The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pilkkupentu

4 posters

Siirry alas

Pilkkupentu Empty Pilkkupentu

Viesti  Pilkkuturkki Su Marras 25, 2012 1:00 am

Tästä saatte lukea, minkälainen lapsuus minun hahmolla on. Tämä on siis Myrskyklaani:
Juonipaljastus:
ja tämä tapahtui paljon ennen kuin Ruska tuli metsään


Viimeinen muokkaaja, Pilkkuturkki pvm Su Joulu 30, 2012 4:47 am, muokattu 1 kertaa
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

Pilkkupentu Empty Lukuja

Viesti  Pilkkuturkki Su Marras 25, 2012 1:07 am

Esinäytös:
Juonipaljastus:

1 luku - Ulkona ja unissa
Juonipaljastus:
2 luku- Nimitystilaisuus
Juonipaljastus:
3 Luku- Taistelu
Juonipaljastus:
4 luku - taistelun jälkeen
Juonipaljastus:


Viimeinen muokkaaja, Pilkkuturkki pvm To Joulu 27, 2012 10:29 am, muokattu 3 kertaa (Raportin syy : luku 4 lisätty!)
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

Pilkkupentu Empty Vs: Pilkkupentu

Viesti  Runningvegetableoil Su Marras 25, 2012 2:54 am

Kun tuossa sanoit, että tämä on aikaa ennen Ruskaa, niin ovatko nuo kissat joitain oikeasti kirjoissa esiintyviä muinaisia myrskisläisiä, vaiko ihan itse keksimiäsi. Minusta olisi nimittäin taasen kerran mukava kehua, kuinka hauskoja nimiä siellä on joukossa, Satiinikuono, Routaraita ja Valkoniska nyt esimerkiksi ovat ihan nerouden huipentumia. Muutenkin tuohon hahmolistaan on nähty kyllä kohtuuttomasti vaivaa, hienoa hienoa.

Itse fictiä oli sitä perinteisempää tyyliä, mutta kyllä tuo viihdytti. Varsinkin Tynkiksen kertomus muinaisista klaaneista oli tosi uskottava, ja voisi hyvin olla ihan kirjoissakin. Muutenkin tyylisi on kovin realistisen SKmäinen. Kerro toki lisääkin.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pilkkupentu Empty Vs: Pilkkupentu

Viesti  Pilkkuturkki Su Marras 25, 2012 6:50 am

Runningvegetableoil kirjoitti:Kun tuossa sanoit, että tämä on aikaa ennen Ruskaa, niin ovatko nuo kissat joitain oikeasti kirjoissa esiintyviä muinaisia myrskisläisiä, vaiko ihan itse keksimiäsi. Minusta olisi nimittäin taasen kerran mukava kehua, kuinka hauskoja nimiä siellä on joukossa, Satiinikuono, Routaraita ja Valkoniska nyt esimerkiksi ovat ihan nerouden huipentumia. Muutenkin tuohon hahmolistaan on nähty kyllä kohtuuttomasti vaivaa, hienoa hienoa.

Itse fictiä oli sitä perinteisempää tyyliä, mutta kyllä tuo viihdytti. Varsinkin Tynkiksen kertomus muinaisista klaaneista oli tosi uskottava, ja voisi hyvin olla ihan kirjoissakin. Muutenkin tyylisi on kovin realistisen SKmäinen. Kerro toki lisääkin.
Kiitos kehuista! Yritän kirjoittaa mahdollisimman SK- tyyliin, ja kyllä, ovat itse keksimiä. Joskus sinne tulee vahingoissa kirjoista esim. Okatassu, mutta keksin hahmot jo ennen kuin sain tietää hänestä. Soturinimi ei tule kyllä olemaan Okakynsi, ehkä Okaviiksi, -turkki tai ehkä -karva. Sitten tuo Lehtitassu oli ensin Lehvätassu, niin muutin sen Lehtitassuksi kun sain tietää kirjojen Lehvätassusta. Mutta sitten tuli uusi profeesi, ja siinä Lehtitassu, mutta en sitten enää jaksanut sitä nimeä muuttaa. Tuo Koskisydän oli aijemmin Kotkasydän, mutta Pilkkiksen tuleva kumppani (Puroklaanilainen) on Kotkansiipi, niin piti se muuttaa... olihan niitä nimen vaihdoksia enemmänkin kuten esim. Soratassu oli aikaisemmin pilkkiksen veli, mutta muutin nimen Täplätassuksi (anteeksi pennuksi), Sillä... no en nyt jaksa selittää, muuten tämä venyy liiallisuuksiin. Ja terkkuja Thaimaasta!!! Lähdemme huomenna pois... Sad
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

Pilkkupentu Empty Vs: Pilkkupentu

Viesti  Sopuli Ke Joulu 05, 2012 11:34 am

Luin tätä jo silloin, kun tämä tänne ilmestyi ja pidin valtavasti. Itse en ehtinyt kommentoimaan, joten muistin sen vasta nyt tehdä. :/

Huomasin muuten klaaninvanhimmissa olevan eräs kirjasarjani hahmoista. Tälläisiä yllätyksiä on hauska lukea. Very Happy

Kirjoitustyylisi on hauska, mukaansatempaava ja kuvaileva ja siinä välittyvät tunteet, mielialat ja hahmojen mietteet. Tälläistä tekstiä haluan lukea, jatka samaan malliin. Very Happy
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pilkkupentu Empty Vs: Pilkkupentu

Viesti  Pilkkuturkki To Joulu 27, 2012 10:31 am

nonniin! Luku 4 tuli uunista ulos ihanan rapeana ja paistuneena; toivottavasti tykkäätte! Very Happy
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

Pilkkupentu Empty Vs: Pilkkupentu

Viesti  Pilkkuturkki Su Joulu 30, 2012 4:58 am

kiitti sopuli! Olen lukenut sinun ficcisi (Kaukaista hämyä & Myrskyn silmässä) ja pidin niistä. unohdin vastata sinun kommenttiisi, mutta nyt tein sen. on kivaa kun joku arvostaa minun työtäni. sitten toinen ficcini (joka jäätyi esinäytöksen jälkeen) kaipaa lukijoita, Hopeatassu nimittäin
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

Pilkkupentu Empty Vs: Pilkkupentu

Viesti  Taivaskaste La Heinä 27, 2013 6:52 am

Oikein mukavaa luettavaa, sopivasti actionia. Osasit hyvin kertoa "tavallisesta" klaanin arjesta tylsistyttämättä. Smile 
Miksi muuten Varjoklaani hyökkäsi, kerrotaanko se myöhemmin (jos nyt tulet koskaan jatkamaan tätä... Rolling Eyes)?
Taivaskaste
Taivaskaste
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 25.07.2013
Paikkakunta : Tähtiklaanin metsästysmaat

Takaisin alkuun Siirry alas

Pilkkupentu Empty Vs: Pilkkupentu

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa