The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tulitähden tehtävä

+13
Bluefur
Pilkkuturkki
Runningvegetableoil
iikomauku
neqqu
Taruuka
Georgy Porgy
Wedge
Kuunvalo
Kirkassydän
Amy Cherryclaw
Syysturkki
AvaXRaven
17 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Tulitähden tehtävä - Sivu 2 Empty Vs: Tulitähden tehtävä

Viesti  AvaXRaven Ma Syys 03, 2012 3:41 am

Runningvegetableoil kirjoitti:TaivasKlaanin soisin kyllä taivastelevan jollain tapaa näiden 4 muun klaanin kanssa, vaikkei se nyt miltään suosikkiklaaniltani vaikutakaan, mutta toisi kuitenkin tarinoihin eloa. Vaan mistäpä tiedän, viisaat valaiskoon, esiintyykö Taivis missään kirjoissa muiden klaanien keralla. Jos ei niin odotan sitten niin tapahtuvan salaperäisessä luvatussa viidennessä saagassa.

Viidennen saagan ekan kirjan nimi ja kansi on muuten paljastettu Surprised Ja olen varma että Taivasklaanikin siinä esiintyy. Mutta se ilmestyy vasta joskus keväällä 2013 pale

off* helkutti, en pysty poistamaan vanhoja viestejä. Ja miten tota otsikkoa pystyy muuttamaan?

AvaXRaven
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 43
Join date : 27.09.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulitähden tehtävä - Sivu 2 Empty Vs: Tulitähden tehtävä

Viesti  Wedge Ma Syys 03, 2012 5:55 am

Hmmm. Missä näin. En ainakaan virallisilta sivuilta mitään tietoa nähnyt tuosta kohutusta vitosesta. Ja luulisi että sinne se tieto ensimmäisien joukossa tulisi. Enkä näin ihan suostu tuohon uskomaan. Mutta jos se nyt on tulossa se viides sarja, niin kai se sitten alkanee ilmestymään ensi vuonna. En sentään ole samaa mieltä kuin jotkut että semmoiset ovat ääliöjä, jotka uskovat tuommoista, mutta laita vaikka joku linkki mistä näkee siitä tietoja. Tai sitten vain odotan että se tieto tulee virallisille sivuille.

Otsaketta voi muuttaa niin, että klikkaat ensimmäisestä viestistä sitä muokkausnappulaa, ja sitten siitä voi muokata otsikkoa. Mutta eihän se niin vakavaa ole.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulitähden tehtävä - Sivu 2 Empty Vs: Tulitähden tehtävä...

Viesti  Bluefur Ma Syys 03, 2012 8:07 am

Ai tuleeks viides saaga? Kivat, ite oon tokan saagan puolivälissä -.-

Bluefur
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 52
Join date : 07.08.2012
Paikkakunta : ThunderClan

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulitähden tehtävä - Sivu 2 Empty Vs: Tulitähden tehtävä

Viesti  Runningvegetableoil Ma Syys 03, 2012 9:12 am

Ei se virallinen sivu kyllä käsittääkseni ennenkään ole ollut mikään kaikkeist nopein päivittymään. Kevät '13 kuulostaa sitä paitsi jopa ihan realistiselta aikataululta. Minullehan moinen on yhdentekevää, kun luettavaa sitä ennen kuitenkin riittää. Kiva kuitenkin, että tulee.

Ja sitten vielä Avan vanhoista viesteistä, niin ei niitä tarvitse poistaa, ei kannata uskoa, jos jonkun mielestän niissä on jotain vikaa. Historiankirjojen pois pyyhkiminen on väärin. Viestejähän ei kai kukaan muu kuin YP voi poistaa sen jälkeen kun niihin on vastattu, näin foorumiamatöörinä uskoisin puhuvani totta. Onhan tietysti kullakin foorumilla tapansa.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulitähden tehtävä - Sivu 2 Empty Vs: Tulitähden tehtävä

Viesti  Harmaaraita Ti Syys 04, 2012 10:13 pm

Tulitähden tehtävä ei ollut mikään tylsä kirja...
Se alkoi vaan vähän ärsyttää, kun Kirsikkatassu, ja Varpustassu ensin haukkuivat Taivaankajoa... Se alkoi suorastaan itkettää, kun Taivaankajo kuoli, kun se oli ollut niin uskollinen kuolleelle klaanilleen. Sad

En ymmärrä, mitä varten Soturikissojen lukijat, sanovat joitakin kirjoja tylsiksi..
Ei kannattaisi edes ostaa sitä kirjaa, jos se on tylsä...

Vihaan aina niitä, jotka morkkaavat, tai sanovat Soturikissoja tylsiksi. >.<

Harmaaraita
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 04.09.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulitähden tehtävä - Sivu 2 Empty Vs: Tulitähden tehtävä

Viesti  Sopuli Ke Syys 05, 2012 6:06 am

Harmaaraita, totta. Tulitähden Tehtävä oli niin mielenkiintoinen kirja, että ensimmäisen viikon aikana, joka se minulla oli, luin sen kahteen ja puoleen kertaan, sain sen loppuun jo viidennen kerran. Lisäksi, luin serkullani ensimmäisenä päivänä sen loppuun aamuneljältä, jolloin sen isä keitti kahvia. Mahtaa kertoa jotain?

Niin, Taivaankajon kuolema oli koskettava, se kuoli kuitenkin onnellisena, kun Taivasklaani kukoistaa jälleen. Olen nyt hullaantunut Taivasklaaniin, Kaikulaulu nimenä on kaunis, kuten muut kissatkin. Yksinkertaisesti pidän koko klaanista.
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulitähden tehtävä - Sivu 2 Empty Vs: Tulitähden tehtävä

Viesti  Wedge Ke Syys 05, 2012 6:39 am

Tuosta tylsyydestä. Ei kyllä minunkaan mielestäin Tulitähden tehtävä ollut lainkaan tylsä. Päin vastoin se oli ihan piristävä kun se oli erilaisempi kuin muut. En nyt väitä että pitäisin Taivasklaanista niin hirveämmin, mutta ei se tietenkään mikään mätä klaanikaan ole. Mutta jos joku sanoo että se on tylsä kirja niin eihän se pakosti tarkoita että se on tylsä kirja. Jos on tottunut "tavallisiin" Soturikissoihin, niin niitten rinnalla TT voi olla joittenkuitten mielestä semmoinen tylsä kertomus. Se ei kuitenkaan tarkoita että se pakosti olisi tylsä, vaan että verrattuna muihin SKeihin se on tylsä. Mutta ei muihin, tai muutenkaan tylsä.

Ja voihan käydä semmoinenkin lapsus, että ajattelee että tuo on varmaan hyvä kirja kun ne edellisetkin SKt ja sitten ostaa sen ja se onkin tylsä. En minä ainakaan osaa aavistaa kirjasta ihan suoraan sitä lukematta että onko se tylsä vai ei. Etenkin jos sen sarjan edelliset osat ovat olleet epätylsiä. Minä en todellakaan vihaa niitä jotka morkkaavat Soturikissoja. Toki niitten joittenkin kannattaisi tutustua Soturikissoihin ennen kuin käy morkkaamaan. Ja etenkin jos vain sanoo että no noi soturikissat on tylsiä, niin ei sillä oikeastaan ole minulle niin väliä, koska tiedän etteivät ne ole tylsiä.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulitähden tehtävä - Sivu 2 Empty Vs: Tulitähden tehtävä

Viesti  Foxxy Ke Syys 05, 2012 8:54 am

Itse olen lukenut myös tuon Tulitähden tehtävän. Pidin kirjasta, mutta jokin minua siinä häiritsee. En vain osaa sanoa mkä. Idea kirjassa on oikein hyvä, ja kirja on mielenkiintoinen. Todella.

Kirjan hahmot ovat mielestäni ihan kivoja. Teksti on hyvin suomennettua, enkä kirjoitusvirheitä tainnut huomata kuin pari. Kuten jotkut ovat sanonutkin, Taivaankajon kuolema oli ksokettava. Minusta hahmo oli muutenkin kiva. Pidin siitä, ja harmitti, kun Taivaankajo kuoli.

Oman kirjani kannesta lähti ne kultauksen pois jostain syystä. Tai ei ihan kaikki, mutta osa - ja nyt paikalla on vain mustaa. Päällystin kirjan siltä varalta, ettei kultaista väriä enää lähtisi kannesta. Onko teillä muilla lähtenyt tuota kultaista väriä pois?

Foxxy
Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Join date : 05.09.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

http://www.wildwolf.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulitähden tehtävä - Sivu 2 Empty Vs: Tulitähden tehtävä

Viesti  Wedge Ke Syys 05, 2012 9:10 am

Pitää nyt häpeäkseni myöntää, että en oikeastaan muista tuosta TTstä oikein mitään. Siis kyllä sen pääidean, ja ehkä joitain yksityiskohtia, muutta juuri tuommoiset Taivaankajon kuolemat ynnä muut ovat minulle aikamoista hepreaa. Olen kuitenkin tämän lukenut joskus huhtikuussa, aika nopeasti kun se ilmestyi. Eihän siitä ole kuin muutama kuukausi, enkä osaisi nimetä Taivasklaanista yhtään kissaa. Paitsi nyt tuon Taivaankajon, ja Lehtitähden koska hän osoitti jonkinasteista typeryyttä.

Mutta pitäisi kai lukea se toisen kerran. Niinkuin täälläkin näköjään monet ovat niin tehneet. Mutta luultavasti en aio. Ainakaan nyt ihan tässä. Koska kuten olen jo sanonut TPOT olisi suunnitteilla ostaa, kun niitä nyt on ihan lukemattomia, niin tuntuu hoovolta lukea vanjoja uudestaan. Tai ei nyt niin hoovolta, mutta kun olen lukenut sen ihan vasta. Ja muitakin hyviä kirjoja olen tälläkin hetkellä lukemassa. En tuosta kullasta osaa mitään sanoa, kun en omista yhtään noita suomeksi. Kun niitä voi niin helposti lainata kirjastosta, niin ei niitä oikeastaan tarvikaan ostaa. Toki omistaminen on kivaa, mutta ostan ennemmin niitä enkunkielisiä. Kirjastolla menee.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulitähden tehtävä - Sivu 2 Empty Vs: Tulitähden tehtävä

Viesti  Runningvegetableoil Ke Syys 05, 2012 9:45 am

Mitä nyt SKien tylsyyteen tulee, niin kyllä ihan hyvin ymmärrän, että jonkun mielestä ne voivat olla tylsiä, ovathan ne pohjimmiltaan lasten kirjoja ja siis lasten kirjojen tyyliin kirjoitettuja, helppotajuista tekstiä jne. Vaatineekin lievää lapsenmielisyyttä, että osaisi SKejä arvostaa pintaa syvemmältä. Minä kun nyt muutenkin tykkään lasten kirjoista, niin eivät minua mitkään SKit tylsistytä. Ja sitten aina jos tylsistyttää niin voi aina sitten lukea vaihteeksi jotain Phil tai Kurt setää, niin ka kummaa, kohtahan sitä alkaakin taasen kaipaamaan SKien yksinkertaisempaa ajatusmaailmaa. Juonethan SKeissä ovat mitä nerokkaimmat, niistä on tylsyys kaukana. Tähänhän nyt voisi melkein todeta, että makunsa kullakin, mutta jätän toteamati, koska en halua olla mässäillä kliseillä.

Kun tässä nyt alettiin tarkemmin pohtimaan TTn tylsyyttä/antitylsyyttä, niin huomasin, että vaikka siinä on pääkäsitteinä kaksi tympeää juttua, TaivasKlaani ja Tulitähti, niin silti se oli ja on mielestäni hyvä kirja. Olisikohan se Hiekkiin ihkuus, joka lisää pojoja?

Minullekin voisi anamnesia tehdä hyvää, kuten Wedillekin. En juuri hirveästi muista tästä Tähtävästä, paitsi että kyllä minä nyt aika paljon. Ei se juoni millään monimutkaisuudella koreile, mutta varsinkin luettuani pohjalle 6 ensimmäistä kirjaa, tämä tuntui tosi piristävältä, ja jopa parhaalta kirjalta siihen mennessä. Onhan tässä toki paaljon enemmän sivuja kuin muissa, yli 400, oumaii.

No ehken nykyään tykkäisi tästä vältsist niin paljon, se oli se ensirakkaus, ja virkistävyys. Näin jälkeenpäin, kun ajattelen sitä juonta, niin ei se vaikuta läheskään niin hohdokkaalta.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulitähden tehtävä - Sivu 2 Empty Vs: Tulitähden tehtävä

Viesti  Wedge Ke Syys 05, 2012 9:57 am

No en nyt tiedä vaatiiko SKt niin lapsenmielisyyttä. Enemmänkin se vaatinee jonkinmoista ennakkoluulottomuutta, tai ei ehkä ennakkoluulottomuutta, mutta semmoista ennakkoluulojen pelkäämättömyyttä, että uskaltaa vähän vanhempi ottaa Soturikissat. Sehän nyt kuulostaakin lapselliselta Soturikissat. Mutta minä olen itseasiassa sitä mieltä että useat asiat jotka nyt kuulostavat lapsellisilta ei oikeasti ole sitä. Tai siis ei se ole lapsellista. Itse asiassa vihaan lapsellisuutta. Siis en mitään soturikissoja koska ei ne ole lapsellisia. En vain ymmärrä mikä on lapsellista. Semmoiset oikeasti lapselliset semmoisille vihanneksille suunnatut onkin lapsellisia ja tyhmiä, mutta minusta lapsellisuus soturikissoista on kaukana. Lapset ovat lapsia ja pojat poikia ja aikuiset aikuisia. Kattia kanssa. Ihmiset ovat ihmisiä. No niinpä niin tai sitten ei. Eikä soturikissat kuulosta lapselliselta vaikka se kuulostaakni, mutta ei ole koiriin karvoihin katsominen. Eikä etenkään parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla.

Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulitähden tehtävä - Sivu 2 Empty Vs: Tulitähden tehtävä

Viesti  AvaXRaven La Syys 15, 2012 7:54 am

Wedge kirjoitti:Hmmm. Missä näin. En ainakaan virallisilta sivuilta mitään tietoa nähnyt tuosta kohutusta vitosesta. Ja luulisi että sinne se tieto ensimmäisien joukossa tulisi. Enkä näin ihan suostu tuohon uskomaan. Mutta jos se nyt on tulossa se viides sarja, niin kai se sitten alkanee ilmestymään ensi vuonna. En sentään ole samaa mieltä kuin jotkut että semmoiset ovat ääliöjä, jotka uskovat tuommoista, mutta laita vaikka joku linkki mistä näkee siitä tietoja. Tai sitten vain odotan että se tieto tulee virallisille sivuille.

Otsaketta voi muuttaa niin, että klikkaat ensimmäisestä viestistä sitä muokkausnappulaa, ja sitten siitä voi muokata otsikkoa. Mutta eihän se niin vakavaa ole.

LINKKI: http://warriors.wikia.com/wiki/The_Sun_Trail

Ja kiitoksia, osaan nyt muuttaa otsikkoa Rolling Eyes mutta miten niitä viestejä voi poistaa arghh Mad
AvaXRaven
AvaXRaven
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 27.09.2011
Ikä : 23
Paikkakunta : Karstula

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulitähden tehtävä - Sivu 2 Empty Vs: Tulitähden tehtävä

Viesti  Wedge La Syys 15, 2012 8:18 am

Oooh tuo vakuutti minut täysin. Kyllä se sitten näköjään tulee. Minun puolestani siinä ei kyllä olisi mitään kiirettä tuon viidennen sarjan kanssa, kun vasta olen Voima kolmenia aloittelemassa. Vielä kuitenkin kaksi jo ilmestynyttä sarjaa lukematta. Mutta toivotaan että nuo uudet kirjat on hyviä. Noista kolmannesta, ja neljännestä en tosiaan tiedä onko taso pysynyt yllä, kun on vielä kommenttejakin ihan molempiin suuntiin. Mutta uskon että vaikka ne eivät olisi niin hyviä kuin nämä jo lukemani, niin kuitenkin että niissä on jonkinmoinen taso ja että ne ovat ihan hyvin luettavissa. Mutta tosiaan jos Vicky on noin sanonut, niin sieltä se sitten ilmestynee. Onkohan tuo sitten viimeinen sarja?

Viestin poistoon ainut keino on lähestyä kiltisti YPiä, kun ei enää moderaattoriakaan ole olemassa, ja sitten kysyt siltä, että voisiko se ystävällisesti poistaa viestejäsi. Mutta en kyllä ole nähnyt yhtään sinun viestiäsi joita tarvitsisi poistaa. Ammuttua nuolta ja sanottua sanaa ei saa takaisin vai miten se menee. Ei se kyllä noin toimi. Ammutun nuolenhan saa takaisin. No kuitenkin jos sanoo jotain niin myös on sen sanonut. Kyllä minunkin mielestäni jotkut viestini ovat tyhmiä ja noloja, mutta sanottu mikä sanottu. Kyllä olen muokannut jos on ollut jotain virheitä yms. Mutta en ota sanottua sanaa takaisin. Tai jos otan, niin otan sen niin, että kirjoitan uuden viestin ja sanon vaikka että olen kääntänyt takkiani. Tai sitten annan vain olla, aika sama.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulitähden tehtävä - Sivu 2 Empty Vs: Tulitähden tehtävä

Viesti  Echosong Ma Heinä 14, 2014 9:13 am

Tää kirja on nyt hieman siltä ärsyttävältä puolelta, ennyt tiiä miks. Joku siinä vaan on. En nyt sano et en tykkäis tästä, se ei vaan oo niin hyvä ku muut(mun mielipide asiasta).
Echosong
Echosong
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 15
Join date : 04.07.2014
Paikkakunta : SkyClan

Takaisin alkuun Siirry alas

Tulitähden tehtävä - Sivu 2 Empty Vs: Tulitähden tehtävä

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa