The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yleinen palaute

+15
Pilkkuturkki
iikomauku
Wedge
ExpensiveMoldPaw
Runningvegetableoil
Kastepisara
Auringonkukka
Foxtrap
neqqu
Nighteye
Tähtisilmä
CherryTail
Ravenpath
Varjomieli
Amy Cherryclaw
19 posters

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  iikomauku La Elo 25, 2012 6:48 am

Hyvä että meillä on siis välit kunnossa. Very Happy Modejuttu selvä, kunhan kysäisin.
Hyvä juttu muuten nuo uudet tittelirajat.

iikomauku
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Pilkkuturkki Ma Elo 27, 2012 8:48 pm

Vaikka olenkin täällä kauan ollut, en ole ihmeemmin kirjoitellut. vaaan enemmänki lueskellut. Hyvä foorumi, erityiskiitos fanficeille.
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Georgy Porgy Ti Elo 28, 2012 7:31 am

Yllätyin huomatessani, etten ollut laittanut tänne vielä mitään palautetta. (Kommentoin yleensä innokkaasti ensi tilassa kaikkea mahdollista.) Adminille siis lämpimät terveiset kivan foorumin ylläpidosta. Ihailtavaa "kulttuurityötä" on juuri tämä, mistä täällä on puhuttu. Eli siis, että Amy jaksaa nähdä vaivaa tämän kaltaisen "pienemmille" suunnatun foorumin ylläpitoon. Itse en taida olla paras esimerkki aktiivisuudesta, mutta kiireitä ja kinnostuksen kohteita piisaa. Pyrin silti ilahduttamaan teitä mielipiteilläni aina silloin tällöin. Pitäkää lippu korkealla!
Georgy Porgy
Georgy Porgy
Pentu
Pentu

Mies Viestien lukumäärä : 40
Join date : 05.04.2012
Paikkakunta : Maa

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Sopuli Ti Elo 28, 2012 8:21 pm

Itsekään en ole laittanut mielipidettä, ainakaan tietääkseni.

Kiitokset Amylle, hän ja muut modet ovat olleet ahkeria ja innostuttavia ylläpitäessään tätä foorumia. Täällä on mukavaa seuraa, fanficcien kirjoittajat ovat alkaneet ahkeroitua ja leikkejäkin on.

Ainoa harmittava asia on se, että useimmat meistä, kuten nämä tuolla jäsenlistoilla viimisenä kelluvat, eivät ole aktiivisia, en nyt tarkoita teitä joitakin, mutta harmittaa, että ainakin yhdessä vaiheessa oli 55 jäsentä, mutta useat eivät ole kirjoittaneet paljoakaan.

Sopuli on puhunut.
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge Ke Elo 29, 2012 6:28 am

Niin tuo on totisinta totta, mutta mitäs me sille tekemään. On täällä sentään nähty semmoisiakin ihmeitä, että jotkut jotka eivät ole olleet piitkään aikaan täällä, tai eivät ole kirjoittaneet yhtään viestiä tms. ovat aktivoituneet. Mutta kyllä nyt esimerkikisi täällä on tosikin aktiivista. Kesällä kaikki on toisin. Itse asiassa minulle riittää juuri vaikka suunnilleen kymmenen tyyppiä jotka kirjoittavat. Siinä tulee sopivasti niin että tulee viestejä, mutt' ei kuitenkaan niin että ei ehtisi lukea viestejä eli niitä olisi liikaa.

Tämä on kyll' melkein yhtä hienoa kulttuurityötä kuin kymmenen Ryhmyn ja Romppaisen kokoaminen yhtiin kansiin. Se on kulttuurityötä jos mikä. Nyt kun näitä fanficejä oikein ylistetään niin ehkä minäkin joskus alan ficcaamaan. Nimittäin huomasin tässä taannoin, kun tein englannin kirjoitelmaa, semmoista hauskaa tarinaa, niin tajusin että se on yllättävän kivaa. En tiedä tuliko siitäkään jutusta mitenkään hyvää. Mutta pääasia on että minulla oli hauskaa. Pitäisi vain keksiä joku hyvä ja massastaerottuva aihe.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Harmaaraita Ti Syys 04, 2012 9:50 pm

Miten tänne saa laittettua kuvan Question

Harmaaraita
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 04.09.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Amy Cherryclaw Ke Syys 05, 2012 3:25 am

Harmaaraita kirjoitti:Miten tänne saa laittettua kuvan Question
Tämä(käyttäjäkuvat) ja tämä(yleisesti).
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Foxxy Ma Loka 01, 2012 9:35 am

The Place Of Many Stars on oikein mukavan oloinen ja rento foorumi. Vaikka olenkin melko uusi täällä, olen päässyt hyvin mukaan näihin keskusteluihin. Foorumin väki on mielestäni ystävällistä, sekä auttavaisia ja he neuvovat, jos jotain epäselvyyttä on. :)

Itse pyrin olemaan aktiivinen täällä, mutta koulu tuntuu syövän aikaani - eikä mikään ihmekään. Onneksi täällä on muukin porukka aktiivista, ettei tämä foorumi kuole kokonaan. Jossain SK foorumilla, jonne reksiteröidyin, ei porukka oel aktiivista, mutta täällä onneksi on.
Foxxy
Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Join date : 05.09.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

http://www.wildwolf.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge Ma Loka 01, 2012 9:43 am

Joo ei tämä foorumi kuole niin kauan kun minä olen täällä. No kunhan vitsailen. Se on se yksi kuollut foorumi, jonne itsekin olen liittynyt Suomen soturikissat foorumi. Siellä ei tosiaan kyllä ole minkään näköistä aktiivisuutta. Eikä sitten oikein minullakaan kiinnostusta sinne aktiivisuutta luoda eikä tuoda kun meillä on PMTimme. Olenkin varmaan jo toivottanut sinut tervetulleeksi, mutta kertaushan on opintojen paha äitipuoli. Yksi semmoinen tarjosi minulle omenia bussissa, otin niitä jopa kaksi OuO. No ei se ollut paha. Se vaikutti eritt. kiltiltä, eikä minulle ole tullut vielä ainakaan mitään sivuvaikutuksia..

Kuten YPimme niin viisaasti sanoi että voisin käyttää koulua tekosyynä epäaktiivisuuteeni, mutta en käytä koska se olisi vale (ei siis pakosti sanonut tässä samassa yhteydessä, mutta sanoi kuitenkin). Samoin minulla. Kyllä koulu vie aikansa, mutta kyllä täällä aina ehdin käymään. Mutta minä nyt en otakaan koulua niin liiemmin vakavasti. Kyllä siis opiskelen tosi ahkerasti ja satsaan kiven kovaa, mutta nytkin minun ehkä pitäisi lukea historian kokeeseen, mutta enpäs lue. No joo.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  iikomauku Ti Loka 16, 2012 2:03 pm

Eheh pakko heittää tuohon Wedgen edelliseen viestiin että Suomen Soturikissat Foorumia ei ole ollut edes olemassa pariin vuoteen, että eipä ihmekkään jos ei ole aktiivinen. (Ehkä sekotit sen johonkin toiseen tai ehkä nykyään on samanniminen foorumi olemassa, jäi vaan häiritsemään... xD)
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge Ke Loka 17, 2012 5:57 am

Niin no joo kyllä tiesin että on ollut olemassa tämmöinen foorumi, ja ajattelinkin että se on lopetettu, ettei sitä ole ollut aikaan. Mutta on olemassa tämmöinen foorumi, joka nyt on vain soturikissat. En tiedä ehkä jossain on ollut linkki että suomen soturikissat foorumi, ja se on johtanut tuonne, mutta jotenkin olen vain mieltänyt että tuonkin nimi olisi SSF. Kyllä sen olen aavistanut että ne ovat kaksi eri asiaa. Mutta joka tapauksessa on Soturikissat foorumi, ei Suomen sitten kai, mutta se on tosiaan kuollut. Eli vähän sekoilin. Mutta en paljoa.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Runningvegetableoil Ma Marras 05, 2012 12:23 pm

Tässä nyt on vähän puhuttu tuosta moderaattoriasiasta, ja FAQusta nyt vain nappasin tämmöisen, elikkästä.
Moderaattorit ovat henkilöitä (tai ryhmä henkilöitä) joiden tehtävänä on valvoa foorumeita päivittäin.

Modea kun ei täällä enää ole, niin minusta tuo olisi vähän niin kuin YPin velvollisuus tuolloin, siis kaipaisin ehkä hieman aktiivisempaa ylläpitoa Aamilta tänne. Mitään laittomuuksiahan täällä ei tapahdu, kyllä me käyttäytyä osaamme, mutta esim tälläkin hetkellä tuolla yleisessä osiossa lojuu yksi erehdyksessä laitettu turha kaksoistopa, joka ei muuta tee kuin aiheuttaa siellä hämmennystä, eikä kukaan voi sille tehdä mitään. Niin että, vaikkei täällä mitään kauheita asioita tapahdu, vaikka onhan niitä sbämmijöitäkin ollut, niin silti tuommoista perusylläpitoa, topien siistimistä yms soisin täällä tapahtuvan vähän useammin. YP kuitenkaan ei käy täällä päivittäin, enkä minä häntä siitä syytä, kyllä elämässä varmasti kiireitä piisaa, mutta ehkä juuri sitä suuremmalla syyllä modesta voisi olla hyötyä. Tämä ei kuitenkaan ole mikään kuollut foorumi.

Tuo nyt tuommoisena rakentavana kritiikkinä taikka parannusehdotelmana. Sitten pitää vielä kaikesta toistosta huolimatta esittää muutamia kehuja, mutta kyllä rakas PMTimme on ne ehdottomasti ansainnutkin. Nimittäin kun olen tässä viimeaikoina vähän käynyt foorumeilla jos jonkinmoisilla, niin kyllä sen aina huomaa, että sydän vetää tänne PMTiin. Täällä on oikein mahtava henki käyttäjien välillä, täällä saa julkaista oman mielipiteensä tulematta vainotuksi, täällä saa jopa esittää poikkipuolisia kommentteja fanituksen kohteena olevaa sarjaa kohtaan. Kyllä sitä vain muilla foorumeilla vieraillessa huomaa, kuinka loistofoorumi tämä Paikkamme monien tähtien on, uskoisin tämän olevan myös uusille käyttäjille oikein avoin ja vastaanottavainen kissojenlauta.

Editoin nyt vielä lisäksi tähän, kun Aami ei kaiketi vielä ole ehtinyt lukea. Tämä nyt ei liity tähän foorumiin, eikä ole minulle mikään kauhean tärkeä asia, mutta jossain vaiheessa oli puhetta tuosta Tassupolun urlin muuttamisesta muotoon tassupolku.webs etc tai jotain sinne päin. Minulle tuolla ei ole mitään merkitystä, kun niin tottunut olen käyttämään tuota ameliette.websiä, mutta tosiaan silloin joskus muinoin muistan lukeneeni, että tuommoista päivitystä pitäisi tehdä, ja se voisikin uusia käyttäjiä varten olla ihan hyvä ja selkeä. Toisaalta en ollenkaan tiedä kuinka työläs juttu se on, mutta ei se näin musiikillisen ummikon mielestä kovin ihmeeltä vaikuta. Eikä se url nyt tosiaan mikään iso ongelma ole, kunhan nyt tuli mieleen, kun palautalinjalle lähdettiin.


Viimeinen muokkaaja, Runningvegetableoil pvm La Marras 10, 2012 1:02 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Haluan olla vedentaitaja)
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge Su Marras 11, 2012 6:24 am

Niin täällä on vain niin orpoa kun täällä ei ole mitään holhoavaa korkeampaa tahoa joka hellästi huomauttaisi jos täällä tapahtuu jotain kamalaa jota ei saisi tehdä. Tai ei ole täällä muutenkaan mitenkään esillä, ja käy täällä harvoin. Tulee orpo olo sob sob. Ja sitten ei oikein tosiaan tiedä että mikä nyt on suotavaa, kun YP ei ole nyt tullut kertomaan mielipidettään tänne esim. nyt vaikka pitkistä viesteistä. Mutta sitten muualle kommentoidaankin että hähhäh en edes lue niitä. Tosi hyvin.

Yleensä moderaattorin tehtävänä on hillitä kirjoittajia jotka eivät pysy aiheessa
Niin niin nyt en sitten tiedä että olenko ihan aiheessa kun kirjoitan kmposteja, että ovatko ne sitten jotenkin epäsuotavia, vai onko se vain YPin oma kanta ettei semmoisia lue. Vaikka kyllä minusta nyt vähän tuntuisi että YPin, eli tässä tilanteessa myös moden, olisi hyvä lukea kaikki viestit jotka tänne nyt tulee, se vain voi tosiaan olla vähän rasittavaa jos käy täällä vain parin viikon välein, ja sitten tänne on ilmestynyt monta kymmentä pitkää viestiä sillä välin.

Kuitenkin käsittääkseni olen pysynyt usein ihan aiheessa niissäkin viesteissä, mutta tässäkin on se kavala puoli että nyt voisin kirjoittaa kmviestin ja sitten sinne keskelle voisi laittaa jotain hävyttömyyksiä, eikä YP huomaisi sitä koskaan. No mutta onhan hienoa olla niin luotettu että viesteistäni tietää jo etukäteen että se on täyttä tavaraa, ja asiallista. Oikein sydäntä lämmittää.

Mutta kyllä minusta tässä olisi jo ihan kiva tässä tilanteessa jo tarvittavissa joko moderaattori, tai sitten aktiivisempi YP. Juuri tuonkin takia kun ei jaksa kaikkia lukea kun on ollut kauan poissa. Se on vähän epäilyttävää.

No voin nyt selvennykseksi vielä ettei minua ymmärretä väärin, että kyllä olen tyytyväinen tähän foorumiin, mutta parannettavaa löytyy, samoin kuin ihan tassupolussa on sama juttu kun sinnekin olen kehitysehdotuksia laittanut, mutta... No en tiedä.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Runningvegetableoil Ke Joulu 05, 2012 12:18 pm

Wedi kirjoitti:ehkä Aami on tehnyt tepposiaan, mokoma

Niin, että oletkos Aami tehnyt pahojasi? No et kai nyt tarkoituksella sentään. Tuolla Kaukaista hämyä tovassa vain herätti vähän kummailua tämmöinen, ettei viesteihin laitettuja äänestyksiä enää pysty muokkailemaan, voieii, miten minä tuonne pääsen. Kokeilin sitten itsekin, niin ka kummaa, kun yritin muokata sitä tovan aloitusviestiä, jota ronkkimalla yleensä on saanut myös äänestystä muokkailtua, niin siellä nyt ei jostain syystä näkynyt merkkiäkään mistään äänestyksestä. Kokeilinpa vielä tomerana viimeistäkin viestiä, mutta yllätysten yllätys, ei sieltäkään pystynyt mitään muokkailemaan. Mitähän kummaa täällä nyt on tekeillään, tästähän voisi melkein tuohtua, noeivaiskaan, mutta ehkä YP osaisi auttaa ongelmanratkaisussa?
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Sopuli To Joulu 06, 2012 7:47 am

Onnittelen PMT:tä 50 käyttäjästä, mutta tutkiessani käyttäjälistaa huomasin, että foorumissa on runsaasti epäaktiivisia ihmisiä. Joku ei ole käynyt täällä kohta kahteen vuoteen ja se on paljon se. Mielestäni olisi aika käyttäjäkarsinnan, joka voisi vaikuttaa myös aktiivisuuteen ja sen jälkeen olisi mahdollisuus laajempiin keskusteluihin. Very Happy
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Amy Cherryclaw To Joulu 06, 2012 7:57 am

Karsin aina välillä niitä joilla ei ole ollenkaan viestejä, mutta niitä jotka on jo ottanut osaa, en poista. Olen itsekin eräällä foorumilla jonne en ole kirjoittanu yli puoleentoista vuoteen, eikä minun tilini mihinkään ole lähtenyt :3

Mutta siinä kyllä ihan oikeessa että on harmi että ihmiset ei tänne paljoa kirjoita. Jos olisi suomenkielinen Tumblr ja meillä olisi siellä verkosto niin kaikki jutut ja teoriat pyöris ihmisten välillä valoa nopeammin.
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Sopuli To Joulu 06, 2012 8:05 am

Niin. :/ Harmittaa vaan, kun ei nuo välttämättä edes muista olevansa tämmöisell foorumilla, niin sitten ne voisi huoletta poistaa. Very Happy
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge To Joulu 06, 2012 8:07 am

Ei tietenkään kyllä pidä karsia ainakaan sen perusteella, etteikö olisi kirjoittanut mitään, sillä onhan niitäkin jotka vain stalkkailevat mutta eivät kirjoita, mutta ei kyllä liiemmin tällä forkalla. Eri asia tietenkin on semmoisten juuri jotka eivät ole käyneet pariin vuoteen, mutta en kyllä oikeastaan löydä mitään syytä semmoisten poistamiseen, paitsi ehkä juuri jotkut kauneusseikat, mutta ne eivät ole lainkaan tärkeitä.

Mielestäni olisi aika käyttäjäkarsinnan, joka voisi vaikuttaa myös aktiivisuuteen ja sen jälkeen olisi mahdollisuus laajempiin keskusteluihin.
Mitä oikein tarkoitat. Jos poistaa käyttäjiä, niin aktiivisuus lisääntyy? Siinä ei ole mitään järkeä eikä logiikkaa. Enemmänkin päin vastoin. Jos joku nyt sitten vaikka kahden vuoden kuluttua päättää, että nyt menen minä PMTiin, ja sitten huomaa, että voieeeei käyttäjäni on poistettu. Sitten siitä suuttuu niin kovasti ettei luo uutta käyttäjää ja häipyy. Laajemmat keskustelut jäivät vain unelmien tasolle.
Ja noinhan on käynytkin. Iikohan on liittynyt tänne ihan muutama päivä perustamisesta, ja mielestäni ensimmäinen viestinsä tuli tässä muutama kuukausi sitten, joten non non.

Joo, on se surullista, että ei ole porukkaa, mutta kyllä se kuitenkin on niinkin, että on se vähän lisääntynyt pienellä aikavälillä katsottuna ainakin. Tässä on tullut uutta verta, jotka jotkut ovat jopa aktiivisia. En nyt oikein tiedä tuosta tumblrjutusta, minusta tuntuu, että foorumi parempi, aktiivinen foorumi paras.

Mutta alan kyllästyä kalliomaisuuteesi.
Niin siis Aamille tuo, en ole kyllästynyt Sopulin kalliomaisuuteen.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  iikomauku Ma Joulu 10, 2012 7:47 am

Naur, nyt täällä vingutaan uutta moderaattoria/ylläpitäjää kun aikaisemmin sain moitteet siitä että kehtasin edes moisen toiveen julkisesti mainita.

Saattanen valittanut tästä aikaisemminkin, mutta ulkoasun kirkkaus ottaa silmiin aika reippaasti, eikä se oikeastaan edes liity Soturikissat-teemaan... Jos nyt ei noita tähtösiä lasketa. Nostan tassun vapaaehtoisena ulkoasunmuokkaajana. Nyt ei ole antaa esimerkkiä ulkoasuntekotaidoista kun menin kotisivunikin poistamaan, mutta tässä on DeviantArtini ja tässä Youtubekanavani jonka ulkoasuun olen melkein lähes tyytyväinen.
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge Ma Joulu 10, 2012 8:01 am

iikomauku kirjoitti:Naur, nyt täällä vingutaan uutta moderaattoria/ylläpitäjää kun aikaisemmin sain moitteet siitä että kehtasin edes moisen toiveen julkisesti mainita.

Sanon nyt tähän vaikka tuota nyt et ehkä niin tosissasi kirjoittanut, mutta kuitenkin. Tilanne on nyt täysin eri. Ennen täällä oli Aami ja Shiru, ylläpitäjä ja moderaattori. Silloin ei ollut oikein syytä uusille modeille sillä vaikka Aamin toiminnassa oli jo silloin huomautettavaa, niin sentään täällä oli Shiru, joka sitten paikkaili aukkoja. Mikä tilanne on nyt? No Shiru otti ja häipyi, ja Aami nyt ei ole mitenkään ihmeellisen esimerkillinen, joten ajat ovat muuttuneet. Nyt täällä on vain ylläpitäjä, ei yhtään modea. Todella on kyllä muuttuneet. Se on ihan luonnollista että neljässä kuukaudessa asiat muuttuvat, joten tuo ei nyt ole kovin aiheellista naljailua.

Mitä tähän ulkoasuun, kai sanoin jo joskus aiemminkin että ei tämä ole ainakaan kirkas. Tämä ei kyllä ole mitään verrattuna muihin SKsivuihin näin yleisesti. Onhan täällä nyt jonkin verran keltaista joka nyt ainakin jossain kohtaa on kirkasta, mutta ei se kyllä minua ainakaan häiritse. Mutta minähän en ole tunnetusti sinä.
Ja sitten sekin on erittäin hyvä tässä, mistä mainitsitkin että tämä ei liity SKteemaan. Kun se nyt olisi jo ihan liikaa jos taustalla olisi jotain kissoja. Tämä on hienon rauhallisen hillityn näköinen tämä foorumi. Ja tähdet symboloivat kauniisti kaikkea kaunista. Minä olen oikeastaan aika tyytyväinen tähän. On tässäkin kyllä monia korjattavia kohtia, mutta nyt näin yleisesti.
Vaihtelu kyllä virkistäisi tietenkin joten ei se minusta nyt mitenkään kamala idea olisi jos tätä muokattaisiin.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  iikomauku Ma Joulu 10, 2012 8:33 am

Pahoittelut siitä etten nyt viitsi lainata hehtaariviestiä tähän turhanpantiksi, joka tapauksessa edelliseen vastaten.

Uusi (aktiivinen) moderaattori olisi kyllä ainakin nimellisesti ihan paikallaan, en sitten tiedä onko mokomalle käyttöä kun ei täällä kovin käänteentekeviä kapinoita olla järjestetty. Rolling Eyes
Joka tapauksessa, en ainakaan itse enää siihen hommaan ryhtyisi kun tämä vaikuttaa muutenkin sen verran kuolevalta paikalta. Ehkä muutama mainos ja mahdollisesti jotain kilpailua virikkeeksi, sen jälkeen joku saattaisi kiinnostuakin.

En tosiaan sinusta tiedä, tällä koneella vain on näytön kirkkaus maximissa tiettyjen seikkojen vuoksi, enkä lähde asetuksia muuttamaan yhden foorumin takia. Anyway, vaihtelu virkistää -periaatteella tuossa nyt muutenkin mennään, enkä ajatellut kissoja taustalle ehm. Mietin jotain harmaan, ehkä ruskeankin sävyjä ja kenties yläpalkkiin ja sivun alalaitaan jotain teemaan sopivaa, kuten sävytettyä maisemaa tai tassunjäljet hiekassa. Sinne yläpalkkiin se kisukin voisi sopia.
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge Ma Joulu 10, 2012 8:45 am

Eihän sitä ole järkeäkään lainata Shocked , siinähän se on tuossa yläpuolella.

Tuossa olet kyllä niin vain oikeassa aktiivisesta moderaattorista. Ehkä Aami havahtuu kun vähän useammat siitä huomauttavat, muutkin kuin hänen ikiomat foorumi"trollinsa". Ja noista ylläolevista minun ja RVOn teksteistä se käy kyllä selville, että ei tosiaan kapinoita, mutta niin paljon olisi vain siivottavaa. Tuota mainostamista minä olen kyllä ajatellut. En vain ole viitsinyt mihinkään suurempiin kampanjointeihin ryhtyä kun ei se ehkä ihan minun tehtäväni ole. Mutta kyllä tätä olen aina välillä siellä täällä mainostanut. En oikein tiedä pitäisi kyllä mainostaa enemmän kun olisi siistiä jos tänne tulisi enemmän porukkaa. Tietenkin. Ihan kuollut tämä nyt ei sentään ole. Aina on Minä ja RVO täällä, ja sitten aina muutama vaihteleva henkilö.

No minulla nämä on kyllä aina ollut ihan hillityt ja kaikkialla missä olen ollut niin ihan samalla tavalla ei mitään räiskyvää. Se voi olla ihan semmionen juttu että jos olet jollain tietokoneella jossa on kirkkaudet täysillä niin se on ihan oma ongelmasi ja sitä ei muilla esiinnyt, joten parempi näin? En tiedä.
Minä olen vähän epäilevä sen suhteen ettäkö joku tumma olisi hieno. Siis tumma tausta. Siitä vasta epäselvä ja ärsyttävä osaa tullakin.
Mutta yksi asia minua on kyllä tosiaan aina närästänyt. Sen mitä vähän sivusit tuossa. Nimittäin tuo yläpalkki. En ole koskaan ymmärtänyt miksi se on semmoinen kuin se on. Tähdet ja kaiken muun kyllä ymmärtää ja ne ovat tosi hienoja ja kaikkea semmoista. Mutta sitten tuo yläpalkki on tuommoinen ihme valmiskuva tai mikä onkaan. Ja kaiken huipuksi tuo TPoMS teksti ei vain millään erotu siitä. En nyt tiedä mitä kissoja sinne oikein tälläisi, mutta tuommoisellaan se on vähän outo. Ei sillä että se olisi mikään vakava muutettava heti asia, mutta en ole oikein pitänyt siitä koskaan.

Ainoa mitä tässä nyt oikeasti tarvittaisiin on Aami tänne hyvänä ylläpitäjänä ottamassa osaa keskusteluun ja jopa tekemään jotain. Mutta ei pidä yrittää ottaa kuuta taivaalta.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  iikomauku Ma Joulu 10, 2012 8:55 am

Wedge kirjoitti:hänen ikiomat foorumi"trollinsa"
Ihana. ♥️

Katsotaan nyt mitä arvon ylläpitäjämme päättää näiden asioiden suhteen, minä taidan hiipiä tästä takaisin sivustaseuraajan rooliin. Kutsukaa jos kaipaatte. Wink
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge To Joulu 20, 2012 11:16 am

Nyt pitää kyllä huomata kun olen omaa foorumia nyt tässä alkanut ylläpitämään, että oikeastaan kaikki jutut joita tässä on nyt kauankin aikaa sitten mainittu kuten linkkien väri, luonnokset, ja äänestyyt ja tuommoiset, että ne on tosi helppo korjata. Ainakin nyt sillä foorumipohjalla jolla minä tein. Enkä nyt usko että tämän pohja olisi mitenkään jättimäisesti vaikeampi tai jotain semmoista.

Se seikka vahvistaa sen epäilyn, että nämä kaikki jutut ovat ihan kiinni YPin viitseliäisyydestä. Eikä kovin kovasta viitseliäisyydestä. Kun siinä hommassa mennee muutama minuutti. Sitten kun YP vielä mainostaa olevansa aina netissä ja niin edelleen, niin luppoaikaakin luulisi riittävän. Ja vaikka nyt ajattelisi että minulla on nyt netissä paljon muutakin tekemistä, niin se muutama minuutti muutaman ongelman ratkaisemiseen ei luulisi olevan mitenkään kovin tiukilla.

Tässä voi soveltaa hyvää vanhaa sääntöä: "Ensin työ sitten huvi".
Kun vaikka tämä koko juttu nyt on lähinnä hupia, mutta kun sen suhteuttaa muihin asioihin joita nyt tekee netissä niin tämä on kyllä velvollisuus. Ja vaikka en olisikaan mikään Immanueelin kannattaja niin joka tapauksessa se on aika selviö että velvollisuudet tulee hoitaa. Ei ole mitään ideaa hankkia sitten uusia velvollisuuksia kun ei vanhojakaan osaa hoitaa. Sitten se menee siihen, että ei tee mitään velvollisuuksiaan. Niin on käynyt tässä tapauksessa.

Minä olen oikeastaan jo menettänyt toivoni kaiken hyvän suhteen, mutta aina on toivoa. Kevät koittaa kaikille, mutta mitä se tuokaan tullessaan. Tuskin mitään.
Olen erittäin kyllästynyt kalliomaisuuteesi.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Amy Cherryclaw To Joulu 27, 2012 3:11 am

Allright, otetaas sitten useampi asia kerralla, sillä en ole älynnyt/viitsinyt/jaksanut vastata joka kohdassa erikseen XD

1. otan kyllä moden tai kaksi jos joku haluaa hommaan ryhtyä. sanoin alkuun etten tarvitse lisää modeja koska olin nepotisti ja hyväveliperiaatteella annoin titteleitä. mutta sitten shiru lähti ja minä jäin yksi, enkä henkilökohtaisesti voi vahtia kaikkia topia.
2. voin tummentaa ulkoasua vähäsen, mutta en ihan kokonaan sitä juuri nyt lähde muttamaan. ja iikomau, en ota sinua ulkoasuvastaavaksi, sillä tykkään itse pitää sen puolen omassa hallinnassani. (+ en useinkaan ole tyytyväinen muiden tekemiin ulkkiin. olen vaellellut useissa ulkkasivustoissa enkä ikinä löydä hienoja)
3. yläpalkin kuva... siinäpä vasta juttu. se meni siihen alunperin placeholderiksi jotta nähtäisiin miltä se näyttää. sen piti olla väliaikainen, mutta se taisi sitten vähän jäädä. elisiko grafiikkakisa siihen mitään? (tosin minulla on vahavat epäilykset siitä kuka voittaa jne.)

unohdinko jotain?

ja wedgi, vastaan tässä vaikka kuuluu devaan: mun on ollut tarkoituksena tehdä useampikin tutoriaali sitä ryhmää varten että ei tulisi tyhmiä kysymyksiä, mutta en ole saanut aikaiseksi. se on tällainen ikuisuusongelma minun kanssani.
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Wedge To Joulu 27, 2012 4:20 am

Amy Cherryclaw kirjoitti:
3. yläpalkin kuva... siinäpä vasta juttu. se meni siihen alunperin placeholderiksi jotta nähtäisiin miltä se näyttää. sen piti olla väliaikainen, mutta se taisi sitten vähän jäädä. elisiko grafiikkakisa siihen mitään? (tosin minulla on vahavat epäilykset siitä kuka voittaa jne.)

Vilken idé. Paikkapitäjältä tuo juuri näyttääkin. Grafiikkakisa kuullostaa hyvältä, mutta jos sinulla on jo joku voittaja mielessä niin siitä kun vain pyydät tekemään. No ei. Minä ehdottaisin Grafiikkakisaa jonka voittaja päätettäisiin äänestämällä. Nimittäin onhan tämä tämmöinen foorumi jonka tehtävä on palvella asiakkaita. Mutta toisaalta tämä nykyinen yläkuva on kyllä siinä mielessä hyvä, että se sopii väreihin, ja on neutraali. Nimittäin en tiedä olisiko se yhtään parempi jos tuohon tulisi eräänkin henkilön piirtämä kuva. Tai lähinnä kenen tahansa muun kuin minun piirtämäni. No ei, mutta kun minusta tuntuu, että en oikein kestäisi katsella siinä mitään rumaa kuvaa, ja minusta myös vahvasti tuntuu, että minun ja YPin käsityyt hyvästä kuvasta ovat vallan erilaiset.
Mutta
Amy Cherryclaw kirjoitti:
sillä tykkään itse pitää sen puolen omassa hallinnassani. + en useinkaan ole tyytyväinen muiden tekemiin ulkkiin.
Joten en sitten tiedä onko yleinen äänestys paras tapa jos YP haluaa pitää homman hallussaan, mutta kyllä toisaalta, sillä vaikka en olekaan mikään demokratian puolestapuhuja, niin kyllä se joissain tilanteissa ajanee asiansa.
Mutta tästä kyllä vielä se, että minä olen oikeastaan tosikin tyytyväinen Aamin tekemään ulkkaan. Olen aina pitänyt noista tähdistä.

Amy Cherryclaw kirjoitti:
se on tällainen ikuisuusongelma minun kanssani.
No mikäpä ei olisi.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen palaute - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen palaute

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa