The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Harry Potter

+5
Kuunvalo
Auringonkukka
Varjomieli
CherryTail
Kastepisara
9 posters

Siirry alas

Harry Potter Empty Harry Potter

Viesti  Kastepisara La Marras 05, 2011 3:19 am

♥Päätin perustaa tämmösen aiheen ku tuntuu et aika moni tykkää lukee ja kattoo Harry Pottereita.Suosikki kirja ja suosikki elokuva on kuoleman varjelukset.Eli saa kysyä kysymyksiä ja yritän vastata niihin parhaani mukaan.Voit kirjottaa tänne harry potter matkailukohteista,elokuvista,kirjoista,lähes mistä vaan kunhan se liittyy pottereihin ♥
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter Empty Vs: Harry Potter

Viesti  CherryTail Pe Marras 11, 2011 3:04 pm

Minäkin olen osan pottereista lukenut, ja tykkään kovasti! Kaikki leffat olen nähnyt, ja mielestäni ne on hyvin tehty:) Parhain on Kalkaros <3

CherryTail
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 67
Join date : 22.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter Empty Vs: Harry Potter

Viesti  Varjomieli Pe Marras 18, 2011 5:23 am

Olen samaa mieltä: Kalkaros on yksi parhaimmista tyypeistä. Katsoin youtubesta siskoni kanssa videon: 100 tapaa tulla tapetuksi kun suututat Professori Snapen.(toivottavasti kirjoitin nimen oikein)video oli tietysti englanninkielinen, mutta se oli joissakin kohdissa tosi hauska toisissa aika nolo. Tässä on esimerkkejä: Kysy häneltä onko hän pappi, anna hänelle shappoota, viittaa ja aina kun hän antaa luvan puhua sano: "unohdin". Tee näin jatkuvasti. Lempikirjani taitaa olla Feeniksin Kilta.
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter Empty Vs: Harry Potter

Viesti  Auringonkukka Ke Tammi 04, 2012 9:35 am

Takana on neljän vuen yhtäjaksoinen fanitus, olen lukenu kaikki kirjat enkuksi ja suomeksi ja myös ne erikoisjutut. Ja elokuvatki oon nähny.

Suosikit on ehottomasti McGarmiwa ja James Potter.
Auringonkukka
Auringonkukka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 92
Join date : 04.01.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Inari

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter Empty Vs: Harry Potter

Viesti  Kastepisara Pe Tammi 20, 2012 10:24 am

mun suosikit on Dobby,Kalkkaros,Hagrid,Fred,Luna ja Tonks.Mä oon fanittanu potterii ehkä 3 tai 4 vuotta.Enkuks en oo lukenu kirjoja mutta aion alottaa,Omistan pari julistetta,siuntion silosäkeen tarinat kirjan,itte tehtyjä pikkusii hahmoja(Harry,Hermy,Ron ja Volde),kaikki leffat ja kirjat. Razz
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter Empty Vs: Harry Potter

Viesti  Kastepisara Pe Tammi 20, 2012 10:25 am

tylsää ku Harry Potterit loppu Sad .
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter Empty Vs: Harry Potter

Viesti  Kuunvalo Ti Tammi 31, 2012 8:36 am

En oo varsinainen fani mutta elokuvat ja ne pari lukemaani kirjaa on ihan ookoo. Ja mulla ja Auringonkukalla oli vähän hauskaa Ijahis Idjassa, muistakkos, Auringonkukka? Wink
Kuunvalo
Kuunvalo
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 15
Join date : 25.01.2012
Paikkakunta : Inari

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter Empty Vs: Harry Potter

Viesti  Runningvegetableoil La Huhti 14, 2012 8:24 am

Minun mielestäni Harry Potter PCpelit ovat todella loistokkaita. Tai oikeastaan vain Viisasten kivi ja Salaisuuksien kammio. Peleissä tulee ihan semmoinen tunnelma, kuin olisi oikeasti Tylypahkassa seikkailemassa ja ne ovat tosi jännittäviä. Varsinkin semmoinen kohta, jossa pitää piilotella Vorolta. Pelit myös noudattavat kirjan juonta uskollisesti, ja niissä on paljon todella hyviä ääninäyttelijöitä. Harmi vaan, että ne ovat niin vanhoja, ettei niitä uutena saa mistään enää. Onkohan täällä kukaan muu pelannut niitä?
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter Empty Vs: Harry Potter

Viesti  Wedge La Huhti 14, 2012 8:29 am

Olen kyllä pelannut.
Ensimmäinen on hyvä ja ah niin legendaarinen.
Kakkonen on ehkä paras, kun siinä on niin paljon tekemistä.
Kolmonen vielä tz justjust menee mutta alkaa mennä jo huonompaan suuntaan.
Nelonen on jo surkea koska siinä vain mennään eteenpäin kuin jossain käytävässa.
Siitä eteenpäin ei kiinnostus yllä, sillä voin arvata että ovat vain surkeampia ja surkeampia.
cat
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter Empty Vs: Harry Potter

Viesti  Runningvegetableoil La Huhti 14, 2012 8:35 am

Kirjoissa on vähän sama juttu. Ekat on tosi hyviä kun Harry on semmoinen pikku koltiainen, mutta jostain vitosesta eteenpäin alkaa olemaan vaan semmoista yltiömäistä tappelua, tai sydänsuruja. Harry Pottereissa ei kyllä koskaan tiedä kuka pettää seuraavaksi ja se on hyvä.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter Empty Vs: Harry Potter

Viesti  Wedge La Huhti 14, 2012 8:37 am

Runningvegetableoil kirjoitti: Harry Pottereissa ei kyllä koskaan tiedä kuka pettää seuraavaksi ja se on hyvä.
Eipä kyllä Soturikissoissakaan.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter Empty Vs: Harry Potter

Viesti  Runningvegetableoil Ma Huhti 23, 2012 3:03 am

Lainasinpa tässä juuri eräältä toveriltani Harry Potter & salaisuuksien kammio pelin playstation ykköselle. Se on todella hyvä peli. Ron tosin näyttää siinä ihan naiselta ja Ginny joltain bodarilta, mutta lisäävätpä hupiarvoa. Pitää vain vielä hakea isovanhempilasta playstation 1 konsoli muistikortteineen, kun peli ei suostunut tallentumaan ps2lla. Pöh.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter Empty Vs: Harry Potter

Viesti  Wedge To Toukokuu 03, 2012 4:29 am

Noissa Harry Potter peleissä etenkin suomenkielisissä 1 ja 2 peleissä on tosi hyvät ja hauskat ääninäyttelijät. Kun pelasin niitä kerran ruotsiksi ja englanniksi niin ne olivat paljon tylsempiä, ja hirveän monilla oli ihan samanlaiset äänet.
silent
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter Empty Vs: Harry Potter

Viesti  Runningvegetableoil To Toukokuu 03, 2012 10:22 am

Minun mielestäni englanninkielisissä on tosi hyvät ääninäyttelijät. Ruotsinkielisissä ne tyypit ei osannut eläytyä yhtään, ja Orave änkytti ihan yliepäluonnollisesti. No ei siinä mitään, viihdyttäviä pelejä ne ovat vieraillakin kielillä. Voisi espanjan opintojen alettua vaikka pelata sitten espanjaksikin. Suomen kielisissä versioissa on kyllä tosi hyvät ääninäyttelijät ja niissä peleissä on paljon tosi hyviä/hauskoja repliikkejä.

Pelasin muuten myös tuon PS version Salaisuuksien kammiosta läpi. Se oli aika alkeellinen. Kaikki tyypit olivat semmoisia minikaulaisia ja jättipäisiä, ja sitten niiden kaulat olivat vaakatasossa sillä lailla, että niiden päät ulkonivat typerästi. Muutenkin siinä oli tosi tylsä linna, eikä paljon yhtään ihmisiä. Olihan sekin toki kaikenkaikkiaan viihdyttävä peli, muttei läheskään PC versioiden tasoinen. Tuossa PS versiossa on aika paljon semmoisia tyhmiä kohtia, joissa oli ihan samanlaiset tehtävät. Esim semmoisia missä vain Harry makaa semmoisella pikselin ohuella radalla ja liukuu, oli ihan hirveästi. Hauskaa siinä pelissä oli kyllä se, kun ne Gilderoyn pikku amorit kuulostivat ihan yhdeltä matematiikanopettajaltani, mahtista.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter Empty Vs: Harry Potter

Viesti  Wedge Ma Syys 17, 2012 8:12 am

Minä tässä eräänä päivänä rohkaisin mieleni, ja lainasin kirjastosta Harry potter 1 -elokuvan musiikkilevyn. Siinä siis on kai kaikki musiikit mitä siinä elokuvassakin, samassa järjestyksessäkin. Ainakin alussa on Arrivaali vauva Harryn, ja sitä rataa. Ne musiikit on säveltänyt John Williams. Voin melkein kuulla John Williamsin elokuvamusiikit päässäni. Tässä kuuntelen sitä jo toista kertaa läpi, sen kesto oli minun laskujeni mukaan noin 70 minuuttia, että kyllä sen parissa tässä viettää jonkin aikaa. Mutta Johnin tuntien, hyvää musiikkia näin vaihteeksi. Johnilla on kyllä kaikki jedit galaksissa.

Nyt kun kuuntelen tätä toista kertaa niin täytyy kyllä kumota väitteeni jota väitin pääni sisällä tuon ensimmäistä kertaa kuunneltuani, että ne olisivat tosi samanlaisia ne kappaleet, että siellä soi suunnilleen koko ajan se semmoinen hartsatunari. Kyllähän siinä on hyväkin olla semmoinen yhteneväisyys, ettei siinä ole vain ihan mitä tahansa musiikkia. Mutta on tämä kyllä aika monipuolinen paketti, ja sitä hartsatunaria on ripoteltu just hyvin ympäri sydiä.

Siinä CDkotelossa on sitten vielä toinenkin cd. Nimittäin jotain oheismateriaalia siinä. Esimerkiksi semmoisia videotrailereja eri kielillä (koskaan ei ole ollut näin helppoa oppia koreaa) ja pelien mainosvideoita. Mutta nytkin tietokoneeni taustaa koristaa semmoinen hieno Harry ja Hagrid ja tylypahka-taustakuva. Siellä oli myös näytönsäästäjä, jonka senkin latasin, mutta kyllä SKnäytönsäästäjä vie voiton siinä jutussa. Mutta sitten vielä siinä pystyi tulostamaan julisteita, ja minähän tulostin. Nyt huoneeni seinällä on kauniisti vierekkäin SK HP, ja PS julisteet. Se vasta onkin näyttävä seinä. "Miks sulla on seinällä tämmöinen juliste. Ethän sä edes tykkää niistä elokuvista!".

Kehoitan kaikkia haalimaan tämän haltuunsa tavalla tai toisella ja kuuntelemaan sen.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter Empty Vs: Harry Potter

Viesti  Foxxy Ti Syys 18, 2012 9:52 am

Minä olen ns. pienimuotoinen Potter-fani. Pidän kyllä paljon Pottereista, niin kirjoina kuin elokuvinakin. Omistan suomenkieliset kirjat, ja joskus olisi tarkoitus lukea myös nämä englanniksi, mikäli jaksan ja saan parannettua englänninkielentaitoani. Melkein kaikki Potter DVD:tkin omistan, muistaakseni vain yksi puuttuu.

Lempihahmojani Potterissa ovat ehdottomasti Weasleyt, joista lemppareitani ovat Ron, Freg ja George. Muista hahmosita tykkään myös, esimerkiksi nyt vaikka Kalkaros, Lupin ja Sirius ovat suosikkejani. Hahmoja, joista en pidä tai välitä paljoakaan on Pimento, Luna sekä Ginny. En osaa sanoa miksi, en vain pidä. Hermione ja itse päähenkilökin on ihan kivoja, mutta e sitten kuitenkaan tiedä.

Pidän paljon enemmän noista kirjoista, kuin itse elokuvista. Tosin ei leffoissakaan mitään vikaa ole, tykkään vain enemmän lukea! Fanitavaraa en juurikaan omista, yhden Nintendo DS:älle olevan pelin, jota olen pelannut hieman - en siis paljoakaan - ja jossain kaappien kätköissä taitaa olla violettinen Harry Potter-kynäpenaali, sekä ensimmäisestä osasta oleva hiirimatto, jota en ole kertaakaan käyttänyt. Olen tahonut pitää hiirimaton hyvässä kunnossa. Tahtoisin sellaisen Rohkelikko-huivin >D Kaikki tietää, minkälaiset huivit heillä on kaulassaan. JOstain netistä löysin noita Potter-fanituotteita, ja huivin tai pipon ajattelin haalia itselleni joskus. Enoni luona on myös Playstation 2:selle oleva peli - tai itseasiassa kaksikin. Toisen saa suomeksi ja toinen peli taitaa sitten olla kokonaan englanniksi. En oel pelannut niitä läpi, mutta joskus olisi tarkoitus pelata, kunhan vain olisi aikaa.
Foxxy
Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Join date : 05.09.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

http://www.wildwolf.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter Empty Vs: Harry Potter

Viesti  Wedge Ke Syys 19, 2012 9:31 am

Joo kyllä minäkin enemmän välitän niistä kirjoista kuin elokuvista, olen kyllä vähän jäävihkö kun en ole nähnyt edes niitä elokuvia, paitsi sen ekan joskus 234982 vuotta sitten. Mutta en tiedä ei varmaan etenkään ne uusimmat seiska kuutonen yms. Ole ainakaan kovin hyviä. Semmoiset pikkunatiaishartsat nyt voisi olla ihan viihdyttäviä, mutta musiikki noissa ainakin on hyvää. Kuuntelin nimittäin eilen kakkosen musat, ja tänään sitten sen kolmannen elokuvan musiikit.

Se kakkonen oli minun mielestäni aika samantyylistä, kuin se ykkönen. Ei tietenkään samanlaista, eikä liian samantyylistä, mutta kun se kolmonen oli jotenkin niin tosi erilainen kuin kaksi ekaa. Siinä oli semmiosia tosi pelottavia ja jännittäviä kohtauksia, ja muutenkin. Johnhan ne kaikki on säveltänyt. Mutta pidin kyllä kaikesta.

En nyt tiedä olenko Potter-fani. Varmaan en, mutta olen kuitenkin. No en kyllä ole. Tai no ihan sama. Itse päähenkilö saattaa kuitenkin ehkä jopa olla vähän vähemmän kiva. Mutta on minulla jotain HPkrääsääkin. Nimittäin ostin tänä kesänä kirpputorilta toosi hienon Harry Potter lippiin, joka maksoi vaivaiset 2 € käytän sitä nykyään tosi paljon. No muuta HPkrääsää ei taida minulla edes ollakaan. Rohkelikkohuivinhan voisi tehdä itse. Eräs SKtoverini nimittäin on kutomassa itselleen juuri tuommoista Rohkelikkokaulahuivia. Kannattaa kyllä ehdottomasti pelata ne pelit läpi, etenkin jos ne on ykkösestä tai ja kakkosesta ne pelit. Sitten ne on lähes varmasti hyviä. Etenkin se kakkonen, sitä olen pelannut. Se vain kävi kanittamaan aina yhdessä kohdassa, enkä ole sitä sitten koskaan läpi mennyt.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter Empty Vs: Harry Potter

Viesti  Kyyhkysiipi Ma Heinä 15, 2013 1:39 pm

Luin ekan Potterin joskus kahdeksanvuotiaana ja sen jälkeen oon lukenut ne läpi uudellen ja uudelleen ja uudelleen... Sekosin laskuista, enkä muista enää edes kuinka monta kertaa Embarassed Pakko myöntää että kahdeksanvuotiaana en tajunnu koko kirjasta edes puolia : D

Muuten, osasiko joku itse tajuta, että Iseeviot on toiveesi peilikirjoituksena? Mietin, että oisinko ite osannut jos oisin ollut vanhempi...

+ Kuka käy/on käynyt Pottermoressa?

Kyyhkysiipi
Kyyhkysiipi
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 6
Join date : 15.07.2013

http://soturikissatroolipeli.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Harry Potter Empty Vs: Harry Potter

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa