The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lemmikit

+13
Foxxy
neqqu
Runningvegetableoil
Taruuka
Wedge
Auringonkukka
Nighteye
Tähtisilmä
CherryTail
Ukkoskäpälä
Amy Cherryclaw
Kastepisara
Varjomieli
17 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

Lemmikit - Sivu 3 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Sopuli Ma Syys 17, 2012 6:13 am

Wedge, loistavaa... Mahdollisesti saattanut olet katsoa niitä heppuleita... Viikonloppuna perjantaina Kouvolassa, lauantaina Lappeenrannassa ja Vermossa eilen, niin mahdollisesti katsoit, jos jonkun lähdön noista valitsit. x)

Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 3 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Foxxy Ti Syys 18, 2012 9:57 am

Hevosia! Upeaa! Minkä nimisä hevosia ne ovat? Ihan mielenkiinnolla kyselen, hevosihmisiä olen minä :) Olisiko niistä kuvia missään? Olisi kiva nähdä ^^

Itse olen aina haveillut omasta hevosesta tai ponista, mutta se haave on jäänyt. Harrastan kyllä ratsastusta, mutta omaa ponia en tule hankkimaan vielä moneen vuoteen. Tuskin ollenkaan. Sen verran ainakin nyt koulut vievät aikaanu, mutta kesäisin ja lomilla ratsastan kerran viikossa. Josus olen netistä katsellut noita hevosten myynti-ilmoituksia ja unelmoinut omasta ponista.
Foxxy
Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Join date : 05.09.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

http://www.wildwolf.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 3 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Sopuli Ti Syys 18, 2012 10:10 am

Meillä on monta hevosta, yksi on jo useita vuosia sitten ollut Montén Suomen Mestari, lisäksi äitini on kyseisen lajin Pohjoismaiden mestari vuosia sitten. Hevosten nimiä: Ojalan Mussestiina, Interference, Le Courier, Ray Lloud, Zafir West Fox, Julian, Jonsarinna ja tietenkin Lillimani. Näiden tietoja pitäisi Sukupostista löytyä.

Meiltä on hevoset vähentynyt ajan kuluessa. Vielä keväällä meillä oli 12 hevosta, kun oma ponini ja Ojalan Mussestiinan emä oli vielä meillä. Kesällä se myytiin. Lisäksi eräs varsa ja sen emä myytiin. Yksi taas ei pärjännyt raveissa ja siinä oli jotain häikkää, jotain terveysjuttuja, niin se lopetettiin. x)
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 3 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Taivaskaste To Heinä 25, 2013 12:37 pm

No nyt löytyi minulle sopiva aihe! I love you Rakastan lemmikejä (etenkin koiria) yli kaiken. Very Happy
Ironista, että rakastan koiria, luen Soturikissoja ja omistan kanin. :3

Minun kanini on sellanen ruskea leijonaharjaskani Vilja (sen väriä on vaikee kuvailla, koska sen emo on harmaa ja isä toffeen värinen), epäilen kylläkin sen puhdasrotuisuudesta, koska sillä on niin pienet korvat... Razz
Rakastan sitä yli kaiken, vaikka usein palaakin hermot sen kanssa (kanithan ovat aika vähä-älyisiä eläimiä). Pahin kommellus - karkaamisen lisäksi - oli se kerta, kun se oli yön aikana loikannut vessan pönttöön! Sad Sille piti sitten antaa lääkettä joka aamu ja ilta, koska se oli saanut virtsarakontulehduksen eli siltä pääs pisuja vähän joka puolelle... Se täytti kesäkuussa kaksi vuotta. rabbit 

Laittaisin kuvan, mutten osaa. XD
Taivaskaste
Taivaskaste
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 25.07.2013
Paikkakunta : Tähtiklaanin metsästysmaat

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 3 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Sopuli To Heinä 25, 2013 12:41 pm

Päivitystä edelliseen.

Nyt on yksi kissa, kani ja 7 hevosta sekä 1 myyty polle, jota sen uudet omistajat tosin eivät ole hakeneet. :<

No mutta, kissa on Ninja, kani on Täplis ja hevosia löytyvi Mussestiina, Lilli, Den, Seppo, Pasi, Reiska, Jonsku ja Leku. :> Hih.
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 3 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa