The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Soturikissat Roolipelit

+12
Foxxy
Sopuli
Wedge
Runningvegetableoil
Syysturkki
Auringonkukka
neqqu
Närhilaulu
Varjomieli
Nighteye
Kastepisara
CherryTail
16 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Sopuli Su Syys 09, 2012 10:27 am

Runningvegetableoil on oikeassa, mutta miten määrittelisitte oman, uuden SK-tarinaropeni? En tiedä... Joo ei kannata välittää hevoset-alakategoriasta, huomaa, että sivut ovat olleet virtuaalitallin entinen tila. x)

www.ilvespolku.suntuubi.com

Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Wedge Ma Syys 10, 2012 9:32 am

Oh tuo RVOn ehdotus on kyllä ollut minunkin mielessäni. Se vain vaatii että joku tekee asialle jotain. Joku semmoinen.... no vaikka minä. Pitäisi laatia semmoinen manifesti, joka sitten kopieerattaisiin jokaisen SKropen vieraskirjaan. Kukapa olisikaan parempi tekemään sitä kuin minä. Tietenkään ei suotaisi tapahtuvan niin että sitten on olemassa vain vaikka kaksi ropea joista toinen on tarina toinen tavallinen. Ei silloin oltaisiin jo liian pienessä määrässä. Mutta nyt niitä on juuri sen verran että jokaisessa on pari aktiivista, ja sitten nekin kuolevat, koska pidot ovat liian hyvät. Mutta semmoinen maltillinen määrä, mutta kuitenkin tarpeeksi paljon.

Mutta tiedän että tämä ei koskaan tule onnistumaan, eikä kukaan ota manifestiani todesta, vaan ajattelee että se oma rope on se paras rope, mutta mutta. No mutta pidän manifestien kirjoittamisesta, ja muutenkin tämä on puhtaan asian puolesta puhtain asein. Totta kai kaikki suomalaiset suuttuu. Sehän olisi ihan täydellisin tilanne, että kaikki saataisiin samaan paikkaan vaikka virtuaalisesti... no joo tuo ei ainakaan tule koskaan tapahtumaan. Ja sitten se taas veisi kaikkien innokkaiden pikku YPien YPittelymahdollisuudet. Ja muutenkin on vaikea löytää ketään joka olisi tarpeeksi viisas moiseen. Koska kyllä niitten pitäisi olla jotenkin hienot niitten sivustojen, kun ihan suntuubisivussakin on kestäminen, niin huonoissa suntuubisivuissa on vielä kovempi kestäminen.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Runningvegetableoil Ma Syys 10, 2012 10:13 am

Ja vieläpä äsken en saanut mainittua asiaa, joka tuosta Wedin viestistä tuli mieleeni, että tokihan semmoinenkin rope, jossa on 3245 käyttäjää on vähän typerä, koska siellä sitten pitäisi roikkua 24/7 vailla sosiaalista elämää. Muutenkin se homma menee vähän kaoottiseksi, jos siellä rovessa on tosi paljon käyttäjiä, niin että kyllä niitä on hyvä olla useampia. Liiga on kuitenkin aina liikaa.

Ihan sama juttu on näiden keskustelufoorumeiden kanssa. Joku kansainvälinen virallinen SK tai oikeastaan WC foorumi on ihan tyhmä paikka, kun siellä on jotain 10iä tuhansia käyttäjiä, ja päivässä tulee 5 miljoonaa viestiä, eikä kukaan kerkeä lukea niitä, eikä kukaan tiedä mistä puhutaan. Sitten juuri tämä PMTimme on tämmöinen aika precis, vaikka kyllä tännekin nyt vielä ihan hyvin mahtuisi aktiivikäyttäjä jos toinenkin. Ei sekään olisi kuitenkaan kiva, jos tätä foorumia pitäisi stalkata joka toinen minuutti pysyäkseen keskusteluissa mukana.

Ja mitä nyt tuohon Sopulin ropeen tulee, niin aika Same old same o se on. IlvesKlaani on vähän kummallinen otsikko SK rovelle, mutta persoonallisuus on kyllä aina hyvästä. Tallialakategoriat olivat myös ihan hauska lisä, kai ne saisi helposti poiskin halutessaan. Taustajuonelliset ropet ovat mielestäni aina parempia, kuin täysin taustattomat. Kirjojen hahmot seassa ovat vähän kaksipiippuinen juttu. Voisin tulla hakkaamaan sinne Tulitähden, hahhah.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Foxxy Ma Syys 10, 2012 10:35 am

Itse en palaa muualla kuin Nelituulessa, joka on siis minun ja nettikaverini ylläpitämä soturikissat-roolipeli. Peli on tainnut olla pystyssä vuodesta 2011, ja ihan kivasti siihen on liittyjiä. Tosin osa on rekisteröitynyt fooumille, muttei tehnyt hahmoa, ja osa pelaajista on lomailmeassa. Mutta onneksi pelaajia jaksaa olla aktiivisiakin Smile
Nelituulikin on Suntuubissa, mutta olen yrittänyt panostaa ulkoasuun ja teksteihin, sillä en itse osaa ollenkaan koodata ja näin ollen Suntuubi on helppokäyttöinen.

Harmillista kyllä, etten vielä saa laitettua viestiin linkkiä :C
Foxxy
Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Join date : 05.09.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

http://www.wildwolf.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Sopuli Ma Syys 10, 2012 11:00 am

Foxxy, olen juuri lopettamassa pelaamista siellä, mutta voin laittaa tähän sen linkin: www.wildwolf.suntuubi.com

Olen siellä tällä samaisella tunnuksella.

Ja omasta ropestani, se on juuri toimintansa muuttaneen virtuaalitallin sivuille tehty rope, jossa on jo jokaisessa klaanissa oppilas ja se on tarinarope. Yksi on jo soturi. Toivottavasti tässäkin porukassa on edes yksi joka on liittynyt sinne. ^^
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Wedge Ti Syys 11, 2012 7:22 am

No ei mutta nelituulihan on yksi edistyneimmistä SKroolipeleistä, jos ei edistyksekkäin. Ainakin nyt näin omasta mielestäni. Nimittäin mielestäni noissa suntuubisivuissa sukkaa yleensä melkeinpä pahiten juuri se kirjoittelu, että kuten Aamikin totesi VKiä tehdessään, että Suntuubi ei sovellu ropetteluun. Joten kun nelituulessa on nerokkaasti tehty se foorumille, niin se on selkeämpi, ja parempi muutenkin. Siinä se nelituulen hyvyys on. Muutenkin kyllä mahtis sivusto. Ja tuo nelituulen suntuubijuttukin on harvinaisen selkeä, ja hillitty, ja muutenkin vähän semmoinen erilaisempi kuin yleensä. Tuo sivun asettelu ei ole sellaisesti tympeästi.

Nelituulessa vain närästää, kuten sanottu se hakemus. En ole vieläkään saanut sitä valmiiksi kun tympäännyin. Toki sille on ihan perustelut miksi sen pitäisi olla niin perusteellinen, mutta minulta se ei vain luonnistu. Liika on tietenkin aina liikaa. Olen jo sinne rekisteröitynytkin ja seuraillut sitä, mutta en ole vain ruoskinut itseäin tekemään hahmoa. Tai kyllä välillä ruoskinkin, mutta sitten aina masennun.

Ja olis vähän arvosteluaikaa vielä. Sopulin rope oli aika semmoinen kuten sanottu sama vanha sama ooi. Siinä oli häiritsevää kun sen tekstin taustassa oli semmoinen erilainen kohta joka sitten tuli siihen tekstin alle, ja ärsyttää. Ja tekstin koko on aikamoisen pieni, ei semmoista jaksa kauaa lukea, vielä kun se on tummaa tummalla. Jompikumpi, tai ei kumpaakaan. Pieni teksti, tai taustan ja tekstin heikko sävyero, tai muuten vain epäselvä. Mutta ei molempia ainakaan. Parashan olisi jos ei olisi kumpaakaan. Hevoset nyt vain piristivät. Tai no ei se nyt niin tummaa tummalla ole, mutta kuitenkin. Ja minun oli vähän vaikea löytää sitä tarinaosioa. Mutta ilmeisestihän se on keskeneräinen. Ja keskeneräistä työtä ei.... Tai sitten saa.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Runningvegetableoil Ti Syys 11, 2012 9:24 am

Vieläpä mainittakoon Nelituulen ja muidenkin lajitoveriensa kunniaksi omat klaanit. No on kyllä ihan piristävää pelata tietysti joskus kirjojenkin klaaneilla, mutta NTissä minusta kaikkein kivointa on fanooniklaanit ja huolella keksityt paikat eli ihan noin niinkuin yleinen luovuus ja laatutaso. Yllättävän vähissä roveissa loppujen lopuksi on fanooniklaanit. Ilmeisesti VKiin oli tulossa semmoiset, kun eikös se idé ollut juuri semmoinen tulevaisuuteen sijoittuva. "Luonto on piloilla, ja maailma on loppu. Vedetön tulva on viimein saapunut." Nojoo.

Wedi pakisee ihan totuuksia siinä, että foorumi on rovelle paljon parempi pohja kuin suntuubi. Minua hieman hämmästyttääkin se, kun SK foorumiropeja on niin vähän verrattuna noihin suntuubeihin. Sitten vielä minulle ainakin tuommoisen ilmaisen foorumipohjan (palstani yms.) ylläpitäminen on paljon enklaarimpaa kuin suntuubin. En reh sanoen tajunnut siitä aurinkotuubista mitään.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Harmaaraita Ke Syys 12, 2012 4:23 am

Oon parissa Soturikissat ropes, mut kaikist paras niist on Soturikizzzat... lol!

Harmaaraita
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 04.09.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Foxxy Ma Syys 24, 2012 9:13 am

Minkälaisia muuten ovat nuo tarinaroolipielit, joita tuolta Suntuubista löytyy? En ole itse koskaan noita pelannut, mutta ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa. Olen kuitenkin enemmän noiden foorumipohjaisten pelien ystävä.
Foxxy
Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Join date : 05.09.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

http://www.wildwolf.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Wedge Ma Syys 24, 2012 9:25 am

En tiedä yhdessä olen ollut ja se oli erittäin dålig, mutta ei siitä sen enempää. En kyllä ymmärrä kuka voisi sitten olla enemmän suntuubipohjaisten ropejen ystävä, joku arvostelukyvytön. Se on vain niin selvä juttu että foorumi on paaaljon parempi pohja niin tarinaropetukselle kuin ropetukselle, ja kaikelle muullekin. Kyllä vain ehdottomasti tarinaropetuksellekin, kun foorumeista näkee vain niin hyvin milloin on tullut uusia tms. Foxxy voisikin perustaa SK tarinaroolipelifoorumisivut.^__^.

Mutta nelituulen suntuubisivukin on ihan vallankumouksellisen hyvä se on niin hyvä ettei sitä edes tunnista yhtään suntuubisivuiksi. Ah niin selkeät. Ah niin mutkattomat. Ah niin pelkistetyt. Ah niin erilaiset. Ah niin ym. ym. ym. Se on vain niin fakta ettei se suntuubi sovellu ropetteluun, mutta sitä ei kukaan usko kun se on niin muotia, eikä ole SKfani eikä mikään, jos ei YPittele vähintään 24aa suntuubiSKropesivua. Voieeeei.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Runningvegetableoil Ma Syys 24, 2012 9:52 am

Foxxy kirjoitti:Minkälaisia muuten ovat nuo tarinaroolipielit, joita tuolta Suntuubista löytyy? En ole itse koskaan noita pelannut, mutta ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa. Olen kuitenkin enemmän noiden foorumipohjaisten pelien ystävä.

Itse en ole hirveämmin tarinaropeissa ollut, mutta kyllä niitä vahtailleena uskaltaa sanoa, että ihan tasokkaitakin paikkoja löytyy. Ongelmana noissa vain on yleensä se pieni ja aktiivisuudeltaan ailahtelevainen käyttäjäkunta. On niitä kyllä aika kammottaviakin tarinaropeja, mutta olisikohan ollut warriorcatzz tai joku semmoinen, mikä oli ulkoasultaan ihan hillitty ja nättikin, näytti ihan golfkentältä. No en nyt muista sen nimeä, kaikilla niillä on niin samanlaiset nimet.

Kaikkein paras ja suurin, ehkä jopa kaikista Suomen SKroveista suurin, tarinarope Koivu & Apila taasen on koko kesän tähänkin päivään asti ollut tauolla, ja minulla on omat epäilykseni sen roven tulevaisuuden suhteen, moneen kuukauteen kun ei ole ollut muuta aktiivista toimintaa, kuin hyvä livechatti. Itse kerkesin viime keväänä vähäsen kirjoitella K&Ahan tarinoita, ja se oli kyllä oikein kiva ja asiallinen paikka. Noissa tarinaroveissa nyt on tullut esim kohdattua mm semmoista, että jotkut 5-vuotiaat suosivat siellä kavereitaan antamalla heille kokemuspisteitä yltiömääräisesti tms. Koivuapila ei kuitenkaan moiseen sortunut aikoinaan, ja se tosiaan löytyy täältä, muttei siellä täll' hetkellä muuta ole kuin tuo chatti.

Muissa tarinaroveissa en sitten tällä hetkellä olekaan mukana, sen sijaan löysin yhden todella hyvän perinteisen suntuubiroven, nimittäin tämmöisen. Tuolla on melko vähän käyttäjiä, mutta väki on ilahduttavan aktiivista. Kirjoitusten tasokaan ei ole huonoimmasta päästä, joskaan ei nyt ehkä ihan parhaimmastakaan, joka tapauksessa ihan viihdyttävä paikka, jossa ei tarvitse ainakaan tuskastella hitaan etenemisen kanssa.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Foxxy La Syys 29, 2012 7:55 am

Wedge kirjoitti:
Nelituulessa vain närästää, kuten sanottu se hakemus. En ole vieläkään saanut sitä valmiiksi kun tympäännyin. Toki sille on ihan perustelut miksi sen pitäisi olla niin perusteellinen, mutta minulta se ei vain luonnistu. Liika on tietenkin aina liikaa. Olen jo sinne rekisteröitynytkin ja seuraillut sitä, mutta en ole vain ruoskinut itseäin tekemään hahmoa. Tai kyllä välillä ruoskinkin, mutta sitten aina masennun.
Mutta minä olisin valmis auttamaan sinua hahmosi suunnittelun kanssa! Mikäli vain apu kelpaa, olen innokas hahmosuunnittelija, kunhan saan inspiraation. Jos vain apu kelpaa, laita minulle yksityisviestiä :3

Ilvespolun sivutkin ovat kivat, tykkäilen, Kaunis ulkoasu on tehty, sivuilla ihanat värit. Koodaamallako olet ne laittanut vai miten?
Foxxy
Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Join date : 05.09.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

http://www.wildwolf.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Pilkkuturkki La Syys 29, 2012 9:06 am

Minä tahtoo laittaa toppi suntuubille. Käyttäkää hyvät ihmiset wixiä! eli: www.wix.com tämä kyllä saattaa olla vähän wanhemmille, sillä englannin kielisiä kun sivut ovat, mutta kyllä niinkin pärjää jos tietää suurinpiirtein mitä tarkoittaa Save, publish (en itsekkään oli varma kirjoitetaanko noin XD), chance background, add image, wiev, link, copy ja delete. Ei wix ole ollenkaan vaikea, olen alle 13 ja teen sillä ropesivua. lisäksi pähkäilen foorumia tällä samaisella ohjelmalla kuin millä tämäkin on tehty, siis place of many stars. Ja älkää tehkö ropea vain siksi, että haluatte tehdä ropen; sitä pitää pitää aktiivisesti yllä.

KIITOS!!!
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Sopuli La Syys 29, 2012 9:08 am

Foxxy, Ilvespolku on koodattu Silver Teari CSS-koodilla, mutta nyt olen aikomassa yrittää muokata sitä paremmaksi itselleni. Saa nähdä mitä tulee. x) Sinne on tulossa vähän ulkoasun päivittelyäkin.
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Amy Cherryclaw La Syys 29, 2012 10:33 am

Hahha, Foxxy tarkoitti niitä perus-suntuubi-sivuja, mihin ei ole nähty senttiäkään vaivaa. CSSllä koodaaminen on tosi vaikeeta, etenkin Suntuubissa, mutta mä olen siellä onnistunut, ihan kuvia ja värejä käyttämällä, tekemään nätit sivut.
Suntuubi on muuten hirveän epä-kayttäjäystävällinen, koska se käyttää numeroita eikä nimiä sivuille. Latausajat tuntuu pidemmiltä kuin käsinkoodatuilla sivuilla ynnä muuta.
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Sopuli La Syys 29, 2012 8:59 pm

x) Minulla on ollut aika nopeat latausajat, hitaus voi johtua siitä, että ylläpitäjät ovat suoralinkittäneet kuvia, jolloin ne lagii. Ja pahasti. Nyt viimein löysin CSS-oppaan, jolla voin koodata tuon Ilvespolkuni ja -klaanini sivut. Viemärisodan sivuja en voi, kun en muista sähkärin salasanaa, enkä sitten suntuubin salasanaa sille. x)
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Pilkkuturkki La Syys 29, 2012 10:28 pm

Tää menee nyt kyllä aika mainostuksen puolelle, mutta onko kukaan koskaan testannut wixiä? Minusta se on selväjärkisempi kuin webs, ja siinä on valmis pohja jota alkaa muokkaamaan. siinä voi myöskin laittaa alakategorioita miinkuin websissä, ei niinkuin suntuubissa että pitää ensin mennä sivulle jasitten paljastuu ne kayegoriat, te kyllä tiiätte. Iitse kun käytin Suntuubia, en saanut mitään tolkkua.
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Taivaskaste Pe Heinä 26, 2013 5:33 am

Olen seikkaillut varmastikin sadoilla SK rope-sivustoilla. Olen samaa mieltä, että niitä on ihan liikaa ja ne aina lopetetaan korkeintaan parin vuoden kuluttua, koska a) ropettajia on liian vähän, b) "Ei riitä aika", mitä kuulee sekä YP:ltä, että ropettajilta... Mad 
Syy, miksi en ole itse liittynyt yhteenkään on yksinkertaisesti se, että yksin on paljon helpompi kirjoittaa SK tarinoita kuin jossain ropessa, joka lakkautetaan heti + omissa tarinoissa voi ohjata kaikkien kissojen liikkeitä, eikä kissan ikääntymiseen tarvita mitään pisteitä. Wink 
Tietysti minunkin pitää aina muistaa, että sehän on rooliPELI (ja kun on vielä ne tarina ropetkin erikseen... En vaan ymmärrä)... Surprised
Anteeksi tämä minun taipumattomuuteni, mutta kuten tekin olette maininneet, ropet eivät vaan toimi. Smile
Taivaskaste
Taivaskaste
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 25.07.2013
Paikkakunta : Tähtiklaanin metsästysmaat

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Sopuli Pe Heinä 26, 2013 8:38 am

Voi herttinen sentään näiden satojen, kenties tuhansien SK-ropejen kanssa. Tarinaroolipelit mukaan laskettuna. Kannattavinta olisi varmaan perustaa muutama, huolella tehty roolipeli taikka sitten olla tekemättä laisinkaan. Thiu.

No mutta, hieman on laatu parantunut, koska alkujaan ne olivat sellaisia tavallisia "Minun hahmoni on Tulitähti, Harmaaraita ja Pilvihäntä, sinulla on Hiekkamyrsky, Saniaisturkki jne"-roolipelejä, nyt on alettu myös keksimään lisää siihen. Parannusta.

Vielä lisää voisi parannusta tulla. Tulisi SK-sivuille ulkoasuja valmistava sivu, niin alkaisi tulla vielä enemmän parannusta. Smile

Ja ne tekijänoikeudet yms. kuntoon, suoralinkitystä ei edelleenkään sallita. Tiu.
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Wedge Pe Heinä 26, 2013 9:02 am

Gyllä gyllä. SK-roolipelien taso on kyllä tosiaan suhteellisen alhaalla kuten on sanottukin. Tosin itse en nyt omakohtaisesti niin hirveän tarkasti osaa sitä sanoa kun kokemusta en ole hankkinut pitkiin aikoihin.
Ja roolipelaaminen nyt muutenkaan ei ole minua varten. Aloitin Suomen parhaassa SK-rovessa, Nelituulessa, joka on hyvä. Mutta jotenkin ei se ropeilu oikein natsannut missään vaiheessa. Kyllä se oli kivaa, mutta jotenkin se ei vain kolahtanut lopullisesti, että aina se aloittaminen oli tuskan takana, vaikkakin se sitten siitä jatkui kohtalaisemmin.

Tuo Taiviin sanoma kokonaisuudessaan oli aikamoisen totta joka sana. Ja tuo vielä että omissa tarinoissa saa hallita kaikkea. Totta, totta. Toiset pitävät siitä, ja toiset yllätyksellisyydestä ja vuorovaikutuksesta. Itse en pidä kummastakaan.Rolling Eyes . Tarinaropeilua en oikein ole ymmärtänyt.

Nokinäätä kirjoitti:Vielä lisää voisi parannusta tulla. Tulisi SK-sivuille ulkoasuja valmistava sivu, niin alkaisi tulla vielä enemmän parannusta. Smile
Niinno. En nyt tuosta ulkoasusivusta oikein tiedä. Niitähän on normaaleja ihan pilvin pimein. Tokihan joku SKeille erikoistunut voisi olla poikaa. En tiedä. Olen kyllä sitä mieltä että suntuubiulkoasusivut ovat tyhmiä koska ne tekevät vain rumia ulkoasuja. Mutta sitä en oikein ole vielä ymmärtänyt miksi kaikki suntuubisivut ( SK-ropet sattuvat melkein kaikki olemaan siellä) ovat niin samanlaisia (rumia). En ole vielä sitä selvittääkseni jaksanut kirjautua suntuubiin sisään katsomaan miten asioiden laita on.
Kun kuitenkin kaikki ulkoasuntekjiät aina puhuvat koodailemisesta, niin eikö niitä sitten voi koodata kuin rajatusti vai tekevätkö kaikki muuten vain aina samanlaisia?

Joten, viitsiikö joku kertoa minulle miten hallittavissa suntuubisivun ulkoasu on? Voiko esim tehdä sivun ihan tyhjästä HTMLllä ( ja CSSllä)? Vai onko siinä vain joku pohja jota voi rajallisesti muokata?
En vain jaksa rekisteröityä suntuubiin Cool .

Soppatykki kirjoitti:Ja ne tekijänoikeudet yms. kuntoon, suoralinkitystä ei edelleenkään sallita. Tiu.
Ihan totta tämäkin. Kun semmoista ihan vapaatakin materiaalia on pilvin pimein eikä sen etsiminenkään niin kamalan vaikeaa ole. Tai sitten suljetumman materiaalin kanssa ne oikeudet näkyviin. Eipä tuo asia kyllä minulle mikään kovin tärkeä ole. Toki kunnia niille joille kunnia kuuluu, mutta kannatan täysin vapaata materiaalia kaikessa.
Ja vielä enemmän sitäkin, että tehdään just tämmöisessä kotisivujutussa asiat itse.
Tehdään koodia, kuvia, tekstiä. Kotisivu. Kaikki osaset ovat helppoja. Harjoituksesta riippuu miten hienoa tulee.
Toki sitten jos ei osaa itse eikä halua opetellakaan, niin sitten muitten tekeleitä.
Mutta oma on aina oma. Tuleehan nyt itse tehdystä sivusta paljon siistimpi olo kuin sillä, että tilaa kaiken muilta.
Ainakin minulle.
Kukin taaplaa tyylillään.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Sopuli Pe Heinä 26, 2013 9:15 am

Ah, roolipelaaminen Suntuubissa on yhtä tuskaa. Ah, minä kärsin siitä.
No, Suntuubissa pystyy luomaan CSS-koodilla ulkoasuun vaikuttavia juttuja, koko sivun voi repäistä aivan uudenlaiseksi, jos taitoa löytyypi. Pakko linkitellä, koska tämän sivun ulkka on ihan kivan näköinen, toista luokkaa kuin SK-ropet. http://cerezo.suntuubi.com/?cat=1 Tiu.

Itse kannatan, että joko omaa tai sitten muiden omaa, copyjen ollessa kunnossa. En halua nimittäin sakkoja enkä huonoa mainetta kopioijana. Jolloin harmina olisi, ettei kukaan antaisi minun tehdä mitään, joka onnistuisi. Razz

Tiu tiu, nyt taisi aiheeni hypätä kaivosta kuuseen. Mutta ihan sma.
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Wedge Pe Heinä 26, 2013 9:31 am

No joo, tuo näytti kyllä jokseenkin kohtalaiselta. Ei niin hullulta.
Ja  yksi asia jota nyt en tässä ole tuonut esille, aiemmissa viesteissäni varmaan kyllä, mutta kertaus on opintojen äiti.
Nimittäin se, että kun NT on paras SK-rope, ja se on ymmärretty tehdä oikealle foorumille ja se on muutenkin mahtis, niin nuo suntuubisivutkin ovat hienot. Hienoimmat suntuubiSKsivut jotka olen nähnyt.
Nimittäin tämä.
Sitä en nimittäin ihan heti ymmärrä, että miksi suntuubisivuista tehdään hyvin usein semmoiset kummat pitkulaiset ja kapeat. En näe siinä mitään järkeä eikä se ole hienon näköistä ja se tekee monet asiat hölmöiksi.
Nelituulessa on tuommoinen tyylikäs yläkuva, kuvan alla sivuston sivut, ja sen alle aukeaa sitten se valittu sivu. Se on toimivaa. Toimivampaa kuin nuo suntuubisivut yleensä.

Sob sob kirjoitti:Ah, roolipelaaminen Suntuubissa on yhtä tuskaa. Ah, minä kärsin siitä.
Hohoo! Tässä et taas olisi voinut oikein olla osumatta oikeampaan. En ole oikein keksinyt muuta selitystä kuin sen, että SK-fanikunta on totaalisen tyhmä, sille, että ropet tehdään suntuubin vieraskirjoihin. Johan vieraskirjan nimikin sanoo, että se on vieraskirja eikä mikään foorumi, johon rovet sopisivat 2389 kertaa paremmin. Se on vain silkkaa tyhmyyttä, ja sitä, että kaikki muutkin.
Surullista.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Sopuli Pe Heinä 26, 2013 9:43 am

Wedgemme kirjoitti:Se on vain silkkaa tyhmyyttä, ja sitä, että kaikki muutkin.
Surullista.

Niin se on tyhmää! Foorumi on paras, chatti vielä parempi, mikäli haluaa pelata online. Jihuu. Ja kun niihin sivuihin oikeasti panostaa eika luo niitä 5 minuutissa, niin eiköhän porukkaa ala tulemaan vähitellen. Smile
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Taivaskaste Pe Heinä 26, 2013 10:05 am

Lähden nyt kuljettamaan aihetta vähän muualle tuosta ulkoasusta, nimittäin siihen sisältöön. Olen huomannut, että monissa Rope:issä ei ole parantajille mitään lisätietoa (eikä parantaja-ropettajia muutenkaan). Paras sivusto, mistä löytää juuri parantajille tietoa, on Parantajain Pesä. Ajattelin aluksi, että se on ihan liian sekava, mutta sieltä kyllä löytyy hyvin tietoa. :3
Taivaskaste
Taivaskaste
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 25.07.2013
Paikkakunta : Tähtiklaanin metsästysmaat

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Taivaskaste Pe Heinä 26, 2013 10:27 am

Niin ja ulkoasusta vielä sen verran, että sellainen kuin SK tarinasivusto World of Cats:illa on aivan ihanat sivut (en voi linkata, koska nämä sivut valittavat, että olen liian uusi jäsen tai jtn). :3 Jotenkin vihreä on aina minun mieleiseni. Very Happy 
Taivaskaste
Taivaskaste
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 25.07.2013
Paikkakunta : Tähtiklaanin metsästysmaat

Takaisin alkuun Siirry alas

Soturikissat Roolipelit - Sivu 2 Empty Vs: Soturikissat Roolipelit

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa