The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Roolipelejä foorumilla?

+4
Auringonkukka
Ohdakehammas
Unikkoturkki
Amy Cherryclaw
8 posters

Siirry alas

Tarvitseeko tämä foorumi roolipelejä?

Roolipelejä foorumilla? Vote_lcap73%Roolipelejä foorumilla? Vote_rcap 73% 
[ 19 ]
Roolipelejä foorumilla? Vote_lcap27%Roolipelejä foorumilla? Vote_rcap 27% 
[ 7 ]
 
Ääniä yhteensä : 26
 
 

Roolipelejä foorumilla? Empty Roolipelejä foorumilla?

Viesti  Amy Cherryclaw Ke Toukokuu 04, 2011 12:32 pm

Haluaisiko foorumin porukka pelata Soturikissat-roolipelejä? Olen nähnyt vain yhdellä toisella foorumilla(SSKF) saman, ja ajattelin, että te voisitte ehkä tykätä ajatuksesta, kun pääsisitte pelaamaan omilla Soturikissahahmoillanne.

Ajattelin luoda niille kokonaan oman alueensa, kun niitähän voi tulla useampiakin. Jos siihen päädyn, en itse aio osaalistua yhtään mitenkään kyseisen puolen hallinnointiin. En itse ropeta, ja viestitahdista tiedän, ettei sitä kannata yrittää 'vain seurailla'. Joten, nimitän alueelle ihan oman moderaattorinsa. Onko halukkaita?

Vielä yksi asia noista omista hahmoista. Kun olette luoneet sen aiheen, kopioikaa se linkki ja jättäkää se vastauksena tähän aiheeseen. On paljon mukavampaa selata noita hahmopostauksia yksittäisestä viestistä kuin tuosta karmivasta listasta.


Viimeinen muokkaaja, Amy Whitespot pvm Su Syys 04, 2011 2:29 am, muokattu 1 kertaa
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelejä foorumilla? Empty Vs: Roolipelejä foorumilla?

Viesti  Unikkoturkki Su Heinä 10, 2011 11:15 am

Roolipelaus olisi hienoa, mutta ei mitään järjetöntä sekailua, vaan kirjoihin katsottuna realistista touhua. Koska olen ollut laadukkaissa englanninkielisissä roolipeleissä, ja Suomessa on hyvin matalampi taso.

Mutta ei mielellään kovin montaa, koska siinä menee sekaisin, ja jos useampi tekee oman roolipelin ja odottaa että muut liittyvät, vaikka muut tekevät samoin, ja siitähän ei tunnetusti tule mitään.

Unikkoturkki
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 30.11.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Kuusamo

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelejä foorumilla? Empty Vs: Roolipelejä foorumilla?

Viesti  Ohdakehammas Su Heinä 31, 2011 2:16 am

No jaa siis tänne pitää saada semmonen roolipeli ihan oikeesti... Very Happy

Ohdakehammas
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 1
Join date : 31.07.2011
Ikä : 23
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelejä foorumilla? Empty Vs: Roolipelejä foorumilla?

Viesti  Auringonkukka Ke Tammi 04, 2012 9:43 am

Sori mut mulla tuskin on aikaa tai innostusta. Neutral
Auringonkukka
Auringonkukka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 92
Join date : 04.01.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Inari

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelejä foorumilla? Empty Vs: Roolipelejä foorumilla?

Viesti  Georgy Porgy La Huhti 14, 2012 12:35 pm

Ilmeisesti tämä idea on vähän jäänyt...? Täydellinen kokemattomuuteni aiheesta aiheuttaa hölmöyteni tässä, mutta siis kyseessä ihan tekstipohjaisesti viestitellen pelaaminen? Täältä saattaisi löytyä kiinnostusta ja ehkä jopa aikaakin. Oma hahmo vaan uupuu. Vaan kyllähän noita hahmoja aina keksii.
Georgy Porgy
Georgy Porgy
Pentu
Pentu

Mies Viestien lukumäärä : 40
Join date : 05.04.2012
Paikkakunta : Maa

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelejä foorumilla? Empty Vs: Roolipelejä foorumilla?

Viesti  Runningvegetableoil Ma Heinä 02, 2012 11:55 pm

Amy Whitespot kirjoitti:Ajattelin luoda niille kokonaan oman alueensa, kun niitähän voi tulla useampiakin. Jos siihen päädyn, en itse aio osaalistua yhtään mitenkään kyseisen puolen hallinnointiin. En itse ropeta, ja viestitahdista tiedän, ettei sitä kannata yrittää 'vain seurailla'. Joten, nimitän alueelle ihan oman moderaattorinsa. Onko halukkaita?
.

Totta kai on halukkaita, esim minä. Näyttää kyllä vähän siltä, että foorumin väki ei ole kesällä ihan NIIN paljon konella, mutta josko täältä silti löytyisi innokkaita ropeilijoita. Valkea kylmäkin, kun hautuu jossain vähän suuniteltua pitempään jne. Mielestäni Tassupolun oma roolipeli olisi ehdottoman tarpeellinen kulttuuriteko. Itse olen nyt muutamassa semmoisessa muussa SK-roolipelissä, mutta tietysti se on aivan sielutonta, no ei vainenkaan, mutta kuitenkin Tassupolun roolipeli olisi jotain aivan uskomattoman ennennäkemätöntä. Suosin edelleen tämän idén täytäntöönpanoa.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelejä foorumilla? Empty Vs: Roolipelejä foorumilla?

Viesti  Wedge Ke Heinä 04, 2012 1:44 am

Gyllä gyllä ennen olin sitä mieltä että roolipelit ovat tosi tyhmiä, mutta ikä viisastaa. Nyt kyllä olisin tosi iloinen jos tänne tulisi roolipeli. Tosin onhan kai tuo 'tarina'... Aamukukasta jonkinmoinen rope. Mutta kun siellä ei oikein ole muita kirjoittajia kuin minä ja RVO niin se on vähän yksitoikkoista mutta kyllä sitäkin hauskempaa. Luulisin kuitenkin että kunnon roolipeli houkuttelsi kirjoittajia. En ole jaksanut mihinkään ropeen liittyä. Osaksi senkin takia kun olen odottanut Valkeaa kylmää, mutta kyllä senkin takia, kun en ole jaksanut ryhtyä.

Nyt kyllä ajatuksissani on liittyä RVOn tekemään koiropeen ja ehkäpä myöskin tämmöiseen koiraropeen. Nuo ovat ihan alkutekijöissään ett' kummassakaan ei oikein olla viel' päästy alkuun. Sitten voin aloittaa kissaropettelun, täällä. Tarkoittaako tämän keskustelun alla oleva rope nyt Valkeaa kylmää?
Se olisi muutenkin kyllä hyvä aloittaa täällä koska sitten pääsisi ihan alusta alkain mukaan toisin kuin jos liittyisi vaikka Koivuun ja Apilaan jossa on jo yli 100 liittynyttä. Kamalaa.

Kannatan kyllä Valkeaa kylmää sekä sitten tänne tulevaa ropettelua, jos ne nyt ovat sitten eri asia.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelejä foorumilla? Empty Vs: Roolipelejä foorumilla?

Viesti  iikomauku To Elo 02, 2012 4:39 am

Vastasin "ei", koska SK-ropeille on kuitenkin nykyään luotu ihan erillisiä, isoja sivustoja. Pikkuinen foorumi-roolipeli on tietysti kokonsa puolesta vähän aloittelija-ystävällisempi, mutta pitäydyn kuitenkin ei:ssä.
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Roolipelejä foorumilla? Empty Vs: Roolipelejä foorumilla?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa