The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yleinen palaute

+15
Pilkkuturkki
iikomauku
Wedge
ExpensiveMoldPaw
Runningvegetableoil
Kastepisara
Auringonkukka
Foxtrap
neqqu
Nighteye
Tähtisilmä
CherryTail
Ravenpath
Varjomieli
Amy Cherryclaw
19 posters

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge To Joulu 27, 2012 4:20 am

Amy Cherryclaw kirjoitti:
3. yläpalkin kuva... siinäpä vasta juttu. se meni siihen alunperin placeholderiksi jotta nähtäisiin miltä se näyttää. sen piti olla väliaikainen, mutta se taisi sitten vähän jäädä. elisiko grafiikkakisa siihen mitään? (tosin minulla on vahavat epäilykset siitä kuka voittaa jne.)

Vilken idé. Paikkapitäjältä tuo juuri näyttääkin. Grafiikkakisa kuullostaa hyvältä, mutta jos sinulla on jo joku voittaja mielessä niin siitä kun vain pyydät tekemään. No ei. Minä ehdottaisin Grafiikkakisaa jonka voittaja päätettäisiin äänestämällä. Nimittäin onhan tämä tämmöinen foorumi jonka tehtävä on palvella asiakkaita. Mutta toisaalta tämä nykyinen yläkuva on kyllä siinä mielessä hyvä, että se sopii väreihin, ja on neutraali. Nimittäin en tiedä olisiko se yhtään parempi jos tuohon tulisi eräänkin henkilön piirtämä kuva. Tai lähinnä kenen tahansa muun kuin minun piirtämäni. No ei, mutta kun minusta tuntuu, että en oikein kestäisi katsella siinä mitään rumaa kuvaa, ja minusta myös vahvasti tuntuu, että minun ja YPin käsityyt hyvästä kuvasta ovat vallan erilaiset.
Mutta
Amy Cherryclaw kirjoitti:
sillä tykkään itse pitää sen puolen omassa hallinnassani. + en useinkaan ole tyytyväinen muiden tekemiin ulkkiin.
Joten en sitten tiedä onko yleinen äänestys paras tapa jos YP haluaa pitää homman hallussaan, mutta kyllä toisaalta, sillä vaikka en olekaan mikään demokratian puolestapuhuja, niin kyllä se joissain tilanteissa ajanee asiansa.
Mutta tästä kyllä vielä se, että minä olen oikeastaan tosikin tyytyväinen Aamin tekemään ulkkaan. Olen aina pitänyt noista tähdistä.

Amy Cherryclaw kirjoitti:
se on tällainen ikuisuusongelma minun kanssani.
No mikäpä ei olisi.

Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge To Tammi 03, 2013 9:47 am

1. otan kyllä moden tai kaksi jos joku haluaa hommaan ryhtyä. sanoin alkuun etten tarvitse lisää modeja koska olin nepotisti ja hyväveliperiaatteella annoin titteleitä. mutta sitten shiru lähti ja minä jäin yksi, enkä henkilökohtaisesti voi vahtia kaikkia topia.

No niin. Olen miettinyt asioita. Aluksi ajattelin, että en millään viitsisi tuppautua tai tuputtaa, se ei kuulu tapoihini. Mutta sitten ajattelin uudelleen. Tämä ei ole tuppautumista. Kauniisti kysyttiin onko halua, ja ymmärsin vihdoin sen, että kaikki ei tapahdu jos vain odottaa. Vaikka niin se kyllä olisi hienoa. Pidän nimittäin odottamisesta. Samoin kun nyt olen ollut kärkipäässä valittamassa, niin ehkä on sitten parasta tarttua jokaiseen mahdollisuuteen, jotten vain jää valittajaksi vaikka tilaisuuksia on tarjottu, ja menettäisin kaiken uskottavuuteni valittajana, jos valitettuani en tarttuisi tilaisuuteen parantaa valitukseni aiheet.

Joten kyllä, olen valmis moderaattoriksi. Eli haluan moderaattoriksi jos sen nyt niin haluaa sanoa. Loppu on vain sitten sinun asiaasi, mutta minä olen kyllä puolestani ihan valmis. Kuinka maailma tulisikaan muuttumaan paremmaksi moderaattoriuteni ansiosta. Voisin näyttää koko ihmiskunnalle kuinka asiat hoituvat, kun niin moni sen on unhoittanut. Herättäisin vihdoin kunnioitusta arvokkaalla lisänimelläni. Kaikki kumartaisivat minua. Usko se. Minä tunnen kovaa kiintymystä jokaiseen tupaan joka täällä on, ja uskon voivani vahtia niitä joltisenkin hyvin.
Oikeastaan minut voisi nimittää suoraan ylläpitäjäksi, jolloin aivan kaikki muuttuisi täydelliseksi. No ei nyt sentään. Kunhan valehtelen.
Mutta moderaattorin urasta on hyvä aloittaa kohti kuun kurkottelua.

Minusta tuntuu, että saatan vaikka nauttiakin työhakemusten täyttämisestä jos sellaisen aika joskus tulee. Ei mitään tylsää "olen ahkera ja nopeasti oppiva ja oma-aloitteinen." Huooh. No mutta tässä tilanteessa ei tarvitse ainakaan kertoa millainen olen. Aami toivottavasti tietää. Vaikka olenkin "outo". Kaikkea sitä sanotaankin. Ja veljeni sanoo että olen trolli Shocked . Trollimoderaattorit ovatkin mahtavia. No ei. Täällä en ole trolli vaikka veljeni sitä minusta väittääkin näin tosielämän puitteissa. Vaikka ei sillä etteikö minua täälläkin olisi trollin lailla katsottu. Mutta onneksi olenkin sentään hyvä tyyppi.

mun on ollut tarkoituksena tehdä useampikin tutoriaali sitä ryhmää varten että ei tulisi tyhmiä kysymyksiä, mutta en ole saanut aikaiseksi. se on tällainen ikuisuusongelma minun kanssani.

Ja vielä tuohon liittyen: Aina voi delegoida.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa