisuuden ystävänä olin heti kiinnostunut. Vierailijoista en kyllä tunnistanut yhtään nimeä. Mutta en niitä kyllä ihan kauheasti tiedäkään, ja osa on varmaankin jo kuollut. Siinä lehdessä oli kyllä vain ne kunniavieraat että muitakin on tulossa. Paitsi nyt kun selailin niin siellä näkyi Don Rosa Aku Ankka & maailmanloppu. Finnconin aiheenahan tänävuonna on maailmanloppu. Tuo on ilmeisesti Animeconin yhteydessä niin saisi kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Tuo nimi on vain vähän häkellyttävä, eihän tuo ole mikään Teini-ikäisten mutanttininjahevosten tapaaminen.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Runningvegetableoil Su Kesä 17, 2012 10:03 am

Ooh ooh, tuohan vaikuttaa kyllä jo pirullisen mielenkiintoiselta. Harmi vain, että asun myös pirullisen kaukana Tampereesta, joten taitavat jäädä nuo jortsut väliin. Scifi ja fantasia ovat kyllä vieläkin lähempänä sydäntäni kuin anime. Kivisyömmein vuotaa verta varsinkin, kun tuo oivallinen scifikirppis jää väliin. Tai eihän sitä ikinä tiedä, jos vänkäisi itsensä vänkäriksi, mutta olisi se nyt ehkä vähän turhan vaikea reissu silti. Pidän edelleen kiinni idéstä, että järjestän tänne paikallisen kirjaston pihalle oman conin. Tervetuloa vain kaikki, vaikka huomenna! cat
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Wedge Ma Kesä 18, 2012 5:21 am

No niin joo. En minäkään varmaan oikeasti ole tuonne menossa, kun minäkin asun vähän turhan kaukana Tammerkoskesta. Eräs veljeni asui kyllä Tampereella, mutta hän ei saanut sieltä kesätöitä eikä siten asu siellä kesällä. Harmi sinänsä, kun hän oli kutsunut minut sinne kesällä. Olisi voinut hoitaa vielä yhden kärpäsen vierailemalla veljelläni. Mutta aina ei kaikki satu kohdalleen.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Runningvegetableoil Ke Heinä 04, 2012 11:43 am

Oj, vad trevligt! Kotoisa päällikkömme, äitini tässä puhui jostain kesäisestä Tallinaan menosta, ja siihen sanoin, ett' mennään mieluummin Tampereelle, siellä on Finncon. Emoni siihen, ett' no mikä nottei. Nyt näyttää siis sittenkin siltä, että pääsisin tuolla hulvattoman mielenkiintoisassa Finnikonissa käymään. Mikäs sen mukavampaa, pääsee näkemään vänkäreitä sun muuta.

Onkohan täältä kukaan myy löydettävissä tuosta tapahtumasta, sinnehän voisi järjestää vaikka SK-miitin. cat
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Wedge Pe Heinä 20, 2012 7:30 am

Mikään matka ei ole liian pitkä kuljettavaksi. Siispä suuntaan huomenna kohti Tampereen yliopistoa. Finnconiin siis. Odotan sitä hirveesti. Pitäänee vain herätä vähän yli-inhimillisen ajoissa, mutta sehän ei minua estä lähtemästä coneilemaan ensimmäistä kertaa elämässäni. Kohti TREttä siis.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Runningvegetableoil Pe Heinä 20, 2012 8:41 am

Sama kohtalo odottaa. Tz, kai sitä voisi järjestää vaikka SK-miitin siellä. Onneksi pääsen sinne autolla, ettei tarvitse mennä konilla tai apostolilla. Olisi vähän turhan pitkä matka semmoiseen. Laitan tietysti SK-miittiin uljaan SK-paitani. Ajattelin kyllä, että pitäisiköhän cossautua, mutta ei sentään. Ei taida oikein kuulua tämän tapahtuman luonteeseen. Enkä kyllä olisi muutenkaan cossautunut. Paitsi jos Adrian olisi suunnitellut sen. Ozin velhossa on niin hienot cossit.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  neqqu Pe Heinä 20, 2012 10:22 am

Kertokaahan sitten finconissa olleet, että mitä siellä oli ja minkälaista, kun en itse sinne pääse Smile
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Runningvegetableoil La Heinä 21, 2012 6:45 am

Tulin & näin & voitin. Olihan tuo ihan lystikäs paikka tuo finncon. Tuli tuolla retkellä suureen maailmaan tutustuttua myös Tampereen muihin ihmeisiin, ihan oiva kaupunki, ei siinä mitään. Coni nyt oli semmoinen yliopisto, johon oli ahdettu kaiken maailman kirjamyyjiä ja tuote-esittelijöitä. Hullut porot jakoivat siellä ilmaista rahaa, ja spottasinpa yhden ilmaisen kirjankin. En langennut moisiin, sillä minulle on opetettu, että ilmaisia asioita ei ole olemassakaan. No, en kyllä usko siihen, mutten siltikään langennut noihin ilmaisjuttuihin.

No lankesin minä sentään sen verran, että otin sieltä karamellin ja rintanapin, badgen. Nyt lähemmin tarkasteltuani siinä badgessa on jonkun liskon kuva, aika hieno. Ostin myös huippuhalvan paidan, joka maksoi kolme (3) euroa (€). Ihan käypä hinta hyvästä paidasta. Ennyt sitten mitään kirjoja ostanut, kun niitä nyt tuppaa saamaan halvemmallakin, jos uskaltaa mennä finnconia edemmäs kalaan. Erikoismaininta täytyy minun antaa todella hienosta Tampereen yliopiston rehtorit galleriasta.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Wedge La Heinä 21, 2012 7:17 am

No voin minäkin tässä lyhyesti kertoilla kuulumisia kun Neqqu noin kauniisti pyysi. Aika moisen saman moisia kokemuita kuin RVOlla. Con oli ihan hauska, siellä hillui myös semmoisia coseihin pukeutuneita, että olisi se kai sittenkin sopinut siihen. En kyllä oikein ymmärrä miksi joku haluaa näyttää keltatautiselta. Sitten näin siellä ehkä, suuri ehkä mutta saatoin nähdä siellä Syksy Räsäsen. Ooohh. Siellä oli myös engelskaa solkkaava tyyppi joka oli tehnyt tosi hienoja pienoismalleja, ja figuureja.

Tampere oli vähän outo kaupunki. Heti pisti se kun siellä on aivan käsittämättömän typerät liikennevalot. Ensinnäkin ne vain seisottavat viisi tuntia vaikka ketään autoa ei näy missään, ja vaikka näkyisi niin olen tottunut vähän ripeämpään toimintaan. Mutta odottavan aika on hauska. Lisäksi minut sai vähän hikeentymään kun jotkut spurgut päättivät osoittaa siellä mieltään ja valtasivat katuja, eikä päässyt kunnolla liikkumaan, piti paeta sivukujalle.

Mutta muuten kyllä ihan kiva kaupunki. Lidl, monta antikvariaattia, kirppiitä, sitten niitä jotain Robbarin vastineita, joista ainakin yksi oli sokkeloportaikko. Törmäsin myös hippijortsuihin. Nimittäin papujuhliin. Siellä jaettiin ilmaista vegaanista papuruokaa. Hyvää oli.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  iikomauku Ke Elo 01, 2012 1:18 pm

Syyskussa lähdössä Traconiin joko fursuitissa tai Jack Sparrow cossissa, jos joku tunnistaa (kannan luultavasti mukana jos jonkinlaista iiko-nimellä varustettua nimikylttiä ja muuta krääsää) niin halatkaa/moikatkaa ihan rohkeesti! Very Happy On aina kiva nähdä nettiläisiä tapahtumissa. (Tosin kannattaa mainita kuka on ja mistä tulee, muuten en kyllä tunnista/muista.)

Aikasemmin oon ollu vaan viime vuoden Traconissa, silloin koira-fursuit päällä. Tavoitteena olis ens vuonna käväistä Desuconissa ja ehkä Animeconissa, jos se järjestetään.
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  iikomauku Ke Elo 15, 2012 5:02 am

Hirmuinen tuplapostaus iskee, koska haluun nostaa tän jos joku vaikka nyt tietäis onko tulossa Traconiin tänä vuonna. Ite päätin että tuun, suitissa. (En cossissa kuten ensin suunnittelin.)
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Wedge Ke Elo 15, 2012 7:06 am

No eeen ole tulossa. Finncon sai täyttää vuoden conkiintiöt. Ei minulla sinänsä olisi mitään sitä vastaan että lähtisin Traconiin. Tampere kun on edelleen niin kaukana, että se matkakin jo kestää kauan. Tracon taitaa muutenkin olla semmoinen ryysistapahtuma, kun Finnconissa silloin kun siellä kävin, oli sopivasti väkeä. Ja muutenkin, sehän on anime ja roolipeli tapahtuma. Ja en ole ikinä oikein katsonut mitään animea, enkä harrasta roolipelaamista, joten...
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  iikomauku Ti Elo 21, 2012 9:55 am

Siirryin tänne tuolta palaute-alueelta, kun aloin miettiä että miltä Warriors-miitti Traconissa kuulostais? Eipä tuossa ole järkeä jos joku 3-4 henkilöä olis tulossa, mut aina kannattaa kysyä, siispä.
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Runningvegetableoil Ti Elo 21, 2012 10:09 am

Kuten olen täällä murheissani todennut, on Tracon minulle liian kaukainen, no olin kyllä Finnconissakin, tapahtuma, ja sen lisäksi minusta ihan törkeän hintainen. Vihaan kapitalismia, ja sitä että ihmisiä rahastetaan sisäänpääsyllä johonkin tuommoiseen tapahtumaan. En nyt muista niitä Traconin hintoja, mutta sen muistan että se oli liigaa, joka on aina liikaa. Eikö se nyt riitä, että siellä tuhlaa rahansa kaiken maailman myyntiartikkeleihin tms? No mutta, elämmehän toki maailmassa, jossa raha ratkaisee. Eläköön kuningas Mammona.

Boikotoin siis Traconia moraalittoman sisäänpääsymaksun takia, koska jo matka kustantaisi ihan tarpeeksi sinne pääsemisestä. Ei sillä, etteikö minua mikään Tracon kiinnostaisi. Kyllä toki kiinnostaa, tosin ei niin paljon kuin Finncon. Minua vähän muutenkin peloittaa, etten edes sulautuisi sinne Tracon joukkoon kovinkaan hyvin, ei sillä, että se olisi minulle mitenkään tarpeellista, mutta Finnconissakin näin jo tarpeeksi kaiken maailman cossautujia, jotka yleisesti ottaen saavat hiirensappeni kiehumaan. Ja tämäkään ei tietenkään ollut hlökohtaista. Jos kuitenkin päädytte miittiin, niin voin sitten liittyä seuraan vaikka astraalitasolla tai jotain. Vaihtoehtojahan riittää.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  iikomauku Ti Elo 21, 2012 11:46 am

Niillä ei oo oikeutta kerätä voittoa tolla tapahtumalla, ne pyytää sisäänpääsynä vaan sen verran että ne saa maksettua tapahtuman. Loput mene ensi vuoden tapahtuman järjestämiseen. :3
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Wedge Ke Elo 22, 2012 6:02 am

Ooooh Tracon ei olekaan kapitalistien juhla. No se muuttaa vähän asioja. No mutta joo en kyllä sitä siinäkään tapauksessa maksa. Ei se kyllä tosiaan olisi yhtään hullumpaa tavata soturifaneja, mutt' kun siinä on noita esteitä mitä Nuhis tuossa toikin ilmi, ett' tääll' on porukkaa ympär' Suur-Suomea. Mutta ainahan voi pitää virtuaalimiittej' jos ei muuta. Onhan se tietenkin vähän eikä ihan vähääkään köyhempää, mutta miitti on aina miitti. Tuossa on esim. tuo chatjuttu, ja siellähän voi miitata jos haluaa.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Runningvegetableoil Ke Elo 22, 2012 8:05 am

Finnconin järjestäminen siis ilmeisesti on ilmaista, tai sitten taustajoukoissa on joku superhyväntekijä. Tai sitten Tracon on vain niin porvarillinen tapahtuma, että järjestämiseen on pakko tuhlata mielettömät summat rahaa. En tässä kyllä mitenkään dissaa Traconia, vaikka ehkä vähän siltä vaikuttaakin. Oikeasti olen vain alakuloinen, kun en tosiasioiden estelemänä saata sinne saapua. Tiedän, että minua odottaa saiturin joulu. Laatu kaiketi maksaa, tai sitten ei.

Ja Lohko pakinoi ihan totta noista virtuaalimiiteistä. Onhan se meille sosiaalisesti elämättömille, saitureille ja kaukomailta entäville ihan hyvä vaihtoehto, joskin se kuolettaa kaikkia hienoja oikean chatin ominaisuuksia.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Foxxy To Syys 20, 2012 7:02 am

Minä olen kerran käynyt conissa. Conit ovat yleensä niin kaukana, etten niihin jaksaa edes raahautua, ellen sitten saisi mukaani joitakin tuttuja. Tosin ovathan ne tapahtumat todella mukavia, ei sen puoleen. Ihmisiä on paljon, ja minun on todella hankala liikkua kamalan suuressa ihmisryhmässä. Olin kesällä -12 Kuopion Animeconissa ja siellä oli parasta! Ostin sieltä sellaisen Riki-mangan suomeksi, muutamia Gingaa koskevia fan artteja oli myynnissä, ja sellainen ihana itsetehty pieni Totoro :) Sain myös Yoshihiro Takahashin nimikirjoituksen!

Mutta mikäli Kuopioon on tulossa lisää coneja kesän aikana, olen menossa.
Foxxy
Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Join date : 05.09.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

http://www.wildwolf.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Amy Cherryclaw Ke Loka 03, 2012 6:05 am

meikä menee perjantaina nipporiin! elikkä porin 'coniin'. ehkä jopa cossaan
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tracon !! ( ja muut conit) Empty Vs: Tracon !! ( ja muut conit)

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa