The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Elokuvat

+11
iikomauku
neqqu
Wedge
Runningvegetableoil
CherryTail
Georgy Porgy
Auringonkukka
Ukkoskäpälä
Nighteye
Varjomieli
Kastepisara
15 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Elokuvat - Sivu 2 Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Runningvegetableoil Ke Heinä 11, 2012 10:22 am

Kuinka nautinkaan juuri äsken kirjastosta lainaamastani nostalgisesta VHS-kasetista, josta näin yhden parhaista näkemistäni elokuvista ikinä. Se oli semmoinen kuin Ihmemaa Oz perustuen tietysti L. Frank Baumin täydellisyyttä hipovaan mestariteokseen vuodelta 1900. Tämä elokuva olikin sitten 39 vuotta uudempi tapaus, eikä se tosiaankaan ensi-iltavuonaan ollut mikään jymymenestys. Onneksi siitä TVn ansiosta tuli klassikko, onhan siinä jopa oscarin saanut Over the rainbow veisu, joka todellakin on aina yhtä koskettava. Paljon muutakin hyvää musiikkia sisältyi tuohon elokuvaan.

Juonta oli muutettu kirjasta juuri sopivan elokuvamaiseksi. Dramatiikkaa ja erikoistehosteita riittää vaikka muille jakaa väkivallan kuitenkin näytellessä miellyttävän pientä roolia. Näyttelijäntyö on tässä mitä parahinta, ja Adrianin suunnittelemat costüümitkin ovat mitä hienoimpia. Voi kuinka haluaiskin jonkun tuohon elokuvaan liittyvän cosplayasun.

Kuten aiemmin mainostamassani Ryhmyelokuvassa, oli tässä Ihmemaa Ozissakin läjäpäin hyvin koulutettuja eläimiä. Mm Toton näyttelijä Toto oli uskomattoman uskottava ja taitava koiranvirassaan. Lentävät apinat olivat myös hyvin rooleihinsa koulutettuja, ja ne pöllöt. Pelottaa vieläkin kun muistelen niitä. Leijona ei tainnut olla leijona, muttei sen väliä. Näyttelijä oli joka tapauksessa loistava, ja hänellä oli tosi upea cos.

Kaiken kaikkiaan mitä suositeltavin elokuva ihan jokaiselle. Paitsi jos ihannoit väkivaltaa, etkä voi elää ilman sitä eli olet militaristi, niin en suosittele tätä, vaikka tässä esitelläänkin ukko Mauseria, niin ei sitä tässä kyllä käytetä.

Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat - Sivu 2 Empty Vs: Elokuvat

Viesti  neqqu To Heinä 12, 2012 8:11 am

Käytiin eilen katsomassa Men in black 3 ja oikein 3D:nä. Oli kyllä outoa, en ole koskaan ennen ollut 3Dssä. Elokuva oli tosi jännittävä, vaikka olen nähnyt vain 1 osan, en kakkosta. Tykkäsin siitä paljon, scifi on mielestäni hyvää (paitsi jos on halvalla tehty niin ei kiitos, olen aika kriittinen semmoisissa).
Vihaan elokuvissa ylikaiken surkeita suomidubbeja ja halpoja tehosteita, ne tosiaan käyvät hermoilleni.
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat - Sivu 2 Empty Vs: Elokuvat

Viesti  neqqu La Heinä 21, 2012 6:59 am

Teinpä aikanikuluksi oikeen tämmösen listan viimeaikoina katsomistani elokuvista, tai ainakin mitä niistä muistin Very Happy Saattaa olla vanhempiakin kuin "viimeaikoina" katsottuja. Tähän ei sisälly animaatio-, eikä piirretytelokuvat.

-The Prestige (2006)
-POTC1 Curse of the Black Pearl (2003)
-POTC2 Dead man’s chest (2006)
-POTC3 World’s end (2007)
-POTC4 On strange Tides (2011)
-Camp Rock (2008)
-Camp Rock 2 The final Jam (2010)
-The three musketeers (2011)
-The school of Rock (2003)
-Johnny English: Reborn (2011)
-Men in black (1997)
-Men in black II (2002)
-Men in black III (2012)
-Lord of the rings: The Fellowship of the Ring (2001)
-Lord of the rings: Two towers (2002)
-Lord of the rings: The return of the King (2003)
-The Ring 2 (2005)
-The Hangover II (2011)
-Napapiirin sankarit (2010)
-History of the world part 1 (1981)
-Leon (1994)
-Rambo: First Blood part II (1985)
-Forrest Gump (1994)
-Iron Man (2008)
-Transformers (2007)
-Transformers: Revenge of the Fallen (2009)
-Transformers: Dark side of the moon (2011)
-A Knight’s tale (2001)
-The legend of Drunken master (1994)
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat - Sivu 2 Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Wedge La Heinä 21, 2012 7:06 am

En nyt jaksanut spotata tuolta oikein mitään mestariteosta. Suuri osa oli semmoisia josta en ole ikinä kuullutkaan, ja sitten vielä osa niista joista olin kuullut, niin en nähnyt. Mutta tuo Napapiirin sankarit, olen nähnyt. Koulussa oli pakote. En oikein pitänyt siitä. Oikeastaan se oli aika huono. Mutta piristyksen siihen toi ilmeinen Jedi-toinen taso. Ah kuinka raskas valinta sillä yhdellä oli kun se ei tiennyt kääntyykö pimeälle puolelle vai valitseeko jedin tien. Siinä mielessä se oli kyllä aika hyvä. Muutenkin surkeista elokuvista on hauska etsiä piilotettua toista tasoa. Onneksi luin koulussa pakotettuna. Kärpästen herran, ja sen tutkiskelemisen kautta sain lisäselkoa toisiin tasoihin.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat - Sivu 2 Empty Vs: Elokuvat

Viesti  iikomauku Ke Elo 15, 2012 4:57 am

Ehottakaa jotain hyviä animaatioleffoja katottavaks, jotain ei-niin-tunnettuja koska oon nähny melkeenpä kaikki. Just viime viikolla täytin pari isoa aukkoa sivistyksessä kattomalla Road to Eldoradon ja The Emperor's New Grooven. Loistavia oli molemmat, hyvää huumoria ja varsinkin Eldoradossa todella upeaa animointia.
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat - Sivu 2 Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Wedge Ke Elo 15, 2012 6:52 am

Tässä asiassa en oikein voi sinua auttaa, sillä voin sanoa kai oikeastaan ett' en ole ikinä nähnyt mitään animaatioelokuvaa. Voieeeei. Yleissivistyksessäni taitaa olla paljon paikattavaa. Vai olenkohan. No en kai. En kyllä ole elämässäni kovin montaa muutakaan elokuvaa hirveästi nähnyt. Mitä nyt koulussa, ja muutaman ihan pakollisen elokuvan toverillani. Kun ei meillä televisiotakaan ole, niin tulee varjelluksi moiselta saasteelta. Yleiskuvani elokuvista on kyllä se että suurin osa on huonoja. On tietenkin hyviäkin. Amfetamiini Ollin oppivuodet, voisi olla mahtava kokemus, en sitä ole vielä nähnyt. Mutta valitan ett' en voi auttaa.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat - Sivu 2 Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Runningvegetableoil Ke Elo 15, 2012 10:03 am

iikomau kirjoitti:Ehottakaa jotain hyviä animaatioleffoja katottavaks, jotain ei-niin-tunnettuja koska oon nähny melkeenpä kaikki. Just viime viikolla täytin pari isoa aukkoa sivistyksessä kattomalla Road to Eldoradon ja The Emperor's New Grooven. Loistavia oli molemmat, hyvää huumoria ja varsinkin Eldoradossa todella upeaa animointia.

Muistaakseni olen nähnyt tuon Eldoradon, ja se oli aika typerä. Olen kyllä siinä mielessä aika samaa mieltä Lohon kanssa, että elokuvat ovat aika usein typeriä. Tai siis, että en pidä elokuvista. No pidän tietysti joistakin. En ole kyllä animaatioita niinkään hirveästi nähnyt. Villeinä lapsuusvuosinani katselin tietysti kaikenlaisia klassikoita, mutta vanhemmiten olen vähän karsastanut animaatioita, kun nykyään ne ovat semmoista karmivaa digitaalimuovailuvahasontaa.

Mietin tässä pääni puhki ei-niin-tunnettuja animaatioita, joita olisin nähnyt. Ei tosiaankaan tullut mieleeni yhtään, paitsi Puutarhavideoiden Täti vihreä. Sitten muistin, että se onkin näytelty, siinä on vain animoitu kansikuva. Se on kyllä joka tapauksessa tosi mahtis lyhytelokuva, että kannattaa toki katsoa. Opettavainenkin se on kuin mikä. Harmi vain, että se VHS, joka meillä siitä on, on jumittunut rikkinäiseen VHS-soittimeen. Pitäisi varmaan joskus purkaa se koko muovihäkkyrä, niin voisi taas nautiskella Täti vihreän opetuksista.

Ilmeisesti en ole animaatioihmisiä, mutta kai se kertonee jotain suhtautumisestani koko taiteenlajiin.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat - Sivu 2 Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Wedge Ti Syys 11, 2012 10:08 am

No nyt kun olen näköjään täällä mainostanut tuota Ollin oppivuosia, niin mikä etten vaikka vähän arvostelisi sitä. Ehdottomasti kyllä näkemisen arvoinen, eikä mikään hyllyynjätettävä. Mustavalkomykkäelokuva kertoo jo aika paljon tästä elokuvasta. Taattua laatua. Tässä oli kyllä huomioonotettavaa semmoinen seikka että Ollin (joka on poika) näyttelijä, semmoisissa kohdissa missä Olli oli semmoinen pikkunatiainen oli tyttö. Nimittäin ohjaajan oma tyttö vai miten se meni. Joka tapauksessa. Kyllä olin huomannut että se Olli oli tosi tyhmän näköinen, mutta en osannut arvata että se on tyttö. Vasta sitten lopputeksteissä se selvisi. Olin tätä ennen kyllä lukenut Ollin oppivuodet, eli juoni oli tuttu. Kirjan juonta oli noudatettu ihan orjallisesti, mikä on oikeastaan hyvä. Ei kai tuohon aikaan tehtykään varmaan niin että niitä käytiin käpälöimään niitä kirjojen juonia erilaiseksi elokuvaksi. Se on vähän harmillista joissain nykyelokuvissa.

Mutta olen tässä tutustunut vielä yhteen Suomi-filmin klassikkoon. Nimittäin Kun isällä oli hammassärky :yn. Se oli todellinen mestaripala. Yksi parhaista näkemistäni elokuvista varmasti. Se oli aika lyhyt joten siinä samalla VHSllä oli joku toinenikin, joku runoilijajuttu. En katsonut sitä, siinä oli joku Viiltis joka heitettiin ulos talosta. Mutta kun isällä oli hammassärky oli samaa kategoriaa kuin OO eli mykkäharmaasävy. Mutta yksi tosi iso juttu oli eriä. Nimittäin KIHissä oli musiikit. Ne vasta olivatkin jotain. Etenkin semmoinen hammassärkyteema oli ihan mahtis. Samoin siinä oli jotain ihme äänitehosteita, kuten semmoinen kun se isä joi pitbullia ykkösellä, niin siitä kuului outoja ryystöääniä. Mutta kannattaa katsoa nämä molemmat elokuvat, ette tule pettymään.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat - Sivu 2 Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Bluefur Ke Syys 12, 2012 9:06 am

Panic Room on hyvä xD

Bluefur
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 52
Join date : 07.08.2012
Paikkakunta : ThunderClan

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat - Sivu 2 Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Amy Cherryclaw Ke Loka 03, 2012 6:09 am

IronManIronManIronManIronManIronManIronManIronManIronManIronManIronManIronManIronManIronManIronManIronManIronManIronManIronManIronManIronManIronManIronManIronManIronMan

TheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengersTheAvengers

Oli pakko saada toi läpi. Mä hullaannnuin Marvel Cinematic Universen leffoihin pari viikoa sitten ku vuoksarin Avengersin, ja viime viikolla katoin Iron Manit. WAH NE ON HYVIÄ LEFFOJA *drool*
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat - Sivu 2 Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Runningvegetableoil Ti Loka 16, 2012 10:09 am

Täytyy nyt myöntää, etten ole yhtäkään noista Aamin mainitsemista elokuvista juuri nähnyt, mutta olen kyllä vältellyt niitä ihan aiheesta. En nyt muutenkaan juuri pidä elokuvista, mutta sitten vielä tuommoiset tietokoneistetut toimintaelokuvat, usch vad tråkigt. En vain oikein voi sietää semmoisia, niin kuin nyt en muutenkaan oikein värillisiä elokuvia, tai ainakaan 2000-luvulla tehtyjä elokuvia. No, ei siitä sen enempää, viha, pelko & aggressio ne pimeän puolen ilmentymiä ovat.

Ja ajattelinpa laittaa jotain nyt vaihteeksi tänne elokuvakeskusteluun, kun niin harvassa ovat katsomani elokuvat. Nimittäin katsoin tuossa jokunen päivä sitten Hagane the movien, elikkästä ikijännään Fullmetal alchemistiin perustuvan elokuvan. Tai ei se oikeastaan FMAhan perustunut, muuta kuin hahmoiltaan, ja aika löyhästi niidenkin osalta. NatsiMaes ja kaikkea ihme kukkua se elokuva yritti katsojalleen tuputtaa. Roy sentään oli toooosi sarkastinen niin kuin hänen kuuluukin, harmi vain, että hän esiintyi liian vähän.

Eipä tuota HTMiä nyt juuri voi kehuskella. Ihan kummallinen eikä edes kovin mielenkiintoinen juoni, ja aika huonosti toteutettu oikeaan maailmaan yhdistäminen. Vanhat ystäväktin tuntuivat tässä elokuvassa jotenkin vierailta, ja sitten siinä elokuvassa oli paljon semmoisia ihan irrallisia täysin selittämättömiä juttuja, kuten joku ihme EdEnvysekasikiö ja superGluttony. En nyt kauheammin keksi siitä mitään hyvää sanottavaa, kun loppukin oli niin onnettoman ponneton.
Juonipaljastus:

Hagaani elokuvan näkeminen vahvisti taasen käistykseni elokuvien typeryydestä. Harvalukuiset poikkeuket toisinaan vahvistavat sääntöä, mutta kyllä tämä FMAelokuva tuntui kovin paljon semmoiselta halvalla ja hätäisesti väsätyltä sivutuotteelta, jonka motiivina on ollut rahan ansaitseminen ja se on ihan väärä motiivi 100mhn sukeltamisessakin.

Liekö vannoutuneena FMAfanina tunnettu YPimme nähnyt tätä pettymysten tiivistymää?
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat - Sivu 2 Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Foxxy To Joulu 27, 2012 8:25 am

Mulla on nyt ihme villitys näihin koiraelokuviin Very Happy Oon pitkään jo ajatellut ostaa muutaman elokuvan, jossa olisi koiria/koira päähenkilönä tai ainakin osana elokuvaa. Vatsa vähän aikaa sitten hankin itselleni Hopeanuolen leikkaamattoman version, tosin sen DVD boksin takakansitekstit olivat ruotsiksi, kuten suurimmassa osassa leffoista, joita tilataan CDON.comista. Tai ainakin kansien yms. perusteella. tämä voisi olla ihan hyvä elokuva. Ainakin olen sen katsonut piirrettynä med suomidubit : D Hachiko on tietenkin aivan mahtava koiraelokuva, tyksin siitä paljon OuO Mutta olisko muita ehdotuksia, mitkä hauvaelokuvat olisi hyviä? Iron Williä olen miettinyt, mutta en sitten tiedä.
Foxxy
Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Join date : 05.09.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

http://www.wildwolf.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat - Sivu 2 Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Runningvegetableoil To Joulu 27, 2012 11:07 am

No minun suositukseni on kyllä pysyä elokuvista suosiolla mahdollisimman kaukana. Eihän tuo Hopsu nyt sinänsä ole edes elokuva, vaan sarja ja vielä animesarja, niin se muuttaakin jo ihan kaiken. Onnittelut hyvistä kaupoista, leikkaamaton Hopsuboxi svärjetakakannella on juuri sitä mistä minäkin unelmoin.

Aiheeseesi palatakseni, enpä todellakaan saanut mieleeni yhtäkään suositeltavaa koirarainaa, en kyllä juuri ole koirarainoja edes nähnyt. Sen sijaan mieleeni tuli kyllä yksi näkemäni koiraelokuva, jota ei missään nimessä kannata katsoa, ellei sitten ole masokisti. En nyt muista sen nimeä, oisko ollut joku Pentujengi, tai jotain muuta yhtä typerää, mutta semmoinen ääliömäinen elokuva, missä kuvataan jotain rumia koiranpentuja, ja sitten niille on dubattu semmoiset ääliömäiset puheet, jees, viihdettä alkioille. En nyt juuri muistä siitä onneksi muuta, paitsi sen, etä se oli juuri semmoinen niin kuin kaikki tuommoiset ylirasittavat useimmiten kaiketi amerikkalaiset lasten elokuvat, joita nykyään tehtaillaan joka toinen minuutti: ei juonta, surkeat näyttelijät, vähän jotain räimettä.

Eipä tuo Valkofangikaan nyt mitenkään vakuuttavalta näyttänyt. Sinuna pitäytyisin leikkaamattomissa animeboxeissa, esimerkiksi Furubaa voin suositella erittäin lämpimästi, voittaa minkä hyvänsä elokuvan. Tässä tämmöistä tarjoaa Puolenkuun pelit. Ja onhan tuossa tosiaan historian hulvattomin hauveli, Shigure, eli kyllä siinä on viihdettä koiranystävällekin. Jag rekommenderar.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat - Sivu 2 Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Foxxy Pe Joulu 28, 2012 10:52 am

Tuo Pentujengi on kyllä ihan kamala, olen joskus tainnut jonkun niistö katsoa 8D Tai joku Joulukoira-elokuva, mutta samaan sarjaan taitaa kumminkin kuulua. Suomiäänet on ainakin aika... järkyt. Osa ääninäyttelijöistä on kyllä ihan ok, osa niistä sopii hahmoille (koirahahmoille siis). Ne koiranpennut on kyllä aika söpöjä, mutta ainakin Joulukoirassa on omituista se, että ne jotka uskoo jouluun, kuulee koirien puhuvan, kun taas ne jotka ei, näkevät sen haukkuvan ja hyppelevän samalla o_O

Fruits Baskettia en jaksa ostaa, sillä sen löytää täältä ihan ilmaiseksi Very Happy Tosin, vasta nyt aloin katsomaan kyseistä sarjaa. Ommom. Mutta huomenna katsomaan kaupoista jotain leffoja, jotenkin nuo Leijonakuninkaat houkuttelisivat aikalailla :´D
Foxxy
Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Join date : 05.09.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

http://www.wildwolf.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat - Sivu 2 Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Runningvegetableoil Pe Joulu 28, 2012 11:13 am

No kai nyt minkä hyvänsä leffan löytää mistä hyvänsä ilmaiseksi, jos tuommoisiin laittomuuksiin tahtoo alistua. No minun tapauksessani tuommoinen nyt vielä ei tule kuuloonkaan, kun en oikein jaksa viihtyä koneen ääressä katsomassa mitään ohjelmia, sitä en kyllä tiedä, että miksi, datailu on datailua, varmaankin.

Eräs toverini tässä totesikin eräänä päivänä, että "Leijonakuninkaat on kyl hyviä". No kyllä kait ne nyt minkä hyvänsä nykyään tehdyn tietokonemuvailuvahamoskan voittaa, kyllä ne nyt varmaan ihan hyviä on oikeastikin, en kyllä millään muista, vaikka hushållistamme taitaakin löytyä 1 & 2 VHSeina, mikä on kyllä paljon parempi muoto omistaa videonsa, entä jotkut levykkeet vai mitä ne nykyän onkaan.

Ja onnittelut hyvästä valinnasta, vaikken suosikaan tuota valitsemaasi tapaa katsella Furuboitasi, niin kyllä se on ihan toooti hyvä sarja. Kannattaa tulla vaikka tuonne Manga&anime topaan keskustelemaan sitten siitä, sitten.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat - Sivu 2 Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Taivaskaste To Heinä 25, 2013 1:22 pm

Lempielokuviani en jaksa luetella, sillä samaistun elokuviin hyvin helposti. Very Happy  Sen sijaan on helpompi sanoa, mistä en ainakaan tykkää: Percy Jackson (hyvä kirjana, floppi leffana) ja Twilight (en ole lukenut kirjoja).

Percy Jackson on hyvin huomaamatta jäänyt elokuva. Näin sen elokuvan, koska olin juuri sattumoisin lukenut sen ensimmäisen kirjan, kun vähän sen jälkeen siitä tehtiin leffa. En tykännyt yhtään, koska juoni meni ihan eri tavalla ja tietenkin monia hyviä kohtauksia jäi pois sen johdosta... Tapahtumat etenivät liian nopeasti, eikä siitä saanut oikeen mitään selvää (tämä ei ole pelkästään minun mielipiteeni, vaan monen muunkin). Hyvin tyypillinen "amerikkalainen" action movie, tai siis sitäkin huonompi. Jos joku tykkää tästä elokuvasta, ei kannata harmistua, sillä tämä on vain minun mielipiteeni. Smile 

Twilight on leffa josta tykkää tai ei tykkää, itse kuulun porukkaan, joka ei tykkää. Rolling Eyes 
Taivaskaste
Taivaskaste
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 25.07.2013
Paikkakunta : Tähtiklaanin metsästysmaat

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat - Sivu 2 Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa