The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Soturikissat Roolipelit

+12
Foxxy
Sopuli
Wedge
Runningvegetableoil
Syysturkki
Auringonkukka
neqqu
Närhilaulu
Varjomieli
Nighteye
Kastepisara
CherryTail
16 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Soturikissat Roolipelit

Viesti  CherryTail La Huhti 23, 2011 11:46 am

Pelaatteko roolipelejä? En itse ole ihan varma miten ne toimivat, mutta ajattelin yhteen liittyä Razz Onko kokemuksia?

CherryTail
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 67
Join date : 22.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Kastepisara La Huhti 23, 2011 11:26 pm

Kerran liityin yhteen Soturi kissat roolipeliin en oo käyny muutaku kerran EN TYKÄNNY!!!!!!!! Neutral Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  CherryTail Su Huhti 24, 2011 10:45 am

Jea, pääsin nyt pelaan ekaa kertaa, mutta hieman kestää että pääsee juoneen mukaan Kokeilkaa toki =D cherry

CherryTail
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 67
Join date : 22.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Nighteye Su Huhti 24, 2011 11:07 pm

CherryPaw, mikä roolipeli on kyseessä? En ole koskaan pelannut koneella muita kuin juonittelupelejä, mutta kiinnostusta olisi Very Happy Kertokaa toki lisää näistä peleistä Wink
Nighteye
Nighteye
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 68
Join date : 24.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : shadowclan

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Varjomieli Ti Toukokuu 17, 2011 5:55 am

Minäkin haluaisin tietää... En löydä nykyään mistään hyviä pelejä
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  CherryTail La Toukokuu 21, 2011 8:49 am

No, itte pelaan tota peliä, mikä on tuolla Tassupolun linkeissä, se toka " Soturikissa RoPe". Ihan paras porukka ja kivaa muutenkin Very Happy

CherryTail
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 67
Join date : 22.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Nighteye La Toukokuu 21, 2011 12:03 pm

Tack Very Happy Itse haluaisin muuten osallistua, mutta epäilen, etten aina ehdi ja sitten tippuisin pahasti kärryiltä... Näissä peleissä kun ilmeisesti täytyy olla täysillä mukana, pelkkä satunnainen pelailu tiputtaa kärryiltä.
Nighteye
Nighteye
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 68
Join date : 24.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : shadowclan

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  CherryTail To Toukokuu 26, 2011 6:39 am

Joo, ihan totta, mua ärsyttää kun en tosiaankaan voiolla koneella kun aina 40 minaa kerralla ( kotiväen raivostuttava sääntö ) Enkä pääse ees joka päivä ja sitten kun ei oo viikkon käyny ja viikonloppuna alkaa pelaileen, niin on jtn 40 sivuu lukematta... Ja sitten jos peli on ollut jo kauan niin uuden on vaikee saada oma kissa liittyyn juoneen =(
Joudun ehkä ittekkin lopettaan ainakin jokskin aikaa, jos siitä ei tuu mitään ='( Mutta tosiaan jos pääsee ees joka toinen päivä niin pysyy mukana =D

CherryTail
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 67
Join date : 22.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Närhilaulu Ma Elo 15, 2011 3:20 am

Yhdessä olen, mutta se on aika epärealistinen ja en tykkää siitä. Olen ajatellut perustaa oman, mutta aika tuskin riittää. Ja sekin täyttyisi epärealistisilla roolaajilla ja argh.
Närhilaulu
Närhilaulu
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 14
Join date : 12.07.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Lappeenranta

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  neqqu Ma Syys 12, 2011 9:17 am

Täytyy tykätä kirjottamisesta, jos aikoo tosissaan pysyä kärryillä, mä liityin kerran johonkin ja tipahdin ´heti pois, kun ei joka päivä päässykkään kirjotteleen Sad Smile
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Auringonkukka Ke Tammi 04, 2012 10:08 am

Oon muutamas mut täytyy vähä karsia ku en jaksa kirjottaaaa...
Auringonkukka
Auringonkukka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 92
Join date : 04.01.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Inari

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Auringonkukka Ke Tammi 04, 2012 10:11 am

Taianki häippästä heti muutamasta.
Auringonkukka
Auringonkukka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 92
Join date : 04.01.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Inari

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Syysturkki Ma Maalis 12, 2012 4:28 am

Oon suunnilleen miljoonassa ollut ja osassa olen yhä. Soturikissat on kuin luotu roolipelaamista varten Very Happy

Syysturkki
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 27
Join date : 12.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Runningvegetableoil Pe Heinä 20, 2012 9:10 am

Ah, olen tässä viimeaikoina kovasti suosinut SK-roolipelejä. Ja tarinapelejäkin, ne kun ovat 2 täysin eri asiaa kuulemma. Jotkut ovat tarinatyyppiä ja jotkut eivät. No minä olen molempia. Oikeastaan innostuin SK-ropeilusta, kun odotin niin hirveesti tätä Tassupolun omaa ropea Valkeaa kylmää, ja odotan kyllä vieläkin, ihan hirveesti. Niin sitä VKiä odotellessa sitten vain satuin liittymään 1000000n SK-ropeen, ja olen kyllä pysynyt ihan hyvin kärryillä, ei siinä mitään. Mielestäni paras on tämmöinen. Tosin, paras chatti on tämmöisessä. Ja tuolla KAn chatissa taitaa olla aika paljon semmoisiakin tyyppejä, jotka eivät ko ropvessa ole. Semmoinen hyvä kohtaamispaikka.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Wedge Pe Heinä 20, 2012 9:33 am

Minä olen vain yhdessä johon liityin muutama päivä sitten. Sivusto on vielä kai aika keskeneräinen, mutta ihan kiva. Nimittäin tämä. Liityin oikeastaan siksi kun olin tuolla KA chatissa ja joku tuli sinne anelemaan että liittykää ropeeni. Liittyykö kukaan. Päätin sitten tehdä hyvän työn ja liityin sinne. Ihan kivaa se on. En ole muihin viitsinyt liittyä. Tuo on kyllä vähän epäilyttävää toimintaa mutta mikäs siinä.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Wedge Ti Heinä 24, 2012 12:25 am

Oooh tuo mihin minä olen liittynyt näyttää tuon nelituulen rinnalla aika kämäiseltä. Kaikki kunnia kuitenkin tekijälle, sehän on vielä keskeneräinen. Muutenkin tuo foorumiropsaus on paljon selväjärkisemmän tuntuista kuin nuo iänikuiset suntuubisivut, jotka ovat tosi tympeän näköisiä. Muutenkin tuo näyttää vähän samanlaiselta kuin 'Tarina' Aamukukasta... Se on hyvä. Kuitenkin niin että siinä ollaan omilla hahmoillaan. Kun tuo soturikatit taitaa olla enemmälti semmoinen että sinne vain suolletaan tarinoitaan. Onko se ero tavisroven ja tarinaroven välillä. Että jommassakummassa vain laitetaan omia sepustuksia. Ja toisessa sekoillaan toisten kanssa. Tai sitten olen ymmärtänyt taas väärin kaiken.

Tuossa Nelituulessa on vain epäillyttävää tuo että pitää olla luonteessa väh kymmenen virkettä. Voieeeeei. Ja vielä ulkonäössäkin. Tupla voieeeeei. En varmasti saa suollettua itsestäni tarpeeksi valheita siihen. Säästäisin tarinoinnit ihan roven puolelle. Muuten olisin jo varmaan liittynytkin. No joo ei kai se niin kamalaa ole. Ajattelin vain että se on ihan että se hahmon luonne selviää sitten kun sillä ropsailee. Sitten jos kirjoittelee hirveän 1tyiskohtaisen luonteen niin sitten kun sitä muuttaa vahingossa vaikka niin menee vuosien työ hukkaan.

No mutta kyllä siihen on pakko liittyä (pakkoliitoksia!) kun se vaikuttaa tähänastisista roveista kaikkein selkeimmältä ja parhaalta. Mutta en kyllä luottaisi RVOn kantoihin kun epäillyttävä on ja aina valehtelee täällä mitä sattuu. Mutta joskus sokeakin kana saattaa löytää jyvän.

Tuo KA chat on muuten mitä verrattomin paikka ja vietänkin siellä laatuaikaa. Mutta siellä niinkuin SpurdoSbödrös sanoi tästä foorumista, niin minä sanon siitä chatista että sieltä saa liian helposti bannit. Olen saanut semmoiset jo lukuisia kertoja. Onneksi jotkut ovat sentään oikeudenmukaisia ja ovat vapauttaneet minut kahleista. Mutta ehkä pystyn elämään sen kanssa.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Runningvegetableoil Ti Heinä 24, 2012 11:56 am

Höh. Viestiesi taso hankaa taas pohjamutia. En ymmärrä vihamielisyyttäsi.

Minusta tarinarope on vähän juurikin tuommoinen, että kirjoitetaan jonkun tyypin tarinaa. Semmoisia sepustuksia, jotka yhdistyvät toisiinsa ja siin' ei juurikaan ole vuorovaikutusta muiden kanssa. Sitten roperopsailu on semmoista tuommoista, että pelataan joku yksi tapahtuma mahd jonkun toisen kanssa. Jaa ennyttiedä. Ehkä siitä on viralliset määritelmät jossain.

Tosiaan minullakin on ollut vähän vaikeuksia tuolla Nelituulessa luoda hahmojani, varsinkin 20 virkkeen menneisyys. Se on kuitenkin hyvä sääntö, kun valitsee peliseuraa, että voi vähän katsoa minkälaisia katteja siellä on. Ja sitten jos hahmon luonne peleissä muuttuu, niin ainahan sitä voi sitten muokata hahmon tietoihin. Helppoa & hauskaa.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Runningvegetableoil La Elo 04, 2012 4:50 am

Tein muuten tässä aikani kuluksi asian, joka maailmasta vielä puuttuu, nimittäin SK-roolipelin. Haistoitko sarkasmin äänessäni? Tein siis tämmöisen lievästi SK inpiroituneen scifiroolipelin nimeltään Avaruuskissat. Se on tämmöinen. Suosittelen kaikkia lämpimästi kokeilemaan kerrankin jotain varsin erikoislaatuista SK henkistä roolipeliä.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  neqqu La Elo 04, 2012 6:42 am

Kyllähän avaruuskissoihin piti tehdä niinkin läheistä tuttavuutta kuin liittyminen. Toivon että sinne tulee paljon avaruuskisuja!
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Sopuli Su Elo 05, 2012 9:52 pm

Itse pelailen Nelituulta ja Sotureiden-tarinaroolipeliä.
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Wedge Ma Elo 06, 2012 7:26 am

Tut tut. Olipas kaameat avaruussivut. En jaksanut viihtyä siellä montaa minuuttia pidempää. Käyttäisit käsijarrua. Vaihtaisit fonttia. Fontti siinä oli ihan sieltä ja syvältä kuten suntuubikin. Mitä jos olisitkin pitäytynyt foorumiropejen tekemisessä? Mutta valtavirran mukana on hyvä ajelehtia jos on voimaton nahjus. Valkoista mustalla on aikamoisen kamalaa. Mutta sinun tekemisesi tuntien... Silmäni eivät kestä moista humputtelua. Huhhuhhuijaa.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Sopuli Ma Elo 06, 2012 10:19 am

Käväisin itsekin tuolla Avaruuskissojen sivuilla ja kylmät väreet iskivät minuun. Tuo on lievästi sanottuna hieman tylsä...
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  neqqu Ma Elo 06, 2012 10:49 am

Olen kyllä sanonut itseni irti suntuubista, sinne en itse tekisi enään sivuja. Mutta minuapa ei ulkoasu avaruuskissoissa haittaa, idea on senverran hyvä ja jotenkin kiehtova. Kaikkia ei toki voi miellyttää tuommoinen, mikäs siinä Razz En kyllä itse aijo muihin soturikissa ropeihin näillänäkymin liittyä, paitsi jos tänne joskus tulee, siihen sitten tottakai.
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Runningvegetableoil Su Syys 09, 2012 10:24 am

Olen tässä masentuneena todennut, kuinka kaikki SK-rovet joihin olen liittynyt ovat melko hitaahkonlaisia toimissaan. Kesällä ne olivat kesälomalla, ja nyt niillä on koulukiireitä. Jees ja just, missähän välissä sitä sitten muka olisi aikaa toimia? Selitykset maistuvat puulta. Olen vetänyt sen johtopäätelmän näistä kärsimyksistäni, että SK-ropeja on yksinkertaisesti ihan liikaa, ja jyvien joukossa akanoita. Kaikki tekevät jonkun oman roven, johon liittyy pari kaveria, ja sitten seurauksena on nyt tämä tilanne, jossa meillä on 209348 ropea, joissa jokaisessa on n 2 pelaajaa, ja sitten joko tahmaa, tai muuten vaan on tympeää.

Suurilukuiselle fanikunnalle pitäisi saada jotenkin markkinoitua jotkut tietyt rovet, jotka ovat laadultaan ylitse muiden. Jyvät pitäisi erottaa akanoista, ja pelaajien tulisi keskittäytyä, ja tajuta, ettei kaikilla voi olla omaa menestysropea. Totuus nääs on, että jokusia aika kehnolatuisiakin SK-ropeja löytyy.

Olisi mitä oivinta jos vaikkapa tämän ikioman Tassupolkumme tuleva mahtisrope toimisi universaalina suunnannäyttäjänä ja SK-ropejen lippulaivana, johon voisi hyvinkin hyvin liittyä paljonkin väkeä, kun Tassis nyt kuitenkin on aika suosittu sivusto. Nykytilanne vaatii muutosta.

Äh, taisin sanoa, että selitykset maistuvat puulta, mutta ajattelin nyt kuitenkin tarjoilla teille vähän oikeuden puuta. Nimittäin tuosta suntuubista, en itsekään pitänyt siitä, ja AK olikin tuommoinen kokeilu vain. En koe onneksi itseäni valtavirran mukana kulkevaksi nahjuuksi, kun uskallan kokeilla eri asioita. Onhan minulla toki jo Suomen suurin koirope, joka on foorumimuotoinen. Uniikki idé puhuu AKn tapauksessa puolestaan, jolloin persoonaton sivupohja, jolla ei muutenkaan pitäisi juuri olla merkitystä, ei ole niin kammoittava juttu. Mutta ihan miten vaan.


Viimeinen muokkaaja, Runningvegetableoil pvm Su Syys 09, 2012 10:29 am, muokattu 1 kertaa
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Sopuli Su Syys 09, 2012 10:27 am

Runningvegetableoil on oikeassa, mutta miten määrittelisitte oman, uuden SK-tarinaropeni? En tiedä... Joo ei kannata välittää hevoset-alakategoriasta, huomaa, että sivut ovat olleet virtuaalitallin entinen tila. x)

www.ilvespolku.suntuubi.com
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa