The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yleinen palaute

+15
Pilkkuturkki
iikomauku
Wedge
ExpensiveMoldPaw
Runningvegetableoil
Kastepisara
Auringonkukka
Foxtrap
neqqu
Nighteye
Tähtisilmä
CherryTail
Ravenpath
Varjomieli
Amy Cherryclaw
19 posters

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Runningvegetableoil Ma Toukokuu 28, 2012 3:21 am

Helposti korjattava asia, joka voisi olla ihan kiva, olisi tuo linkkien väri. Kun tämä linkki nyt on tämmöinen, niin sitä on aika vaikea erottaa varsinkin vähän pitemmän tekstin joukosta. Ei varmaan olisi kovinkaan vaikeaa muuttaa linkin väriä johonkin vähän räikeämpään muotoon.

Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge Ma Toukokuu 28, 2012 7:16 am

Tämä on kyllä tosi hyvä ja asiallinen foorumi, käyttäjät puhuvat asiaa eivätkä lähettele turhia viestejä. Heräsin tähän ihan vasta äsken, kun olen koko elämäni viettänyt tällä (huonostinäkyvä linkki!) foorumilla joka on tosi hyvä ja asiallinen. Siellä on kyllä aika paljon jotain 50-v miehiä jotka ovat tosi asiallisia. Tuohon foorumiin tottuneena tämä ei vaikuttanut sen ihmeemmältä. Mutta sitten kun olen ollut esimerkiksi tällä TMNT foorumilla niin olen huomannut siellä olevan tosi tyhmää. Siellä on tosi paljon semmoisia ihan tyhmiä viestejä jotka ovat ihan tyhjiä asiasta. Foorumin jäsentelykin on kaukana tästä. täällä asiat on lokeroitu tosi hyvin ja selkeästi. Tämä on kyllä tuohon verrattuna ihan mahtis foorumi, täällä kirjoittajat ovat kyllä tosi asiallisia ikään verrattuna. Tuolla tmnt foorumilla oli ihmetyksekseni ikähaarukka enemmänkin tuommoinen 15-17 vaikka täällä on kyllä paljon kypsempää tekstiä vaikka jotkut ovat 12-vuotiaita tai jotain.

Kun tulin tänne ja luin tottakai säännöt niin minua vähän närästi tuo ei offia ruton vertaa. Kun olin ollut tuolla perinnejousifoorumilla jossa ei oikeastaan kielletä offia. Siellä sitä on mutta se on semmoista hyvää keskustelua joka ei ehkä ihan liity aiheeseen mutta on silti hyvää. Tuolla tmntssä toisaalta ei ole kielletty offia ja siellä sitten on semmoisia tosi tyhmiä viestejä. Ehkä se on sitten hyvä tämmöisellä alaikäispainotteisella foorumilla että offi kielletään.

Vetoan edelleen luonnosten puolesta ja Runningvegetableoilin äskeinen kommentti linkkien
häipyväisestä väristä on erittäin huomioonpantava.

MUOK.Tuo tmnt foorumin ulkoasukin on hieman epäselkeä ja outo. Täällä on tosi hienoa ja tähän on selvästi nähty vaivaa ja kulutettu aikaa. Admin näytti siellä vähän oudolta ja lepsulta mutta täällä on rautainen ja hyvä ylläpitäjä.


Viimeinen muokkaaja, Wedge pvm Ke Kesä 13, 2012 11:56 am, muokattu 2 kertaa
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge Ke Kesä 13, 2012 12:02 pm

Aaaah keksinkin ratkaisun tuohon linkkijuttuun se ei ole ihan suora, mutta ei se ole vaikea eikä mitenkään aikaavievä. Tehdään näin: [url= https://www.youtube.com/watch?v=lQPy21If6TY] [ color=brown] Rölli [ /color][/url] sitten vain lisätään tuonne väri tuonne röllin molemmin puolin.
Tulos on tämmöinen
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Runningvegetableoil La Kesä 16, 2012 1:15 pm

Siltikin olisi todella miellyttävää, jos linkkien oletusväri olisi joku vähän näkyvämpi, kun tuommoisen tekeminen nyt kuitenkin on vähän turhaa. Eihän sillä, että linkki erottuu huonosti tekstistä ole minulle mitään väliä, lukijahan siitä kärsii. No pirat
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge Ti Heinä 17, 2012 4:04 am

Puhut totisinta totta kerrankin.

Mutta huomasin tuossa ettei tuo hakujuttu toimi sitten ollenkaan. En usko ettäkö olisin niin tumpelo etten moista osaisi käyttää. Jos siihen tex. laittaa vaikka sanan ja, niin siitä ei tule mitään. Tällä haulla ei löytynyt yhtään juttua tai jotain. Kuitenkin uskon että joku on täällä joskus sanonut ja.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  iikomauku Ke Elo 01, 2012 10:08 am

Mun mielestä tuo "Uusi profetia" on aika ontuva suomennos, parempi olis "Uusi ennustus", mikä kuulostaa ainakin omaan korvaan paremmalta. Tosin nehän nyt voi suomentaa melkein miten itse tykkää, kun virallisia suomennoksia ei ole vielä julkaistu.

Perun tuon kun se kerran mentiin virallisesti suomentamaan profetiaksi... *jupinaa*
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  neqqu To Elo 09, 2012 2:36 am

Mietin tässä, että tännehän voisi laittaa jonkun kilpailun. Vaikka meiyä nyt onkin aika vähän, niin silti vaikkapa piirrustuskilpailu ei mielestäni olisi huono, että piirretään joku tietyn teemainen juttu tai muuta sellaista. Eikä sillä väliä jos ei ole niin hyvä piirtämään. Jos vaan ylläpitäjälle käy, niin voisihan jotain sen tapaista harkita? Vai mitä mieltä olette muut Razz ?

En keksinyt tälle parempaakaan paikaa, niin laitoin tänne palautteeseen.
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge To Elo 09, 2012 6:37 am

Oooh mikä idé. Piirtäminen on kyllä tosi hauskaa, joten tuommoinen mittelö olisi tosi poikaa. Se vain ett' ken olisi tuomari. tietenkin sitä voisi tosi hyvin kyllä vaihtaa, että yksi toisensa jälkeen olisi tuomaroitsija. Tai tietenkin demokraattinen äänestys olisi poikaa. Eihän sittenkään mitään tuomareja tarvitse. Kai voit vain perustaa tuonne jonnekin, yleistä, tai gallupit osioon. Ei kai YPillä voi olla mitään nokan koputtamista siihen. Olen lämpimästi tämän ajatuun puolella.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  neqqu To Elo 09, 2012 9:20 am

Niin tuomareistahan en tiedä, kuka sitten haluaakin, tai sitten kaikki vaan äänestämään Very Happy Jossain foorumilla olen nähnyt selaaista että YP on tehnyt jotain ns. "palkintoja", semmosia pieniä pikselisiä kuvia, jotka sitten annetaan kaikille osallistujille ja parhaaksi äänestetty saa vielä jonkun muun "palkinnon". En tiedä voiko täällä tehdä semmoisia "palkintokaappeja" käyttäjille, sinne missä on muut tiedot. Ei väliä vaikkei voisikaan, eihän palkintoja niinkään olla tarvi.
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge To Elo 09, 2012 9:41 am

No joo tuo tuomari juttu oli vähän semmoinen, ett' ei sit' tarvitse. Eikä kyllä palkintojakaan. Kyllä demokraattinen äänestys olisi ihan toimiva varmasti. Vaikka kyll' pidän diktaattoreista kuten Lukashenkasta, vaikka veljeni aina älähtää, ja vihastuu, jos ylistän suuria johtajia. Mutta se ei nyt kuulu tähän. Senhän voi hyvin tehdä niin, että joku, kuten vaikka nyt Neqqu on tehnyt sen tovan, ja sitten siihen voi laittaa äänestyksen, joka on toiminnassa jonkun määrän päiviä, sitten kun päivät on kuluneet umpeen, ja kaikki ovat äänestäneet, niin sitten voi taas aloittaa uuden. Tai sitten vain niin manuaalisesti, että aina sanotaan että minä äänestän NNn taideteosta. Ja sitten katsotaan kenellä on eniten.

Noita palkintokaappijuttuja en oikein ymmärtänyt miten se toimii, ja nuo palkitsemiset kuulostavat epäilyttäviltä. Mutta jos asia selviää, ja se on ihan tervejärkistä, niin kyllä se ainakin minulle passaa. Mutta tosiaan täällä ei ole niinkuin sanoit, kovin paljon porukkaa. Ehkä syksy virvoittaa kansan, mutta kyllä vain vaikka kolmekin on jo jotain. Ja eihän sen edes pakko ole olla mitenkään niin kilpailuhenkistä, että jos on vain kolme niin se on vähän outoa. Vaan voi tehdä vaikka vain niin, että sanotaan aihe, ja sitten piirretään aihetta vastaava kuva, ja sitten vain ihastellaan toisten tekeleitä. Tuo epäkilpailukin on ihan varteenotettavaa. Itse asiassa se kuullostaa melkein paremmalta. Tämmöisessä pienessä piirissä kilpailu on vähän epäillyttävää.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Runningvegetableoil To Elo 09, 2012 10:33 am

Oikein loistoajatus. Kannattaisin ehdottomasti kilpailutilanteessa demokraattista äänestystä, ja sitä, että YP tarjoaisi voittajalle jonkin lystikkään palkinnon, vaikka suklaapatukan tms, hehheh. Tokihan, kuten Neqqu sanoikin, että piirrustuskilpailu on vain esimerkki. Voisihan olla tietysti vaikka tietokilpailuleikki. Tai oikeastaan mikä hyvänsä.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  neqqu To Elo 09, 2012 11:11 am

Juu, täytyy tässä nyt katsoa, tuskin tosiaan YP:lläkään on mitään moitetta asiaan, kun emme kilpaile niin että alamme räyhätä siitä kenen kuuluisi voittaa Very Happy Jos ihan semmoista toisten ihastelua, eikä semmoista liian kilpailuhenkistä sähellystä.
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  iikomauku Ke Elo 15, 2012 4:45 am

Ulkoasuun vois olla mukava saada joskus jotain muutosta, väri ottaa pitemmän päälle silmiin. Olisko muuten mahollisuuksia päästä modeks, kun heikäläisiä ei täällä hirveesti oleskele?
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge Ke Elo 15, 2012 6:38 am

Mmmm. Minusta tämä väri on oikeastaan ihan hyvä. Ihan toista verrattuna joihinkin karmeisiin sivuihin, joissa on keltaista punaisella tai muuta vastaavaa. Kun nämä ovat hillittyjä värejä. Minulle kyllä käy silmiin jotkut sivut mutta ei kyllä tämä. Mutta tietenkin vaihtelu virkistää, mutta mitä nyt sitten turhaan. No ei kai se ole turhaa, jos kärsit.

Tuo mode juttu on ihan tosi ett' ei täällä montaa ole. Mutta laatu korvaa määrän. Shiru on erittäin pätevä tehtäväänsä. Mutta en kyllä edes oikein ymmärrä niin että miksi tänne edes tarvittaisiin uusia modeja. Kun täällä on mitä nyt onkaan alle sata käyttäjää, joista alle 10 on aktiivisia. Viestejä ei niin hirveästi päivässä tulekaan. Ja sbämmereitä täällä on nähty minun täällä oloaikanani vain yksi, ja sekin oli aika harmiton tapaus, joka luovutti suhteellisen suosiolla. Ja mihin muuhun modeja tarvitaan? Ylläpitäjä Aamikin on täällä, joten kaksihan niitä ylempiä tahoja on. Ja Aami on auttanut minua monesti hädässä. Ja Shirukin olisi auttanut kerran jos olisi voinut.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Amy Cherryclaw Su Elo 19, 2012 9:44 am

iikomau kirjoitti:Ulkoasuun vois olla mukava saada joskus jotain muutosta, väri ottaa pitemmän päälle silmiin. Olisko muuten mahollisuuksia päästä modeks, kun heikäläisiä ei täällä hirveesti oleskele?

*side-eye* Minulla sattuu olemaan henk.koht. ongelmia nimesi kanssa. Vähän lähellä yhtä tyyppiä jonka maine ei ole kovin kehuttava... Pakko sanoa suoraan, että jos olet se iikoo kenen kanssa Froz piti foorumia aikaisemmin, niin minä katselen sinua pitkin nenänvarttani.

Muuten Wedge on ihan oikeassa. Lisämodeille ei ole tarvetta kun foorumi on näin(kin) hiljainen, ja pystyn itse hoitelemaan säännösrikkojat. Katson sitten myöhemmin jos porukkaa alkaa kasaantua.

(Yksi ongelma tietenkin on, oikestaan koko fandomissa, että suurin osa porukkaa on hirveän nuoria, n. 10-13 v., mun taas me (melkein) aikuiset ollaan täällä omien pilviemme päällä. Nuoremmilla on enemmän kiinnostuksenkohteita(gosu etc.) ja vähemmän intoa foorumityyppiseen keskusteluun mistä taas itse pidän.)
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge Su Elo 19, 2012 10:29 am

Mmmm... Tuo on selvä juttu minkä Aami mainitsi lopussa, että ikäluokkia on, mutta en tiedä haittaako se niin. Tai ei se sinäänsä varmaan kenenkään mielestä haittaa, totta kai ketkä vaan minkä ikäiset vain voivat täällä olla. (13 ikävuotta kyllä tarvittaisiin... Olen yli tai tasan 13 vuotta.) Mutta tietenkin juttujen taso on vähän eri. Ja ehkä nuoremmat kirjoittavat semmoisia lyhyitä, vähän sisällyksettömämpiäkin viestejä, mutta onkone se ongelma. Minäkin pidän enemmän foorumityyppisestä keskustelusta, jos se nyt tarkoittaa sitä mitä luulen. No kyllä se kai tarkoittaa. Mutta hyvin tämä foorumi pyörii, ja pyörinee tulevaisuudessa. Modet pitää tietenkin valita huolella. Hyviäkin ehdokkaita täältä löytynisi jos sitä tarvitsisi.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Runningvegetableoil Su Elo 19, 2012 11:13 am

Heitänpä minäkin hopsulusikkani, joka suussa synnyin, modesoppaan, että ei niitä kyllä täällä tarvita sen enempää kuin mitä nytkään on. Eihän heistä tietysti haittaakaan ole. Tiedän paikkoja, joissa kaikki kaverit vain laitetaan modeiksi, ja kohta kaikki ovat modeja. No se kyllä poistaisi luokkayhteiskunnan tunnun, mitä asiaa syvästi vastustan. Eipähän ainakaan olisi sbämmijöitä, jos kaikki modeilisvat, mutta saattaisi se kyllä osaltaan olla kaoottistakin, hehheh. Ainahan kansalaisaktivismi on ihan hyvästä, niin että tapauksessa jos tänne ilmenisi joku sbämmijä, ja YP nyt ei sattuisi olemaan katselemassa foorumia, niin ainahan suoraselkäiset normaalit käyttäjät voivat informoida haittakohdista ylemmilleen.

Tämä on kaikin puolin hyvä ja rauhallinen foorumi, ja rauhallisuus minun mielestäni liittyy kyllä osaltaan tuohon ikähaitariinkin. Harvemmin nuoremmilla henkilöillä on tarvetta semmoiseen tympeään sbämmäämiseen yms kujeiluun. No raja on ehkä hiuksenhieno, mutta luulen, että useimmiten semmoiset moraalittomat foorumien saastuttajat ovat yli 13 vuotiaita. Mielestäni tällä foorumilla on paljon hyvää sisällökästä asiaa kirjoittavia 10-13-vuotiaita tyyppejä. Aami on kyllä ihan oikeasa siinä, että ehkä sen ikäistä porukkaa tosiaan harvemmin kiinnostaa tämmöinen keskustelu, vaan pikemminkin semmoinen reaaliaikainen chattailu.


Viimeinen muokkaaja, Runningvegetableoil pvm Su Elo 19, 2012 11:14 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Kuinka saatoin olla niin naiivi)
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  iikomauku Ti Elo 21, 2012 7:07 am

Arvon Amy

Olen kyseinen iikoo, ja hyvin mielelläni kuulen mitä sulla mahtaa olla meikäläistä vastaan. Suosittelen ensin tutustumaan, sitten tuomitsemaan. Wink

Ensiksikin. Minä loin SSF:n ja otin Frozin toiseksi ylläpitäjäksi. Meille tuli "pientä kränää" Frozin kanssa, koska en kuulemma ollut hyvä ylläpitäjä kun en ollut tarpeeksi aktiivinen foorumilla. Tähän oli syynä väärinkäsitys, koska käyttöjärjestelmäni kaatui erään pienen, ehm, latausvirheen vuoksi ja olin ilman tietokonetta lähemmäs puoli vuotta. Minulla ei siis ollut mahdollisuutta päästä nettiin.
Sillä aikaa Froz oli onneksi ottanut ohjat aika jees käsiinsä, mutta mm. vaihtanut vaivalla kokoon kasaamani ulkoasun...

Eihän tuo mitään, mutta kun sain vihdoin uuden tietokoneen ja aioin elvyttää SSF:n oli koko foorumin väki alkanut mukavan selän takana puhumisen vuoksi (kiitos rakkaat ystäväni) luulla ettei mua kiinnosta paskan vertaa koko foorumi, pahoitin mieleni ja poistin foorumin, päädyin siihen lopputulokseen että SK fanikansa pärjää ihan hyvin Place of many starsilla. Aina siinä käy niin, että kun yrittää rakentaa muille jotain, siitä saa vaan kuraa niskaan.

Joten ole siis hyvä ja kerro lisää mun maineesta.


Viimeinen muokkaaja, iikomau pvm Ti Elo 21, 2012 8:53 am, muokattu 1 kertaa
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge Ti Elo 21, 2012 7:58 am

En nyt puhu kenenkään puolesta vaan omasta puolestani.No erehdyitä sattuu kaikille. Mutta jos olet perustamaltasi foorumilta poissa puoli vuotta oli syy mikä tahansa, niin kyllä toisen ylläpitäjän ohjat käsiin ottaminen on ihan perusteltua. Samoin ulkoasun vaihtaminen. Ja jos et ole päässyt selittämään poissaoloasi, niin huhujen kerääntyminen sekin on luonnollista. Ei pidä vetää hernettä nenään pienestä. Tai sitten pitää mitä se minulle kuuluu. Itse asiassa tämä koko juttu ei kuulu kissan vertaa minulle, mutta pidän kirjoittamisesta. Ja minkäs Aami sille mahtaa jos Froz on kertonut Aamille ett' olet ollut epäaktiivinen, ja sehän on totta. Eihän semmoista kannata ottaa modeksi kysymättä asiasta.

Maine on aina maine ja maine täytyy ansaita. Jos on pilannut maineensa pitää se myös korjata jos siitä joskus hyvän haluaa. Puhuu asiat halki. Ei voi olettaa omaavansa hyvää mainetta jos on ollut ylläpitämältään foorumilta pois puoli vuotta. Etenkin jos ei ole jaksanut selittää asiaa muille. No mutt' en tiedä edes asiasta mitään, että älä suutu vaikk' sanoisin jotain väärin.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  iikomauku Ti Elo 21, 2012 8:46 am

Ensimmäiseks mun on pakko korjata omaa edellistä viestiäni, koska siis se että Froz otti foorumin ja homman hanskaan niin hyvin oli positiivinen asia. Ylireagoin siitä ulkoasujutusta silloin ja ehkä myös vähän siitä sonnasta mitä musta oltiin kirjoteltu.

Kun yrittää selittää mutta kukaan ei kuuntele ja vastaukset on kutakuinkin näitä "niin mutta silti" -vastauksia niin ei sitä edes jaksa yrittää.

Se että väärinkäsityksen takia kurataan jonkun maine eikä edes yritetä pohtia asiaa järkevästi on vaan niin... asdfxmnbh. Warriors-porukat jätin suosiolla kokonaan sivuun silloon muutama vuosi sitten kun en jaksanut tuota selän takana puhumista ja omia pikku "piirejä", luulisi että saman fandomin jäsenet haluaisivat olla kavereita keskenään kuten suurimmassa osassa fandomeista joissa olen aktiivisesti mukana.

Nyt kun olen niin sanotusti takaisin olis varsin mukavaa jos väki olis jo tarpeeksi kypsää ymmärtämään että yritin kyllä kaikkeni silloin foorumin henkiin herätämiseksi mutta minkäpä sille enää mahtoi että väki oli jo muuttanut uusille foorumeille. Puoli vuotta on puoli vuotta enkä mä sille mitään voinut, onneksi on tämä foorumi olemassa ja täällä homma pelaa oikein hyvin mitä nyt olen tässä parin kuukauden aikana nähnyt.

Edit / Anteeks jos tulee ristiriitasta tekstiä, yrittäkää kestää. Puhuin Frozin kanssa asiat selviks enkä syytä ketään mistään. Se oli silloon ja nyt on nyt. En oo enää niin herkkänahkanen ja siks mä sainki potkittua itteni takasin tänne teidän keskuuteenne.
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge Ti Elo 21, 2012 9:30 am

No joka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään. Nyt vähän offiksi menee, mutta minulle tulee aina tuosta sanonnasta mieleen, että jos muistaa vaikka jotain vanhusta menemällä käymään tms. että se olisi jotenkin paha juttu. No ei se onneksi niin mene. Mutta joo täällä asiat pelaa tosi hyvin, ja täällä ei toivottavasti puhuta kenestäkään pahaa, ei ainakaan kovin paljoa. Aina voi aloittaa uusiksi uudelta pohjalta, ja tämä pohja on hyvä. Toivotaan vain että koneesi kestää, etkä petä meitäkin. Täällä nyt on niin monella niin sekavaa tekstiä ja RRejä, että yksi joukossa ei tunnu missään.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  iikomauku Ti Elo 21, 2012 9:41 am

Joo, porukka vaikuttaa kyllä tosi mukavalta, olis melkeen kiva joskus pitää jotain miittiä jossain tällä porukalla. Ja eiköhän tää kestä, tyhmyyksistä oppii joten laitoin datanomikaverin asentamaan tähän kaikenlaisia palomuureja sun muita virustorjuntoja (joista en ite ymmärrä yhtään mitään) ja mulla on myös läppäri käytössä jos tää pöytäkone jostain syystä päättäiski tappaa ittensä. Very Happy
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Runningvegetableoil Ti Elo 21, 2012 9:51 am

Miitit ne vasta ovatkin elämän soijakastike. Meillä olikin Lohon kanssa tässä hyvä SK-miitti kesällä olleessa Finnconissa. No se nyt oli semmoinen minimitti, mutta miitti se on pieninkin miitti. Mitä järkeä laittaa ruoan nimeksi hauska liha? Sitten toisinaan olen yksin miittaillut paikallisen kirjaston pihalla, mutta se nyt on jo vähän tympeää, tai ei oikeastaan nautin seurastani, mutta tapaan itseäni aika paljon. Olen vain näissä SK nettipiireissä pyörittyäni huomannut, että Suomi on suuri maa, ja meitä SKeilijöitä asuu ylt'ympäriinsä sitä. Olisi aika hankalaa järjestää mitään kaikkia tyydyttävää mittiä, kun tämäkin foorumi tuntuu koostuvan melkolailla ympäri Suomen maata tulevista hlöistä. Onneksi on nintärnätti ja virtuaalielämä.

Tovan aihe on kyllä jo kadotettu aikoja sitten. Rutto meidät vieköön. Toisaalta olen kyllä jo sanonut foorumin tasosta melko monasti mielipiteeni, joka ei monipuolisuudella koreile, joten miksikäs sitä vanhoja toistelemaan, kun on uuttakin keskusteltavaa.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Amy Cherryclaw La Elo 25, 2012 4:52 am

*rutto tulee ja kaataa* no eih vaiska. Hyvä vaan että ollaan aktiivisia. Tuntuu muuten tämänkin foorumin aktiivisuus menevän ylös ja alas...

Ja iikoolle: näin jälkäteen ajateltuna taisin muodostaa mielipiteeni lähinnä Frozin kertoman mukaan, enkä itsekään ollut SSKFllä kovin aktiivinen, joten mitäs vanhoista. (Yritin btw. alussa jopa puolustella sua Frozille, mutta parin "todisteen" jälkeen (mesehistoria on mesehistoria...) kääntyi pääni.)

Ja tosiaan(palatakseni siihen mistä tämä kärhämä lähti), juuri tällä hetkellä en uutta modea kaipaile, enkä yleensä nimitä juuri liittyneitä modeiksi(jotka btw. on varapäälliköitä). (Sullahan on jo 54 viestiä kun tätä kirjoittelen, mutta oot tainnu olla täällä vasta pari viikkoa, jos oikein muistan?)

Offi: pitäiskin säätää sääntöjä taas vaihteeksi.
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Amy Cherryclaw La Elo 25, 2012 5:19 am

Tämä on nyt tälläinen puoli-offi (ja tupla!) mutta en viitsi tehdä isoa ilmoitusta.
Asiaan:

Titteleillä on nyt uudet rajat, eli suurimman osan "asema" "klaanissa" on varmaan tippunut ainakin asteella. Alussa olin laittanut tosi pienen rajan esim. oppilaaseen ja soturiin, mutta nyt kun porukkaa on enemmän, niin kasvatin vaadittujen viestien määrää.
(Hehheh. Nykyisen asteikon mukaan itse olisin vasta soturi, Froz vielä oppilas. Erikoistittelit on kivoja.)
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  iikomauku La Elo 25, 2012 6:48 am

Hyvä että meillä on siis välit kunnossa. Very Happy Modejuttu selvä, kunhan kysäisin.
Hyvä juttu muuten nuo uudet tittelirajat.
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa