Juonittelupeli soturikissoista?
+7
Auringonkukka
neqqu
Närhilaulu
Varjomieli
Amy Cherryclaw
CherryTail
Nighteye
11 posters
Sivu 1 / 1
Juonittelupeli soturikissoista?
Onko kukaan koskaan pelannut juonittelupelejä? Lyhykäisyydessään ne ovat useimmiten foorumilla pelattavia pelejä, jossa pelaajille jaetaan hahmot. Osa pelaajista on hyviksiä, osa pahiksia ja osa joitakin erikoishahmoja (soturikissamaailmassa esim. parantaja, erakko jne.). Pelaajat äänestävät päivän aikana (päivä kestää pelissä 3 irl-vuorokautta) jonkun, jonka arvelevat olevan pahis, pelistä pois. Yö aikana (1 irl-vuorokausi) pahikset "lynkkaavat" jonkun pelaajista pois. Äänien määrän laskee, ja muutenkin peliä ylläpitää pelinjohtaja, jolle pahikset lähettävät yksärillä sen nimen, kenet haluavat lynkata. Hän myös jakaa hahmot, joita ei tietenkään muille paljasteta (hahmotkin siis lähetetään pelaajille yksärinä). Tätä varten siis tehdään oma topic, johon kirjoitetaan vain "päivisin" ja jossa tiputetaan yksi pelaaja pois (huom. tottakai myös pahikset äänestävät, ettei heitä alettaisi epäillä ). Suurinpiirtein noin. Lisätietoa löytyy tottakai netistä, itse olen huono löytämään linkkejä Ja jos joku huomaa vakavia puutteita selityksessäni, korjatkoon toki Peli on joka tapauksessa vähän niinkuin silmämurhaajaa virtuaalisesti.
Eli siis; onko tällä foorumilla mahdollísta joskus järjestää moinen jäseniä ei ihan hirveästi tietenkään ole mutta jos kaikki saataisiin osallistumaan siitä tulisi varmasti aika hauskaa Mitä mieltä olisitte juonittelu pelistä? Onko missään koskaan ollut soturikissat -juonaria?
Eli siis; onko tällä foorumilla mahdollísta joskus järjestää moinen jäseniä ei ihan hirveästi tietenkään ole mutta jos kaikki saataisiin osallistumaan siitä tulisi varmasti aika hauskaa Mitä mieltä olisitte juonittelu pelistä? Onko missään koskaan ollut soturikissat -juonaria?
Nighteye- Oppilas
- Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 27
Vs: Juonittelupeli soturikissoista?
Jeee!!! kuulostaa kivalta ja oon nähny / kuullu ehkä jotain vastaavaa ennenkin... hmm..Mun mielestä tää olisi oikein hyvä idea, kunhan kaikki nyt innostuisivat mukaan! =)
CherryTail- Oppilas
- Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 28
Siirretään tämä peli tuonne 'Gallupit'-osioon. Hyvältä idealta muten kuulsotaa, mutta saatte itse piää hauskaa tässä pelissä, itse en ajatellut osallistua.
Loistava idea! Rakastan sellaisia leikkejä/pelejä jossa äänestetään murhaajat pois ja siviileitä murhataan. hehehee jos se peli tulee niin pelaan varmasti...
Varjomieli- Oppilas
- Viestien lukumäärä : 75
Joo, minä tosiaan tämän ajatuksen heitin innoissani tänne, koska pidän kyseisistä peleistä kovasti:) Mutta tämä vaatii aika paljon pelaajia (paitsi jos halutaan pieni juonari, joka ei kyllä ole kovin haastavakaan) ja jonkin verran sitoutumista käymään koneella vähintään kerran juonarin määrittelemänä päivänä (eli kerran 3 vuorokauden aikana). Mielellään useimminkin! Tällä foorumilla ei vielä ole hirveästi väkeä, joten vähän aikaa täytyy odottaa, jos tänne tulisi uusia, aktiivisia jäseniä Kiva että kuitenkin jotkut innostuivat!
Nighteye- Oppilas
- Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 27
Ui, minä olen superkiinnostunut! OwO
Närhilaulu- Pentu
- Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 26
Kuulostais ihan kivalta, tosin noi säännöt voi sitten varmaan selittää tarkemmin, vaikka kyllä tostakin jo jotain pääasioita sai... Vois olla hauska idea
Joo kuulostaa kivalta! Voiko tää alkaa joskus vai alkoiko jo?? En jaksais oottaa.
Auringonkukka- Oppilas
- Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 26
Juu, minä mukaan :DD
Syysturkki- Pentu
- Viestien lukumäärä : 27
Vs:Juonittelupeli soturikissoista?
Minua kiinnostaa! Tänne jos saisi sellaisen, niin lähtisin varmasti mukaan!
Taruuka- Oppilas
- Viestien lukumäärä : 54
Rakastan juonittelupelejä.
Wedge- Klaaninvanhus
- Viestien lukumäärä : 564
Ikä : 92
Kuulostaapa parahultaiselta. En ole kauhean hyvä juonittelemaan, mutta eiköhän tämmöinen luonnistuisi kuitenkin.
Jos vaan onnistuisi jotenkin saamaan ne liittyjät kasaan, tarkemmat säännöt ja ehkä jotain muitakin juttuja jotka nyt ei pälkähdä päähän niin kyllähän esimerkiksi minä voisin ryhtyä pelijohtajaksi vaikka tällä sekunnilla.
Taruuka- Oppilas
- Viestien lukumäärä : 54
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa