The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Soturikissatuotteet

4 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Soturikissatuotteet

Viesti  Runningvegetableoil Ma Huhti 16, 2012 8:23 am

Omistaako kukaan mitään hauskaa soturikissakrääsää? Minulla on semmoinen todella hieno virallisen sivun ohjeen mukaan tehty t-paita, jossa Wind clan logo ja WarriorS logo. Yleensä pidän sitä paitaa aina kaikenmoisissa juhlavissa tilaisuuksissa.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Wedge Ma Huhti 16, 2012 8:24 am

Minulla on seinälläni hieno WarriorS Shadow clan juliste.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Kastepisara Ma Huhti 16, 2012 9:22 am

mä oon tehny puutöissä sellasen valotaulun joss lukee
Warrior cat clans find star clans light ja sit siinä on taivaalla kaks kissaa mahtista cat
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Runningvegetableoil Ti Huhti 17, 2012 4:37 am

^Ohhoh! Tuohan kuulostaa tosi hienolta. Olisikohan sinulla jotain kuvia tuosta taulusta. Miten muuten valotaulu tehdään? Itse en enää valitettavasti opiskele teknisiä töitä, mutta olisi mielenkiintoista tietää, josko tuon vaikka kotona rakentaisi.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Wedge Ti Huhti 17, 2012 5:05 am

Minulla on muuten soturikissapelikortit pelaamme kaverini kanssa niillä tulipaloa. Ne ovat tosihienot.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Wedge To Huhti 19, 2012 10:09 am

Kastepisara kirjoitti:mä oon tehny puutöissä sellasen valotaulun joss lukee
Warrior cat clans find star clans light ja sit siinä on taivaalla kaks kissaa mahtista cat
Tuo kyllä kuulostaa todella mielenkiintoiselta, minäkin haluaisin vähän lisätietoja siitä.Että miten siinä on se valo jne. Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Runningvegetableoil Pe Huhti 20, 2012 4:43 am

Muuten hyvää syntymäpäivää Kastis! Tuo Kastepisara ääntyy suussani noin, ei kai se haittaa?
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Wedge Ti Toukokuu 15, 2012 5:21 am

Tein juuri soturikissalukemispaikkani eteen semmoisen tämmöisen http://www.readingwarriors.com/data/downloads/warriorsign.pdf (tuo linkkijuttu ei oikein tuoiminut mutta toimii se näinkin) kyltin jossa kerrotaan että lukeva soturi lukee täällä. Se on aika hyödyllinen ja ennenkaikkea hieno.
Siäänny hiljaa..
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Runningvegetableoil Ke Toukokuu 16, 2012 4:32 am

Ojdå! Minäkin tein juuri äsken tuommoisen. Tai oikeastaan olen tässä juuri lähdössä etsimään liimaa, jotta saisin sen johonkin pahviin kiinni, niin että se olisi kestävämpi. Tuo on kyllä tosi hieno! Aluksi luulin ettei tulostimessamme ole värillistä mustetta, ja olin vähän masentunut kun en saisi tuommoista, mutta sitten kun kokeilin, niin huomasinkin, että meillähän on värillistä mustetta. Voi kuinka olenkaan riemuissani! bounce bounce

Harkitsin muuten myös tuommoisen valotaulun tekemistä kesällä. Ainakin Kastiksen kuvauksen perusteella kuulosti todella uljaalta. Ehdottomasti haluaisin itsellenikin semmoisen.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Wedge Ke Toukokuu 16, 2012 4:39 am

Tuohon soturikissalukupaikkailmoitukseen vielä palataksemme, niin konsulttasin tähtiklaania, ja sain tietää soturinimeni ja klaanini. Olen Mouseshadow of ShadowClan.
Aikamoinen yhteensattuma kun molempiin tuli shadow. Konsulttasin tuolla www.warriorcats.com sivuilla sitä tähtiklaania jos joku haluaa tietää.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Wedge Ke Toukokuu 16, 2012 10:38 am

Runningvegetableoil kirjoitti: Minulla on semmoinen todella hieno virallisen sivun ohjeen mukaan tehty t-paita, jossa Wind clan logo ja WarriorS logo. Yleensä pidän sitä paitaa aina kaikenmoisissa juhlavissa tilaisuuksissa.
Ärrrrh. Nu är jag arg. Minulla oli tuommoinen hieno RiverClan paita, mutta ensimmäisen käytön jälkeen se katosi mystillisesti. Kaikkialta on etsitty mistään ei löydetty.

Noh ostin sitten uuden t-paidan, ja otin varastoistani uuden siirtokuvapaperin. Tulostin ShadowClan logon. Kuvasta tuli vähän omituisen näköinen kun ulostimemme värikasetti oli kai aika lopussa. Se oli kuitenkin ihan tarpeeksi hieno joten aloin silittämään sitä paidalle. Hetken silitettyäni huomasin kauhukseni että olin laittanut sen väärinpäin. Teksti ylösalaisin. Olin silittänyt sitä vain vähän aikaa joten ajattelin että se lähtee siitä helposti pois se paperi. Niinhän se aluksi lähtikin mutta jotkut kohdat jäivät itsepintaisesti kiinni paitaan. Nyt olen sitten raaputellut kuvaa pois hitaasti ja varmattomasti.

Nyt onneksi ei tarvitse ostaa uutta paitaa, mutta paperi tietenkin tuhlaantuu. Toivottavasti tämä nyt sitten kolmannella kerralla onnistuu. Tarvitsisin nimittäin paitaa eräällä juhlallisella illallisella tässä parin viikon sisällä niin kohtahan alkaa melkein jo tulla kiire. Neutral
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Wedge To Toukokuu 24, 2012 5:08 am

No huhhhuhh. Juuri sain tuon paidan tehtyä ja tällä kertaa se onnistui kelvollisesti. Eikä se luultavasti ehdi hävitä ennen illallista, joka on huomenna. Olen kyllä tosi helpoittunut. Siinä oli kyllä aika homma raaputtaa vanha paperi irti. Jossain vaiheessa käytin puukkoa jopa apunani. Siihen kylläkin jäi vielä siitä paperista semmoisia hilseitä, mutta ne eivät näy kuin sellaisena pisteinä, kun silitin siihen uuden ShadowClan paperin. Nyt kyllä kelpaa illallistaa. Jossain vaiheessa jo vähän kuumotti että saanko juhlapaitani illallisille bounce . Helpoittunut olo.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Wedge Pe Toukokuu 25, 2012 11:46 am

Aaaahhh juhlat on ohi ja vaatetuskin toimi kaiken muunkin ohella melkomoisen täydellisesti. Tälläkin hetkellä minulla on päälläni ikioma varjoklaanipaitani. Kuten ohjeessa sanottiin niin kannan sitä todellakin ylpeydellä.

Tuo lukevasoturimerkin pahvittaminen kuullostaa aikas viisaalta kun minulla se on tuommoinen vanha kunnon paperiselkä niin sillä on paha taipumus käpristyä semmoiseksi käyräksi. Pelikorttinikin liimasin pahville ja ne ovat kestäneet mainiosti. Saimme muuten juuri korttien neitsytottelun tulipaloa pelatuksi. Hävisin. Noh aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Wedge La Toukokuu 26, 2012 2:06 am

Se on kyllä outoa kun jotkutkin tyypit olivat ihan kauhuissaan kun minulla ei ollut muka juhlapukua. Sanoivat että eikö sinulla ole varaa. On minulla mutta minun mielestäni SK paita on tosi juhlallinen paita. Joku jopa kysyi jotenkin että onko nyt kiva olla erilainen. Vastasin että KYLLÄ. Peruskoulussa ainakin pitäisi yleisten ihanteiden mukaan kaikkien olla toistensa klooneja. Heti hurja häly jos on vähänkin erilainen joku juttu. Erilaisuus on hyve senhän on oppinut jo päiväkotilainen mutta useat aikuisetkaan ole sitä tajunneet. Kuten eräs viisas henkilö sanoi: "Se ei ole köyhä jolla on vähän, vaan se joka toivoo lisää. mä olen rikas, multa ei puutu mitään." En tiedä oliko tämä ihan hänen omakeksimänsä vai jonkun muun viisaan kehitelmä mutta olen ihan samaa mieltä. Minulla on kaikkea. En kylläkään näin ihan rahallisellakaan mittapuulla ole köyhä mutta vaikka olisinkin niin olisin luultavasti rikas. Kaikki eivät ymmärrä sitäkään miten köyhyys ei ole vain joku YK:n määritelmä että saa vain dollarin päivässä tai jotain. Niinkin köyhät ihmiset voivat olla ihan onnellisia ja rikkaita. Köyhyyshän on ahneutta, joka on monen perisynti. Tuommoiset tosi köyhät ovat kyllä oikeutetusti ahneita. Ettei siinä ole pahaa minun mielestäni. Jätin tuosta että mitään pahaa koska on ahneus aina vähäsen paha juttu.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Wedge Ma Toukokuu 28, 2012 4:37 am

Harmi kun nyt tuli semmoinen kovahko takaisku, kun äitini ei ollut kai oikein tyytyväinen asuvalinnastani niin hän sitten sanoi että koulun viimeisenä päivänä otat ne ja ne vaatteet, niitä ei nyt tässä tarvitse luetella mutta kuitenkin. Ajattelin kuitenkin että ehkä voisin laittaa SK paitani vaikka jonkun toisen paidan alle että se olisi hengessä mukana. Olin jo suunnitellut että laitan sen niihinkin juhliin mutta on taivuttava ylemmän tahtoon ja mennä joissain "juhlavammassa" asussa. Aatamin (tai Eevan) asu olisi kyllä aika hyvä mutta minut saatettaisiin ajaa ulos sieltä tai jotain muuta yhtä rajua, joten ehkä pukeudun kuitenkin edes jotenkin.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Wedge Ma Toukokuu 28, 2012 9:45 am

Muuten ajattelin ottaa Runningin neuvosta vaarin ja ehkä kohta saatankin liimata tuon soturi-luku-ilmoituksen pahville kun se jo tulostuksen jälkeen oli semmoinen kupruinen ja tilanne on vain pahentunut pahentumistaaan ja vaikka sitä yrittää siloitella niin se vain kupristuu. Ei kai tässä muu auta sitten kuni liimata se pahville. Olen laittanut sen oveeni roikkumaan sinitarralla.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Wedge Su Kesä 03, 2012 11:26 am

No en minä masentunut vaikka juhlatamineissa olinkin juhlan ja sen jälkeen vielä ylioppilasjuhlan. Soturipaita kulki ylpeästi mukana koko pitkän päivän. Kannoin sitä todella ylpeydellä, vaikka sitä ei näkynytkään, mutta klaanipäällikön sana on soturilaki, ja täällä kotoisessa klaanissa päällikkö on äiti eikä häntä vastaan käy väittäminen ainakaan tämmöisissä vaateasioissa.

Liimasin sen kyltin pahville ja se on nyt pitänyt muotonsa ihan hyvin vähän se on kupruillut mutta uskon sen nyt tottelevan kun sitä taittaa. Huomasin että kun olin ottanut sen pois liimausta varten ja olin laittamassa sitä takaisin että sen pystyi helposti laittamaan samalle paikalle millä se oli viimeksi ollut kun siinä oli semmoinen harmaat likaiset reunukset semmoisen soturikyltin muotoisen puhtaan läiskän ympärillä. En tiedä miksi se ovi on niin likaantunut siitä ympäriltä.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Wedge To Heinä 12, 2012 8:51 am

Ah kuinka auvoisaa on katsella aina tietokoneellamme kun minulla on tämmöinen tosi hieno soturikissa näytönsäästäjä. SK taustakuvaa meillä ei ole, vaan tietokoneemme taustalla kaakkuri pesii suolampareissa (joskus meillä oli kyllä taustakuvana Shirun avatar, mutta ei enää). Mutta tuo on kyllä tosi hieno tuo näytönsäästäjä. Siinä on hienoja varmaan sen kansikuvataiteilijan piirtämiä kuvia, joissa on vielä semmoisia interaktiivisia liikkuvia osasia. Semmoisia täpliä esimerkiksi jotka liikkuvat ja näyttää että tuulisi. Ja tosi peloittavia salamia.
Suosittelen ehdottomasti lataamaan tuon hienon säästäjän koneillenne.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Runningvegetableoil To Heinä 12, 2012 11:00 am

Äsch! Elän paradoksissa. Nettikoneena käytän kotoisan päällikkömme konetta, eikä hän tahdo siihen mitään avaruuskissataustakuvia. Sitten oma koneeni, jota tosin käytän aika harvoin pelaamiseen ja kirjoitteluun, on semmoinen ettei siinä toimi netti kunnolla, joten en voi ladata tuota taustakuvaa saati käyttää sitä. Tuo on kyllä uskomattoman hieno interaktiivinen taustakuva ja vahvistaa käsitykseni Wayne McLoughlinin neroudesta. Ah, kuinka rakastankaan hänen taidettaan. No on minullakin sentään koneellani taustakuvana tuo Shirun hieno avatar, vaikkei se taida soturikissa ollakaan, sain ruton.

Olin tässä päivänä eräänä kapungilla ostamassa uutta Henry^9s (suosikkipaitamerkkini, saa Cittarista 4,95€kpl) valkoista paitaa toisen SK paidan tekoon. Harmikseni kuitenkin sieltä oli kaikki valkoiset myyty. Olisi ollut tarjolla vain semmoista rumaa Harmaaraitaista valkoista. No olisihan se tietysti sopinut värityksensä puolesta SKeihin, mutta kun ei se viestisi muille kuin minulle, että Harmaaraita, hehheh. Ei auta muu kuin odotella, että tulee valkoisia paitoja. Olisi mahtista mennä Finnconiin uudessa täydellisessä SK paidassa, kun se ensimmäiseni on vähän repeytynyt.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  neqqu Ke Heinä 18, 2012 10:23 am

Mitenkäs täällä yllämainitut Soturikissat pelikortit ja juliste on tehty? Vai onko ne ihan ostettu jostain Very Happy Haluaisin itekkin tehdä, pelikortit ois tosi kivat Smile Vois vaan ruveta pahvista vääntään, mutta en usko että jaksan tehdä, tai piirtää jokaiseen tarkkaa kuvaa Very Happy
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Runningvegetableoil Ke Heinä 18, 2012 10:37 am

Tästä osoitteesta löytyy ainakin nuo pelikorttipohjat välilehdestä 'fun & games'. Tuolla sivustolla ja virallisellakin, tämmöisellä sivustolla on muutenkin vaikka minkälaista askartelumateriaalia. Varsinkin tuon warriorcats.comin 'extras' osiosta löytyvä paitaohje on ihan mahtis. Suosittelen kaikille.

Pelikortit on helppo tuolta lukevasta soturista printata, ja sitten kun ne liimaa pahville, ja leikkelee, niin tulee tosi hyvät kortit. Olen monesti pelannut semmoisilla toverini kanssa. Myöskin tuolta lukevasta soturista löytyy tuo loistava oveen laitettava territoriokyltti.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Wedge To Heinä 19, 2012 4:29 am

Noh sorppa, jos herätin sinussa julisteenhimoa. Tuo juliste oli vähän tuommoinen vitsi, kun tein tuommoisen soturikissapaidan, niin sitten ulostin yhden paperin liikaa ja siihen tuli tuommoinen peilikuva paitakuvasta. Se siis on vain semmoinen paperi, jossa lukee nalC wodahS Sitten siinä on klaanin tunnus. Ei siis mitään ihmeempää. Ihan hieno se on.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Runningvegetableoil La Heinä 21, 2012 7:41 am

Yippee! Sain viimeinkin hankittua toisen Henry^9s valkoisen oikean kokoisen tpaidan. Nyt se odottaakin kaapissa, ja siirtokuvapaperit syyhyävät päästä tekemään uutta klaanipaitaa. Kamppailen tässä vähän tunteideni kanssa, että minkäs sitä oikein tekisi. MyrskyKlaani on näistä ainoa, jota en ole elävässä elämässä todistanut, mutta kun Myrskis on vähän semmoinen tehojenpoistaja klaani, tajusitteko. En oikein pidä päähenkilöistä, saatikka heidän klaaneistaan. Toverillani taasen on ShadowGlan paita. Tähän kylään ei mahdu 2 samanlaista SK-paitaa. RiverGlan olisi sitten jäljelle jäävä vaihtoehto, mutta minulla on perhesyyni sitä vastaan, no ei vaiskaan.

Olen muuten huomannut tässä juuri kuinka oiva sisustuselementti on tuommoinen SK-paperiselkäboxin pahvilaatikko. Se on näkyvä ja oikein uljas SK-monumentti huoneen kunniapaikalle. Itselläni se on juurikin siellä, ja ainakin itseni keskuudessa se on herättänyt suurta ihailua, varmaan muidenkin, he eivät vain myönnä sitä.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Wedge Ti Heinä 31, 2012 6:05 am

Hip hei hei hei. Löysin vihdoin River Clan paitani. Eihän sen löytämisessä montaa kuukautta vierinyt. Tai oikeastaan äitini löysi sen. Mutta nyt olen iloinen kuin kesähevonen. Omistan kaksi WarriorS paitaa. Nyt voin vaikka säästää sitä toista vähän semmoisempiin juhlavampiin tilaisuuksiin ja käyttää sitä toista sitten vähän useammin.

Mutta pöh. Hienoista soturikorteistani Tuuliklaanin parantaja on joutunut öljyonnettomuuteen. Voieeei. Siis Kaarnakasvo vai. Joo. Kortit olivat laatikossani jossa oli semmoinen öljylamppu joka ol' täynnä rybsoljaa ja sitten se oli kaatunut, ja kai kaikki oilit olivat levinneet laatikkooni. Kaikki muut kortit näyttävät selvinneen ihan hyvin, mutta yksi on öljytahrainen ja sen erottaa muista korteista. Eihän ole kyllä suuri vaiva tehdä uutt'.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Runningvegetableoil Ti Heinä 31, 2012 11:01 am

Minullakin on nyt aihetta kesähevosen iloon. Tein nääs itselleni toisen SK-paidan. Se on nyt sitten Myrskiille osoitettu. En kadu valintaani, se oli luonnonvalinta, ja vaikka Myrskäri nyt onkin semmoinen pääklaani, niin en syytä siitä heitä. Suuntaan vihani kohti kirjailijaa. Siitä tuli hieno paita, ja kokemuksen tuomalla varmuudella siitä tuli täysin siloinen. Se on nyt ensimmäisessä pesussaan, toivottavasti kestää. WinoClan paitani nääs oli ensimmäinen paitakokeiluni, ja siksi siinä kuvassa on pienoinen reikä keskellä, koska vähän tuli tunaroitua, kun en tajunnut oikein sitä silitysmekanismia. En kyllä edes tehnyt sitä aikuisen supervision alaisena, niin kuin ohjeen mukaan olisi pitänyt. Paha sai siis palkkansa, voi minua.

Tuon Myrskäripaidan yhtyedessä tuli sitten myös tehtyä Weedgin mainostama juliste. Tein sen siis hyödyllisesti & hauskasti, kun testasin sen Myrskärilogon tulostuksen ensin tavalliselle paperille, ettei kallista siirtokuvapaperia turhaan olisi mennyt hukkaan. Nyt huoneeni seinällä on semmoinen hieno SroirraW nalc rednuht juliste, jossa se kuuluisa salaman halkoma kissan siluetti logo.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissatuotteet Empty Vs: Soturikissatuotteet

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa