The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

+6
AvaXRaven
Wedge
Runningvegetableoil
Auringonkukka
Nighteye
Amy Cherryclaw
10 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Amy Cherryclaw Su Marras 14, 2010 3:21 am

Onko eteen sattunut aivan ääliömäinen/-sen huvittava Soturikissat-yhteensaatuma?
Tässä omani:
Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Eivoio10
Tälle en voinut olla nauramatta. Peräkkäin kirjat Myrsky Nousee ja Nouseva Myrsky. Sentään tuon hevoskirjan nimi oli englanniksi Gathering Storm.

Eli tämänkaltaisia. Huvittavia yhteensattumia eri sarjojen välillä.
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Nighteye Su Huhti 24, 2011 11:23 pm

Minulle on käynyt juuri vastaava samankaltaisuus Very Happy Kun luin Salaisuuksien metsää, laitoin sen kirjahyllyssäni tismalleen saman nimisen hevoskirjan viereen. Kun oli aika palauttaa kirja kirjastoon, otin vahingossa mukaan sen hevoskirjan, joka on omani Very Happy En ymmärrä, miten pystyin siihen, sillä kirja on puolta pienempi kuin soturikissat -kirjat Laughing Kirja oli vieläpä joku Polluxista tullut moska...
Nighteye
Nighteye
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 68
Join date : 24.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : shadowclan

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Auringonkukka Ke Tammi 04, 2012 8:38 am

Asiahan on siis tällain että:

Meilä oli joskus elokuun lopiulla leirikoulu kuusamoon. (Sinne tuli siis kaikki luokkatasot, vaikka eise liitykkää tähän aiheeseen.)
Ja me pysähyttiin roviksel tuhlaamaan kolmekymppiä ja mä menin kirjakauppaan.
Luulin et kuutososa tulis vasta jossai syyskuussa mutta aloin melkei nauraa siel kaupas ku se oli siellä se pimeyden hetki!!!!! Ja ostin sen tietty heti.
Auringonkukka
Auringonkukka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 92
Join date : 04.01.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Inari

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Runningvegetableoil La Huhti 14, 2012 8:45 am

Aika päätön yhteensattuma oli kyllä se kun luin koulussa Koululaista ja siellä joku sanoi että "Kannattaa lukea Soturikissoja jne" Sitten luin Soturikissoja ja ne olivatkin tosi hyviä, vaikka vähän muuta olin odotellut.

Aika päätöntä on kyllä myös se, että joskus ihan salaa toivoisin olevani soturikissa.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Runningvegetableoil Su Huhti 15, 2012 10:15 pm

Oli kyllä todella päätöntä kerran koulussa pidin päälläni hienoa wind clan paitaani. Opettaja luuli että siinä lukee wino clan ja kysyi, mikä se oikein on. Hihhihhihhih cyclops
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Wedge Ma Huhti 16, 2012 8:27 am

Aikamoisen päätöntä oli kun olin laittanut koneelle hienon soturikissanäytönsäästäjän niin tyhmä veljeni kysyi: "Siis mitä noi avaruuskissat on hei Wedge mitä mitä noi avaruuskissat on?" sunny
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Piraattimyrsky

Viesti  Wedge Su Toukokuu 06, 2012 10:43 am

Tuli muuten tässä tämmöinen sattuma ihan juuri täällä foorumilla pari minuuttia sitten, kunt uossa on noita mainoksia niin siinä tuli joku mainos jossa luki Pirate storm, tuli heti siitä mieleeni iettä sehän on ehta soturinimi Piraattimyrsky. hohohohohohooo
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Runningvegetableoil Ke Toukokuu 09, 2012 4:56 am

Amy Whitespot kirjoitti:Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Eivoio10
.

Minä muuten tuon viestin innoittaman luin tuon Nousevan Myrskyn. Se ei kyllä päihittänyt läheskään Soturikissa hakutuloskaimaansa. Ihan hyvä kirja kuitenkin.

Tänään minulla meni oppitunnila vähän suu messingille, kun opettaja alkoi puhua jostain sillisalaattipolusta, ja minulla tuli siitä tietysti heti mieleen tassupolku. En kyllä tiedä miksi opettaja puhui sillisalaattipolusta, mutta jotenkin se liittyi oppikirjaamme, että siellä on semmoinen.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Wedge To Toukokuu 10, 2012 5:24 am

Meillä koulussa näin eräällä tyypillä paidan jossa luki WARRIORS. Se oli tosi huvittavaa kun mieleeni tuli heti soturikissat. Mutta ei se tyyppi ole mikään SK fani vaan ärsyttävä hemmo, ja se paitakin oli aika ruma.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Runningvegetableoil Ma Toukokuu 14, 2012 4:48 am

Minä nyt laitan tämän tuohon juonipaljastusjuttuun, koska joku saattaa pahoittaa mielensä, kun tässä on tämmöinen Midnightissä melko olennainen juttu.

Juonipaljastus:
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Wedge Ma Toukokuu 14, 2012 9:55 am

Loistava ja hauska sattuma oli kun jo noin vuosi sitten päätin lukea kirjan joka on kirjahyllyssämme. Kirja kertoi norsuista Amboselin kansallispuistossa Keniassa. Opin sen lukemisen aikana paljon tietoa elefanttien ihmeellisestä elämästä. Eräs ystäväni osuvasti sanoikin että tuo taitaa olla sellainen "opi hauskasti" -kirja.

Kun sitten aloitin lukemaan Soturikissoja niin silmääni pisti tuuliklaanin sotureista yksi. Kirjan nimi oli nimittäin Lovikorvan klaani. Hiihihihhih. Lovikorva ei tosin ole SK:issä mikään päähenkilö, mutta kuitenkin on siellä. Aluksi sanoo että olet aina tervetullut reviirillemme. Ja sen jälkeen sitten häivy reviiriltämme. Varsinainen turkinkääntäjä. Siinä Lovikorvan klaanissa Lovari taasen oli aika iso hahmo. Lovikorvan klaani elikkäs tuuliklaani.

Kannattaa kyllä lukea Lovikorvan klaani. Ihan pienille sitä en suosittele koska se on aika raskas kirja eikä pikkuiset jaksa sitä lukea. Ehkä joku neljästätoista ikävuodesta hamaan vanhuuteen on sopiva ikkä tähän kirjaan. Se ei nimittäin ole mitään fantasiaa vaan ihan tietoa ja totisinta totta.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  AvaXRaven Ti Toukokuu 15, 2012 3:58 am

Joskus kauan sitten suttasin paperille jotain turhuuksia ja sulloin paperin jonnekkin laatikon perälle. Noin vuosi myöhemmin tutustuin Soturikissoihin, ja hullaannuin niihin.

Mutta eräänä päivänä satuin löytämään sen paperin, johon olin piirtänyt kauan sitten. Ja huomasin jotain tuttua...

Paperiin oli nimittäin kirjiotettu:

Darknessclan
Lightningclan
Waterclan
Windclan
Shadowclan

WINDCLAN. SHADOWCLAN. TUULIKLAANI JA VARJOKLAANI. Shocked

Ja Lightningclan oli melkein kuin Thunderclan, ja Waterclan kuin Riverclan (ja Darknessclan vähän kuin Bloodclan).

Ja olin kirjoittanut tämän ENNEN kuin sain tietää Soturikissoista. Aika... pelottavaa. Shocked

Tosin olisi varmaan ollut vielä pelottavampaa jos olisin kirjoittanut Lightningclanin ja Waterclanin sijasta Thunderclan ja Riverclan.
AvaXRaven
AvaXRaven
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 27.09.2011
Ikä : 23
Paikkakunta : Karstula

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Runningvegetableoil Ke Toukokuu 16, 2012 5:28 am

Tuossa sattumuksessa on kyllä jo selvä tähtiklaanin tassunjälki!
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Runningvegetableoil Ma Toukokuu 21, 2012 2:58 am

Yksi aina yhtä huvittava sattuma on se, kun tässä eräässä lähikaupungissa sijaitsee semmoinen kebabpizzeriakoppi nimeltään Sunrise. En ole kyllä koskaan käynyt siellä. No, mutta sitten kun noissa englanninkielisissä WarriorSeissa sanotaan, että they followed sunrise, niin aina kuvittelen suu messingillä, että kissat seuraavat kepaapin tuoksua Sunrise kebabiin. sunny
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Wedge Ti Toukokuu 22, 2012 4:09 am

Melkoisen päättömiä juttuja täällä muuten. Lueskelin äsken Helsingin sanomien verkkosivuja ja silmääni pisti uutinen jonka otsake oli: Hiekkamyrsky pimensi Bagdadin. Tuli siitä mieleen Soturikissojen Hiekkamyrsky. Kun se oli vielä isolla kirjoitettu niinkuin otsikon pitääkin niin se oli vielä hauskempaa. Ajattelin että onpas Hiekkamyrskyllä valtaa. Aika ihkua.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Runningvegetableoil Ti Toukokuu 22, 2012 5:45 am

Tajusin muuten tässä juuri täysin päättömän jutun, kun en nyt kyllä tiedä, että onko soturikissojen virallinen lyhenne SK, mutta itse ainakin käytän sitä aina. Niin tähän liittyen vain, että Suomen kuvalehden virallinen lyhenne ainakin on SK, koska jokaisessa numerossa lukee SK42 nyt esimerkiksi vaikka, jos se on numero 42. Sitten minä tämmöisenä SK-fanina aina tietysti luen, että siinä Suomen kuvalehdessä lukee Soturikissat42.

Myöskin nuo soturinimet, vähän niinkuin tuo Hiekkamyrsky juuri mainittuna aiheuttavat kyllä todella hauskoja sattumia. Minä aina kutsun yhtä toveriani syystä eli toisesta teräsgeeliksi. Sekin olisi aika oiva soturinimi. Harmi, ettei hän pidä soturikissoista, eikä täten tahdo liittyä tälle foorumille, vaikka olenkin yrittänyt häntä käännyttää. Teräsgeeli vain olisi aika hyvä soturinimi vaikka tänne käyttäjänimeksi. alien
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Wedge Ke Toukokuu 23, 2012 9:51 am

Minäkin olen välillä vähän hämmentynyt tuosta SK jutusta mutta se on kyllä myös naurattanut paljon. Nuo soturinimet ovat tosi hauskoja kuten tuommoiset teräsgeelit, mutta ne ovat kyllä vielä hulvattomampia jos näkee jossain ihan soturikissoissa olleen kissan, kuten tuossa hiekkamyrskyssä ja myöskin tässä . Eikun hups sehän olikin Aamukukka, ja ehkä muitakin Aamu jotain. Mutta eletään toivossa että Aamukukasta tulisi päällikkö.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Wedge To Kesä 14, 2012 10:22 am

Hahhahhaa olin tikahtua nauruun kun näin lehdessä jonkun tylsän jalkapallojutun, se kertoi jostain 5-vuotiaiden loviisalaisten pikkunappuloiden jalkapalloturnauksesta. Se juttu ei ollut liiemmin hauska, mutta kun sen turnauksen nimi oli lovariliiga. Lovariliiga käynnistyi vauhdikkaasti. Sieluni silmillä näin aluksi norsuja pelaamassa jalkapalloa ja sitten mieleeni tuli SK Lovikorva. Lovariliiga. Siihen Lovari voisi liittyä.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Wedge To Heinä 05, 2012 6:47 am

No tämä nyt on kyllä aika päätön, ja eräällä tavalla myös yhteensattumakin vaikka ei kuitenkaan ihan. Yhteensopima enemmänkin.

Minulle vain tulee aina tätä kappaletta kuunnellessa kun siinä tulee tuo: Mutta me otamme kivi ja rulla, kivi ja rulla jne. Kohta siis We got rock & roll. Niin minulle aina tulee siitä väistämättä mieleen että: Me otamme sananjalkaturkki, sananjalkaturkki. Siis We got brackenfur brackenfur.

Se vain sopii siihen niin hyvin, ja sitten kun tuo bracken on vähän samantyyppinen kuin rock, ja roll ja fur on samanmoisia niin se aina kuullostaa että se Ronnie laulaisi me kaikki otamme sananjalkaturkki. En voi sille mitään.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Pilkkuturkki Ke Heinä 18, 2012 10:45 am

Nighteye kirjoitti:Minulle on käynyt juuri vastaava samankaltaisuus Very Happy Kun luin Salaisuuksien metsää, laitoin sen kirjahyllyssäni tismalleen saman nimisen hevoskirjan viereen. Kun oli aika palauttaa kirja kirjastoon, otin vahingossa mukaan sen hevoskirjan, joka on omani Very Happy En ymmärrä, miten pystyin siihen, sillä kirja on puolta pienempi kuin soturikissat -kirjat Laughing Kirja oli vieläpä joku Polluxista tullut moska...
mulla sattuu olemaan tuo salaisuuksien metsä- hevoskirja myös
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  FeatherlyEars Pe Heinä 20, 2012 5:26 am

Tuosta Hiekkamyrskystä tuli mieleen, että kun pelasin kerran erästä randompeliä goSussa, jossa piti valita aihe ja piirtää siitä kuva jollekkin toiselle, joka arvaa mitä on piirtänyt. Siinä oli siis semmoinen aihe, kun Hiekkamyrsky. Nauratti tuo todella paljon, ja kaiken kukkuraksi piirsin sitten itse kissan. Very Happy No, arvausta ei ikinä tullut, tai en tiedä, koska en jaksa pelata enää koko peliä.
FeatherlyEars
FeatherlyEars
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 13
Join date : 08.05.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Runningvegetableoil To Elo 23, 2012 10:00 am

Tässä ihan naurattaa kun pohdiskelen kaikenmoisia hauskoja soturikissojen ääntelyyn liittyviä päättömiä juttuja. Soturikissoistahan ei tosiaan onneksi ole mitään elokuvaa tai muuta typertelyä, mutta kyllähän yksi luotettavan virallinen lähde soturikissan äänten kuunteluun on, nimittäin se virallisen sivun alkuvideo. Se onkin kätevää kun siellä sivulla voi vain painamalla 'edellinen' päästä siihen alkuvideoon, josta kuuluu se korvia hellivä Soturikissan rääkäisy. Teen niin aika usein.

No, tähän liittyviä päättömiä juttuja sitten löytyy muutama. Tämä ensimmäinen nyt vain kuvastaa syvää fanaattisuuttani näihin SKien ääniin, mutta kun terveysopissa oli kerran moniste, jossa kysyttiin, että mitkä äänet rauhoittavat sinua, niin vastasin siihen että SK rääk, eli soturikissan rääkäisy, hihhih.

Toinen päätön juttu liittyy siihen, kun toverini kanssa pelaan tulipaloa soturikissakorteilla. Minulla on vastustamaton halu aina niillä korteilla pelatessa jotain niinkin jännittävää peliä kuin tulipalo, päästellä semmoisia soturikissan rääkäisyä imitoivia ulvahduksia. En kyllä ainakaan tietääkseni toivottavasti ulvo niin kovaa, että minua pidettäisiin jotenkin järkijättönä, kun pelaamme julkisilla paikoilla. Tai mitäpä sitten vaikka pidettäisiinkiin, mutta sitä en kyllä ole, toivottavasti.

Sitten vielä kolmas juttu, joka tapahtui tänään tullessani bussilla koulusta. Se bussi jolla tulin oli semmoinen vanha ja raihnainen, ja aina kun se lähti liikkeelle joltain pysäkiltä, se narisi kuin paraskin soturikissa konsanaan. Sitten tietysti reepsailin sille kovastikin toverini kanssa, ja vastasin lajitoverin kutsuun omalla SK rääk imitaatiollani. Se oli kyllä hauskin bussi, missä ikuna olen ollut, soturibussi.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  AvaXRaven Ma Syys 03, 2012 4:04 am

FeatherlyEars kirjoitti:Tuosta Hiekkamyrskystä tuli mieleen, että kun pelasin kerran erästä randompeliä goSussa, jossa piti valita aihe ja piirtää siitä kuva jollekkin toiselle, joka arvaa mitä on piirtänyt. Siinä oli siis semmoinen aihe, kun Hiekkamyrsky. Nauratti tuo todella paljon, ja kaiken kukkuraksi piirsin sitten itse kissan. Very Happy No, arvausta ei ikinä tullut, tai en tiedä, koska en jaksa pelata enää koko peliä.

Mulle tuli kerran myös Hiekkamyrsky ja mä piirsin Hiekkamyrskyn Very Happy
AvaXRaven
AvaXRaven
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 27.09.2011
Ikä : 23
Paikkakunta : Karstula

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Runningvegetableoil To Syys 06, 2012 9:30 am

Mieleni ei voi olla lämpiämättä, kun näen kaduilla autoja, joiden omissa rekisterikyltteeneissä on kirjainyhdistelmä 'AMY'. Se tuo aina mieleeni tämän loistokkaan foorumin, ja sen asiantuntevan ylläpitäjän. Että mä rakastan niitä. Kaiken lisäksi näitä Aamiautoja tuntuu vielä olevan täällä minun armaalla kotiseudullani poikkeuksellisen paljon. Tai useita ainakin näen useasti, todennäköisesti vain siksi, koska kiinnitän niihin aina auttamatta huomioni. "Hei, tuol menee Aami!" huudahdan melko usein nähdessäni tämmöisen hauskan auton.

Olen myös alkanut kaupoissa liikkuessani huomioida aivan uudella tavalla kaikkia musiikkilevyjä, joissa mainitaan armaan YPimme nimi. Amy Diamondia olisi saanut kirpparilta halvalla, mutten ostanut. Sen sijaan Amy Winehousen levyjä meillä on ollut hushållissamme niin kauan kuin jaksan muistaa, ja ne ovatkin oikeastaan tosi hyviä.

Nomen est omen. Rolling Eyes
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Wedge Ma Syys 17, 2012 10:23 am

Minulla oli kyllä yksi päättömien ja yhteensattumien ja SKviittausten fysiikan tunti tuossa viime perjantaina. Ensinnä kun oli kysymys että selitä seur. käsitteet c)galaksi: No siihenhän vastasin että PMT. Eli paikka monien tähtien, eli tämä foorumi, ja kun pidän lyhenteistä niin se meni tuommoiseen lyhyeen muotoon PMT. Ja se on suhteellisen oikea vastaus. Olisi siihen ehkä pitänyt lisäillä vähän muuta, mutta ei oikeastaan. Galaksi tosiaan on paikka monien tähtien eli PMT.

Sitten oli kysymys, että mitä eroa on planeetalla ja tähdellä. No vastaushan on että tähdestä tulee valoa, mutta planeetat vain heijastavat sitä valoa, eivätkä tuota sitä itse. Jotenka vastaukseni oli tähtivalo, eli lyhenteitä rakastavana tähval. Ja tähtivalohan on Uuden profeesin neljäs kirja. Joten tässäkin selvittiin pelkällä soturisutkauksella.

Kyllä vähän naureskelin siinä tunnilla, mutta ei kukaan varmaan huomannut sitä, ja vaikka olisikin. Huomasi kyllä miten minulla on kyllä mahtava huumorintaju kun minulla on tuommoisia SKvitsejä tunnilla, ja muut opettaja mukaan lukien nauravat katketakseen, kun opettaja sanoo epähuomiossa eteläinen pallinpuolisko. Perjantai...
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat Empty Vs: Yleiset päättömyydet ja yhteensattumat

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa