The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Huvipuistot

+3
Auringonkukka
Nighteye
Kastepisara
7 posters

Siirry alas

Huvipuistot Empty Huvipuistot

Viesti  Kastepisara Ti Heinä 19, 2011 11:33 am

Täällä voitte kertoa missä huvipuistoissa tai teema puistoissa olet käynyt tai haluaisit käydä.Kertokaa myös mitkä ovat teidän lempilaitteenne Laughing
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Huvipuistot Empty Vs: Huvipuistot

Viesti  Vieraili To Heinä 21, 2011 10:16 am

Itse olen linnanmäellä käynyt ja sieltä lempilaitteeni ovat Ukko, Kieppi ja Kirnu :3
Haluaisin joskus käydä Särkänniemellä kun siellä näyttäisi hurjia laitteita olevan~
Teemapuistoissa en ole tainut käydä tai sitten en vain muista.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Huvipuistot Empty Vs: Huvipuistot

Viesti  Kastepisara Pe Heinä 22, 2011 9:08 am

Shirotamashii kirjoitti:
Haluaisin joskus käydä Särkänniemellä kun siellä näyttäisi hurjia laitteita olevan~
Teemapuistoissa en ole tainut käydä tai sitten en vain muista.
mä oon ollu särkänniemessä ihan justiin menin ekaa kertaa Tornadoon ja MotoGeehen ne oli ihan parhaita Very Happy
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Huvipuistot Empty Vs: Huvipuistot

Viesti  Nighteye Ma Elo 08, 2011 2:51 am

Tänä kesänä ei sitten tullut käytyä yhdessäkään huvipuistossa, mutta ei kyllä paljoa harmita Very Happy Ei huvipuitoissa mitään vikaa ole, mutta suurin innostukseni niihin lopahti vuosi sitten.

No Särkänniemessä on tullut käytyä monen monta kertaa, koska se sijaitsee kaikkein lähimpänä omaa kotikaupunkiani. Onhan sielä hyviä laitteita ja myös paljon puuhaa sellaisille, jotka eivät laitteista niin välitä. Eläinpuistoa, delfinaariota ja sun muuta löytyy. Itse olen aika pelkuri laitteiden suhteen Razz myönnän ettei ole tullut tornadossa käytyä.

Linnanmäki on minusta silti kivempi paikka, mikä tosin voi johtua siitä, että olen käynyt sielä vain pari kertaa ja uutuuden viehätys on yhä pinnalla Smile

Mikähän olisi lempilaitteeni... hmm... särkänniemen vauhtimato? XD
Nighteye
Nighteye
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 68
Join date : 24.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : shadowclan

Takaisin alkuun Siirry alas

Huvipuistot Empty Vs: Huvipuistot

Viesti  Auringonkukka Su Tammi 08, 2012 7:22 am

Olen joskus pienenä käyny Särkänniemellä, mut en sen koommin...
Paitsi tivolissa.

Mutta jaa, huvipuistohan sekin on ku maassa on metri lunta, pakkaset paukkuu ja pitäs mennä kouluun hauraan jään poikki. (Siis ihan oikeasti hauraan, mun kaverin jalka kerran melkein uppos sinne!)
Auringonkukka
Auringonkukka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 92
Join date : 04.01.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Inari

Takaisin alkuun Siirry alas

Huvipuistot Empty Vs: Huvipuistot

Viesti  Wedge To Toukokuu 10, 2012 9:20 am

Mielestäni huvipuistot on vähän turhia. En oikein saa mitään iloa siitä että heilun jossain korkealla. Huvipuistot ovat myös aika korkeasti hinnoiteltuja niin sekään ei oikein innosta.

Joskus kun luokkamme meni Linnanmäelle luokkaretkelle, niin minä ja kaverini emme oikein innostuneet asiasta. Onneksi meillä oli tosi viisas opettaja joka ei hänkään ollut kovin riemuissaan menemässä huvipuistoon. Se sitten järjestyi niin että apuopettaja meni Linnanmäelle, ja luokan eliitti lähti kiertelemään vähän Helsinkiä. Reissu oli mahtava. Kävimme joissain museoissa, ja kävelimme jossain. Retken yksi kohokohta oli kun kävimme syömässa Namascaarissa, se oli tosi hyvä paikka. Luulen että minulla oli paljon parempi reissu näin kuin jos olisin mennyt mäkeen.

Mutta olen kyllä joskus käynyt Linnanmäellä, ja varmaan joskus myös Tykkimäellä.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Huvipuistot Empty Vs: Huvipuistot

Viesti  Runningvegetableoil Pe Toukokuu 11, 2012 9:51 am

Minäkään en ole mikään huvipuistojen kannattaja. Kyllä minä nyt varmaan semmoiseen menisin, jos sattuisin olemaan paikalla, minulla ei olisi muuta tekemistä, ja joku maksaisi koko lystin. Olenhan minä toki joskus käynyt huvipuistoissa, ei siinä mitään. Eikä se mitään tuskaa ollut. Ihan lystikästä jopa paikoin. Kuitenkin aika usein huvipuistoissa vain on kauhea meteli, ja liikaa ihmisiä. Ja sitten huvipuistoissa on kyllä hölmöä kun kaikki on niin kallista. Joku limonadipullokin varmaan 5£. Muttei kai se ole tyhmä joka pyytää, vaan joka maksaa.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Huvipuistot Empty Vs: Huvipuistot

Viesti  neqqu Pe Toukokuu 11, 2012 10:52 am

Huomennahan olis Särkänniemessä joku ilmais juttu 3 tunniks. Joku lappu tuli ainaki meille et jos on wattenwallin (miten kirjotetaa?) asiakas nii pysty tekstiviestillä lunastaa semmosen lipun kännykän kautta. Mutta huomenna varmaan sataa niin eipä mennä mekään Razz
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Huvipuistot Empty Vs: Huvipuistot

Viesti  Amy Cherryclaw Pe Toukokuu 11, 2012 1:06 pm

neqqu kirjoitti:Huomennahan olis Särkänniemessä joku ilmais juttu 3 tunniks. Joku lappu tuli ainaki meille et jos on wattenwallin (miten kirjotetaa?) asiakas nii pysty tekstiviestillä lunastaa semmosen lipun kännykän kautta. Mutta huomenna varmaan sataa niin eipä mennä mekään Razz

(Wattenfall -off)

Särkkiksessähän on tänä kesänä joku Angry Birds -teemapuistokin? Pikkuveli varmaan hinkuu sinne Very Happy
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Huvipuistot Empty Vs: Huvipuistot

Viesti  Runningvegetableoil La Toukokuu 12, 2012 1:05 am

Amy Whitespot kirjoitti:
Särkkiksessähän on tänä kesänä joku Angry Birds -teemapuistokin? Pikkuveli varmaan hinkuu sinne Very Happy

Sitten en ainakaan ikinä mene Särkkikseen, enkä kyllä onneksi koskaan ole ollutkaan. Vihaan angry birdsiä enemmän kuin mitään muuta. Semmoinen peli tehtiin jo 20 vuotta sitten, ja se on vain tosi ärsyttävää, kun se muka on niin hieno, vaikka itsekin ohjelmoisin mielikuvituksellisemman ja paremman pelin vaikka unissani. Sitten vielä ulkomailla kaikki luulevat, että suomalaiset ovat jotain angry birdsin ihailijoita. No
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Huvipuistot Empty Vs: Huvipuistot

Viesti  Wedge La Toukokuu 12, 2012 2:55 am

Runningvegetableoil kirjoitti:
Amy Whitespot kirjoitti:
Särkkiksessähän on tänä kesänä joku Angry Birds -teemapuistokin? Pikkuveli varmaan hinkuu sinne Very Happy

Sitten en ainakaan ikinä mene Särkkikseen, enkä kyllä onneksi koskaan ole ollutkaan. Vihaan angry birdsiä enemmän kuin mitään muuta. Semmoinen peli tehtiin jo 20 vuotta sitten, ja se on vain tosi ärsyttävää, kun se muka on niin hieno, vaikka itsekin ohjelmoisin mielikuvituksellisemman ja paremman pelin vaikka unissani. Sitten vielä ulkomailla kaikki luulevat, että suomalaiset ovat jotain angry birdsin ihailijoita. No
Vihaiset linnut ovat minunkin vihan kohteeni. Kaikkialle niitäkin pitää tunkea. Huvipuistoihin Aku Ankkaan. Niiltä ei voi säästyä, vaikka kuinka yrittäisi. Olisivat vain pysyneet surkeina peleinä. Angry birds paitoja, pehmoleluja. Vähempikin saaa minut raivon partaalle. Suomen maine kärsii, vaikka ihan sama minulle millainen Suomen ns. maine on mutta että jotain ääliömäisiä lintuja. Hohhoi-jaa-jaa.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Huvipuistot Empty Vs: Huvipuistot

Viesti  Amy Cherryclaw La Toukokuu 12, 2012 7:13 am

Wedge kirjoitti:Suomen maine kärsii, -- mutta että jotain ääliömäisiä lintuja.

Jep. En itsekään niiden fani ole. Enkä kyllä tajua sitä jäkiskisamaskottia. Tai energiajuomia. (off- kaikkein eniten kyllä ärsyttää se jäkiskalja. sentään Angry Birds -juomat on alkoholittomia >.<)
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Huvipuistot Empty Vs: Huvipuistot

Viesti  Wedge To Toukokuu 24, 2012 11:09 am

Juuri äskön kun luin me(h)-lehteä niin huomasin että siellä oli juuri tuosta särkkiksestä kertova juttu. Jotain että Angry birds rantautui Särkänniemeen. Sitten kun vielä käänsin sivua niin raivoni yltyi etnisestään kun siinä oli mainos. UUtuus Angry birds karkkeja, kaksi erilaista pussia. Ja pöh.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Huvipuistot Empty Vs: Huvipuistot

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa