Lempiklaanit
+31
Rhubarbtail
Loudmind
Pajuturkki
Harmaaraita
Pilkkuturkki
Sopuli
neqqu
Bluefur
iikomauku
Georgy Porgy
Runningvegetableoil
Wedge
Taruuka
Kirkassydän
Syysturkki
Kuunvalo
Auringonkukka
mersulla
Närhilaulu
Firetail
Nighteye
CherryTail
Tähtisilmä
Unikkoturkki
Ravenpath
Oboke
Kastepisara
Varjomieli
Ukkoskäpälä
Sirita
Amy Cherryclaw
35 posters
Sivu 1 / 3
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Lempiklaanit
Mun lempiklaani on Myrskyklaani, koska Tulisydän on siellä. Entäs te? Mistä klaaniesta tykkäätte ja mistä ette?
Vs: Lempiklaanit
Tuuliklaanista en niin pidä, ehkäpä sen takia ettei se niin paljon esiinny kirjoissa, ainakaan niissä mitkä olen lukenut. Jokiklaaninkin kanssa on vähän niin ja näin.
Myrskyklaani ja Varjoklaani ovat suosikkini, en tiedä miksi. X)
Myrskyklaani ja Varjoklaani ovat suosikkini, en tiedä miksi. X)
Lempi Klaani...
[b][i]
Myrskyklaani ja Jokiklaani ovat lempiklaanejani, koska Myrskyklaanissa on Tulisydän, Hiekkamyrsky ja Valkomyrsky.. Jokiklaani, koska tykään siitä jostain kumman syystä.
Myrskyklaani ja Jokiklaani ovat lempiklaanejani, koska Myrskyklaanissa on Tulisydän, Hiekkamyrsky ja Valkomyrsky.. Jokiklaani, koska tykään siitä jostain kumman syystä.
Ukkoskäpälä- Pentu
- Viestien lukumäärä : 47
Ikä : 26
MyrskyKlaanissa lojaalisia sotureita ja JokiKlaanissa hyviä uimareita. Niin ja TuuliKlaani on iha ok, varsinkin silloin kun Pitkätähti sitä johtaa!
Päivitys Eclipsen lukemisen jälkeen;
Tykkään TuuliKlaanista VAIN Pitkätähden johtamana.
Lempiklaaneihin kuuluu tällä hetkellä MyrskyKlaani ja VarjoKlaani.
Kaikkien kirjojen lukemisen jälkeen lempiklaaniksi on päässyt VarjoKlaani. MyrskyKlaanissa on monia kivoja hahmoja myös, mutta kokonaisuudessaan he ovat kyllä aika töykeitä ja välillä vähän epäoikeudenmukaisia~
Viimeinen muokkaaja, Shirotamashii pvm Pe Kesä 10, 2011 4:50 am, muokattu 2 kertaa
Vieraili- Vierailija
Minä en tykää Tuuliklaanista koska se on niin... ärsyttävä? Mutta Myrskyklaani ja Jokiklaani on parhaita!
Varjomieli- Oppilas
- Viestien lukumäärä : 75
Siis mistä tää tuuliklaani viha tulee? : D Kaikki vihaa sitä jostai ihmeen syystä, vaikka suomenkielisissä kirjoissa se esiintyy vähän. Tokan kirjasarjan lopussa se on vähä töykee, mutta tykkään siitä silti. Nii ja hei tyypit, älkää vaa sanoko et vihaatte jotai klaani vaa jonkun/joidenki tyyppien takii :'D Joo en siis painosta tuuliklaanist tykkäämää, mut kertokaa kunnon syy miks sitä vihaatte *facepalm*
Vieraili- Vierailija
minun lempiklaanit ovat myrskyklaani ja jokiklaani ne ovat minun lemppareita koska molemmat ovat OIKEUDEN MUKAISIA.En pidä varjoklaanista ja tuuliklaanista
Kastepisara- Oppilas
Ikä : 25
Minä en tykää Tuuliklaanista koska:1. se unohti velkansa Myrskyklaanille heti kun kuuli,että Rikkohäntä on Myrskyklaanin leirissä. 2. esti Sinitähteä ja Tulisydäntä menemästä kuukiville. 3. Se on EPÄOIKEUDENMUKAINEN!
Viimeinen muokkaaja, Varjomieli pvm La Toukokuu 11, 2013 4:33 am, muokattu 1 kertaa
Varjomieli- Oppilas
Kolmas ei ole tässä tapauksessa syy, mutta hienoa, että edes jollakin on kunnon syyt : DVarjopentu kirjoitti:Minä en tykää Tuuliklaanista koska:1. se unohti velkansa Myrskyklaanille heti kun kuuli,että Rikkohäntä on Myrskyklaanin leirissä. 2. esti Sisitähteä ja Tulisydäntä menemästä kuukiville. 3. Se on EPÄOIKEUDENMUKAINEN!
Hahaa, jos mä oisin ollu joku TuuliKlaanilaine tyyppi nii kaikki ihan varmasti vihais mua. (Mä nääs huutaisin MyrskyKlaanilaisille päin naamaa siitä Rikkotähden suojissa pitämisestä.)
Vieraili- Vierailija
Tällä hetkellä en vihaa yhtäkään klaania, niissä on paljon erilaisia kissoja. Jos suosikit pitäisi kuitenkin valita niin ne olisivat Varjoklaani ja Jokiklaani. Myrskyklaania en suosikikseni ota koska kaikki tapahtumat seurataan Myrskyklaanin näkökulmien ja mielipiteiden kautta joka on minusta vähän epäoikeudenmukaista. Tuuliklaaniin ei suomennetuissa kirjoissa olla oikein tutustuttu niin siitä on pahempi sanoa mitään kunnon mielipidettä.
Varjoklaanista tykkään varmaan koska he joutuvat elämään niin huonolla alueella joka ansaitsee minulta sympatiaa. Jokiklaani on myös aika mielenkiintoinen ja mystinen ja odotan saavani siitä uutta tietoa.
Nämä mielipiteet siis ennen kuin luin Myrsky nousee kirjan. Jospa sen pian aloittaisin ja saisin uusia mielipiteitä ehkä.
Varjoklaanista tykkään varmaan koska he joutuvat elämään niin huonolla alueella joka ansaitsee minulta sympatiaa. Jokiklaani on myös aika mielenkiintoinen ja mystinen ja odotan saavani siitä uutta tietoa.
Nämä mielipiteet siis ennen kuin luin Myrsky nousee kirjan. Jospa sen pian aloittaisin ja saisin uusia mielipiteitä ehkä.
Oboke- Pentu
- Viestien lukumäärä : 4
Kyllä Varjoklaani saa hiukan myötätuntoa minulta mutta minulla on syitä miksi voisin vihata sitä: 1. (tämä kyllä liityy enemmän Rikkotähteen)Varastivat muiden klaanien pentuja. 2. "koulutti" alle kuuden kuun ikäisiä pentuja. 3. Väitti karkottaneensa Rikkotähden 4.Otti johtajakseen Tiikerikynnen. 5.karkotti Tuuliklaanin. 6. Karkotti Keltahampaan syyttömänä. ja niin edelleen... Mutta en voi vihata Varjoklaania paljon koska osa sen vääryyksistä johtuvat johtajista.
Varjomieli- Oppilas
Veit sanat suustani Varjopentu
Kastepisara- Oppilas
Mä en suorasanaisesti VIHAA mitään klaania koska kaikki on hyviä. Kaikissa on pahiksia ja hyviksiä. Tykkään kaikista klaaneista mutta silti eniten Joki- ja Myrskyklaanista. Varjo- ja Tuuliklaani on kans hyviä. Mun mielestä kukaan ei voi silleen vihata jotain klaania... Siihen pitää olla SUPER YYBERDYYBER hyvät perustelut.
Ukkoskäpälä- Pentu
- Viestien lukumäärä : 47
Original storyn aikoihin pidin kovasti WindClanista, mutta
- Juonipaljastus:
- Onestarin
Ravenpath- Pentu
- Viestien lukumäärä : 15
No roolipeleissä pidän Varjoklaanista ja Tuuliklaanista, mutta yleisesti ottaen Taivasklaani elikkä Skyclan.
Unikkoturkki- Pentu
- Viestien lukumäärä : 43
Myrskyklaani on lemppari number one, totta kai! Tykkään myös Jokiklaanista. Totta kai jokaisessa klaanissa on hyviä ja huonompia kissoja, mutta näissä klaaneissa on ehkä mielestäni eniten hyviä kissoja. Yksi Warriorsin hyvistä puolista onkin juuri se, ettei esim. Myrskyklaanissa, jossa on päähenkilö, ole pelkästään lojaaleita ja urheita kissoja. Nämä Tiikerikynnen ja Mustaraidan tapaukset tasapainottavat menoa mukavasti.
Tähtisilmä- Pentu
- Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 27
No hieman vaikea kuitenkin sanoa, koska arvioin enemmänkin yksittäisiä kissoja, kuin koko klaania, mutta tässä kohtaa minulle on kuitenkin tullut sellainen kuva tuuliklaanista, että siellä on hieman töykeää porukkaa, muuten on kyllä nerokkaasti ensin annettu olettaa etä esim. Varjoklaani on paha, mutta sitten selviää, että vain päällikkö ja hänen kannattajansa (Rikkotähden tapaus) onkin pahoja, ei suinkaan koko klaani!
CherryTail- Oppilas
- Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 28
Olen samoilla linjoilla monien muiden kanssa, että itse asiassa en mitenkään vihaa mitään klaaneista ja yksittäisiä kissoja on mukavampi arvioida. Joka klaanin kissat ovat omia yksilöitään, ja varmasti joka klaanissa on muutama töykeämpi kaveri, muutama mukavampi jne. Varjoklaani saa sympatiani puolelleen, vaikka olenkin yrittänyt vieroittautua pahisten puolustamis syndroomastani. Minua vaan joka ikisessä kirjassa harmittaa, kun pahiksista tehdään niin selkeitä pahiksia! Mutta kuten CherryPawkin mainitsi, tuo Rikkohännän(tähden) tapaus oli oikein mukava poikkeus. Palataanpa asiaan.
Nimeltä pidän eniten tuuliklaanista Tuuli on kaunis sana. Myrskyklaani ja jokiklaani ovat ihan yhtä mukavia klaaneja nekin, ja jos joskus muuttuisin kissaksi ja minun täytyisi valita klaani, suorittaisin valintani luultavasti arvalla
Nimeltä pidän eniten tuuliklaanista Tuuli on kaunis sana. Myrskyklaani ja jokiklaani ovat ihan yhtä mukavia klaaneja nekin, ja jos joskus muuttuisin kissaksi ja minun täytyisi valita klaani, suorittaisin valintani luultavasti arvalla
Nighteye- Oppilas
- Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 27
No, olen suunnilleen samaa mieltä kuin Nighteye. Klaaneja ei voi hirveästi arvioida, mutta jos nyt pitää lempiklaani sanoa niin en oikein osaa päättää Myrskyklaanin ja Varjoklaanin väliltä. Molemmat yhtä hyviä. Ja vähiten pidän Tuuliklaanista. En voi ihan sanoa että vihaisin sitä mutta ei se ainakaan suosikkiklaanini ole. D:
Firetail- Pentu
- Viestien lukumäärä : 12
Otetaanko me nyt klaanin kissoista, sen kokonaisuudesta vai ympäristöstä? :'D
Jos minä saisin päättää mihin klaaniin menen asustamaan, niin valitsisin ehdottomasti Taivasklaanin tai Myrskyklaanin! Niiden alueilla on paljon kivoja paikkoja ja niiden sijaintikin on ihastuttava.
Kun taas katsotaan kaikkia klaaneja kokonaisuutena, niin olen tykästynyt Taivasklaaniin ja Tuuliklaaniin. Ne ovat jotenkin kiva pakkaus kaiken karvaisia kissoja.
Kivoimmat kissat olen bongannut Jokiklaanista ja Myrskyklaanista. Molemmissa on ihan kiva yhteishenki tai minä olen ainakin saanut sellaisen kuvan.
Jos minä saisin päättää mihin klaaniin menen asustamaan, niin valitsisin ehdottomasti Taivasklaanin tai Myrskyklaanin! Niiden alueilla on paljon kivoja paikkoja ja niiden sijaintikin on ihastuttava.
Kun taas katsotaan kaikkia klaaneja kokonaisuutena, niin olen tykästynyt Taivasklaaniin ja Tuuliklaaniin. Ne ovat jotenkin kiva pakkaus kaiken karvaisia kissoja.
Kivoimmat kissat olen bongannut Jokiklaanista ja Myrskyklaanista. Molemmissa on ihan kiva yhteishenki tai minä olen ainakin saanut sellaisen kuvan.
Närhilaulu- Pentu
- Viestien lukumäärä : 14
Num
Hmm, oma lempi klaanini on Veriklaani, rakastan Scourgea (Ruoskaa) aivan älyttömästi :'DD ! Kuulin sen menneisyydestä, ja aloin pitämään siitä. Myös Myrskyklaani on yksi lempparestani, sillä kirjojen mukana siitä sattuu oppimaan kaiken, toisin kuin ehkä muista klaaneista Cx !
mersulla- Pentu
- Viestien lukumäärä : 1
Frozen Snow kirjoitti:Siis mistä tää tuuliklaani viha tulee? : D Kaikki vihaa sitä jostai ihmeen syystä, vaikka suomenkielisissä kirjoissa se esiintyy vähän. Tokan kirjasarjan lopussa se on vähä töykee, mutta tykkään siitä silti. Nii ja hei tyypit, älkää vaa sanoko et vihaatte jotai klaani vaa jonkun/joidenki tyyppien takii :'D Joo en siis painosta tuuliklaanist tykkäämää, mut kertokaa kunnon syy miks sitä vihaatte *facepalm*
Tuuliklaani on mun suosikki, pidän kyllä paljon muistakin. Se on vaan aika outoa että Varjoklaanissa on melkein kaikki 'pahikset'.
Auringonkukka- Oppilas
- Viestien lukumäärä : 92
Mua ärsyttää se ku jokiklaani on kauheen pelkurimainen ne ei lähestulkoon koskaan taistele vastaan esim.Tiikeritäti halus kaikkien reviirit itselleen ja silloin jokiklaani vaan siirty niitte puolelle
Kastepisara- Oppilas
Kastepisara kirjoitti:Mua ärsyttää se ku jokiklaani on kauheen pelkurimainen ne ei lähestulkoon koskaan taistele vastaan esim.Tiikeritäti halus kaikkien reviirit itselleen ja silloin jokiklaani vaan siirty niitte puolelle
Totta.
Auringonkukka- Oppilas
Ai niiiin, pidän myös paljon The Tribe Of Rushing Water.
Auringonkukka- Oppilas
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 1 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa