The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Koulun alku

+3
Runningvegetableoil
CherryTail
Varjomieli
7 posters

Siirry alas

Koulun alku Empty Koulun alku

Viesti  Varjomieli La Elo 20, 2011 6:17 am

Niin kuin otsikko kertoo: miten teidän koulu on alkanut? Minulla taas oman tapani mukaisesti. Ja se on sellainen, että olen ekan päivän poissa! En tiedä miten se typerä tapa alkoi Rolling Eyes mutta toissa vuonna olin ekan viikon kipee ja sitä edellisenä vuonna sama juttu! Mutta tällä kertaa sekoilin päivissä joten tulin päivän myöhässä. Muuten koulu on alkanut mukavasti. Huom! Älkää kertoko koulunne nimiä!
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulun alku Empty Vs: Koulun alku

Viesti  CherryTail Ti Elo 23, 2011 6:47 am

Hehe, aloitan joka vuosi viikon myöhemmin koulun kun muut =D käyn joka vuosi lapissa samoihin aikoihin joten pääsen lintsaan ekan viikon Razz Nooo, en kyllä muuten ikinä oo poissa koulusta, kun en matkoilla kauheesti käy, ja oon tosi harvoin kipeenä=D Harmittaa vaan kun ennen kouluja mulla oli kiva vauhti warriorseja lukiessa ja lun viikossa kaks kirjaa, mut ei meinaa enää löytyä aikaa mistää, kun koulut alko! =P

CherryTail
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 67
Join date : 22.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulun alku Empty Vs: Koulun alku

Viesti  Vieraili Ti Elo 23, 2011 10:58 am

Hyvinhän tässä koulu on alkanut, tulipa melkein unelmalukkaritkin.
Aika vain meinaa loppua kun pitäisi ehtiä aina läksyt tehdä ja kun on niin monia projekteja tekeillä.
Minkäslaiset lukkarit teillä muuten on? Onko ne paremmat kun edellisenä vuonna?
Meillä ainakin oli, edellisenä vuonna oli viikossa ihanasti kaksi kolmen päivää,
mutta nyt sekin vähentyi yhteen joka on kylläkin vain 6h päivä.
Innostustakin nyt riittää, kuvista on 3h viikossa♥
Kirjojakin olisi kiva ehtiä lukea, pitää kait tehdä kaikki muut projektit loppuun niin on aikaa.
Mutta toisin sanoen; koulu on alkanut mahtavasti.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Koulun alku Empty Vs: Koulun alku

Viesti  Runningvegetableoil Ke Toukokuu 02, 2012 8:00 am

Koulu loppuu kohta! Tämä topa ei siis ole kovin ajankohtainen. Täytyy kyllä myöntää, että en malta odottaa sitä kun se taas alkaa. Vaikken nyt olekaan mikään mallioppilas, toisin kuin eräs toverini, niin en malta odottaa koulun loppumista, ja sitten taas sen alkamista. Nautin siitä kun aika vierii pallon lailla eteenpäin. Arrow
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulun alku Empty Vs: Koulun alku

Viesti  Wedge Ke Elo 08, 2012 1:10 am

Hei koulu alkaa taas kohta. Se on ihan mukavaa vaihtelua tämmöiseen lomailuun. En kyllä oikein ole tehnyt kesälomalla oikein mitään. Hmm mitäköhän olen tehnyt. Käynyt pari kertaa isovanhempiloissa. Ja öö ollut kotona. Tietenkin yksi kohokohta oli Finncon ja sen mukana tullut Tampereen vierailu. Mutta olen kyllä ollut vain kotona. Ja kotona en ole oikeastaan tehnyt muuta kuin sekoillut. No kohta alkaa sitten koulu. Siellä luulisi olevan tekemistä vaikka lampaiden syödä. Mutta minulla on kyllä vähän semmoinen tuntu ett' en oikein tule oikein oppimaan koulussa mitään kovin hyödyllistä. Tiedän jo kaiken tarpeellisen. No elämä yllättää toisinaan. Mutta aina ei.

No mutta kyllä sentään jotain hyödyllistä otaksun oppivani. Nimittäin aloitan uuden kielen ja uudet kujeet. Nimittäin espanjan. Kielten opiskeleminen on muutenkin yhtä juhlaa, niin ehkä espanjankin opiskeleminen. Toivossa on hyvä elää. Minua on kyllä peloteltu että espanjalaiset lespaavat ärsyttävästi, mutta ihan sama minun ei tarvitse ryhtyä lespaamaan. En ole zombi. Mutta tietenkin kielissä on tosiaan aina uutta opittavaa. Tunnen nimittäin ruotsini voivan olla niin paljon parempi ett' ihan hävettää. Olisi niin mukava lukea ruotsinkielisiä kirjoja. Mutta sitten taas suomi äidinkielenäni joka on kuullemma vaikein kieli, on luultavasti ihan typerää. No ei pidä asennoitua turhan negatiivisesti.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulun alku Empty Vs: Koulun alku

Viesti  neqqu Ke Elo 08, 2012 3:27 am

Mun koulun alku onkin sellanen että oon yhen päivän koulussa ja sitten lähden ulkomaille viikoksi. Taas lomailemaan heh heh. En ole kyllä käynyt muutakun kerran espanjassa isotätini luona. Ja sitten ruotsissa. Mutta siihen kouluun, nyt kun alkaa valinnaisetkin niin vähän jänskättää Razz Millaista se sitten onkaan, ei varmaan oikeastaan mitenkään erilaista, valinnaisryhmät ne eniten mietityttää. Kouluun on sillei kiva mennä, näkee kavereita joita ei oo nähny koko lomalla ja unirytmi ja elämä pysyy järjestyksessä. Jos herään aamulla, on vähän kattellen kyllä. Unirytmini ei ole oikea, eikä nyt oo paljoo aikaa korjailla Very Happy Toivotaan parasta.
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulun alku Empty Vs: Koulun alku

Viesti  Runningvegetableoil Ma Elo 13, 2012 2:11 am

Onpas sul jännä koulunalku. No kukin taaplaa tyylillään. Saanko udella, mihin ulkomaille oikein suuntaat? Aloitin tänään uudessa opinahjossa. Istuin siellä kuulemma kuin tatti. Uudessa koulussa ainakin on huippuhyvää ja monipuolista ruokaa. Siellä on vissiin jopa joka päivä mahdollisuus leikkiä hippiä. Nyt minusta viimein tulee hippi, se on edistystä. Hienoa hienoa. Ainoa huono puoli on, että ruokalan kalusteet on suunniteltu nukkekotiin, mutta sattuuhan noita virheitä isommissakin piireissä. Musiikinluokassakin nääs on semmoiset gramman painoiset pulpetit jne. Kaikenlaisia pikku lapsuita.

Sain myös melkein unelmalukkarin tai sitten en. Esim minulla on 8h päivä, jossa on yksi ruokailu siellä keskellä. Eräs kehonrakentaja toverinikin sanoi, että syödä pitäisi 3 tunnin välein. Eihän se tuossa mitenkään toteudu. Sitten kun bussimatkoista tulee vielä n tunti lisää. Ja pöh, luulen, että tarkoin vaalittu terveyteni romahtaa näiden alkavien koulupäivien aikana. Muutenkin minulla oli muutamia aika ellottavia kohtia lukujärjestyksessäni. No aina ei voi voittaa. Itse koulun alku oli varsin hyvä, kun pääsi näinkin aikaisin kotiin, ja päivän rasituut olivat aika pieniä. Ehkä ääni vielä kellossa muttuu tai sitten ei. Olenhan mallioppilas.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulun alku Empty Vs: Koulun alku

Viesti  iikomauku Ma Elo 13, 2012 8:17 pm

Lukkari näyttää ihan hyvälle kyllä (kaikki päivät joko kymmeneks tai yhekstoista, yhtenä aamuna kaheksaks ja pääsen viimestään kolmelta joka päivä), mut muuten vähän ketuttaa koska luokalla on niin paljon nörttejä/ureiluhulluja mikä ei sinänsä oo mikään ongelma, mut eristäydyn niistä jotenki vaistomaisesti kun en jaksa puhua jalkapallosta tai matikasta, ehm... Onneks on paljon hyviä kavereita kuitenki samas koulus nyt kun melkeen kaikki Vaasan 9-luokkalaiset tuli samaan lukioon.
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulun alku Empty Vs: Koulun alku

Viesti  Wedge Pe Elo 17, 2012 4:48 am

No nyt se tosiaan alkoi. Kun sitä nyt jo viikko on käyty, ainakin minun tapauksessani, ja varmaan monessa muussakin. Nyt kun lukkareista on puhuttu, niin ei minulla mitään unelmalukkaria ole, mutta ei se nyt mitenkään ihmeen kamala ole. Minullakin on 8h päivä, se on aikamoisen raskasta. Olen tosi väsynyt ja nälkäinen semmoisen päivän jälkeen. Minulla on muutenkin kyltymätön nälkä, no ei nyt ihan, kyllä se aina kyltyy, mutta sitten se jo tunnin sisällä tulee nälkä, vaikka on syönyt itsensä ihan täyteen. Elämä on raskasta.

Eräänä päivänä minulla on kahden tunnin hyppytunti, ja siinä vielä ruokailu välissä, eli noin kolme tuntia. Tosi kiva. No onneksi siinä on kirjasto, jossa voi aina vierailla. Sitten minulla on myös joku toinenkin päivä yhden tunnin hyppytunti. No ehkä selviän niistä. Ihan mukaviahan ne voivat olla. Voi tehdä mitä huvittaa. Mutta lukkarissani on vielä semmoinen ett' menen joka päivä kahdeksaksi kouluun. Raah. Pitää herätä joskus puoli seitsemän aikoihin. Joka päivä. Vaihtuisipa jakso. No kyllä kestän joten kuten. Mutta muuten kyllä ei tässä lukujärjestyksessäni ole mitään niin kauhean ellottavia aineita.

Minäkään en oikein välitä urheiluhulluista enkä nörteistä. Urheiluhulluista etenkään. Nörtit saattavat ehkä jopa olla joskus mukaviakin, mutta urheilijat... Ei sillä että nyt sättisin urheilijoita. Ei siinä mitään. En vain pidä useimmista urheiluhulluista joita olen tavannut. En nyt oikein muutenkaan ehkä ole semmoinen hemmo, joka saisi, tai hankkisi tai mitä nyt ikinä onkaan, mitenkään ihmeen paljon tovereja. Ehkä "eristäydyn niistä jotenki vaistomaisesti " Niinkuin Iikku sanoikin. Mutta ei sillä että kaipaisinkaan mitään ystäväläjää. Koulussani on ihan tarpeeksi mukavia ihmisiä, vaikka suurin osa sielläkin olevista ihmisistä on umpi-idiootteja. Mutta siihen on tottunut, kun sitä on kestänyt läpi elämän.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulun alku Empty Vs: Koulun alku

Viesti  Foxxy Pe Loka 18, 2013 6:32 am

Eikös koulukeskustelulle ollut jo oma topic? Vai muistanko väärin.

No mutta, minulla koulut alkavat viikkoa myöhemmin kuin muilla C: Ja loppuukin viikkoa aikaisemmin. Meillä on myös melko pitkät lomat. Nyt koulua on jo käyty muutama kuukaisi, ja ensimmäinen koeviikkokin on suoritettu melko hyvin arvosanoin läpi. Ja pääsin matikan kokeestakin läpi, jes!
Foxxy
Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Join date : 05.09.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

http://www.wildwolf.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Koulun alku Empty Vs: Koulun alku

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa