The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

RuoskaXNoki

+2
Wedge
zoomaaja
6 posters

Siirry alas

RuoskaXNoki Empty RuoskaXNoki

Viesti  zoomaaja Ma Joulu 03, 2012 7:22 am

Kyllä olen Revengeshippingin kannattaja. Ja sitten off topicaan sen verran et; Herranjumala miten kukaan saa väännettyä nimestä Ashfur nimen Saarniturkki. Ja sitten takaisin asiaan. En tiedä miksi. Ruoska vain on ihana kokonsa tähden syrjitty muodin edellä käviä ja Noki on...kissa joka ei selvästikkään kestä suhteen päättmistä(tekojensa takia se on mahtava
Juonipaljastus:

Niin, että kannustan Kostosuhdetta, koska siinä on vain se joku juttu(unohtakaa ikäerot Täplälehtiki oli tarpeeks vanha ollakseen Tuliksen täti) Ja sitten me keskustelemme sivistyneesti aiheesta ja siitä mikö mättää ja mikä jyrää.

zoomaaja
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 03.12.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

RuoskaXNoki Empty Vs: RuoskaXNoki

Viesti  Wedge Ma Joulu 03, 2012 8:00 am

Oh, sydämellisesti tervetullut olet Zoomaaja.
Mutta asiaan. Kun tuossa ihmettelit, että miksikähän siitä on väännetty Saarniturkki. Vastaus on yksinkertaisuudessaan hämmästyttävä: Sanan "ash" yksi merkitys on kuin onkin "saarni", joten ei siinä ole menty mitenkään mihinkään suomentajan humputteluihin, ja lisäksi kun Myrskiissä on kuitenkin ihan Nokiturkkikin, eli Sootfur, joka sitten ei oikein olisi käännettävissä minun tietääkseni oikein hirveästi muuksi kuin Noeksi.

Ja kun nyt luin hahmoluettelosta hahmojen tiedot, niin tämä Saarniturkki on "vaaleanharmaa tummajuovainen kolli", joka sopii erittäin hyvin saarneen. Semmoinen saarnen kuori on minun kokemuksieni mukaan. Sitten tämä Nokis on "vaaleahkon harmaa", eli tuhan värinen, tai noen. Joten tässä herää vähän epätietoisuutta, että kumpaa oikein tarkoitat, Saarnea vai Nokea, ilmeisesti kuitenkin Saarniturkkia, joten olisiko tuon otsikon vaihto olisi ihan aiheellinen? Tai sitten tarkoitat Nokitrukkia. Hihhih Nokitrukki. No joo.

Mutta mitä tästä parituksesta, niin eippä minulla nyt niin ihmeempiä mieliä ole. Mutta en niin liiemmin oikein pitänyt Ruoskasta. Kuten GPkin asiaa toi esille, niin siitä olisi voinut tulla hyväkin hahmo, mutta se jäi turhan pintapuoliseksi. Semmoiseksi vain tunteettomaksi pahiiksi jotka nyt eivät silleen ole niin ihmeellisiä hahmoja, ne tarvitsevat seurakseen jotain hienoa. Ruoskalla sitä ei ollut. Paitsi ehkä sitten niissä mangoissa. Mutta minulla on tosi vahvat epäilysket niiden mangojen hyvyydestä. Joten en usko että kuvani Ruoskasta sen ansiosta parantuisi. Ja sitten tuosta toisesta osapuolesta en oikein vielä osaa sanoa kun en tiedä oikein ketä tarkoitetaan. Mutta kummassakin tapauksessa se on vain semmoinen perussoturi, jolla ei liiemmin persoonallisuutta ole. Joten eippä siltäkään puolelta kiinnostus oikein ylly.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

RuoskaXNoki Empty Vs: RuoskaXNoki

Viesti  zoomaaja Ma Joulu 03, 2012 9:30 am

Nojoo mulla oli sama juttu Ruoskan kanssa(suuri viha ja uskomaton ihmetys sitä miten Hunterit kuvaili sen ääntä sillee hienosti) sitten luin mangan ja hellyin sille.

Tuohon Nokiturkki asiaan taas. Tekis mieli linkata Warriors wikistä se kissa, mutta siinä samalla uteliaat sais spoileja ihan liikaa jos eksyis lukemaan niitä yksityiskohtia(köhköh me joiden englanti ei riitä kuin suomennosten odotukseen) Mutta Nokiturkki oli yksi niistä oppilaista jotka tappoi Ruodon ja sen mestari oli Tomuturkki. Saarniturkki taas no mä en oo varma kuka se edes on Laughing Niin ja Nokiturkilla on siniset silmät ja Saarnilla meripihkan väriset. Ja saarni on se kissa jonka mestari oli Pitkähäntä ennen sitä pupujussi jupaskaa. Mutta tämä ei varmaan selitä paljon vaan on jotain horveää toistoa.

zoomaaja
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 03.12.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

RuoskaXNoki Empty Vs: RuoskaXNoki

Viesti  Wedge Ma Joulu 03, 2012 9:40 am

Niinniin, siis tarkoitat sitä Nokea. Kun tuo välikommenttisi Saarniturkista vain sekoitti minut totaalisesti. Mutta nyt kun katson, niin onhan se selvääkin selvempää, että tarkoitit Nokiturkkia. Suurimmat pahoitteluni että myöhästyn hieman. Ha-ha, olet tainnut seurata rakkaan ystävämme Expensivemoldpawin neuvoja. No ei siitä sen enempää.
Ha, minulla on taasen vähän toisin päin kuin sinulla. Tuosta Saarniturkista kun muistan sentään jotain, ja semmoista, mutta tuo Nokiturkki on minulle kyllä jokseenkin tuntematon.
Ja kyllä selitti paljonkin, eikä ollut mitään kamalaa toistoa. Ja kyllä toistoa saakin olla jos nyt minäkään en tajunnut oikein tuota kunnolla, mutta kun toistettiin niin se selkisi, vaikka olisi pitänyt seljetä jo ensimmäisellä kerralla. Minäkin joudun harmillisen usein toistamaan sanomisiani. Etenkin eräälle.

Mutta en minä mitenkään Ruoskaa vihaa, en vain oikein liiemmin mitenkään välitä siitä. Olen semmoinen tunteeton sitä kohtaan, että en hirveämmin pidä, mutta taasen en sitten vihaakaan tai mitään. Mangoja minulla ei oikein ole saatavilla, mutta jos nyt ensin Harmaaraitamangat lukisi. Siitä voisi saada jotain tietoa noitten mangojen yleislaadusta.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

RuoskaXNoki Empty Vs: RuoskaXNoki

Viesti  zoomaaja Ma Joulu 03, 2012 9:56 am

Eipä sitä Ruoska mangaa mistään löydykkää. Pätkän pystyy lukemaan, mutta loppu mangan katsoin youtubesta jonkun ääneen lukemana ja selaamana ei mikään nautinto, mutta suomalaisena pakko tyytyä(ja kohdata karu totuus siitä et mä oon varmaa kuuskymppinen kun saan kaikki kirjat luettua suomeksi)

zoomaaja
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 03.12.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

RuoskaXNoki Empty Vs: RuoskaXNoki

Viesti  Pilkkuturkki Ti Joulu 04, 2012 8:34 am

zoomaaja kirjoitti: (ja kohdata karu totuus siitä et mä oon varmaa kuuskymppinen kun saan kaikki kirjat luettua suomeksi)
Eikä kannata unohtaa että niitä kirjoja tehdään jatkuvasti lisää, joten olen varmaan silloin 150 vuotta!!! Sleep
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

RuoskaXNoki Empty Vs: RuoskaXNoki

Viesti  Wedge Ti Joulu 04, 2012 8:43 am

Mutta ei kyllä kannata unohtaa sitäkään, että kyllä luulen että näiden kirjojen tekeminenkin joskus loppuu, luultavasti tämän nyt tulevan viidennen sarjan jälkeen. Mitään tosiasioitahan minulla ei ole tässä näyttää, mutta tuntuu vain siltä. Ja oikeastaan toivonkin sit'.
Mutta ei sitäkään kannata unohtaa, että tämä suomennostahti on käsittääkseni ollut aika nopeutumaan päin. Ja muutenkin mitä nyt tänäkin vuonna näitä tuli kolme, kai. Mutta joka tapauksessa niitä tulee verrattain paljon. Joten ensi vuonna voisi jo melkein päästä UPin loppuun.
Eikä kannata sitäkään unohtaa, että ei näitä aina tarvitse suomeksi lukea, voihan näitä englanniksikin lukea. Etenkin jos omaa rahaa. "mutku emmäosaa". No mutta kyllähän tässä on aikaa opetella engelskaa. Ja kyllä niitä voi jo aika nuoret hurjat lukea. Jos nyt on vaikka 13a, niin jo parin vuoden kuluttua kun Uusi profetia on jo aika varmasti ilmestynyt suomeksi, niin on jo 15a, ja silloin on korkea aika lukea englanniksi. Voi ostaa parilla kympillä Voima kolmen boksin, ja silloin Pate vasta onnellinen onkin.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

RuoskaXNoki Empty Vs: RuoskaXNoki

Viesti  Runningvegetableoil Ti Joulu 04, 2012 10:25 am

Ja tosiaan, kuten lähes kaikki, jotka näitä ovat engelskaksi lukeneet, minä myös, ovat hehkuttaneet, kuinka helppoa kieltä SKeissä on, ja kuinka helppoa näitä on lukea. Tälläkin foorumilla taitaa olla parhaimmillaan 12-vuotiaita, jotka näitä engelskaksi ahmivat niin, että pelotta vain kokeilemaan. Sarjan loppumiseen en nyt tässä ala kommentoimaan, mutta tuskinpa SKejä, kuten niin monia muitakaan sarjoja, ainakaan suomennetaan ihan loppuun asti. Todnäk se huuma hiipuu joskus. Tai no ehkei, tiedä häntä.

Mutta jos nyt palattaisiin aiheeseen, niin joo, minähän en Ruoskan historiasta tai tarinasta ko monsterin muutenkaan juuri tiedä mitään, kun kerta Pimeyden hetki on ainoa kirja, missä olen hänestä lukenut, ja suppea kuvahan siitä tietysti jäi. No, olen aika samoilla linjoilla tämän vallitsevan kannan, joka pitää Ruoskaa melko ulottumattomana pahiina, kanssa, mutta toki lempeä on suotava vähemmänkin miellyttäville tyypeille, enkä nyt tarkoita Ruoskan varsinaista pahuutta, vaan tylsyyttä hahmona, niin kuin Wedikin tuolla ylempänä jossain sateenkaaren tuolla puolen taisi tarkoittaa.

Nokiturkki, joka tässä nyt siis ilmeisesti on toisena osapuolena, on myös minulle ihan uppo-outo hahmo. Se taisi olla se Hämärin ja Tihkuviiksen tms veli tai joidenkin veli kuitenkin. Ei, kun se taisikin olla Ratamohännän veli ainakin, no eippä paljon kiinnosta. No muistan siitä kisulista sen, että se on kolli, ja se oli musta, ja pilailua Profeesin loppupuolelta, Twivalosta muistaakseni:
Juonipaljastus:

Elikkä testissä tänään kahden minulle melko mitäänsanomattoman hahmon shippi. No, ainakin tämä on BL 100%, joka muodostaa heti kannatuskertoimmet taivaisiin. BL lämmittää aina niin kovasti mieltäni. Vaikka minä olenkin tainnut ehkä jo jossain Ruoskalaivassa sanoa, että tämmöisen psykopaatin lempi on vähän epäilyttävää, niin en nyt kuitenkaan tyrmää tätä. Toivottavasti Nokis vain on tyytyväinen, eikä rakkaus jää yksipuoliseksi.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

RuoskaXNoki Empty Vs: RuoskaXNoki

Viesti  zoomaaja Ke Joulu 05, 2012 6:32 am

Noo tämä Nokiturkki on isommassa osassa kylläkin kuin turhana täytehahmona. Vois sanoa et sen ympärille on punottu jonkinlainen juoni, joka vaikuttaa priinkin asiaan. Mut joo henkensä se heittää pakostakin(kuuluu juonisidokseen) Kaipa mä olen pahisten puolella(roolipelissäkin mulla on ollut kreisi murhaaja kissa. Ulkonäöllisesti kans, koska se näyttää ketulta) mutta taas meni offtopiciksi scratch

zoomaaja
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 03.12.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

RuoskaXNoki Empty Vs: RuoskaXNoki

Viesti  Wedge Ke Joulu 05, 2012 8:11 am

No olen kyllä totaalisesti eri mieltä kanssasia tuosta Nokarin täytehahmoasiasta, etenkin näin kirjojen näkökulmasta, mutta se on ehkä paras näkökulma, kun ne mangat nyt ovat vähän semmoisia halpoja sivutuotteita, jotka eivät edes ole Erinin tekemiä, en sitten tosiaan tiedä mitä se Nokiturkki tekee niissä, mutta kirjoissa se nyt ei tee mitään. Tai ehkä tekee jonkun yhden asian joka on "tosi tärkeä". En nyt ehkä sano että turha, mutta kyllä se nyt aikamoisen melkomoisen täytehahmo on. Tai ainakaan ei mikään tärkeä hahmo. Tai sitten sekin on mahdollista että minä en vain muista. Voieeeei.
Mutta kyllä tässä asiassa olen Nuhiin kannalla. Ei sillä, ettäkö jotenkin mollaisin Nokiturkkia, tai jotain, mutta ei sitä nyt tärkeäksi hahmoksi voi sanoa. Ainakaan minun muistini mukaan.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

RuoskaXNoki Empty Vs: RuoskaXNoki

Viesti  FeatherlyEars Ke Joulu 12, 2012 10:14 am

Selailin näitä viestejä enkä kyllä pysynyt ollenkaan kärryillä, mutta empä ala nyt selventelemään koska olette varmaan jo ihan tietoisia asioista ja niinedespäin.

Minusta tämä paritus on kuitenkin melko älytön, johtuen syistä ja toisista. Vaikka kyllähän tästä ihan hyvin pari tarinaa voi vääntää, että Saarnitassu olisi tavannut Ruoskan jossain kuusessa ja kollit oisivat ihastuneet blaablaa. Nimessäkään ei ole oikein järkeä, koska eikö Saarniturkin kostonhalu herännyt vuosia sen jälkeen kun Ruoska kuoli? Tai sitten Ruoska olisi oudosti herännyt eloon ja jotain. Jeejee. Toivottavasti tajusitte.
FeatherlyEars
FeatherlyEars
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 13
Join date : 08.05.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

RuoskaXNoki Empty Vs: RuoskaXNoki

Viesti  Runningvegetableoil Ke Joulu 12, 2012 10:31 am

FeatherlyEars kirjoitti:Saarnitassu olisi tavannut Ruoskan jossain kuusessa ja kollit oisivat ihastuneet blaablaa. Nimessäkään ei ole oikein järkeä, koska eikö Saarniturkin kostonhalu herännyt vuosia sen jälkeen kun Ruoska kuoli? Tai sitten Ruoska olisi oudosti herännyt eloon ja jotain. Jeejee. Toivottavasti tajusitte.

No tajusin kyllä ei siinä mitään, mutta eikös se nyt ole otsikostakin pääteltävissä, että tämä koskee Nokista eikä Saarnista. Tai no en tiedä, kyllähän tuossa aloitusviestissä oli vissiin jotain Saarnaajaan viittaavaa, oliko se sitten vain niin, ettei zoomaaja jaksanut muokata otsikkoa, no ihan sama. No, tarkistin asian, ja olihan se niin, Saarnistahan tämä käsitteleekin.

Puhuit tuosta Saarnarin kostonhalusta, niin sehän tämän shipin idea taitaakin olle, kun aloitusviestiä tarkemmin luotasin, että jos ja kun kyseessä onkin Saarnis eikä Nokis, niin näitä lempiväisiä yhdistäisi siis kosteliaisuus. Ilmeisesti, kostomerenkäynti ei kyllä kuulosta kovin järkevältä, mutta mitäpä tuosta. Saarnishan oli kirjoissa se edes pikkuisen Nokista merkittävämpi henkilö, kun eikös se ollut se Vattiksen kilpakosija jossain Profeesin loppupuolella. Niin ja onhan hän Teepotassa sinänsä ihan merkittävässä roolissa, enpä paljastakaan että missä. No en ole kyllä lukenut mihinkään ihmeempiin kostonhimokohtiin asti, ellei semmoiseksi lasketa jotain "Sitten Saarniturkki mulkoili vihaisesti Vattista" kohtaa, jotain semmoistahan Profeesissa vissiinkin oli.

Noen nyt tarkoita, että kenenkään tarvisi tulla tänne pilailemaan niitä kohia, toisinaan on ihan hyvä olla tietämätäön, koska tieto lisää tuskaa, toisaalta olen masokisti. No Ruoskamangoissa, joihinka en kyllä tunne karvan vertaa mielenkiintoa sattuneista totuuksista johtuen, ilmeisesti sitten kertoillaan tarkempia syitä hänen kostonhimoisuuteensa. Käännyn tässä kyllä Sulkaisten kannalle, ettei tässä nyt juuri älyä ole. Se kyllä johtuu aika pitkälti siitä, että hahmot ovat minulle ihan lähes uppo-outoja, mutta tosiaan, niin kuin Sulkkis mainitsikin, niin tämä menisi Ruoskan aikana vähän semmoisiksi lapsiin sekaantumiseksi jne. Onhan toki lapsiin sekaantumisessakin oma draamansa, joka tarjoaa aineksia shippailujen ja fictiöiden mestareille.

Ohoh, tästähän onkin käyty jo jonkin verran keskustelua tuolla järjettömien paritusten puolella. Toisinaan näiden sivuhahmojen muistaminen on vähän liianikin haastavaa.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

RuoskaXNoki Empty Vs: RuoskaXNoki

Viesti  FeatherlyEars Su Joulu 30, 2012 10:02 am

Jaa-a, mitäpä tähän enää mitään sanoisi.
FeatherlyEars
FeatherlyEars
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 13
Join date : 08.05.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

RuoskaXNoki Empty Vs: RuoskaXNoki

Viesti  Rhubarbtail Su Heinä 14, 2013 10:30 pm

Siis hei ihmiset, siinä alkuperäisessä kostoshippauksessa tarkoitetaan tosiaankin Saarnitassua ja Ruoskaa, ei Nokiturkki liity koko juttuun mitenkään! Ashfur = Saarniturkki, Sootfur = Nokiturkki.

Omasta mielestäni Ruoska on aivan liian yliarvostettu hahmo ja sitä tungetaan liikaa kaikkialle. YouTubessakin näkee hirveästi animaatioita ja jos nyt sitten vaikka kaulapannan väri on vähän väärän sävyinen niin heti tulee faneilta kommentteihin huomautuksia. Ja koko hahmo on niin ylimielinen, olevinaan niin täydellinen pahis, muskelijalkainen hypertappaja.

Koko kolli tulee harvinaisen tyhjästä ja sihisee vaan viileesti "mä otan tän mettän haltuun joo tästä ja räy te ette estä mua tapan tässä pari kissaa". Se tulee mukaan yhtä nopeesti kuin häipyykin, ei siitä jää mitään kuvaa. Ei liikuta mitenkään. Luin kyllä mangankin mutta se oli niin perus kun itsesäälissä rypevä ruipelo saa vain sontaa niskaan lisää ja saa kaikki herkimmät fanit niiskuttamaan ja sitten se ottaa itteensä niskasta kiinni mutta oikeesti - huooh.

Paritus sen sijaan ei ole mielestäni mikään maailman suurin virhe. Siinä on hitusen perää, koska molemmat, Saarniturkki ja Ruoska, menettävät henkensä upottaessaan tassunsa kostosoppiin, mutta vain sen hitusen. Tiikeritähti ja Ruoskakin on uskottavampi paritus, tai Saarnitassu ja Tomuturkki. Saarnis ja Ruoska eivät vain tapaa missään kohtaa, eikä heidän välillään ole sellaista kontaktia. Se on minusta tärkeää ja se antaa pohjan shippaamiselle.. No mutta antaa fandomian rellestää!

Rhubarbtail
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 6
Join date : 14.07.2013
Paikkakunta : Lappeenranta

Takaisin alkuun Siirry alas

RuoskaXNoki Empty Vs: RuoskaXNoki

Viesti  Wedge Ma Heinä 15, 2013 1:54 am

Minulta on mennyt ihan totaalisen ohi tämä koko kumma kostolaivailu, josta en tuota toista osapuolta oikein saa mieleeni. Mutta se on varmaa ainakin, että toinen osapuoli on tympeä. Nimittäin olen aivan samaa mieltä Ruoskasta. Siitä olenkin saattanut tänne jotain kirjoittaa. Ja se on kyllä tosi, että sillä tuntuu olevan kumman paljon suuria ihailijoita, vaikka onkin niin hölmkö hahmo. Minkäs teet kun kaikki ovat niin tyhmiä. No ei sentään. Onhan Ruoska sentään SKeissä aika erilainen hahmo, ja pidän erilaisuudesta. Onhan ollut muitakin pahiita, mutta Ruoska oli jotenkin erilainen ja semmoisen vielä pahemman tuntuinen kuin muut. Mutta se nyt ei silti tee siitä hahmoa josta pitäisin. Teennäisen tuntuinen hahmo joka tapauksessa.

Ramirent kirjoitti:Luin kyllä mangankin mutta se oli niin perus kun itsesäälissä rypevä ruipelo saa vain sontaa niskaan lisää ja saa kaikki herkimmät fanit niiskuttamaan ja sitten se ottaa itteensä niskasta kiinni mutta oikeesti - huooh.
Uh, SKsarjakuvien laadun Harmissarjan luettuani tietäen, ja Ruoskan tympeyden SKit luettuani tietäen minusta tuntuu hyvin vahvasti, että nuo Ruoskasarjiit ovat täyttä sontaa. Mutta eipähän sitä toki tiedä koskaan lukematta. Ja tuon kommentin huomioon ottaen en odota siltä yhtään enempää mitä ennenkään olisin. Just semmoista fanipalvelua, josta pitävät vain Ruoskan suuret fanit, joita kyllä riittää, ja sitten semmoiset "kaikki SKiin liittyvä on ihanaa" -fanit.
Eli en minä.

Ja tosiaan Saarniturkki on jäänyt minulle hyyyvin etäiseksi hahmoksi, enkä muista siitä mitään. Toki jos ko. hahmo nousee jotenkin vallitsevammaksi Teepotan aikana, jota en ole vielääkään saanut lopetettua, niin selvä se. Mutta muuten täysin mystinen hahmo minulle, ja täysin mystiset ovat jotkut kostojutut jota ko. hahmo saattaisi hautoa.
No ihan sama.
Joka tapauksessa voisin vaikka sanoa, että surkea laiva.
Mutta mitäpä pienistä kun ei nekään meistä.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

RuoskaXNoki Empty Vs: RuoskaXNoki

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa