The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mainokset

+2
Runningvegetableoil
ExpensiveMoldPaw
6 posters

Siirry alas

Mainokset Empty Mainokset

Viesti  ExpensiveMoldPaw Pe Huhti 20, 2012 8:04 pm

Miksiköhän tällä sivulla mainostetaan niin
hirveän paljon?
ExpensiveMoldPaw
ExpensiveMoldPaw
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 14
Join date : 15.04.2012
Ikä : 102
Paikkakunta : Yavin

Takaisin alkuun Siirry alas

Mainokset Empty Vs: Mainokset

Viesti  Runningvegetableoil Ke Toukokuu 02, 2012 7:55 am

Varmaan siksi, ettei ylläpidon tarvitsisi maksaa jollekin ylipalkatulle työntekijälle, tai jollekin sivun pohjalle, jossa niitä mainoksia ei olisi. Tämä nyt oli vain tälläinen villi arvaus.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mainokset Empty Vs: Mainokset

Viesti  Wedge Ke Toukokuu 02, 2012 9:30 am

Näin se varmaan on. HHÄHÄÄHÄÄÄHÄHÄHÄH tässä koneella jossa olen ei näykään niitä tyhmiä mainoksia. Ehkä en ole kohderyhmää Neutral
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Mainokset Empty Vs: Mainokset

Viesti  Taruuka La Toukokuu 05, 2012 8:51 pm

Hihhelihei! Very Happy Tääläkään ei ole mainoksia. cat
Taruuka
Taruuka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 54
Join date : 12.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Mainokset Empty Vs: Mainokset

Viesti  Amy Cherryclaw Ti Elo 07, 2012 4:10 am

Itse asiassa täällä ei pitänyt olla mainoksia alussa, jos oli kirjautuneena sisään. Jossian vaiheessa joko minä tai Frozen Snow huomattiin että niitä näkyi vaikka oli kirjautuneena.
Itseäni tämä ongelma ei enää koske, kun selaimessani on mainosten esto, mutta enpä kyllä niitä muista kovasti muillakan koneilla nähneeni...
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mainokset Empty Vs: Mainokset

Viesti  Runningvegetableoil Ti Elo 07, 2012 12:14 pm

Minä oikeastaan koen nuo mainokset toisinaan aika viihteellisiksi. Se on ihan hyvä päivänpiriste, kun ruudulla lukee vaikka että "Varoitus sinulle on viesti." tai "Win £10000 John joku Nottingham. Wohee." Tuommoisia hauskoja hupsutuksia. Sitten voi aina nautiskella ajatuksella, että joku on niin tyhmä että menee niihin, ja syytää tietonsa jonnekin minne lie minne lie.

Sitten toisinaan noissa mainoksissa taas on semmoisia hyviä pelejä, että vaikka "Ammu 5 isoa puhelinta." Ammun sitten yleensä vaikkka 4. Vihaan isoja puhelimia. Joskus siinä taasen on: "Ammu 5 omenaa." Ammun sitten yleensä ne tyypit jotka seisovat niiden omenoiden alla. Karmivaa väkivaltaviihdettä. Sitten joskus tuossa on mainoksena jotain hyviä nyrkkeilysimulaattoreita, kädenvääntöjä tai paperin koriin heittoa, joita voi aina kokeilla, ja kun häviää, niin ei tapahdu mitään. Varsin oivaa viihdettä siis. Minua nuo mainokset eivät häiritse.

Ja onhan toki legendaarinen ficceihinikin eksynyt soturinimi Piraattimyrsky tuommoisen mainoon ansiota, mahtista.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mainokset Empty Vs: Mainokset

Viesti  Sopuli Su Elo 19, 2012 7:35 pm

No, minulla näkyy täällä ja useilla muilla palstani-foorumeilla mainoksia, mutta jostain syystä sitten roolipelini foorumilla ei mainoksia olekaan. Ihmettelen vähän tätä ja olen yrittänyt saada niitä pois, huonolla menestyksellä.

Kuten Runningwegetableoil sanoikin jo, niin nuo jotkut mainokset ovat kivoja, mutta mielestäni vähän turhia. Ne vievät, minun mielestäni, arvokasta sivutilaa, kukaanhan ei tykkää paljosta scrollaamisesta, jos noita kategorioita on vähän, mainosten takia joutuu myös scrollaamaan.
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Mainokset Empty Vs: Mainokset

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa