The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

+6
AvaXRaven
Wedge
Runningvegetableoil
Auringonkukka
Nighteye
Amy Cherryclaw
10 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat - Sivu 2 Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Wedge Ma Syys 17, 2012 10:23 am

Minulla oli kyllä yksi päättömien ja yhteensattumien ja SKviittausten fysiikan tunti tuossa viime perjantaina. Ensinnä kun oli kysymys että selitä seur. käsitteet c)galaksi: No siihenhän vastasin että PMT. Eli paikka monien tähtien, eli tämä foorumi, ja kun pidän lyhenteistä niin se meni tuommoiseen lyhyeen muotoon PMT. Ja se on suhteellisen oikea vastaus. Olisi siihen ehkä pitänyt lisäillä vähän muuta, mutta ei oikeastaan. Galaksi tosiaan on paikka monien tähtien eli PMT.

Sitten oli kysymys, että mitä eroa on planeetalla ja tähdellä. No vastaushan on että tähdestä tulee valoa, mutta planeetat vain heijastavat sitä valoa, eivätkä tuota sitä itse. Jotenka vastaukseni oli tähtivalo, eli lyhenteitä rakastavana tähval. Ja tähtivalohan on Uuden profeesin neljäs kirja. Joten tässäkin selvittiin pelkällä soturisutkauksella.

Kyllä vähän naureskelin siinä tunnilla, mutta ei kukaan varmaan huomannut sitä, ja vaikka olisikin. Huomasi kyllä miten minulla on kyllä mahtava huumorintaju kun minulla on tuommoisia SKvitsejä tunnilla, ja muut opettaja mukaan lukien nauravat katketakseen, kun opettaja sanoo epähuomiossa eteläinen pallinpuolisko. Perjantai...

Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat - Sivu 2 Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Runningvegetableoil Pe Syys 21, 2012 10:52 am

Hahhah, onpas sinulla ollut loistokas fysiikantunti. Aiheeseen liittyen tuli mieleeni jälleen kerran erään loistavan entisen armoitetun foorumilaisemme nimi. Nimittäin kun olen nyt katsonut tässä viime päivinä hyviä vanhoja Hopsuanimeita kunnon suomidubeilla, jotka ovat kyllä ihan mahtiit. Suomidubbien dissaajat voivat vaikka painua kaivoon, tai lausua viimeisen rukouksensa. No, anteeksi hostiiliuteni.

Siis niissä Hopsujen suomidubeissa, kun puhutaan Hopsun isoisästä: "Shiru oli mahtava karhukoira." "Sinusta Hopeanuoli tulee vielä yhtä hyvä karhukoira kuin Shirusta tai Ri-kiistä." Hahhah, olin nauraa katketakseni tälle yhteensatuumalle. En nyt muista miten tämän asianosaisen nimi kirjoitettiin, muttei se nyt Shiru ainakaan ollut.

No sitten kyllä toinenkin juttu, jota olen jo pitkään kertonut kaskuna vaikka missä, mutta se liittyy tähän hienoon foorumiimme TPOMSiin tai PMTiin, niin kuin minä suomalaisittain sitä nimitän. Nimittäin, kun tuossa välilehden otsikkona on Place of many stars ja sitten, kun siinä on paljon välilehtiä auki, niin osa tekstistä menee piiloon, niin että siinä lukeekin Place of man... Ahhah, siksi ehdotankin, että foorumin nimeksi vaihdettaisiin Paikka miehen. No ei vaiskaan, tai ehkäpä sittenkin, olisihan se hauska nimi.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat - Sivu 2 Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Wedge Ma Syys 24, 2012 9:18 am

Olin jo kauan ihaillut kirjastossa erästä tosi hyvän näköistä kirjaa, sitten tässä muutama päivä sitten lainasin sen ja luin. Kirjan nimi oli Planeetta Aam. Ette varmaan arvaakaan mitä minulle tuli mieleen tuosta nimestä. No tietenkin YPimme. Ja tuo sinne päin kirjannimi oli vast' ihan alkusoittoa, sillä siellä kirjan sisällä oli vielä hassunhauskempia Aami-vitsejä. Ihan semmoisia että siinä voisi kuvitella puhuttavan Aamista. Esimerkiksi vaikka nyt: "He kävelivät Aamin pinnalla" Sitten kun se Aami kirjoitettiin vielä isollakin niin se oli ihan ylitsepääsemättömän hauskaa. Itse kirja ei ollut mikään mestaripala, semmoinen aika koluttu juoni, eikä sitten mitenkään muutenkaan ihmeellinen, mutta sitten kun siinä oli semmoista tosi hauskaa hippi-, kommari- ja jotain muutakin propagandaa, niin se oli hyvää aivopesua 6-vuotiaille jotka sitä lukevat. Mutta kyllä se pitemmän päälle kävi vähän ärsyttämään. Mutta tuo Aamivitsi säilyi kyllä koko kirjan ajan ihan tuoreena, kun sivuja oli vain 116. Aina kävi naurattamaan yhtä paljon kun puhuttiin Aamista, ja aamilaisista ym.

Nuo rekisteritunnukset on kyllä hauskoja spotattavia, kun juur AMYa AMIa ym löytyy viljalti. Lisäksi näin eräänä päivänä rekan rekkarissa MEH. Hihhii päästin iloisuuden mehin siinä samassa.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat - Sivu 2 Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Runningvegetableoil Ke Loka 03, 2012 10:20 am

Aahhahahh, tänään kun kävin Cittarissa erään toverini kanssa, ja kävelimme siellä sitten juomahyllyjen välistä, niin silmiini osui ihan vallattoman päätön yhteen sattuma, nimittäin olut nimeltään Blue star, ja pullossa vielä sininen tähti etiketissä. Ehheh, naurattipa, Siniskaljaa, kauheaa kun lapsille markkinoidaan suosituilla lastenkirjojen hahmoilla alkoholia, melkein yhtä kammottavaa kuin jäkiskalja, muttei oikeastaan, oikeastaan ihan hauska juttu. Pahus vieköön, kun vihaan alkoholia ylitse kaiken, mutta nyt kuitenkin näyttää siltä, että joudun alistumaan ostamaan yhden Siniskaljan iän niin salliessa. Kaikkea ne kapitalistiset markkinoijat keksivät meidän kuluttajiemme päidemme menoiksemme.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat - Sivu 2 Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Foxxy To Loka 04, 2012 7:18 am

[quote="Runningvegetableoil"]Ha

Siis niissä Hopsujen suomidubeissa, kun puhutaan Hopsun isoisästä: "Shiru oli mahtava karhukoira." "Sinusta Hopeanuoli tulee vielä yhtä hyvä karhukoira kuin Shirusta tai Ri-kiistä." Hahhah, olin nauraa katketakseni tälle yhteensatuumalle. En nyt muista miten tämän asianosaisen nimi kirjoitettiin, muttei se nyt Shiru ainakaan ollut.quote]
Tämä Shiruhan kirjoitettaisiin oikeasti Shiro ja Ri-kii on Riki. Very Happy

Ahah, Bluestar kaljaa, minäkin taidan ostaa yhden siniskaljan muutaman viikon päästä >DD Hauska yhteensattuma, kohta näitä Warriors-alkoholeja tulee varmaan lisää!
Foxxy
Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Join date : 05.09.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

http://www.wildwolf.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat - Sivu 2 Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Foxxy Ma Loka 22, 2012 2:14 am

Olin viikonloppuna Tallinnassa ja siellä menin porukoiden mukana ostamaan alkoholia (olin siis vain mukana, en ostanut, vaikka olisin voinut). Siellä sitten näin jonkin pullon (lieneekö viskiä), jossa luki jotain Oakheart. Naurahdin hieman tällle pullon nimelle >D
Foxxy
Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Join date : 05.09.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

http://www.wildwolf.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat - Sivu 2 Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Runningvegetableoil Ma Loka 22, 2012 7:08 am

Hahaa, oisko VarjoKlaanissa ollut joku Tammisyömmi, kyllä tuo nimi ihan tutulta kalskahtaa. Nyt kyllä juuri muistin, että se olikin Oakfur, joka oli joku varjislainen, mutta kyllä joku Oaakkiheaarttikin varmasti koristaa kirjojen sivuja. Tai sitten se nimi vain kaikessa kliseisyydessään kuulostaa tutulta, vaikkei sitä ole koskaan missään mainittu, no ihan sama, huippuhyvää viskiä varmaan, tai sitten ei.

Lueskelin tänään kirjastossa jotain hyvää cossikirjaa, siinä oli paljon kaikenlaisia lähinnä esine ja ruokacosseja, joiden askarteluun ohjeistettiin oikein yksityiskohtaisesti. Sitten kun se kirja oli engelskankielinen niin siellä oli sitten yksi teapotcossi, no hahhah, siinä SKfaneille vinkkiä seuraavaan coniin tai johonkin cossiorgioihin. "Hei, mikä toi on?" "Mä pukeuduin Voima kolmeniksi, etkössitätajua hiirenavio?"

Sitten kun olen nyt tässä siirryttyäni kouluun rappion keskelle asfalttiviidakkoon, jossa luonnollisesti on paljon liikennevaloja, pannut merkille kuinka paljon suomalaiset närhikävelevät, vaikka engelskankirja muuta väittääkin, niin tuli mieleeni seuraavaa: Kun nyt Voima 3nissa on päählönä Jaykit niminen ilmeinen ällötys, niin sitten jos niissä kirjoissa sanottaisiin, niin kuin varmaan toivottavasti sanotaankin jotain, etä "Then Jaykit walked", niin sen voisi lukaista nopeasti, ja aionkin lukea, että "Then jaywalked." Ja sitten älähdän omassa lukevan soturin pesässäni, että no kuka tässä muka närhikäveli, mokomakin ruoja. Mitä siitäkin tulisi jos ei noudatettaisi liikennesääntöjä?!?
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat - Sivu 2 Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Pilkkuturkki Ma Loka 22, 2012 7:42 am

Runningvegetableoil kirjoitti:Hahaa, oisko VarjoKlaanissa ollut joku Tammisyömmi, kyllä tuo nimi ihan tutulta kalskahtaa. Nyt kyllä juuri muistin, että se olikin Oakfur, joka oli joku varjislainen, mutta kyllä joku Oaakkiheaarttikin varmasti koristaa kirjojen sivuja. Tai sitten se nimi vain kaikessa kliseisyydessään kuulostaa tutulta, vaikkei sitä ole koskaan missään mainittu, no ihan sama, huippuhyvää viskiä varmaan, tai sitten ei.
No mutta RVO, Oakheart on eritt. tärkeä hlö; Sehän oli se Jokiklaanin kolli, jota Sinitähti shippaili ja jota syytettiin Punahännän kuolemasta, mutta joka kuoli kivivyöryn alle.

Sitten ettei tule pelkkää offia; (koulu)Taksissani huomasin että eräällä pojalla, joka on minua luokkaa nuorempi, oli reppu jossa oli Suomileijona. no eihän siinä mitään erityistä, kun on lätkähullu tämä poika, mutta leijonan alla luki Warriors. Melkein repesin. Sitten tuli tämä leijonasoturi, eli selkeesti Leijonamieli (joka on enkuks Lionheart, väärä suomennos!) ja siitä eteenpäin että jos Leijonamielellä on oma reppu, niin tiettyhän myös muilla pitää olla! Tiikeritähtireppu, Pilvihäntäreppu, Täplälehtireppu, Kultakukkareppu... Ois muuten aika komeita!
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat - Sivu 2 Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Pilkkuturkki Pe Loka 26, 2012 1:09 pm

Minä. tässä katselin AVAa, ja sieltä tuli House. Sitten se loppui, siellä tuli jotain mainoksia ja siellä oli elokuvia, Joita AVAlta tulisi lähiaikoina. Siellä oli sen niminen elokuva, jonka nimi oli "Amyn jäljillä," ja rupesi vähän nykimään suupielestä , joten laituin tänne. Laughing
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat - Sivu 2 Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Runningvegetableoil Pe Marras 30, 2012 1:31 pm

Ahhah, nuo Aamivitsit ovat kyllä aina yhtä pistämättömiä, ihan hyvällä siis vain rakasta YPiämme kohtaan. Aami on iskostunut syvälle mieliimme. Kaikkihan varmaan tietävätkin jo sen Amykirjasarjan, en nyt muista minkä niminen, mutta ajattelin, että pitäisi kyllä varmaan ihan hulvattoman nimen takia tutustua, hahhah.

Noniin jätänpä, Aamin piinaamisen, ja kerronpa teille nyt suorastaan tökerön hauskasta ja ennen kaikkea päättömästä päivästäni. Nääs kun tänään oli Keskiyö ja Aamunkoi ja Kuu nousi ja sitten oli Illanhämyä ja Aurinkoa ja riisiä ja tähtein valoa. No sitten oli kauhea myrsky tänään, semmoinen hirveä viikatetuuli, kunnon lisääntyvä myrsky, ihan päätöntä. Joka paikassa tämän johdosta sitten semmoisia liukkahia vaarallisia polkuja, ja pimeyden hetkeä suurin osa päivästä, mikä heemskti. Onneksi sentään näin paljon nähtävyyksiä, ja pysyin huolellisesti ulkona kasteista koko päivän.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat - Sivu 2 Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Lehmussielu La Joulu 20, 2014 11:34 am

Tää ei kyllä oo yhteensattuma mut niin random juttu et pitää kertoo xD
No, kerran näin unta. Siin uness aTaru Sormusten Herrasta hahmot, Harry Potter hahmot ja Soturikissat taistelivat kaikki vastaan kaikki HEITTELEMÄLLÄ TOISIAAN VESIMELONEILLA????!!!! Herättyä oli kyllä hiukan WTF tunnelmat xD
Lehmussielu
Lehmussielu
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 13
Join date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat - Sivu 2 Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa