Hahmojen kuolemat
+20
Ratamohäntä
Wedge
Runningvegetableoil
neqqu
Georgy Porgy
AvaXRaven
Taruuka
Kirkassydän
Auringonkukka
Sirita
Firetail
Nighteye
Tähtisilmä
CherryTail
Unikkoturkki
Ravenpath
Ukkoskäpälä
Kastepisara
Varjomieli
Amy Cherryclaw
24 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Hahmojen kuolemat
Jotkut tosiaan sais kuolla pois, niiku Mustaraita. Kyllähän se kuolee, muttei ihan hetkeen.
Koskettavimpia kuolemia mun mielestä on ollu Juovanaaman, Pitkähännän ja Tiikeritähden kuolemat. Viimeinen varsinkin on aika koskettava! Odottakaas vaan, kun se kirja suomennetaan!
Koskettavimpia kuolemia mun mielestä on ollu Juovanaaman, Pitkähännän ja Tiikeritähden kuolemat. Viimeinen varsinkin on aika koskettava! Odottakaas vaan, kun se kirja suomennetaan!
Vs: Hahmojen kuolemat
No kyllähän noi kuolemat on koskettavia, mutta tuo viimeinen ehkä on enemmän raaempi kuin koskettavampi x'D Nii ja Brindlefacen ja Graypoolin kuolemat kosketti mua eniten.
Vieraili- Vierailija
No olihan se raakakin, mut siis emotionaalisesti koskettava! Ku Tulitähtikin oli siinä vähän tunteellinen. Et miten yhdeksän elämää saanu klaanipäällikkö kuolee yhdestä huitaisusta.
Minua koskettavat eritoten Täplälehden ja Hopeavirran kuolema. Ja jos saan sanoa niin minulle on oikeastaan ihan sama jos Tuuliklaan katoaa.
Varjomieli- Oppilas
- Viestien lukumäärä : 75
koskettavimpia kuolemia oli minusta Täplälehden,Hopeavirran,Keltahampaan,Valkokynnen,Harmaaläiskän ja Lumipennun
Viimeinen muokkaaja, Pisarapentu pvm Ma Huhti 25, 2011 1:20 am, muokattu 1 kertaa
Kastepisara- Oppilas
Ikä : 25
Mua kosketti Keltahampaan,Hopeavirran,Täplälehden,Valkokynnen, Moonflowerin(Tädin ennustuksessa XD) ja moni muu. Monissa aloin itkemään... ei en oo yhtään herkkä en oo en
Ukkoskäpälä- Pentu
- Viestien lukumäärä : 47
Ikä : 26
Jos ajatellaan oikeasti "koskettaneita" [lue: itkettäneitä] ovat etusijalla Silverstreamin ja Feathertailin kuolemat. Hienosti kirjoitettuja, oikeasti koskettavia, eikä vain "Oho se kuoli" tyyliin
- Juonipaljastus:
- Red
- Juonipaljastus:
- tapetaan vain siksi, että muita tappamaan lähetetty koiralauma saisi maistaa / haistaa kissan verta.
- Juonipaljastus:
- Bluestar, Swiftpaw, Spottedleaf ja Tigerstar / Scource
Ravenpath- Pentu
- Viestien lukumäärä : 15
Fire ja Bramble saisivat kuolla pois. Niiden aika on nähty ja koettu.
Ja koskettavin kuolema... Öö... Honeyn kuolema tuli ihan puun takaa, joten siksi se. Rippleclawin kuolema on kuitenkin mun suosikki.
Ja koskettavin kuolema... Öö... Honeyn kuolema tuli ihan puun takaa, joten siksi se. Rippleclawin kuolema on kuitenkin mun suosikki.
Unikkoturkki- Pentu
- Viestien lukumäärä : 43
En montaa kirjaa ole lukenut, mutta surullisin on ollu nyt Hopeavirran kuolema, ja Täplälehtikin oli hieman koskettava, mutta sitten Rikkohännän kuolema oli tosi koskettava osaksi siksi kun nimenomaan Keltahammas itse lopulta sitten luovutti sen Tähtiklaanille =(
CherryTail- Oppilas
- Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 28
Hopeavirran kuolema ehdottomasti koskettavin. Keltahampaan kuolema myöskin lähes samoilla linjoilla. Ja aina kun joku klaaninvanhimmista kuolee, olen erittäin surullinen, koska olen vannoutunut klaaninvanhimmat-fani. X)
Tähtisilmä- Pentu
- Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 27
No niin, nyt kun olen jo lukenut tuon myrsky nousee- kirjan niin voin sanoa että Keltahampaan viimeiset hetket olivat aika surulliset, samoin muiden tulipalon uhrien kohtalot kosketti Ja nyt rupee kyllä menemään jo hermot tuohon Mustaraitaan, josta toivottavasti voitaisiin jo päästä eroon!
CherryTail- Oppilas
Nyt oon lukenu Vaarallisen polun nii Nopsatassun kuolema oli raain...
Ukkoskäpälä- Pentu
- Viestien lukumäärä : 47
Leijonamielen kuoleman sattuessa huudahdin ällistyneelle koiralleni "Ei vielä!"... Olisi ollut kiva seurata hänen etenemistään vähän enemmän...
Mutta Keltahampaan kuolema koski ;( Hän oli lempihahmoni, ja on toki vieläkin. Tiesin kyllä, että hänen kuolemansa koittaa, mutta silti...
Hopeavirran kuoleman kanssa olen vähän niin ja näin. Se kosketti minua lähinnä vain Harmaaraidan takia, koska Hopeavirta itse oli jäänyt hahmona vielä kovin ohueksi...
Rikkohännän kuoleman aikana toisaalta huusin "GO Keltahammas!" ja toisaalta nyyhkytin. Ehkä soturikissojen maailma on parempi paikka ilman häntä...
Kuka saisi potkaista tyhjää... No, minulle se on se ja sama, jos inhokki hahmo kuolee, tulee varmaan pian etsittyä uusi inhokki hahmo. Ja sama lemppareiden kanssa (vaikka ikävä kyllä tulisi). Klaanivanhimmat ovat ihania, mutta luovutettakoon heidät tähtiklaanin hoivaan, kun heidän aikansa koittaa
Mutta Keltahampaan kuolema koski ;( Hän oli lempihahmoni, ja on toki vieläkin. Tiesin kyllä, että hänen kuolemansa koittaa, mutta silti...
Hopeavirran kuoleman kanssa olen vähän niin ja näin. Se kosketti minua lähinnä vain Harmaaraidan takia, koska Hopeavirta itse oli jäänyt hahmona vielä kovin ohueksi...
Rikkohännän kuoleman aikana toisaalta huusin "GO Keltahammas!" ja toisaalta nyyhkytin. Ehkä soturikissojen maailma on parempi paikka ilman häntä...
Kuka saisi potkaista tyhjää... No, minulle se on se ja sama, jos inhokki hahmo kuolee, tulee varmaan pian etsittyä uusi inhokki hahmo. Ja sama lemppareiden kanssa (vaikka ikävä kyllä tulisi). Klaanivanhimmat ovat ihania, mutta luovutettakoon heidät tähtiklaanin hoivaan, kun heidän aikansa koittaa
Nighteye- Oppilas
- Viestien lukumäärä : 68
Minua suretti punahännän kuolema. : D Ihme kyllä. Samoin leijonamielen.
Firetail- Pentu
- Viestien lukumäärä : 12
Olen samaa mieltä Ukkosen kanssa siittä, eetä Nopsatassun kuolema oli raaka. Juovanaaman, Lumipennun ja Sinitähden kuolemat koskettivat myös
Varjomieli- Oppilas
Nyt kun lui ton Vaarallinen polku kirjan, niin on lisättävä surullisimpiin kuolemiin myös toi Bluestar =( Tiesin kyllä että se tulee kuoleen, mutta nyyh...
CherryTail- Oppilas
Joo, tietyllä tapaa Sinitähden kuolema oli surullinen, mutta tietyllä tapaa hän oli ansainnut sen. Olihan hän ollut sarjassa alusta asti ja hän oli ollut Tulitähden kanssa tarinan sielu, mutta hän alkoi lopussa kerta kaikkiaan ärsyttämään.
Juovanaaman ja Nopsatassun kuolemat olivat melko raakoja, mutta jostain syystä minua kaikkein eniten vaarallsien polun aikana suretti Kirkastassun kaamea Irvinaama -nimitys ja kohtalo, vaikkei hän edes kuollut...
Juovanaaman ja Nopsatassun kuolemat olivat melko raakoja, mutta jostain syystä minua kaikkein eniten vaarallsien polun aikana suretti Kirkastassun kaamea Irvinaama -nimitys ja kohtalo, vaikkei hän edes kuollut...
Nighteye- Oppilas
- Viestien lukumäärä : 68
niin, totta se Irvinaama-nimi on aika hirvee, ja ihan hyvä että se sitten vaihtuu, tosin se on vähän kamalampi suomeks kun enkuks, Lostface kuulostaa mun mielestä ihan hienolta =D
CherryTail- Oppilas
Sinitähden kuolema oli kyllä surullinen, mutta Sinitähti kävi 4 kirjan alusta lähtien minun hermoilleni...
Firetail- Pentu
No, olihan Sinitähti tullut hulluksi, mutta Sinitähti oli ollut myös todella ihailtava hahmo....
Mutta Sinitähti oli ollut todella julma, kun antoi toiselle nimeksi Irvinaama
Varjomieli- Oppilas
Varjomieli kirjoitti:No, olihan Sinitähti tullut hulluksi, mutta Sinitähti oli ollut myös todella ihailtava hahmo....
Aivan, varsinkin ensimmäisessä kirjassa ihailin ja kunnioitin Sinitähteä suuresti. Hän oli yksi lempihahmoistani. Sen vuoksi ehkä petyinkin kun hän sekosi. Olisin toivonut että sinitähti olisi ollut vähän vahvempi. Kuoleman tiesin olevan lähellä kuitenkin jo kauan aikaa sitten joten se ei yllättänyt.
Firetail- Pentu
Sinitähden kuollessa lukiessani enkunkielistä itkin vähän.
Keltahampaankin kuolema oli koskettava. Ja Nopsatassua jään kaipaamaan, olisi hänestä varmaan tullut hyvä soturi, jos Sinitähti vaan olis uskonut Nopsan olevan sen arvoinen. Ja Kirkastassun Irvinaama nimi on kyllä kauhea mutta SPOILI! se muuttuu Pimeyden hetkessä. SPOILI OHI!
Leijonamielenkin kuolema oli silleen "Miks jo nyt?!", koska olisi saanut kyllä elää pidempään, hänen kuolema kosketti. Ja Yötähden kuolema kyl sillattii kohahdutti. :')
Keltahampaankin kuolema oli koskettava. Ja Nopsatassua jään kaipaamaan, olisi hänestä varmaan tullut hyvä soturi, jos Sinitähti vaan olis uskonut Nopsan olevan sen arvoinen. Ja Kirkastassun Irvinaama nimi on kyllä kauhea mutta SPOILI! se muuttuu Pimeyden hetkessä. SPOILI OHI!
Leijonamielenkin kuolema oli silleen "Miks jo nyt?!", koska olisi saanut kyllä elää pidempään, hänen kuolema kosketti. Ja Yötähden kuolema kyl sillattii kohahdutti. :')
Tiikeritähden kuolema oli kyl ihan karseimmasta päästä!!!! Ja Nopsatassun!!!!! Ja Juovanaaman ja Keltahampaan.
Ja Ku Tulitähti menetti sen henkensä' niin olin ihan sillain ku en muistanu et sil oli ne kaheksan muuta elämää...
Ja Ku Tulitähti menetti sen henkensä' niin olin ihan sillain ku en muistanu et sil oli ne kaheksan muuta elämää...
Auringonkukka- Oppilas
- Viestien lukumäärä : 92
Varjomieli kirjoitti:No, olihan Sinitähti tullut hulluksi, mutta Sinitähti oli ollut myös todella ihailtava hahmo....
Oon kyllä samaa mielte varjon kaa
Kastepisara- Oppilas
Ikä : 25
Nighteye kirjoitti:
Keltahammas oli minunkin lempihahmoni.
Toinen koskettava oli Juovanaaman kuolema.
Kirkassydän- Pentu
- Viestien lukumäärä : 9
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa