The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TuhkaxTuli

+7
Taruuka
neqqu
Runningvegetableoil
Foxtrap
CherryTail
Unikkoturkki
Varjomieli
11 posters

Siirry alas

TuhkaxTuli Empty TuhkaxTuli

Viesti  Varjomieli Ma Heinä 11, 2011 5:18 am

En ole varma kuuluuko tämä pari tavallisiin, mutta nyt vain tuli tällänen pari mieleen.
Ja juuri näin päin koska kuka voisi tietää mitä Tuhka ajattelee. Tuhkamarjahan ja Tulisydän ovat hyvin läheisiä ja kipinä voisi tullakkin jossain vaiheessa. Tälläisethän parit ovat kiellettyjä ja Tulisydän on Tuhkan entinen mestari...
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  Unikkoturkki Ma Heinä 11, 2011 7:55 am

Juonipaljastus:

Unikkoturkki
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 30.11.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Kuusamo

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  CherryTail Ti Heinä 12, 2011 8:52 am

Oon miettinyt tätä samaa ainakin ekan sarjan kahessa vikassa kirjassa, varsinki silloin ku vaikutti siltä että Hiekkamyrsky ois vähän kade Tulisydämen/tähden ja Tuhkamarjan läheisyydestä. =) ihana pari kuitenkin<3

CherryTail
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 67
Join date : 22.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  Unikkoturkki Ti Heinä 12, 2011 8:55 am

CherryTail kirjoitti:Oon miettinyt tätä samaa ainakin ekan sarjan kahessa vikassa kirjassa, varsinki silloin ku vaikutti siltä että Hiekkamyrsky ois vähän kade Tulisydämen/tähden ja Tuhkamarjan läheisyydestä. =) ihana pari kuitenkin<3

Minusta päinvastoin tuntui että Tuhkamarja (joka on suomennettu väärin, ugh) oli hieman kateellinen että Tulisydämellä oli niin kiire Hiekkamyrskyn luo.. Very Happy

Unikkoturkki
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 30.11.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Kuusamo

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  CherryTail Ti Heinä 12, 2011 8:56 am

Unikkoturkki kirjoitti:
CherryTail kirjoitti:Oon miettinyt tätä samaa ainakin ekan sarjan kahessa vikassa kirjassa, varsinki silloin ku vaikutti siltä että Hiekkamyrsky ois vähän kade Tulisydämen/tähden ja Tuhkamarjan läheisyydestä. =) ihana pari kuitenkin<3

Minusta päinvastoin tuntui että Tuhkamarja (joka on suomennettu väärin, ugh) oli hieman kateellinen että Tulisydämellä oli niin kiire Hiekkamyrskyn luo.. Very Happy

Niin, musta se oli vähän molemmin puolista =)

CherryTail
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 67
Join date : 22.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  Foxtrap Ke Heinä 13, 2011 4:19 am

Mä oon aina ajattellut sen hirveen ristiriitasena, koska Tulisydän oli kumminkin Tuhkamarjan mestari aikoinaan. Selvästi käytöksestä voi huomata, että ainakin Tuhkamarja on ollut kiinnostunut Tulisydämestä. En tiedä sitten Tulisydämen käytöksestä oliko se pelkästä myötätunnosta, vai jostain muustakin. Kuitenkin Tuli x Hiekka on musta ihan hyvä paritus, vaikka en Hiekkamyrskystä varsinaisesti pidäkään.
Foxtrap
Foxtrap
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 16
Join date : 04.07.2011
Paikkakunta : Starclan

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  Runningvegetableoil To Toukokuu 17, 2012 1:07 am

Minulla ei kyllä tulisi edes mieleeni ajatellakaan tämmöistä törkeää soturilain rikkomista. Vaikka Tulitähti nyt onkin tuommoinen säännöistä piittaamaton, niin silti tämä menee kyllä jo moraalisten käsitysteni ylitse. Ken soturilakia rikkoo, se tulee kivittää on mottoni. Sillä mitä siitäkin tulisi jos sääntöjä ei noudatettaisi? Sietäisivät hävetä nämä kissat, jos ovat edes ajatelleet toistensa shippailua, ugh.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  neqqu Pe Toukokuu 18, 2012 3:35 am

Olishan Tuhkamarja ja Tulitähti hyvä pari, tosin ikäero vaan häirittee muakin Very Happy Ainakin se ois välillä oikein Hiekkamyrskylle hehheh. Mä oon aina luullu ettei toi että parantajalla ei sais olla puolisoo oo virallisesti soturilaki, mutta kaikki vaan noudattaa sitä?
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  Runningvegetableoil Pe Toukokuu 18, 2012 4:28 am

neqqu kirjoitti:Mä oon aina luullu ettei toi että parantajalla ei sais olla puolisoo oo virallisesti soturilaki, mutta kaikki vaan noudattaa sitä?

Tuossa sinulla on kyllä hyvä pointti. Muistelin itsekin jotain tuommoista, mutta ajattelin että kyllä se kuitenkin on soturilaki. No mutta siltikin minusta tämä on ihan huono pari, koska se on hyvän maun vastainen, ja Hiekkamyrsky on muutenkin mielestäni juuri sopivan ihku kumppani Tulikselle.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  Taruuka Pe Toukokuu 18, 2012 5:59 am

Ei se kyllä ihan soturilain kohta ole, sitä noudatetaan vain yhtä tarkasti. :3
Taruuka
Taruuka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 54
Join date : 12.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  Wedge Ke Toukokuu 23, 2012 10:39 am

Harvoin ajattelen kirjoja lukiessani tämmöisiä shippausasioita. Tämä pari vain jotenkin heti tuli jostain mieleeni kirjoja lukiessa. Se vain sopi yhteen.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  Runningvegetableoil To Heinä 05, 2012 10:57 am

Taruuka kirjoitti:Ei se kyllä ihan soturilain kohta ole, sitä noudatetaan vain yhtä tarkasti. :3

Ääh, tämä on kyllä kohta, joka jaksaa hämmentää minua päivästä päivään, illasta iltaan jne vuorokaudet läpeensä tauotta.

Nyt minulla ei ole kirjaa tässä muassani, tai no olisi, mutten jaksa nyt etsiä sanatarkkaa kohtaa. Joka tapauksessa Uudessa profeesissa kun
Juonipaljastus:
, niin hän sitten pohtii itsekseen jotakuinkin näin: "Mutta sehän on vastoin TähtiKlaanin tahtoa!" tai jopa "Sehän on vastoin soturilakia".

Tiedän kyllä näin kuulleeni monesta lähteestä, ettei tuo parantajain shippailu olisi soturilain kohta, mutt' miksi se sitten on noin kiellettyä. Että jos TähtiKlaanikin nyt tahtoo, että parantajat eivät shippaile, niin miksi oi miksi se ei sitten ole soturilakia. Tietysti on mahdollista, että kaikki elämme valheellisessa rauhassa, ja se on soturilakia. Ainakin toivoisin niin.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  Wedge La Heinä 07, 2012 8:36 am

Niin sehän voi hyvin olla sitä että joku on väittänyt että se ei olisi soturilakia ja sitten kaikki vain lainailevat sitä, ja sitten vielä niitä lainailijoita ja niin edespäin. Minä uskon todella siihen että se on totta kai soturilain kohta, sillä eihän se ole mikään kivitauluihin eikä mihinkään muuhunkaan kirjattu se soturilaki. Se kulkee polvesta polveen, tajusitteko, joo keksii tietty polvensuojukset. Mikä tekisi tästä soturilain kohdasta ei soturilain osan? Missään kirjassa ei sanottu ainakaan näin profeesit luettua sano etteikö se olisi soturilakia. Taruukki taitaa olla väärässä. Ehkä, tai sitten minä mutta luotan kantaani.

Taisit kysyä tuossa että miksi se on kiellettyä. Minäkin kummailin sitä aikani kunnes päädyin siihen että etenkin jos se on naaraskissa, niin sen pitäisi kokoajan olla valmis palvelemaan klaaniaan, eikä vain löhöilemään jossain kuningattarien pesässä. Tai jos se on kolli (Eikös kaikki myrskiin parantajat ole olleet profeesin loppuun mennessä naaraita?) niin kuitenkin jos se saa poikasia niin sitten se haluaa kuitenkin ihailla niitä ja asettaa ne tärkeimmiksi, tai jotain. Ei sillä kyllä kai niin hirveästi ole merkitystä kai jos kolliparantaja saisi poikasia. Mutta ehkä soturilaki noudattaa jotain tylsiä tasa-arvojuttuja.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  neqqu La Heinä 07, 2012 11:47 am

Tää on nyt vähä aiheesta poikkeevaa, mutta mun mielestä ois kätevää jos ois parantajien suku, siis aina parantajan poika/tyttö, nii siit tulis parantaja Very Happy Mutta toisaalta tästä löytyis kyl monen moista pulmaa... Tuhkis ja Tulis on kyllä mun mielestä "mukiinmenevä" pari Very Happy
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  Wedge Su Heinä 08, 2012 12:18 am

Niin no ainakin semmoinen pulma, että parantajaahan valitaan myös sen perusteell' ett' mink'lainen yhteys sillä on tähtiklaaniin. Sitten kun se parantajan lapsi olisikin semmoinen kamala pakana joka ei edes usko tähtiklaaniin. Tai sitten jos sitä parantajan lapsta ei kiinnostaisi tippaakaan lääkitä muita vaan haluaisi tapella. Ehkä nykyjärjestelmä on paras.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  iikomauku Ke Elo 01, 2012 12:39 pm

Voi näitä kahta. ♥ Ensimmäinen OTPni ja tulee aina olemaan mun lempipareja. Olisin tykänny paljon Firestarin ja Cinderpeltin kielletystä suhteesta juonenkäänteenä, mutta Erinit teki miten parhaakseen näki.

Aivan, ja offina lisään vielä kun joku päivitteli tuota Cinderpeltin suomennosta Tuhkamarjaksi, niin luulen että ne yritti estää tän ikuisen Tuhkaturkki, Tomuturkki, Pölypalloturkki ties-mikä-turkki -rumban, kun suomenkielessä on vaan yks sana korvaamaan "pelt" ja "fur". Mun mielestä ihan mukava suomennos.
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  Ratamohäntä Ma Elo 06, 2012 11:26 pm

Tuhkamarja tosiaan tykkäs Tulitähestä,mut Tulitähti ei sitä koskaan saanu tietää.
Juonipaljastus:
Ratamohäntä
Ratamohäntä
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 5
Join date : 06.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  Runningvegetableoil Ti Elo 07, 2012 12:28 pm

Luin juuri tuon juonarisi sisällön, ja muistinkin tuon umpityperän juonenkäänteen. Tämä tosiaan pilailee Uutta profeesia aika loppupäästä.
Juonipaljastus:
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  Pilkkuturkki Ke Elo 08, 2012 4:40 am

Päälliköllä tai parantajalla ei saa ollapentuja tai kumppania. tämä ei ole virallinens Slain kohta, mutta sitä noudatetaan yhä tarkasti. Mitä TULIKSELLE kävi??? entä Rikkotähden isälle, segän oli päällikkö. Ja silti sinitähti joutui luopumaan pennuistaan tullakseen varapäälliköksi, vaikka kun sinitähti ilmoittaa tulitassun oppilaakseen, Harmaatassu sanoo että päälliköt kouluttavat yleensä vain varapäälliköiden pentuja. eli tämä soturilaki enaaraita.* cyclops
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  Pilkkuturkki Ke Elo 08, 2012 4:51 am

eli tämä soturilaki enaaraita.* cyclops [/quote] eli tämä sääntö koskee vain naaraita
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  Wedge Ke Elo 08, 2012 4:52 am

Noh noh, kyllä ainakin päälliköllä saa olla pentuja. Eihän se mielestäin ole yhtään häveksyttyä. Toisin kuin tuo parantajien lapsettomuus nyt on ihan kiellettyä, mutta kyllähän Tuliillakin on pentuja. Mitä oikein tarkoitat tuolla mitä tapahtui Tuliille? Ja ei Siniin mielestäni olisi ollut niin pakko luopua pennuistaan. Ainakin nyt mitä Aamiin on uskominen. Se oli sitä että se olisi vain saattanut haitata päällikkyyttä tai jotain vastaavaa. Että se olisi ollut vain Siniin oma päätös. Mutta ei se mikään este olisi ollut. Kyllä päällikkö saa saada pentuja. Kai.

Sitten toistan sanomani tuosta parantajien pennuista. Tuota "Se ei ole lain kohta mutta sitä noudatetaan yhtä tarkasti." Se on ihan typerä väittämä. Mitä ihmeen järkeä tuossa muka on? Ei se soturilaki ole mikään kiveen kirjoitettu. Miksi se sitten ei ole lain kohta jos sitä kuitenkin noudatetaan yhtä tarkasti. Olen suuttunut tuolle jutulle. Aamin soturilaissakin sanotaan noin sieltä kaikk' sen kuitenkin on lainannut. Mutta siellä kyllä ei ole mitään sanottua tuosta päällikön lapsettomuudesta. Se on omaa keksintöäsi. Ja tuo on tosi tyhmä juttu tuo parantajan lapsettomuuden soturilaittomuus.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  Pilkkuturkki Ke Elo 08, 2012 5:09 am

Katoin just, että cinder tarkottaa myös kekälettä koska Ash on minusta parempi sana tuhkalle Eikö siis Kekälemarja/ kekäleturkki olisi sopi.ut? Eikun nyt mietin, niin Tuhkishan oli harmaa. ja eikö tulixKekäle olisi... öhömmm, jotenkin liikaa samaa?
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  Wedge Pe Elo 10, 2012 1:29 am

Aaah no niin. Olen jutellut yksityisesti Suomen johtavan Soturikissatuntijan kanssa, ja olen saanut kysymykseeni mitä parhaimman vastauksen. Kysyin siis tuota minua kovasti kummastuttanutta soturilain parantajan pentu kohtaa. Aami tuskin suuttuu jos tähän vähän lainaan hänen tekstiään.
Se koskee pelkästään parantajia ja parantajaoppilaita, kun taas muu soturilaki koskee koko klaania.
Niin niin no se selittää jo jotain. Soturilaki koskee koko klaania, mutta kaikki klaanin jäsenet eivät tietenkään ole parantajia. Mutta kyllä olen sitä mieltä että tätä on ymmärretty vähän väärin tät' kohtaa. Mutta onneksi asiaan saatiin tyydyttävä vastaus. Viel' kiitos Aamille.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

TuhkaxTuli Empty Vs: TuhkaxTuli

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa