The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Elokuvat

+11
iikomauku
neqqu
Wedge
Runningvegetableoil
CherryTail
Georgy Porgy
Auringonkukka
Ukkoskäpälä
Nighteye
Varjomieli
Kastepisara
15 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Elokuvat Empty Elokuvat

Viesti  Kastepisara Ti Huhti 26, 2011 4:52 am

Tänne voitte kirjoittaa sitä sun tätä elokuvista ja mitä elokuvia yleensä katsotte ja minkä tyylisistä elokuvista pidätte.Minä pidän seikkailuista,fantasiasta,ehkä hiukan kauhusta affraid ja animeelokuvista.Lempielokuvani ovat kaikki Harry Potter elokuvat,Taru sormusten herrasta ja Avatar.Kirjoittakaa ihmeessä tänne XD
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Varjomieli Ti Huhti 26, 2011 5:24 am

Lempparini: Kissat ja koirat 1 ja 2, Taru sormustenherrakset, 101 dalmaattialaista, naapurini Totoro, Liikkuva linna, henkien kätkemä, vanhat pokemon jaksot, Harry Potterit siinä taisivat olla ja pidän myös dokumenteista
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Nighteye Ti Huhti 26, 2011 7:48 am

Ihana aihe Smile Rakastan elokuvia, vaikken nykyään niin paljoa ehdi katselemaan...

Potterit joo kuuluvat parhaimmistoon (ilman muuta), TSH on aivan huippu! En laske, montako kertaa olen ne katsonut... PotC on myös hyvä (*köh*Johnny Depp*köh*), samoin Sweeney Todd. Fantasia nyt ylipäätään, vaikka olenkin pettynyt Eragoniin ja Mustesydämeen Sad. Kauhukin on ihanaa, kunhan se ei ole sellaista moottorisahamurhaajan tyylistä No Orpokodin tyyliset psykologiset ovat parhaita. Pan's Labhyrint on myös hyvä, vaikkei se ehkä ihan täyttä kauhua olekaan. Espanjalaiset ovat hyviä tekemään kauhuleffoja Smile

Studio Ghiblin animaatioelokuvat ovat parhaita! Very Happy Prinsessa Mononoke, Maamerentarinat ja Naapurini Totoro ovat huippuja Razz Ja se uusin, Pompoko joka ei ole kyllä Miyazakin tekemä... No, jokainen tehköön omat johtopäätöksensä clown
Nighteye
Nighteye
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 68
Join date : 24.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : shadowclan

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Varjomieli Ke Huhti 27, 2011 7:17 am

joo Mustesydän on pettymys, mutta Eragon ei ole ihan täysin pettymys.
Mutta Salama varas on täydellinen pettymys! Siinä on: väärä pahis, väärät tapahtumat, näyttelijät väärän näköisiä ja näyttelijät väärän ikäisiä.... Siinä alussa sanotiin jotain "tätä elokuvaa vastaan ei saa kapinoida ja tuomio on sakot tai pahimmassa tapauksessa vankila tuomio" mietin "minkäköhän takia tuo on laitettu tähän?" ja kohta tiesin vastauksen. Elokuva oli täys Pettymys!(ainakin omasta mielestäni)
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Nighteye Ke Huhti 27, 2011 10:19 am

Mutta Salama varas on täydellinen pettymys! Siinä on: väärä pahis, väärät tapahtumat, näyttelijät väärän näköisiä ja näyttelijät väärän ikäisiä....

Olen tuosta täysin samaa mieltä. Kirja oli ollut minusta jos ei loistava niin ainakin keskiverron ylittävä ja odotin elokuvaltakin samaa. Mutta pelkäksi halpaversioksi se jäi, ainakin minulle Sad Eniten minua harmitti kyllä joidenkin hahmojen pois jääminen (juuri niiden, joita odotin näkeväni!) ja loppu oli erittäin kökköinen.

Unohdin Liikkuvan linnan ja Henkien kätkemän! Molemmat olivat myös ihania ja Henkien kätkemä oli ensimmäinen Ghibli elokuva jonka näin.
Nighteye
Nighteye
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 68
Join date : 24.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : shadowclan

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Kastepisara To Huhti 28, 2011 3:15 am

Pidän joistakin kauhuleffoista kunha ei mitään kaunaa,moottorisaha murhaajaa tai semmosta missä joku tyyppi liikkuu puukko kädessä esimerkiks oon kattonu elokuvan Beeteljuice. Ja sitte oon myös kattonu Pirates of the carribean (joka ei mun mielestä kuulu kauhuleffoihin) Oon myös kattonu kaikki kolme Twilightiä siitä mä tykkäsin.Nykyäänki tulee itku herkemmässä kuin ennen Sad .PS.En tykkää hirveesti ammunta leffoista tai semmosista missä lentää hirveesti verta ei haittaa jos on elokuvassa verta mutta jos sitä räiskyy kokoajan sitte en tykkää No !
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Varjomieli Su Toukokuu 01, 2011 9:11 am

Olet oikeassa Pisara. Semmonen elokuva jossa räiskyy veri ja sisäelimet näkyy on karmivii... En tykää myöskään semmosista elokuvista jossa on mottorisaha murhaaja juoksee jatkuvasti. Jotkut ampuma elokuvat ovat ihan ok, mutta jotkut ei. Mutta olisi jännää nähdä soturikissat elokuva! Very Happy
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Nighteye Su Toukokuu 01, 2011 10:53 pm

Mutta olisi jännää nähdä soturikissat elokuva!

Totta puhut! Kunpa joku nyt innostuisi asiasta, elokuvasta tulisi mahtava! Luulisin, että animaatio olisi parempi kuin oikeilla, elävillä kissoilla kuvattuna (karmii ajatuskin, sillä vihaan elokuvia joissa oikeat eläimet on pistetty puhumaan...). Tosin voisi olla hiukan hankala päättää, mistä kirjasta/kirjoista elokuvan tekee. Sen takia ehkä itse animaatio sarjana olisi parempi.
Nighteye
Nighteye
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 68
Join date : 24.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : shadowclan

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Kastepisara Ti Toukokuu 03, 2011 10:28 am

Jos Soturi kissoista tehtäisiin elokuva minä haluaisin että siinä olisi kuusi osaa(eli yks elokuva yhestä kirjasta)Ja ihan sama vaikka se tehtäisiin animaatioksi tai oikeilla kissoilla kunha se tehdään hyvin sillä jokkut elokuvat jotka on tehty kirjoista on hirveitä
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Varjomieli Ke Toukokuu 11, 2011 3:25 am

Mutta hei! Jos oikeista kissoista tehtäisiin Soturi kissa elokuva niin tosi moni pitäisi tappaa! Tai se kohtaus jossa joku kuolee pitäisi tehdä tietokonella ja minä huomaan ne yleensä tosi helposti(se harmittaa koska silloin en voi nauttia elokuvasta kunnolla). Minä olen samaa mieltä Nighteyen kanssa siitä, että eläimet jotka puhuvat elokuvissa ovat jollain lailla karmaisevia. Nyt kuin aloin puhumaan eläiten puhumisesta, niin kuka on katsonut Kissat ja Koirat 1 ja 2? Minun mielestä ykkönen on parempi kuin kakkonen koska ykkönen näytää ihan siltä kuin siinä ei olisi käytetty lainkaan tietokonetta. Kun taas kakkosessa sen huomaa melkein heti =(
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Re: Elokuvat

Viesti  Ukkoskäpälä Pe Toukokuu 13, 2011 11:53 pm

Mä katon kaikkia fantasia ja komedia elokuvia..... Joten mun elokuva kaappi on aika monipuolinen Very Happy Ja ,musta olis tosi ihanaa jos Soturikissoista tehtäis elokuva vaikka animaationa tai muuten vaan tietokoneella cyclops
Ukkoskäpälä
Ukkoskäpälä
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 47
Join date : 09.01.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Lohja

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Kastepisara Pe Marras 04, 2011 11:58 am

niin ja Kaunaa tai Ring.in oikeeta versiota en haluu nähdä oon kyllä nähny Scary movie 3 en tykänny
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Auringonkukka Ke Tammi 04, 2012 8:51 pm

näin etupäässä Potterit ja Narniat.

ja sit geishan muistelmat ja mustesydämen yms. oon nähny ja me katotaa toisinaan äitin kaa pieni suklaapuoti.
Auringonkukka
Auringonkukka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 92
Join date : 04.01.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Inari

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Vieraili Pe Tammi 06, 2012 1:26 am

Itse pidän kaikenlaisesta kauhusta ja komediasta.
Komedian puolelta kaikki The Scary Moviet jotka on tähän mennessä julkaistu (Vitosta odotellessa♥)
Ring myös kuuluu suosikkeihin, se oli oikeasti jotai vähän karmaisevaa, Kaunaa en ole nähnyt, mutta sen perusteella mitä olen kuullut niin se on kyllä yksi tylsimmistä kauhuelokuvista x'D
Sawit pitäisi kohta katsoa, taitaa kyllä mennä goren puolelle enemmän..
Olen myös pari vanhempaa kauhuleffaa nähnyt (The Exorcist, Jaws)
Eli kauhua enimmäksee, joskus pari trilleriäkin joukossa (Orphan, Nightmare on Elm Street, Sweeney Todd(mä ainaki lasken trilleriks, ei siinä ollu mitää kauhua mun mielestä :/))

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Georgy Porgy La Huhti 14, 2012 12:51 pm

En ole oikein elokuvaihmisiä, mutta sen tiedän että Soturikissa-elokuvaa en kannata. Nykyajan tietokoneanimaatioita vihaan ylikaiken, ja tosiaan nuo puhuvat eläimet eivät todellakaan toimi. Tietysti semmoinen huippnostalginen piirretty voisi olla aika ihastuttava, mutta eipä semmoinen tule kuuloonkaan, kun pitää olla kaikki saakutin 3D:t ja muovituotanto.

Vanha komedia ja kauhu/trillerit joissain määrin uppoaa (tässäkin sulkisin 80-luvun jälkeen tehdyt pois). Tykkään elokuvan sarallakin semmoisesta tietystä absurdiudesta. Yksi kaikkien aikojen suosikkejani esim. Monty Pythonin The Life of Brian. Kaikenlaisista musadokkareista tietysti pidän, kun kuuluvat siihen rakkaampaan harrastukseeni. Star Wars on tietysti legenda, jota tuli katseltua ihan TOSI pienenä joskus aikoinaan. Ja tietysti nykyäänkin!
Georgy Porgy
Georgy Porgy
Pentu
Pentu

Mies Viestien lukumäärä : 40
Join date : 05.04.2012
Paikkakunta : Maa

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  CherryTail Su Huhti 15, 2012 1:03 am

Soturikissat-elokuva olis mahtava, jos se tehtäis laadulla, semmonen anime tyylinen olis hyvä, hopeanuoli/weed tyyliin Razz mun omia lempileffoja on mm. mouling rouge, jo mainitsemani Hopeanuoli ja weed ja millennium actress :3

CherryTail
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 67
Join date : 22.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Runningvegetableoil To Huhti 19, 2012 4:56 am

Sw-elokuvat ovat melkoisen laadukasta katseltavaa. Ainakin ne vanhemmat 3. Suosikkielokuvani on kuitenkin lyhytelokuva Torni. Traagillisella ja opettavaisella tarinallaan se herkistää joka katselukerralla. Sen voi katsoa Youtubesta. Suosittelen lämpimästi.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Wedge Pe Huhti 20, 2012 5:25 am

Kanan lento on muuten tosihyvä elokuva. Suosittelen sitä kaikille kanoista, lennoista ja muovailuvahasta kiinnostuneille, ja kaikille muille. Se opettaa meille optimistista elämäntapaa. Arrow
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Runningvegetableoil Su Toukokuu 27, 2012 9:55 am

Katsoin tässä juuri mainion Suomi-filmin vuodelta 1952 nimeltään Jees olympialaiset, sanoi Ryhmy eli Ja olympiaden sa' Ryhmy. Tämä elokuva oli todella hulvattoman hauska. Se on Armas J. Pullan ja kumppaneiden kirjoittama ja sen teossa on ollut mukana mm. nyrkkeilyasiantuntija. Se ei kuitenkaan tarkoita, että elokuva olisi mitenkään väkivaltainen. Päinvastoin, se on todella humoristinen ja hauska ja tappelukohtauut ovat semmoisia hauskoja hullutteluja hyvillä ääniefekteillä.

Se mikä tekee tästä elokuvasta mielenkiintoisen täällä PMTissä on varmastikin se, että mukana esiintyy ihka oikea soturikissa. Nimittäin kevyt kenttäkissa Mörökölli. Aluksi luulin että sen näyttelijä oli joko kuollut, tai nukke, mutta kyllä se siinä elokuvassa liikkuikin. Elokuva sisälsi muutaman hyytävän soturikissan rääkäisyn, ja Mörökölli mättää kyllä menemään siinä elokuvassa. Oikeastaan olen niin vakuuttunut Jees olympialaisten soturikissan käytöstä, että aloin vähäsen jopa kannattaa soturikissaelokuvaa. Tosin vain jos se tehtäisiin oikeilla kissoilla ja harmaasävynä, kuten tämä Jees olympialaisetkin.

Jees ja just!
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  neqqu To Toukokuu 31, 2012 10:25 am

Pirates of the Caribbeanit on mun suosikkeja, ne vaan on niiiin hyviä!
Mustan Helmen kirous on mielestäni paras, sitten tulee Vierailla vesillä, Kuolleen miehen kirstu ja Maailman laidallakin on hyvä, mutta pitää katsoa moneen kertaan, että tajuaa kaiken Smile Olen kyllä katsonut kaikki paitsi neljännen osan varmaan 20 kertaa ja kaikki on mulla kotona hyllyssä. Musiikit näissä elokuvissa on mitä mahtavimpia, hahmot jännittäviä (paitsi Will Turner on aika tylsä, en tykkää siitä henk koht. Very Happy) Ja toimintaa riittää, juonikin on tosi "juonikas". Suosittelen niillekkin jotka eivät vielä ole nähneet, etenkin historian ystäville.

Tänään koulussa katottiin Kolme muskettisoturia, vuodelta 2011. Oli ihan laadukas, tykkäsin itse ainakin. Kaverini kanssa katottiin ihan suu auki jotain kohtia, kun jännitti niin Very Happy
Katotaankos teillä koulussa paljon elokuvia? Me katotaan nyt vikoina piäivinä ja ollaan katottu monia elokuvia hissassa ja uskonnossa, ruottissa yks ja äikässä joitain. Ainiin ja matikassakin ollaan katottu pari. Smile
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Runningvegetableoil Pe Kesä 01, 2012 8:21 am

Meillä kyllä ainakin katsotaan aika vähän elokuvia koulussa, ainakin 9-lkllä. Viimeinen viikko nyt on yleensä semmoinen sekoiluviikko, niin silloin joskus, ja siitä mieleeni, että viime keväänä katsoimme kyllä atktunnilla todella loistavan scifielokuvan nimeltään Star wreck in the pirkinning. Se oli semmoinen suomeksi puhuttu (eli lapsillekin sopiva) hulvattoman hauska scifikomedia, josta ei kyllä tapahtumia uupunut. Opettajamme sanoi, että se oli ainoa minkä hän löysi, ja jota sai levittää ilmaiseksi. Sitten tänä vuonna sama opettaja kuitenkin levitti meille jotain umpisurkeaa X-filesiä, joka ei kyllä varmasti ole mikään ilmaisjakoelokuva. Se oli kyllä elokuvain pohjasakkaa, juuri semmoista typerää amerikkalaista räiskimistä, ja solumutaatioita, usch. Keskityinkin sen elokuvan ajan surffailuun täällä PMTissä ja Tassupolussa. cat

Biologiassa/geologiassa katsomme aika usein semmoisia dokumentaarisia rainoja, joista ehdoton suosikkini on kyllä olut dinosaurusvideo, missä kuului jopa tyrannosauruksen ulvontaa. Siinä oli myös jännittävä tappelu ankylosauruun ja tyrannosauruun välillä. Ankylo vei tietysti voiton, onhan se paljon vahvempi Voimassa. Opin myös siitä elokuvasta, että Tyrannosaurus kosii, metsästää ja kuolee ihan samanalaisilla kutsuhuudoilla. Aika tylsä elämä jos minulta kysytään.

Sitten ruottin tunnilla kerran katsoimme tosi hyvän Islanti dokumentin. Tosin opettajamme ei oikein osannut käyttää sitä videonauhuria, niin puolet tunnista meni kelaamiseen ja muihin Pohjoismaihin tuli tutustuttua siinä sivussa. Mm siinä oli yksi kohtaus Norjasta, jossa joku nainen oli jossain vuorella ja hän kiljui "ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!". Sitten siinä luki teksteissä "Tule nyt!". Ainakin opin siis hieman norjaa sillä tunnilla, ja olenkin käytt'nyt tuota fraasia melko paljon. Biologian opettajanikin käyttää sitä varsin useasti kutsuessaan meitä lapsia.

Kaikkein rikkaimpia elokuva-anniltaan ovat minulle kuitenkin olleet musiikintunnit. Harmi vain, että ne loppuivat 7-lkllä. Kuitenkin peruskoulun musiikin aikana kerkesin nähdä semmoisia mestarielokuvia kuten Risto Räppääjä, Karvinen, Kanan lento, Mamma mia yms. Jotkut noista vielä useampaan kertaan. No, osa niistä oli kyllä aika surkeita, mutta ei se mitän. Mamma mian ääniraita herkistää minut kyllä aina kyyneliin, Dancing queen on niin mahtis kappale. Tämä musiikinopiskelun elokuvarikkaus johtuu varmaan siitä, että musiikinopettajamme oli joskus liian hengästynyt opettamaan meitä, koska hänen äänensä oli aika usein maassa. Sitten meillä myös aina välillä oli sijaisia, jotka näyttelivät meille vain elokuvia. Koen kuitenkin oppineeni peruskoulun musiikista ihan tarpeeksi, ja kaikenlaista hyödyllistä.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  neqqu La Kesä 02, 2012 12:23 pm

Runningvegetableoil kirjoitti: Sitten tänä vuonna sama opettaja kuitenkin levitti meille jotain umpisurkeaa X-filesiä, joka ei kyllä varmasti ole mikään ilmaisjakoelokuva. Se oli kyllä elokuvain pohjasakkaa, juuri semmoista typerää amerikkalaista räiskimistä, ja solumutaatioita, usch. Keskityinkin sen elokuvan ajan surffailuun täällä PMTissä ja Tassupolussa. cat

X-Files elokuvat eivät kyllä ole hyviä, jos sitä tarkoitat? Mutta sarjana tykkään aivan sairaasti, kuuluu suosikkeihin ylivoimaisesti! Tosin jaksot ovat huonontuneet paljon viimeisillä kausilla, joka nyt on melkein pakollista kun ideat loppuu jossain neljännessäsadannessa jaksossa Razz Yleensähän kun tollasista suosituista sarjoista tehään elokuva, niin se on halvalla tehty ja näytteliätkin saattaa vaihtua. Oletetaan vaan että on katsojia sen takia, kun sarja on ollut suosittu. Smile
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Runningvegetableoil To Kesä 07, 2012 6:46 am

neqqu kirjoitti:

X-Files elokuvat eivät kyllä ole hyviä, jos sitä tarkoitat? Mutta sarjana tykkään aivan sairaasti, kuuluu suosikkeihin ylivoimaisesti!

Noennyt sitä oikein tiedä elokuvan ja sarjan eroa, en varmaan ole sarjaa nähnyt, kun TVtä nyt katselen todella vähäsen. Enkä nyt edes kunnolla katsonut sitä elokuvaa, mitä meille näytettiin, siinä oli jotain ulkoavaruuden muukalaisia, joista tuli joku tauti, joka muutti solut hyytelöksi. Kuulostaa ihan hauskalta, mutta se oli kyllä toteutettu huonosti.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  neqqu To Kesä 07, 2012 10:32 am

Luulempa että oli elokuva, sarjan jaksot kestää vaan 40 minuuttia. Razz
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Runningvegetableoil Ke Heinä 11, 2012 10:22 am

Kuinka nautinkaan juuri äsken kirjastosta lainaamastani nostalgisesta VHS-kasetista, josta näin yhden parhaista näkemistäni elokuvista ikinä. Se oli semmoinen kuin Ihmemaa Oz perustuen tietysti L. Frank Baumin täydellisyyttä hipovaan mestariteokseen vuodelta 1900. Tämä elokuva olikin sitten 39 vuotta uudempi tapaus, eikä se tosiaankaan ensi-iltavuonaan ollut mikään jymymenestys. Onneksi siitä TVn ansiosta tuli klassikko, onhan siinä jopa oscarin saanut Over the rainbow veisu, joka todellakin on aina yhtä koskettava. Paljon muutakin hyvää musiikkia sisältyi tuohon elokuvaan.

Juonta oli muutettu kirjasta juuri sopivan elokuvamaiseksi. Dramatiikkaa ja erikoistehosteita riittää vaikka muille jakaa väkivallan kuitenkin näytellessä miellyttävän pientä roolia. Näyttelijäntyö on tässä mitä parahinta, ja Adrianin suunnittelemat costüümitkin ovat mitä hienoimpia. Voi kuinka haluaiskin jonkun tuohon elokuvaan liittyvän cosplayasun.

Kuten aiemmin mainostamassani Ryhmyelokuvassa, oli tässä Ihmemaa Ozissakin läjäpäin hyvin koulutettuja eläimiä. Mm Toton näyttelijä Toto oli uskomattoman uskottava ja taitava koiranvirassaan. Lentävät apinat olivat myös hyvin rooleihinsa koulutettuja, ja ne pöllöt. Pelottaa vieläkin kun muistelen niitä. Leijona ei tainnut olla leijona, muttei sen väliä. Näyttelijä oli joka tapauksessa loistava, ja hänellä oli tosi upea cos.

Kaiken kaikkiaan mitä suositeltavin elokuva ihan jokaiselle. Paitsi jos ihannoit väkivaltaa, etkä voi elää ilman sitä eli olet militaristi, niin en suosittele tätä, vaikka tässä esitelläänkin ukko Mauseria, niin ei sitä tässä kyllä käytetä.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Elokuvat Empty Vs: Elokuvat

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa