The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lemmikit

+13
Foxxy
neqqu
Runningvegetableoil
Taruuka
Wedge
Auringonkukka
Nighteye
Tähtisilmä
CherryTail
Ukkoskäpälä
Amy Cherryclaw
Kastepisara
Varjomieli
17 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Nighteye Ma Huhti 25, 2011 1:54 am

Nyt tulen poikkeamaan kovasti joukosta.... Minulla on KOIRA Razz Kyllä kissakin olisi ihana omistaa, ja tutuillani onkin mukavia kissoja.

Tosi kurjaa, että jotkut oikeasti eläinrakkaat ihmiset ovat allergisia Sad Meillä oli ennen kolme gerbiiliä, jotka valitettavasti ovat jo vanhuuttaan kuolleet, ja olin allerginen niiden terraarion kuivikkeille. Se ei kuitenkaan ollut kovin vakavaa. Olin myös vähän aikaa allerginen koiralleni, mutta siedätyin hyvin.

No, palataksemme koiraani Very Happy Koirani on kohta kolme vuotias sk.kettuterrieri, jonka kanssa käymme TOKOssa ja mätsäreissä, ja joka osaa monia temppuja Smile Väriltään koirani on ruskea valkoinen ja sileäkarvainen (etuliite sk. tarkoittaa sileäkarvaista). Koirani on aika innokas ja utelias tapaus, joka tulee toimeen kaikkien kanssa. Myös kissojen Smile Entisten naapureidemme kissa oli koirani hyvä kaveri.

Nighteye
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 68
Join date : 24.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Varjomieli Su Toukokuu 01, 2011 9:23 am

Tänään Ursulalla ja Tamaralla oli kunnon tappelu! Tamara on vasta pentu ja Ursula taisi ottaa tosisaan! Emme kyllä nähneet tappelua, mutta Ursulan kynsien välissä oli Tamaran karvoja ja Tamaralle tuli haava kuonoon... Ursula sai kovat torut sen jälkeen. Tässä oli vain jollakin tavalla hauskaa se, että jompi kumpi kissoista teki hätä pisut ja kakit portaille....
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Nighteye Su Toukokuu 01, 2011 10:42 pm

^ Hmm, jos nuoremmalle kissalle ei tullut kuin naarmu kuonoon, on tuskin vielä syytä huolestua liikaa. Meidän naapureiden kissoilla oli kunnon tappelu, jolloin tuli eläinlääkäri reissu Sad Toiselle kissalle oli tullut reikä päähän ja korva riekaleina, sekä jalassa varmaan hiusmurtuma, koska se ontui. Tämän jälkeen kissat tulivat silti vielä hyvin toimeen, vaikka vähän aikaa pitikin olla varovaisia.

Ja tuo pissiminen ja kakkiminen aika varmasti kielii sitä, että toinen kissoista (tai mahdollisesti molemmat) on hermostunut tai peloissaan; sen takia luultaavasti tuli tappelu. Uskon ja toivon että kissojenne välit paranee ajan kanssa, vaikka niitä on varmasti hyvä nyt seurata tarkasti, ettei pienemmälle käy pahemmin. Ei kannata pakottaa niitä jäämään samaan huoneeseen tai tutustuttaa väkisin (ei sillä, että olisit tehnyt jotain sellaista!), vaan antaa molempien tutustua rauhassa. Eikä kannata jättää niitä yksin kahdestaan, ainakaan vielä. Itselläni ei ole asiasta kokemusta, mutta entiset naapurimme tekivät niin... Sori, minusta ei ole parempaa apua Neutral
Ja toruista tuskin on jälkikäteen enää hyötyä, koska kissa ei osaa yhdistää toruja meneeseen, vaan nykyhetkeen Smile Vaikka mistäs sitä tietää, mitä niiden päässä liikkuu Smile
Tamara on muuten kiva nimi Very Happy
Nighteye
Nighteye
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 68
Join date : 24.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : shadowclan

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Varjomieli Ma Toukokuu 09, 2011 10:18 am

Mitäh?? Reikä päässä ja hius murtuma!? Shocked *järkytys* Tosi paha tappelu...

Kiitos muuten vinkeistä! ja toiset Kiitokset, Tamara on minustakin hyvä nimi ja neidillä on vielä lisänimi: tomera
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Kastepisara Ma Toukokuu 09, 2011 10:29 am

Mun kissalla oli sunnuntaina vasen etutassu kaks kertaa isompi ku toinen ja se nilkutti aina ku se pysähtyi se rupes nuolemaan sitä ja piti sitä ylhäällä.Mun isosisko tunnusteli sen tassua ja ku se koitti anturan kohalta niin milkkis rupes maukumaan ja rimpuilemaan tänään(maanantaina)
tassu oli tavallisen kokoinen ja se astui sillä tavallisesti raukka Milkkis.
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Ukkoskäpälä Ma Toukokuu 09, 2011 9:21 pm

Tähtisilmä kirjoitti:Miulla on kissaneiti nimeltään Vilma, joka on ennen ollu villimisu, ja nytkin vielä jokseenkin arka. Kun Vilma istuu, se laittaa pikku tassunsa siististi yhteen ja kiertää häntänsä tassujen ympärille. Söpöä! Lisäksi minulla on gerbiili nimeltään Maximus. Se on rodultaan yellow fox. Se on vähän pöhkö. Maximus jäi nimittäin kerran jumiin pahviputkeen, kunnes pelastin sen... silent Like a Star @ heaven

XD mun kissan nimi on kans Wilma niin paitsi se on tolla kaksoisveellä ;D
Ukkoskäpälä
Ukkoskäpälä
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 47
Join date : 09.01.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Lohja

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Ukkoskäpälä Ma Toukokuu 09, 2011 9:27 pm

Varjotassu kirjoitti:Tänään Ursulalla ja Tamaralla oli kunnon tappelu! Tamara on vasta pentu ja Ursula taisi ottaa tosisaan! Emme kyllä nähneet tappelua, mutta Ursulan kynsien välissä oli Tamaran karvoja ja Tamaralle tuli haava kuonoon... Ursula sai kovat torut sen jälkeen. Tässä oli vain jollakin tavalla hauskaa se, että jompi kumpi kissoista teki hätä pisut ja kakit portaille....

Nighyeye on oikeessa ettei niitä kannata jättää kahestaan vaan jos koti jää tyhjäks nii laittakaa ne vaikka éri huoneisiin kokonaan... Monesti on niin et jos kissan kanssa mikä on tottunu olee keskipiste nii tulee toinen kissa niin se ei heti hyväksy sitä, koska se saattaa tuntee asemansa uhatuks...Joskus ne kissat ei koskaan voi hyväksyy toisiaan mut toivotaam et Tamara ja Ursula tulis toimeen ees joskus, Sad
Ukkoskäpälä
Ukkoskäpälä
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 47
Join date : 09.01.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Lohja

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Varjomieli Ke Toukokuu 11, 2011 2:39 am

niin toivottavasti Tamarasta ja Ursulasta tulee kamuja. Tänään(11.5) Ursula on rampannut siskoni ja minun huonessa paljon! Se ehkä johtuu siittä, että olen kipeä ja Ursula haluaa huomiota. Siinä Ursulan ja Tamaran välisessä tappelussa oli myös jollain tavalla huskaa se, että Ursula luovuttaa melkein heti kun Tamara sähisee, mutta tällä kertaa Ursula ei luovuttanut. Se taisi johtua siitä, että äiti ja isä oli laittamassa liha ruokia ja Ursula ei halunnut, että Tamarakin saisi osansa... Ursula on semmonen ahne neiti kissa. Joskus tuntuu siltä kuin sen vatsan tilalla olisi musta aukko Laughing
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Nighteye Ke Toukokuu 11, 2011 7:47 am

Kiitos muuten vinkeistä! ja toiset Kiitokset, Tamara on minustakin hyvä nimi ja neidillä on vielä lisänimi: tomera

Kiitoksia kiitoksista Smile Toivotaan että Tamara ja Ursula vielä tulisivat toimeen keskenään, mutta aikaa se aina vaatii, ja kärsivällisyyttä. Kun minulla oli gerbiileja, yhden gerbiilini kaveri kuoli ja ostimme sille kaksi muuta seuraksi. Vaikka teimme liki vuoden ajan mitä tahansa, "vanha" gerbiilini ei hyväksynyt nuorempia. Joskus käy tosiaan näinkin, mutta onneksi Tamaran ja Ursulan tilanne ei näytä niin pahalta Smile

Ja vielä Kastepisaralle; ihana nimi tuo Milkkis! Very Happy Tosi hyviä nimiä olette kisoillenne keksinyt! Ja onneksi Milkkiksen tassu parani nopeasti, vaikka sitä onkin varmaan aika hyvä tarkkailla vähän aikaa.
Nighteye
Nighteye
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 68
Join date : 24.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : shadowclan

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Varjomieli To Toukokuu 12, 2011 3:14 am

uhh.. minua on herätelty pitkin yötä. Pääsin vasta klo 1.27 nukkumaan kun oli niin paha olo ja Tamara herätti minut (noin 6.32) sähinällään ja murinallaan kun Ursula tuli huoneeseen. Ursula vain jatkoi matkaansa ja kohta Ursula oli tosi lähellä. No, Tamara nousi ja nosti kaikki karvansa pystyyn. Sen jälkeen Tamara alkoi murista syvältä kurkusta ja Ursula perääntyi yllättyneenä. Sitten minä nukahdin ja isä herätti minut ja puhui jostakin pyörä retkestä. Mumisin jotain ja taas Sleep .
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Auringonkukka La Tammi 07, 2012 8:12 am

Mulla ei oo kissoja, ku äiti ei tykkää ja sukulaiset on allergisia. Neutral

Mut aikusena oon suunnitellu hankkivani jostain etelästä pari rotukissaa. (Täällä Kaukana Jossakin Pohjosessa ei oo!)
Ja naapurin tädillä on ihana nuori kissa, sen nimi on eelis ja se on mustavalkonen maatiaiskissa. Se on hirvee!!! n sulonen ku se puskee kokoajan kaikkien jalkoja ku se on niin huomionkipeä!!! I love you
Auringonkukka
Auringonkukka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 92
Join date : 04.01.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Inari

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Kastepisara La Tammi 07, 2012 12:18 pm

argh iskä ei tykkää ku milkkis pissi mun isosiskon VALKOSELLE matolle.
Joskus se kyllä on tosi ärsyttävä.
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Leikin eläinlääkäriä

Viesti  Auringonkukka Su Tammi 08, 2012 7:16 am

Varjomieli kirjoitti:Meille on tullut uusi kissa! Very Happy Neidin nimi on Tamara ja hänen turkkinssa on tumman ruskea jossa on mustia raitoja. Se kehrää kuin moottori saha mutta maukuu hyvin hiljaa. Ursulalla se on toiste päin. Harmiksemme Tamara ja Ursula tappelevat keskenään... No
Antaisiko joku vinkkejä miten saisin Ursulan ja Tamaran ystäviksi? Olen katsonut kaikki kissakirjani mutta ei löydy mitään.

Ne siis on kummakki tyttöjä? Kuinka vanhoja ne on?
Näin yleisesti naaraata tulee helpommin toimiin ku jos toinen (tai molemmat) ois kolli.
Ursula saattaa olla hiukka kateellinen uuelle tulokkaalle, silittele kumpaakin kisua mutta Ursulaa vähän enemmän. Anna kummallekin mahdollisuus olla tarvittaessa yksinään, näytä ettei mikään ole muuttunut, ainakaan huonommaksi.

Muuten en osaa neuvoa, mutta jaa, enhän mä ookkaan mikään kissojen psykologi Wink
Auringonkukka
Auringonkukka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 92
Join date : 04.01.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Inari

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Wedge La Huhti 14, 2012 8:16 am

Meillä oli kani nimeltä Poseidon. Poseidonilla oli ongelmia suolensa kanssa. Sen peräpäähän juuttui aina iso kakkaklöntti ja sitä piti pestä. Poseidon myös söi omaa ulostettaan.
Toissakesänä Poseidon kuoli. Kuolinsyy ei ole oiken selvinnyt. What a Face
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Taruuka Ke Huhti 18, 2012 4:10 am

Minulla ei ole lemmikkiä ellei kaloja lasketa. Haluaisin ehkä micropossun kun ne on niin ihania. pig
Taruuka
Taruuka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 54
Join date : 12.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Runningvegetableoil To Huhti 19, 2012 4:52 am

Meillä on semmoinen kotikoiru (halveksin sen pehmeää elämäntapaa) nimeltä Cissy. Se pitää paljon marakassimusiikista, sillä jos sille soittaa marakasseja niin se rupeaa riehumaan, ja yrittää syödä ne marakassit.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  neqqu La Toukokuu 05, 2012 3:32 am

Meillä on Urho cockerspanieli Smile Punaruskeen värinen. Se on kans kotikoira, oon opettanu temppuja jotain 20, muuten ihan sohvaperuna Very Happy Se tykkää ihmisistä tooosi paljon, tunkee aina naaman lähelle et "rapsuta mua". Very Happy
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Runningvegetableoil To Toukokuu 31, 2012 9:55 am

Tänään aloitimme Cissyn kanssa kesän perinteiset jäätelötikkuleikit. Ka aina kun syön jätskiä, joka töröttää puisesta tikusta, niin annan yleensä kotikoiruni nuolla sen tikun, ja sitten se aina riemastuu siitä, ja käy pureksimaan sitä tikkua, ja sitten minä taasen yritän ottaa sitä tikkua siltä pois, jottei se sotkisi, ja sitten se juoksee pakoon. Täytyy sanoa, että me molemmat nautimme siitä kohtuullisen paljon. Cissy pitää muutenkin kaikenlaisesta roskaamisesta. Se yleensä dyykkaa roskiksia toivoen löytävänsä sieltä ruokaa. Sitten sen jälkiä saa aina olla siivoamassa, kun se on tyhjentänyt jonkun roskiksen ympäri huonetta.

Sitten vielä tuli mieleeni tuost Ursulasta joka puree päänahkaa. Tämä meidänkin kotikoirumme joskus käy varsin mielissään haistelemaan päänahkaani. Se ei tosin pure sitä vaan haistelee, ja alkaa sitten pöyrimään selällään lattialla hinkaten kylkeään tähän päänahkaan. Varsin eriskummallinen harrastus, jolle lienee merkityksensä.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Wedge Su Kesä 03, 2012 9:57 am

Kuullostaapa auvoiselta leikiltä. Minä en kyllä ehkä oikein voi olla himoitsematta koiraa. Koira olisi kyllä hyvä lemmikki. Vielä enemmän ehkä kyllä haluaisin muutaman rotan. Ne vasta ovatkin mahtiksia. Meillä on vielä semmoinen tosi iso rottahäkki, tai oikeastaan se on frettihäkki , sen nimikin on furet tower elikkäs frettitorni, mutta se on suosittu rottapiireissäkin. Äitini on vain painokkaasti sanonut että tähän taloon ei enää rottia oteta. En tiedä mistä moinen rottakammo on tullut, kun entiset rottamme olivat kyllä ihan hyvin käyttäytyviä. Kerran niiden häkki oli kyllä auki yöllä ja ne seikkailivat ympäri taloamme, ja äitini ei ollut oikein tyytyväinen, mutta se oli kyllä veljeni vika eikä minun, mutta hän on jo poistunut kotoamme niin sekin riskitekijä on poissa. Ehkä kun muutamme ehkä kohta pois tästä talosta niin saisin äitini suostuteltua rottahankintoihin. Toivossa on hyvä elää.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Foxxy Su Syys 16, 2012 5:42 am

Lemmikit - Sivu 2 2d966gw
Nimi: Vuorenkaijun Hesek
Kutsumanimi: Petu, Patu, Petski, Pietu jne.
Syntynyt: 5.7.2006, Maaninka
Laji, rotu: Koira, sileäkarvainen mäyräkoira
Sukupuoli: uros
Lemmikit - Sivu 2 34q2yw0
Petu on ollut meillä noin kuusi vuotta :3 Kuten kuvista huomata saattaa, hän on väriltään musta, ruskein/punaisin merkein. Korkeutat tällä herralla taitaa olla noin ehkä 30-40 cm, jos sitäkään.

Luonteeltaan tämä herra on oikein pirteä tapaus. Ukko leikkii silloin tällöin omilla vinkuvilla sioillaaan, joita me sanomme sikuiksi >D Kun Petulle sanoo sanan "Siku" niin heti alkaa etsiä omia possujaan. Petu ei välitä kamalasti palloista, mutta ne koiranlelut, joista kuuluu vinkuva tai röhkivä ääni, on parhaita. Petu on meillä sisäkoirana, eikä sitä käytetä metsällä/luoliksessa. Pääasiassa ihan kotikoirana on toiminut meillä ja tulee aina olemaankin. Ukko kyllä pitää metsässä juoksemisesta, mutta kotona tätä ei voi päästää irti. Muuten se lähtee karkuun, Jos menee esimerkiksi saarelle kesällä, niin silloin voi Petun päästää irti. Ei se uskalla mihinkään lähteä. Petu pitää myös kesällä uimisesta. Jos joku oerheenjäsen menee uimaan, niin Petu perässä - muuten alkaa kamala räksytys.
Vieraista Petu ei pidä. Joskus on jopa purrut vieraita, jos he ovat työntäneet kätensä koiran eteen tai pään päälle silittääkseen. Haukkuu kuin riivattu, jos joku tulee sisään. Sopeutuu kuitenkin melko hyvin vieraisiin - tosin riippuu tilanteesta/vieraista. Pienistä lapsista Petu ei pidä. Petu hakee myös huomiota varastamalla pehmoleluja tai sohvatyynyjä ja juoksee sitten karkuun, kun niitä yrittää takaisin saada. Onneksi Petu luovottaa lelut ja tyynyt, kun tarjolla olisi ruokaa. Joskus kerjää ruokapöydän ääressä ja päästelee mitä kummallisempia ääniä.

Ja Petu löytyy myös Petsiestä
Foxxy
Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Join date : 05.09.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

http://www.wildwolf.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Bluefur Su Syys 16, 2012 6:23 am

Meillä on kissa nimeltä Cindy, lempinimeltään Sinkku Very Happy Se täytti vuoden elokuun 9. päivä, ja se on ollu meillä vajaan vuoden<3

Bluefur
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 52
Join date : 07.08.2012
Paikkakunta : ThunderClan

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Pilkkuturkki Su Syys 16, 2012 8:50 pm

Tähtisilmä kirjoitti:Lisäksi minulla on gerbiili nimeltään Maximus. Se on rodultaan yellow fox. Se on vähän pöhkö. Maximus jäi nimittäin kerran jumiin pahviputkeen, kunnes pelastin sen... silent Like a Star @ heaven

Oletkos muuten varma että tuo Yellow fox, sillä minun gerppuni on VÄRILTÄÄN Honey fox, eli et kai tarkoita rodun sijaan väriä?
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Wedge Ma Syys 17, 2012 12:20 am

Niin väriähän se tarkoittanee, en tiedä sitten mitä rodut ovat, että ovatko gerbiilit, ja crassukset ym hyppymyyrät sitten niitä eri rotuja. Meilläkin on ollut gerbiilejä, agouteja, ja honey foxeja. Agouti taitaa olla se tavallisin, ja myös sitten ihan luonnonläheisin, että luonnossa olevat gerbiilit ovat agouteja. Mutta en yhtään epäilisi, etteikö olisi olemassa myös yellow foxeja, kun niitä värejä nyt muutenkin on hirveästi, ja sitten niitä tullee koko ajan lisää. Joten varmaan yellow foxkin on gerbuväri. Mutta rodut sitten ovat vähän suurempi asia.

Minulla ei vieläkään ole mitään lemmikkiä. En oikein tiedä haluaisinkokaan mitään muuta kuin rottia. Muut tuntuisivat ehkä sitten vähän laihalta lohdulta rottiin verrattuna. Mutta rottien saanti on vähän vaikeaa, kun äitini on niin rottavastainen. Mutta kyllä aion vielä vedota äitini alhaisimpiin tunteisiin ym. ym. että voisin ostaa rottia. Meillä on semmoinen 250€ maksanut rottahäkkikin niin olisi sille vaikka käyttöäkin Rolling Eyes . Mutta en aio vielä ainakaan luovuttaa rottien suhteen.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Sopuli Ma Syys 17, 2012 4:38 am

Minulla kotona on kissa, Ninja. Se on tyttökissa, mutten tiedä paljoakaan siitä, sillä se tuli jotain vuosi sitten meille. Meillä se asuu tallimme valjashuoneessa veljen allergian takia ja astman takia.

Ninja on mahdottoman suloinen ja hassu kissa. Sillä on tapana nukkua valjashuoneessa ylhäällä kaapin päällä, joka rajaa huoneen kahdeksi osaksi. Toisella puolen hyllyä ja pöytä, jota Ninja käyttää laskualustanaan, eli se hyppää soturikissamaisesti hyllyn päältä pöydälle ja miltei on jo hajottanut sen. Se rakastaa olla ulkona, mutta se sisällä huutaa nälissään ruokaa. Se on vähän avuton metsästämisessä, se lähinnä leikkii hiirien kanssa. Se tulee luokseni, kun huudan sen nimeä.

Lisäksi minulla on yksi kani. Sen nimi on Täpläturkki, ja yhteneväisyyden huomasin vasta myöhemmin, kun luin tänä kesänä TT:tä. Se syntyi toukokuun 4. 2011 eli se on jo vuoden. Ja se on ollut nyt vuoden ja kuukauden kotonamme. Se on hullu naaraskani, joka saa välillä jotain ihmeen hyppykohtauksia.

Lisäksi meillä on 8 hevosta. Yksi poni, kolme lämminveriravuria, yksi lämminverinen ns. "lemmikki", eli se on nyt kesän laitumella. Lisäksi meillä on siitossuomenhevonen ja tämän laidunkaveri ratsuksi opetettu entinen ravuriruuna, joka on kiltti ja rakastaa, kun suihkuttaa tämän päälle vettä.

Tälläinen eläinkatras meiltä maalta löytyy... Ehkäpä raveja seuranneet ovat nähneet hevosiamme?
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Wedge Ma Syys 17, 2012 5:41 am

Hohoo! Hevosia, ja vielä ravurejakin. Itse en ole niin ollut hevostelija, mutta perheessäni löytyy paljonkin hevosten kanssa enemmän tekemisissä olleita ja olevia. Lähinnä enää yksi veljeni käy tosi paljon tallilla, kun miedän lähellämme on semmoinen suhteellisen pieni ravitalli, jossa sitten nämä sisarukseni ovat käyneet hoitamassa hevosia. Ja kyllä myös ratsastamassa, vaikka ravitallilla nyt ehkä vähemmän on ratsastettavia hevosia, mutta siellä on tälläkin hetkellä pari semmoista epäonnistuneempaa ravuria, joita sitten nyt on opetettu ratsuiksi, toista lännenratsastushevosta. Mutta itse en ole siis tallilla liiemmin käynyt, mutta tiedän hevosista verrrattain paljon. Sisaruksilta tietenkin oppii kaikenlaista, ja sitten Hevoshullua, ja Villivarsaa olen lukenut toosi paljon. Vaikka ne valehtelevatkin toisin. Mutta kyllä ainakin semmoiseksi ihmiseksi, joka on ollut hevosen selässä noin kaksi kertaa, ja joka ei ole koskaan oikeastaan tehnyt mitään tallilla tms. Niin tiedän aika paljon hevosista.

Raviurheilu on nyt ihan vasta nyt ihan viime aikoina ollut enemmän aiheena, kun veljeni siitä on enemmän kiinnostunut, kun sillä tallillakin on semmoinen nuori lupaus (ei siitä mitään tule) jonka kehitystä se sitten tarkkailee, ja muutenkin aina katselee niitä ravituloksia, ja minäkin sitten aina siinä samalla jos oleskelen siinä lähellä. Muutenkin veljeni on ollut töissäkin ravitallilla. En tiedä en ole raveja niin seurannut näin katsellen, mutta niitä tuloksia sitten enemmän, joten olen tietenkin saattanut teidänkin hevosia tietämättäni spotata. Ja ne näyttävät olevan lämminverisiäkin, jotka ovat enemmän veljeni mieleen.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Sopuli Ma Syys 17, 2012 6:13 am

Wedge, loistavaa... Mahdollisesti saattanut olet katsoa niitä heppuleita... Viikonloppuna perjantaina Kouvolassa, lauantaina Lappeenrannassa ja Vermossa eilen, niin mahdollisesti katsoit, jos jonkun lähdön noista valitsit. x)
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Lemmikit - Sivu 2 Empty Vs: Lemmikit

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa