The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yleinen keskustelu parituksista

+6
Runningvegetableoil
neqqu
Närhilaulu
Unikkoturkki
Sirita
Amy Cherryclaw
10 posters

Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Amy Cherryclaw Ma Marras 08, 2010 12:49 pm

Täällä voi puhua kaikista parituksista sekaisin, joten jos haluaa ehdottomasti vältellä härskejä, ei lue tätä aihetta, okei?

Noni, niinkuin äskeinen lause totesi, täällä saa puhua vapaasti. Mä taidan alottaa listaamalla ne fanonparit, joita kannatan. Varautukaa järkkyihin ;D En lähde suomentamaan kun olen niin tottunut kirjoittamaan nämä enkuksi.
TigerxFire
ScourgexFire(nimenomaan tossa järjestyksessä)
FirexCloud
TigerxDark
... oho, kaikki olikin slashiä, mut nää oli ainoot mitä tuli mieleen just nyt. Saatto olla vielä muitakin.

Entä onko sellasia parituksia mitä inhoaa? Mä en oo niin syvällä että tietäisin, mutta joistakin canonparituksista en oikeastaan niin paljon edes välitä.
FirexSand - mulle on ihan sama et onko nuo pari vai ei
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Sirita La Joulu 11, 2010 7:58 am

Mine itse pidän tästä Tulissydän X Hiekkamyrsky parituksesta, jotenkin sopivat yhteen. ^^ Mutta jotenki en tykkää Harmaaraita X Hopeavirta parituksesta. X)

Mutta eikös ole myös tällänen paritus: Sinitähti X Tammisydän? Olen siitä kuullu. Salaisuuksien metsää en ole lukenut loppuun, luulen että siinä kuitenkin ilmenee tää paritus... vai?
Sirita
Sirita
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Join date : 10.12.2010
Ikä : 25

http://koirakood.vuodatus.net/

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Amy Cherryclaw La Joulu 11, 2010 8:56 am

Sirita kirjoitti:Mutta eikös ole myös tällänen paritus: Sinitähti X Tammisydän? Olen siitä kuullu. Salaisuuksien metsää en ole lukenut loppuun, luulen että siinä kuitenkin ilmenee tää paritus... vai?

Joo siis sehän on tavallaan koko kirjan sivujuonen idea, että nuo kaksi on ollu yhdessä.
Kannattaa muuted varoa TuliTäplä-shippaajia, ne on aika raivokkaita aina välillä.
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Vieraili Su Joulu 12, 2010 7:42 am

ameliette kirjoitti:
Kannattaa muuted varoa TuliTäplä-shippaajia, ne on aika raivokkaita aina välillä.
...... xD Minua ei sentään tarvitse varoa, vaikka TulixTäplän supportaaja olenkin xD ainakaan niin kauan, kuin minulle ei ihkuteta mitään hiekkamyrskystä

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Amy Cherryclaw Su Joulu 12, 2010 8:43 am

Shirotamashii kirjoitti:
ameliette kirjoitti:
Kannattaa muuted varoa TuliTäplä-shippaajia, ne on aika raivokkaita aina välillä.
...... xD Minua ei sentään tarvitse varoa -- ainakaan niin kauan, kuin minulle ei ihkuteta mitään hiekkamyrskystä
No sitä mä vähän tarkotinkin, ajatus katos katkes kesken viestin x'D
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Vieraili Pe Helmi 11, 2011 8:11 am

Sirita kirjoitti:Mine itse pidän tästä Tulissydän X Hiekkamyrsky parituksesta, jotenkin sopivat yhteen. ^^ Mutta jotenki en tykkää Harmaaraita X Hopeavirta parituksesta. X)
Itse pidin myös FirexSandista siinä ekassa kirjasarjassa, mutta sitten luettuani Firestar's questin aloin inhoamaan Sandia osittain. Itsekään en tykkää HomoxSilveristä, johtunee kai siitä, että Silver kuuluu inhokkihahmoihin.
Itse kannatan;
Fire ♥ Spotted
Blue ♥ Oak
Bramble ♥ Squirrel
Jay ♥ Cinder
Holly ♥ Willow (X'D)

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Unikkoturkki Su Maalis 27, 2011 8:01 am

Itse kannatan BrackenxSorrelia ja lukuisia muita.

Itse asiassa tämän hetkinen innoitukseni on JayxBriar, aivan upea! Toivottavasti Briar ei kuole, vaikka luultavasti kuoleekin. Niin siinä käy.

Ja miksi ihmeessä Thornclawilla ei ole kumppania? Se tarvii sellaisen!

Unikkoturkki
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 30.11.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Kuusamo

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Vieraili Su Maalis 27, 2011 8:08 am

Unikkoturkki kirjoitti:
Ja miksi ihmeessä Thornclawilla ei ole kumppania? Se tarvii sellaisen!
Varmaan koska ne ei sitä mitenkään keksi X'D Thorn ei taida olla kovinkaa sellane "isälline" henkilö joka sit aiheuttaa vähä ongelmaa.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Unikkoturkki Ma Maalis 28, 2011 4:15 am

Shirotamashii kirjoitti:
Unikkoturkki kirjoitti:
Ja miksi ihmeessä Thornclawilla ei ole kumppania? Se tarvii sellaisen!
Varmaan koska ne ei sitä mitenkään keksi X'D Thorn ei taida olla kovinkaa sellane "isälline" henkilö joka sit aiheuttaa vähä ongelmaa.

Niin mutta saihan Spiderkin pentuja. No ei se kyllä hyvin päättynyt, mutta silti .D

Unikkoturkki
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 30.11.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Kuusamo

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Amy Cherryclaw Pe Huhti 22, 2011 4:50 am

Unikkoturkki kirjoitti:Niin mutta saihan Spiderkin pentuja. No ei se kyllä hyvin päättynyt, mutta silti .D

Spiderilla oli yhden illan juttu niitten pentujen emon kanssa. En edes muista, kuka se emo oli, mutta tää on vahvistettu Erinien puolelta.
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Sirita Ti Kesä 14, 2011 5:11 am

No sanon nyt vielä että tämä eräs nettiystäväni jonka kanssa vedin tuon TuliXHarmaa roolipeli ficci jutun, sanoin mesessä kerran että: "Olen varma että Sinitähdellä ja Yötähdellä on SALASUHDE!"
Päätin nyt pistää tänne, aika hauskahan tuo on. :'3
Tai sitten olen outo...
Sirita
Sirita
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Join date : 10.12.2010
Ikä : 25

http://koirakood.vuodatus.net/

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Amy Cherryclaw Ti Kesä 14, 2011 5:42 am

No kun kerran hulluihin pareihin mennään, niin täytyy sanoa että JayxStickissä on jotain jännää. Ja LeafxCody, älkää kysykö. Ja olen muuten nähnyt MistxSilveriäkin shipattavan.
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Sirita Ti Kesä 14, 2011 5:43 am

LeafXCody oiski jännä. :'D
Sirita
Sirita
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Join date : 10.12.2010
Ikä : 25

http://koirakood.vuodatus.net/

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Närhilaulu Ma Elo 15, 2011 3:16 am

Minua niin kismittää että Täplälehden piti kuolla, koska siitä ja Tulisydämestä olisi tullut niin ihana pari... Aivan sama oisko se ollu salasuhde vai ei. ;___; Murrrr.....
Pakko myöntää että olen kannattanut myös ScourgeXAsh -paria... Mutmut, LeafXSquirrel ois aika kiva. >'D Ja RavenXBarn ja BrightXJay.
Närhilaulu
Närhilaulu
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 14
Join date : 12.07.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Lappeenranta

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  neqqu To Syys 22, 2011 8:49 am

Musta välillä tuntu ekaa saagaa lukiessa, että TuliXSini ois ollu mahdollinen pari ja Tulitähti sanookin jotain että rakastaa Sinitähtee, kun se kuolee? Oliko niin? Tietysti hyvin mahdollista, koska Tulitähti oli niin uskollinen ja kuuliainen Sinitähdelle. Mitäs mieltä te ootte?
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Runningvegetableoil Pe Toukokuu 04, 2012 12:37 pm

Minun mielestäni tämä shippailu on kaiken kaikkiaan vähän hämmentävää. Hiekkamyrsky on kyllä aika ihku. Täplälehdestä en oikein pidä. En kyllä oikein tiedä, onko Tulitähti niin kovin rakastunut shippaillessaan näitä naaraita. Kirjoissahan hoetaan koko ajan, että Täplälehden makea tuoksu ja Hiekkamyrskyn makea tuoksu, ihan kuin ne nyt olisivat jotain kauhean tärkeitä kriteereitä kun puhutaan parittelukumppanista. Toisaalta ehkä eläimillä on eläinten vaistot soturikissoissakin.

Olen kyllä aina halunnut shipata yhden suosikkihahmoni Lovikorvan, koska kirjoissa hän ei oikein esiinny eikä siis omista kumppaniakaan. Tämmöinen vaikka voisi olla aika hyvä: LovikorvaxAamukukka. Aamukukka on kyllä vissiin saanut pentuja jonkun muunkin kanssa, mutta minusta se on vähän semmoinen shemeikkamainen tyyppi, vaikka onkin minunkin suosikkihahmoni.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Wedge La Toukokuu 05, 2012 8:19 am

Tajusin. Lovikorva on lähellä minunkin sydäntäni ja olenkin miettinyt että kenen pari se voisi olla, mutta en oikein ole keksinyt. Aamukukka kyllä olisi ihan varteenotettava vaihtoehto, mutta en ole koskaan pitänyt erityisemmin ko. kissasta niin en nyt tiedä. Ehkä, ehkä.

Minä kyllä ajattelin sitten tulevaisuudessa saada sellaisen vaimon jolla on makea tuoksu, se olisi tosi mahtista. silent
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Runningvegetableoil Ke Kesä 06, 2012 8:43 am

Ainakin Uudessa profeesissa mielestäni nuo paritukset menevät jopa jo vähän semoisiksi saippuasarjamaisiksi, mikä nyt ei ehkä ole ihan paras mahdollinen juttu. Välillä ehkä juoni pyörii liikaa tuommoisten jokapaikanhöylien kolmiodraamojen ja muidenkin draamojen ympärillä. Ei siinä nyt sillä tavalla mitään, mutta mielestäni tehot menevät aina heti, kun siellä nyt ne tietyt kissat käy riitelemään, ja sitten he voihkivat, että "Yhy yhy, rakastan tuota, mutta en. Minä rakastan sinua" "Minä taas en, kun tuota toista." "Nyttuo kosketti tuon lapaa, voieii, hän vihaa minua".

Kyllähän se nyt on selvää, että rakkausjuonet ovat ihan hienoja, mutta minusta ne nyt eivät ole SKeissä mitenkään kauhean hyviä, ainakin noissa profeeseissa välillä menee vähän banaaliksi, err.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Runningvegetableoil Ma Kesä 25, 2012 11:40 pm

Nyt olen minä taas vihainen. Tai en nyt vihainen, mutta mieleni halajaisi taas puuttua Eriinin hölmönlaisiin shippauksiin. Silloin aikanaan, kun Tulis ihastui Täpläriin, niin olin sillälailla, että: "Ja pöh. Eiväthän nuo nyt edes tunteneet toisiaan" jne. No, olen kyllä siitä aiheesta valitellut vähän joka paikassa, ja se on mielestäni kurja laiva. Nyt sitten koin oikeastaan aivan samanlaiset tunnelmat Profeesia lukiessani, kun tuli tämä
Juonipaljastus:
. Ugh, sehän oli aivan kammottavan typerä juttu. Tietysti kissoilla on kissan aivot, mutta en kyllä voi käsittää, miten nuokin 2 häspyyttäriä muka yht'äkkiä rakastuivat toisiinsa niin palavasti. Eihän siinä nyt ole järjen hiventäkään. Missä välissä mukamas, kun eivät ne kerenneet kunnolla kommunikoida toistensa kanssa edes rakastuttuaan. Täytyy sanoa, että suurin osa tälläkin foorumilla olevista teidän/meidän fanien keksimistä käsittämättömistäkin parituksista on järkevämpiä kuin tämä likasanko. Jos siihen tarinaan nyt olisi haluttu semmoista
Juonipaljastus:
draamaa, niin olisi voinut keksiä tälle asianomaiselle jonkun vähän uskottavamman kumppanin. Tehot meni heti tätä lukiessa, ja kärsin siitä koko sen ajan, kun sitä joutui lukemaan. Se loppukin oli sitten ihan teennäinen: "No, emme kyllä hädin tuskin puhuneet toisillemme, mutta oi kuinka tuskaa tämä lähtö tuottaakaan." Elikkä ihan samalla tavalla kuin TuliXTäplä. Ja pöh!
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Wedge Ti Kesä 26, 2012 3:42 am

Tätä ei kannata lukea jos ei ole lukenut profeesia Kokonaan, ja vielä sitä sneaakki peekkiä Sightistä sieltä kirjan takaa.
Juonipaljastus:
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Runningvegetableoil Ke Heinä 25, 2012 6:34 am

Jatkan samasta aiheesta vielä vähän lisää pilaillen. Rappiolla on nääs hyvä olla.
Juonipaljastus:
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty BluexOak

Viesti  Bluefur Ti Elo 07, 2012 7:06 am

Lempishippaukseni on kyllä BluexOak I love you Vaikken kyllä oikein tajuukkaan missä kohtaa kirjaa Oak ihastu Blueen, tai minkä takii. Mut ne on mun lempi pari<3

Bluefur
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 52
Join date : 07.08.2012
Paikkakunta : ThunderClan

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Taivaskaste To Heinä 25, 2013 4:42 am

Liityin just, joten oon vielä vähän pihalla kaikesta (en varmaan osaa lähettää tätä viestiäkään!)... Onhan se jännä, että päädyin heti ensimmäisenä shippauksiin, mutta sellaista se on. lol! 

Minulla ei varsinaisesti ole lempiparituksia (paitsi omien tarinoiden kissat, hehheh...), mutta ainakin TulisxHarmaa, vaikken kummastakaan hahmosta niin välitä XD ja tykästyin myös jotenkin HarmaaxHopea yhdistelmään.
Suur'inhokki parituksiin kuuluu ainakin
Juonipaljastus:
eikä mulla hirveesti
Juonipaljastus:
natsannu myöskään...

Oon myös samaa mieltä siinä, että Uudessa Profetiassa paritukset eivät ole kauheen onnistuneita. Suspect
Taivaskaste
Taivaskaste
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 25.07.2013
Paikkakunta : Tähtiklaanin metsästysmaat

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Lehmussielu Pe Joulu 19, 2014 11:41 am

Wedge kirjoitti:Tätä ei kannata lukea jos ei ole lukenut profeesia Kokonaan, ja vielä sitä sneaakki peekkiä Sightistä sieltä kirjan takaa.
Juonipaljastus:


Yks juttu...
Juonipaljastus:
Lehmussielu
Lehmussielu
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 13
Join date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu parituksista Empty Vs: Yleinen keskustelu parituksista

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa