The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pulinaa

+7
iikomauku
neqqu
Amy Cherryclaw
Taruuka
Runningvegetableoil
Wedge
Kirkassydän
11 posters

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Taruuka Ti Huhti 17, 2012 9:38 pm

En melkein ikinä suostu syömään suklaajäätelöä! se on mielestäni jotenkin kamalaa. Suspect

Taruuka
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 12.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Amy Cherryclaw Ke Huhti 18, 2012 3:58 am

(Lisättäköön sitten tänne vielä YPnkin viesti Razz)
Vaihdoin topan nimen, toivottavasti nyt on vähän selkeämpi. Offia se siis edelleen tarkoittaa, mutta jooh. Pulina jatkukoon.

(Ben&Jerry's Cookie Dough on kyllä muuten jäätelöiden kuningas!)
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Wedge Ke Huhti 18, 2012 4:34 am

Nooh mitäsh vikaa vanhassa topannimessä oli mutta ihan sama käy se näinkin. Olen muuten sitä mieltä että puliseminen on hauskaa.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Runningvegetableoil Ke Huhti 18, 2012 4:36 am

No ainakin koska tämä on suomenkielinen foorumi niin onhan se toki loogisempaa, että topien nimet on suomeksi. (Vaikkei kyllä fooruminkaan nimi ihan ole). Ehkä kuitenkin kaikki pulinan ystävät (joihin siis itse myös lukeudun) löytävät tämän tovan tällä nimellä paremmin. Ka ehkä tuolla entisellä nimellä kukaan ei uskaltanut kirjoittaa tänne, kun säännöt on vähän niin kuin sitä offia vastaan.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Wedge Ti Huhti 24, 2012 5:04 am

Muuten, minun lempialkuaineeni on Einsteinium (ES) se on niin raskasta. Lantaanikin on ihan menevä, mutta se on vähän ärsyttävä kun hirveän moni mainostaa sita. Onkos teillä lempialkuaineita? confused
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Runningvegetableoil Ti Huhti 24, 2012 5:13 am

Wedge kirjoitti:Muuten, minun lempialkuaineeni on Einsteinium (ES) se on niin raskasta. Lantaanikin on ihan menevä, mutta se on vähän ärsyttävä kun hirveän moni mainostaa sita. Onkos teillä lempialkuaineita? confused

Minuakin ihmetyttää tuo lantaanin mainostaminen. Katukuvassa sitä näkee todella paljon, vaikkei se ole mikään kovin käytetty aine. Suosikkialkuainetta minulla ei kyllä ole. Kaikki ovat yhtä tärkeitä universumissa. Suosikkiaineeni on kuitenkin woodin metalli.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Wedge Ti Huhti 24, 2012 5:15 am

Olen nähnyt erään leikkikentän joka sisälsi kaikkia maailman aineita paitsi arseenia ( santa arsenikkia) ja kromia. Aika jännää mielestäni
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Runningvegetableoil Pe Huhti 27, 2012 9:28 am

Ohhoh, mikä leikkikenttä! Mistäs päättelit sen sisältävän kaikkia noita mainitsemattomia aineita?

Tuli muuten tässä mieleen kysymys, joka on vaivannut minua ja jonka voisi esittää täällä foorumilla muiden mielipiteiden kuulemiseksi: Minkälainen on teidän aikakäsityksenne? Minun mielestäni aikakäsitys on pallo, elikkä semmoinen, että aika alkaa aina alusta. Vähän samanlainen kuin vaikkapa ortodokseilla. Minulla on kuitenkin yksi tyhmä toveri, jonka mielestä aikakäsitys on lineaarinen eli semmoinen suora. Hänen mielestään aika ei lopu koskaa, vaan se on ikuinen suora.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Wedge Pe Huhti 27, 2012 10:39 am

Siinä lukee: "Ei sisällä arseenia eikä kromia"
Siitä sitten päättelin että noh miksi se sitten ei sisältäisi muita aineita kun siinä sanotaan vain että ei sisällä noita ko. aineita.
Yhdyn puheeseesi aikakäsitys todella on pallo siis tällainen Question .
Mitä mieltä olette maailman loppumisesta, loppuuko maailma joskus ja miten se tapahtuu?
Eräs ystäväni sanoo että intiaanit sanovat etta maailma loppuu kohta.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Taruuka Pe Huhti 27, 2012 8:03 pm

Minäkin olen kuullut sen intiaanimaailmanloppumisjutun. Kuulen sen n. 3 kertaa päivässä eri ihmisten suusta.
Taruuka
Taruuka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 54
Join date : 12.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Wedge La Huhti 28, 2012 2:20 am

Minunkin mielestäni se on ärsyttävää kun joku koko ajan sanoo: "Maailma loppuu kohta".
Mutta sitten ku n kysyy että miten se loppuu niin se sanoo: "Se vaan loppuu".
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Runningvegetableoil La Huhti 28, 2012 9:10 am

Minun mielestäni maailma ei edes voi loppua, koska ei se ole mikään videonauha, jolla on joku tietty kestoaika. Eihän kukaan esim sano, että soturikissa loppuu. Eihän siinä koko ilmaisussa ole mitään järkeä! Ei ainakaan minun mielestäni. Toisaalta saattaahan tietysti olla, että maailma on vain joku tralfamadorelaisten videonauha, mutta minä en oikein usko siihen. Uskon kyllä silti tralfamadorelaisiin, ja siihen että Kiinan muuri on syntynyt sen takia, kun erään tralfamadorelaisen piti viestittää kansalleen jonkun varaosan hakemisesta. alien
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Wedge Pe Toukokuu 04, 2012 4:48 am

Noinhan se taitaa olla. Harmi ettei minulla ole kolmatta silmää se olisi aika hauskaa mutta ehkä ilmanikin pärjää. Olettekos muuten koskaan nähneet vaaleanpunaista valoa, itse en ole mutta haluaisin.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Runningvegetableoil Ma Toukokuu 07, 2012 3:14 am

Luin tässä vähän Philip K. Dickin eksegeesiä ja valistuin. Tiedättehän kaikki, että Siddhartha on puutarhassa ja Buddha nukkuu. (Hän herää kohta). Universumimme on muuten hologrammi. Se on täydellinen jäljitelmä ja reaaliaika loppui vuonna 70 ennen y.a.

Minulle ei nyt tullut mitään maallista pulistavaa mieleen, mutta voihan kai välillä pulista hengellisistäkin asioista. Razz

Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Wedge Ma Toukokuu 07, 2012 4:48 am

Hengelliset asiathan vasta ovatkin hauskoja. Tunnen erään hemmon joka on Buddha. Hän on semmoinen oranssi ja läski ja hehkuu kokoajan, outoa.

Jos on muuten kiinnostunut hengellisistä asioista ja muutenkin hyvistä kirjoista niin kannattaa lukea Jerry D. Thomaan kirjoitamia Salapoliisi Saku -kirjoja. Niitä on ilmestynyt jotain noin kymmenen, mutta neljä on suomennettu. Niistä oppii muuten paljon hyödyllisiä asioita ja sanoja esimerkiksi gastroliitti, ja miten tietää eläimen pituuden sen jalanjäljistä tai jotain. Ne ovat tosi opettavaisia suosittelen ehdottomasti.

Henkipatot ovat mielestäni erittäin pelottavia ,pelkään niitä kokoajan.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Runningvegetableoil Ti Toukokuu 08, 2012 4:54 am

Taruuka kirjoitti:En melkein ikinä suostu syömään suklaajäätelöä! se on mielestäni jotenkin kamalaa. Suspect

Minulla tänään tuli liikunnantunnilla yhtäkkiä jotain suklaanmakuista tahmeaa mönjää sormeen. Se oli kyllä tosi ällöä. Uskoni suklaatuotteisiin alkoi horjua sillä hetkellä. En kyllä käsitä mistä semmoista oikein voi ilmestyä, kun en mitään suklaatuotteita nauttinut koko päivänä.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Joulupukki

Viesti  Wedge Ti Toukokuu 08, 2012 8:08 am

Voieeei miten ällöä. Onko spagettiällöäei? Siinä teille kysymys jossa mietittävää.
Minä olen muuten suuri joulupukin ihailija ja uskon häneen. Itse asiassa olen joulupukin kollega, minulla on seuraavan uhrini kuva taskussa.
Uskottekos te joulupukkiin, siis siihen läskiin punapukuiseen tyyppiin joka tulee savupiipusta, ja sanoo: "Ota lahja." Ja nauraa kovaa hohottaen.
Joskus joulupukki yrittää tehdä kauheita asioita, mutta onneksi se jää vain yritykseksi. monkey
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Runningvegetableoil To Toukokuu 17, 2012 12:29 am

Hyvää helatorstaita kaikille! Toivottavasti nautitte siitä. Minun mielestäni helatorstaita ei kyllä pitäisi ottaa pelkästään semmoisena ylimääräisenä vapaapäivänä. Jos minä saisin päättää, niin helatorstaina olisi kaikilla 24 h orjatyötä ilman taukoja, mutta menetteleehän se näinkin.

Ja tuossa äsken esitettyyn kysymykseen. Ei, mielestäni spagetti ei ole ällöäei. Spagetti on oikeastaan aika hyvää, vaikka jääkin ravintoarvossaan perunasta huomattavasti jälkeen. Meidän koulussamme on yksi semmoinen tyhmä tyyppi, joka halusi kerätä adressin, jotta saisi kouluruokaan perunan tilalle spagettia. Ja pöh, sanon minä!
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Ooa

Viesti  Wedge To Toukokuu 17, 2012 12:36 am

Kiitos sitä samaa. Minulle tulee helatorstaista mieleen aina semmoinen laulu joka oli ruotsinkirjassamme. Sen nimi oli ooa hela natten. Ooa koko yö. Mieleeni aina tulee vain että ooa hela torsdag. Mutta on helatorstai muuten kyllä ihan hauska päivä. Spagetti on kyllä vain semmoista jauhoa ja vettä. Ihminen ei oikein saa spagetista mitään, mutta on se ihan hyvää, ja hauskaa syödä.. Mutta olen kyllä enemmän perunan tukija.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Runningvegetableoil Ti Toukokuu 29, 2012 8:59 am

Muuten vähän myöhässä, mutta kuitenkin hyvää helluntaita kaikille. Helluntai on varsin merkittävä päivä, koska silloin joskus kauan sitten liekehtiviä kieliä lasekutui joidenkin ihmisten päälle, ja he alkoivat puhua kielillä. Helluntaiahn oli nyt sunnuntai niin, että siitä ei tullut mitään ylimääräistä vapaapäivää, ja mielestäni se on ihan hyv', etteivät mitkään aistiharhaiset kuvittelisi että se olisi pelkästään ylimääräinen vapaapäivä.

Helluntaihin muuten liittyy eräs hauska sattumus, kun koulussa tapaan aina kirjoittaa vihkooni vähän semmoisin lyhennetyin sanoin, ja muutenkin olen kuullut mm tämmöisiä kommentteja vihkotyöskentelystäni: "En ole kyllä koskaan nähnyt kenenkään noin ison kirjoittavan noin pienell'" tms. No uskonnon tunnilla kun kirjoitimme helluntaista jotain, niin lyhensin sen sitten vihkooni loogisesti hell. Mielestäni se oli aikaa hauskaa, hellhän on kuitenkin engelskaa, ja tarkoittaa tulipalon syttymissyyttä. Onkohan tällä foorumilla ketään niin vanhanaikaisia, ett' he kuvittelisivat helvetin sijaitsevan maan alla? Minusta tuommoinen uskomus on aika hölmö, ja kertoo vain, että se joka moiseen uskoo, taitaa uskoa johonkin Kalevalaan. Mä en mihinkään Kalevalaan usko!
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  neqqu Ke Kesä 13, 2012 11:17 am

Ärrinmurrin kun ärsyttää! Joskus kyllä osaa ihmiset ottaa päähän. En yhtään tykkää sellasesta että eräs tuttavani selitti mulle ja mun kavereille tarinat siitä kuinka ärsyttävä eräs henkilö on ja sitten meni kuitenkin kaheks yöks niille ja ainakin facebookin perusteella niillä on tooosi hauskaa Very Happy Sitten oltiin tänään rannalla koirien kanssa ja eräs tyyppi löi koiraansa, niin seuraavalla kerralla meen ja lyön sitä ihmimstä ja kysyn että "Onko kivaa?" Very Happy No ehkei kuitenkaa, mutta puutun juttuun ainaki. En nyt tiiä oliko tää ihan oikee paikka tulla tänne tätä purkamaan, mutta mulla se auttaa parhaiten tähän tukalaan oloon, niin ja piirtäminen tai Soturikissojen lukeminen Wink Mutta mulla on vähän inspis kadoksissa, piirrän varmaan kaksi oc:tani, sellaset ihastuneet niin tulee hyvä mieli Smile
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Wedge Ke Kesä 13, 2012 12:08 pm

Kyllä on ihan oikea paikka. Minäkään en todellakaan pidä eläinten pahoinpitelystä, se on jotenkin raukkamaista, kun esimerkiksi se koira ei uskalla, tai se on niin hyvin käyttäytyvä ettei sille tulisi mieleenkään käydä isäntänsä kimppuun. Eri asia jos vahingossa, mutta niitäkin vahingossa tapauksia pitäisi pystyä ennaltaehkäisemään jotenkin. Esimerkiksi yksi gerbiilimme kuoli kun isoveljeni sulki oven ja gerbiili oli välissä. Eihän se tietenkään tahallinen ollut, veljeni kyllä piti berbiileistä, mutta kyllä senkin olisi voinut estää katsomalla miten ovensa sulkee. Kyllä semmoiseen koirien hakkaamiseen kannattaa puuttua jos vain uskaltaa.

Tuommoiset kaksinaamaisuudet ovat kyllä aika inhottavia, mutta joskus huomaa itsekin syyllistyvänsä moiseen Crying or Very sad .
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Runningvegetableoil La Kesä 16, 2012 1:26 pm

Huhhuh! Olen tässä juuri ollut viikon tekemässä mitä kummallisimpia asioita ensin Helsingissä sukuloimassa, ja sitten vielä Ruotsissakin laivailemassa. Tämäkin viestinkirjoitusaikani on vähän merkillinen, kun matkallani totuin suurkaupungin sykkivään elämäntyyliin, täytyy kyllä sanoa, että paljon kivempi elämä, kun ei syki, ja muutenkin noissa kaupungeissa on jonkin verran sosiaalisia ongelmia. No, olivatpa retkeni toisaalta ihan mukaviakin, ei siinä mitään. Helsingissä on ihan kaunista ja niin on Tukholmassakin. Mitään en vaihtaisi niistä matkoistani pois, vaikka tietysti olikin vähän harmillista olla lukematta tämän foorumin keskusteluja. Nyt olen kuitenkin palannut keskuuteenne, toivottavasti nautitte. Myöskin profeesin lukeminen vähän jumitti reissatessa, nyt sitä pääsee jatkamaan kunnialla loppuun. Aurinkosettiä n. 2/3 jäljellä, onpas jännää.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Runningvegetableoil La Kesä 30, 2012 6:03 am

Ooh, ooh, jotain uutta täällä! En nyt keksinyt mitään muutakaan paikkaa tämän ilmoittamiselle, mutta nyt kaikki te koiden (ei siis Koisiiven) vaan ihan koiden itsessään ystävät. Hätähuutoihinne on nyt vastattu, ja tässä on Suomen todnäk suurin koirope. Tämä on tarinarope, jossa ropetetaan koilla, ja se on tämmöinen. Rekisteröitykää ja pitäkää hauskaa tässä koinsyömässä rovessa.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Wedge Ke Heinä 04, 2012 2:24 am

Ahh tuohon pitääkin hetimiten liittyä. Olisin jo liittynyt mutta kun en aluksi keksinyt mitään hyvää nimeä koilleni niin se vähän jäi siihen mutta kyllä lupaan liittyä lupaavaan ropeesi. Proteesit ovat mielestäni tosi hyvä keksintö, ne auttavat niin monella tavalla raajansa menettäneitä jalo keksintö. Sitten kun vielä saataisiin aikaan FMAsta tuttu automail. Eli semmoinen joka kiinnitetään hermostoon ja sitten se on kuin metallinen muuten normaalihko jalka. Vai onko semmoisia jo? Ei kai. Voisi joskus käydä tutustumass' Proteesipajaan. Varmaankin hieno ja jalo paikka.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  iikomauku To Elo 02, 2012 9:00 am

Ihan koska mulla on niin tylsää päätin tulla täyttämään tätä topicia turhuudella. Tässäpä mietin että jaksaisinkohan lähteä vielä tänään tuonne oikeaan maailmaan tästä tietokoneen ääreltä, mutta jätän huomiselle. Kesä on mennyt taas hirveen nopeesti ja mä oon tuhlannu siitä suurimman osan tekemällä ei-mitään, kun kaikki tutut on mökeillä ja reissussa...
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa