The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

+23
Korppi
Kyyhkysiipi
Pilkkuturkki
Foxxy
Sopuli
neqqu
Runningvegetableoil
Wedge
Georgy Porgy
Auringonkukka
AvaXRaven
Foxtrap
Unikkoturkki
Nighteye
CherryTail
Varjomieli
Kastepisara
Ukkoskäpälä
Ravenpath
Oboke
Sirita
Eewyi
Amy Cherryclaw
27 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Amy Cherryclaw La Helmi 12, 2011 6:20 am

Eewyi kirjoitti:Mutta toisaalta, mikäli kaikki Warriorsin suomilukijat lukevat Warriorsia vain enkuksi, voin sanoa pitempien sarjojen suomennosten julkaisutahtia seuranneena, että mikäli sarja ei saa kotimaisella kielellä tarpeeksi suosiota, loppuu sen suomentaminen varmasti ja on ihan turha haaveilla suomeksi mistään extramateriaalista. Näin on tapahtunut jo ties kuinka monelle vähänkin pitemmän sarjan suomijulkaisulle, joten niitä joita suomeksi lukeminen ei häiritse, olkaa kiltit ja antakaa tukenne myös sarjan suomiversiolle! :3

Noh, ilman suomijulkaisua me ei edes oltais täällä! Mun kotikirjastossa ei ole paljon mitään kirjoja enkuksi, joten en olis koskaan kiinnostunu sarjasta. Luin siis ekat kirjat kirjastosta, ja sen jälkeen ostin suomeksi. Enkuksi luen vain, jotta olisin paremmin perillä asioista. Ja suomiversiot ostan aina.

Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Ukkoskäpälä Pe Maalis 04, 2011 6:36 am

Oon taas täyttäny kirjahyllyä.... Nyt hylyssä on:

Graystripes Adventure boxi
Bluestars Prophecy
Suomeksi "Originaali sarjasta" 2-4

Ja lisää on tulossa!! Ostin just tänään kaverille synde lahjaks Suomeks salaisuuksien metsän...
Ukkoskäpälä
Ukkoskäpälä
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 47
Join date : 09.01.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Lohja

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Varjomieli To Maalis 10, 2011 5:28 am

Minä omistan (vain Sad) Myrsky nousee ja olen lukenut tähän asti suomennetut kirjat
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Eewyi To Maalis 10, 2011 10:47 am

Shirotamashii kirjoitti:KIRJAT
Suomeksi:
Soturi Kissat 1-4
Saksaksi:
In die Wildnis
Feuer und Eis
Mitternacht

Englanniksi:
Warriors 1-6
The New Prophecy 1-6
Power Of Three 1-6
Omen Of The Star 1-3[The Fourth Apprentice]


SUPER EDITIONIT
Bluestar's Prophecy
Firestar's Quest
Skyclan's Destiny


FIELD GUIDESIT
Secrets of the clans
Cats of the clans
Code of the clans
Battles of the clans


MANGAT
Suomeksi:
Kadonnut soturi 1-3
Englanniksi:
The rise of Scourge

Kursivointi = Olen saamassa lähipäivinä
Lihavointi = Lukemassa
Alleviivaus = Lukematta

Oho, olet taas ollut ihan älyttömän nopea! : D Kuinka paljon sulla on vapaa-aikaa? XD
Kappas, osaatko/luetko saksaa? :3 Jos opiskelet sitä, niin kirjat on varmaan hyvä harjoittelukeino? ;3 Kuinka monella kielellä ajattelit lukea?
[Vinkiksi: vielä 17 muuta kieltä jäljellä : P]
On muuten kumma kun Warriorsia ei ole vielä käännetty ruotsiksi..O__o yleensä ne saa aina kaiken ennen meitä!
Kunhan olen lukenut 3.saagan, niin ajattelin lukea kaikki neljä tietokirjaa + Skyclan's Destinyn. Pitää sitten katsoa jaksanko odottaa 4.saagasta boxia, vai pitääkö kirjoja ostaa erikseen~
Voi, kunpa mullakin riittäisi keskittyminen noin monen kirjan lukemiseen yhtä aikaa : D [tosin en tiedä haluaisinko tehdä niin]
Mun pitää nyt valitettavasti pitää vähän taukoa soturikissailusta, kun äikän kurssille pitäisi lukea jonkun ihmisen elämäkerta~ [Mä otan Walt Disneyn XD]
Eewyi
Eewyi
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 25
Join date : 24.10.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Helsinki

http://www.freewebs.com/jirachi_wish/JW

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Vieraili To Maalis 10, 2011 11:43 am

Eewyi kirjoitti:
Oho, olet taas ollut ihan älyttömän nopea! : D Kuinka paljon sulla on vapaa-aikaa? XD
Kappas, osaatko/luetko saksaa? :3 Jos opiskelet sitä, niin kirjat on varmaan hyvä harjoittelukeino? ;3 Kuinka monella kielellä ajattelit lukea?
[Vinkiksi: vielä 17 muuta kieltä jäljellä : P]
On muuten kumma kun Warriorsia ei ole vielä käännetty ruotsiksi..O__o yleensä ne saa aina kaiken ennen meitä!
Kunhan olen lukenut 3.saagan, niin ajattelin lukea kaikki neljä tietokirjaa + Skyclan's Destinyn. Pitää sitten katsoa jaksanko odottaa 4.saagasta boxia, vai pitääkö kirjoja ostaa erikseen~
Voi, kunpa mullakin riittäisi keskittyminen noin monen kirjan lukemiseen yhtä aikaa : D [tosin en tiedä haluaisinko tehdä niin]
No tuli saksan matkalla luettua dark riveristä eclipseen asti~ XD Long shadows edellisellä viikolla ja sunrisen taas luin eilen loppuun~ Että ei se niin nopeaa ole : D

Joo saksan opiskelu on tossa alotettu~ Saksalaiset kirjat on harjoittelua varten, mutta niitä en kyllä saa luettua vielä pitkään aikaan XD Ja mahdollisimman monella kielellä ajattelin. Eri maiden kirjoissa kerrotaan jopa eri asioita. Haha, mä oisin luullut et niit ois ruotsiksi.
Ahh, SkyClan's destiny pitäs lukee, se on vaan niin mahottoman tylsä ollu tähän mennes.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Ravenpath Pe Maalis 11, 2011 6:05 am

Samaa mieltä SDn tylsyydestä, >200 sivua oikeastaan pelkkää lässynläätä, ja kaikki siitä eteenpäin tapahtunut "toiminta" (oikeastaan vain 50 viimmeistä sivua) tiivistyy oikeastaan täysin käsittämättömään ja huonosti kirjoitetuun loppukateettin.
Skyclans Destiny spoilaus
Juonipaljastus:

Päivitystä omaan listaan:
3-6# Original arc.
1-6# The New Propercy
1-6# Power of three
1# Omen of the stars
Cats of clans
Firestar's Quest
Bluestar's Propercy
Skyclan's Destiny

Alleviivaus = Lukemassa
Boldaus = Lukematta

Nopeasti olet kyllä Shiromashi lukenut, ja kuitenkin noinkin nuorena (joo hyvähän minun on puhua xd). +1
Ravenpath
Ravenpath
Pentu
Pentu

Mies Viestien lukumäärä : 15
Join date : 07.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Eewyi Pe Maalis 11, 2011 6:25 am

Shirotamashii kirjoitti:
Eewyi kirjoitti:
Oho, olet taas ollut ihan älyttömän nopea! : D Kuinka paljon sulla on vapaa-aikaa? XD
Kappas, osaatko/luetko saksaa? :3 Jos opiskelet sitä, niin kirjat on varmaan hyvä harjoittelukeino? ;3 Kuinka monella kielellä ajattelit lukea?
[Vinkiksi: vielä 17 muuta kieltä jäljellä : P]
On muuten kumma kun Warriorsia ei ole vielä käännetty ruotsiksi..O__o yleensä ne saa aina kaiken ennen meitä!
Kunhan olen lukenut 3.saagan, niin ajattelin lukea kaikki neljä tietokirjaa + Skyclan's Destinyn. Pitää sitten katsoa jaksanko odottaa 4.saagasta boxia, vai pitääkö kirjoja ostaa erikseen~
Voi, kunpa mullakin riittäisi keskittyminen noin monen kirjan lukemiseen yhtä aikaa : D [tosin en tiedä haluaisinko tehdä niin]
No tuli saksan matkalla luettua dark riveristä eclipseen asti~ XD Long shadows edellisellä viikolla ja sunrisen taas luin eilen loppuun~ Että ei se niin nopeaa ole : D

Joo saksan opiskelu on tossa alotettu~ Saksalaiset kirjat on harjoittelua varten, mutta niitä en kyllä saa luettua vielä pitkään aikaan XD Ja mahdollisimman monella kielellä ajattelin. Eri maiden kirjoissa kerrotaan jopa eri asioita. Haha, mä oisin luullut et niit ois ruotsiksi.
Ahh, SkyClan's destiny pitäs lukee, se on vaan niin mahottoman tylsä ollu tähän mennes.

Joo, käännökset on toki hiukka erit. Esim. Ranskalaiset on suomentaneet kissojen nimiä hiukka vapaammin. Ja Taiwanilaiset kannet on IHANAT <3
Eewyi
Eewyi
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 25
Join date : 24.10.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Helsinki

http://www.freewebs.com/jirachi_wish/JW

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Amy Cherryclaw Pe Maalis 11, 2011 6:48 am

Mullakin on pävitystä listaan, olen nääs rohmunnut tässä muutaman päivän aikana kirjat Moonrisesta Twilightiin. Twilight on viel' kesken, ja että toi sen nimi mua häirittee! *ilmiselvämielleyhtymä*
Sitten kun Sunset on luettu, ajattelin että voisin hankkia joko SkyClan's Destinyn, Tigerstar&Sasha-mangat, Rise of Scourgen tai jotain niistä Guideista. Itse asiassa, epävirallisella ostoslistalla(selaimen suosikeissa siis) on Cats of the Clans ja Secrets of the Clans.
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  CherryTail La Huhti 30, 2011 12:05 am

Olen lukenut warrior cats 1-4 ja kohta omistan enkuks 5 j6=)) Keräily vielä hieman aluilla, mutta ajattelin seuraavaksi niitä mangasarjoja ostaa Smile

CherryTail
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 67
Join date : 22.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Kastepisara La Huhti 30, 2011 7:02 am

No mä omistan nyt yhen soturikissat kirjan ja se on vaarallinen polku se on yli hyvä kirja luin sen kolmes päiväs study study study
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Nighteye La Huhti 30, 2011 11:25 pm

Minä olen nyt (vihdoin) Vaarallisen polun onnellinen omistaja Very Happy Aion kyllä ostaa kaikki muutkin suomennetut, mutta budjetti ei ole siihen vielä suostunut...
Nighteye
Nighteye
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 68
Join date : 24.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : shadowclan

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  CherryTail La Toukokuu 21, 2011 8:30 am

Jes, sain viimeinkin postista Dangerous Path ja the Darkest hour- kirjat! Ne onkin kyllä sitten ainoot jotka omistan tällä hetkellä. Seuraavaksi taidan tilata New Profecy sarjan ja Bluestars Profecyn ja Firestars Questin <3 <3 Very Happy

CherryTail
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 67
Join date : 22.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Ravenpath Ma Toukokuu 23, 2011 11:08 am

Noni. Nyt on Warriors luettu (lukuunottamatta Crookedstar's promisea ja muutamaa field - guidea), olinko ensimmäinen?. Missä porukka muuten nykyään menee, olis mukavaa puhua juonesta ihan suomeksikin, eikä vain lukea Warriorswishin trolleja. Shirotamashi vissiin kanssa aika pitkällä?
Ravenpath
Ravenpath
Pentu
Pentu

Mies Viestien lukumäärä : 15
Join date : 07.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Vieraili Ti Toukokuu 24, 2011 11:46 am

Ravenpath kirjoitti:Shirotamashi vissiin kanssa aika pitkällä?
Kaikki kirjat luettu jotka omistan : D Paitsi siis noi saksankieliset. Toisin sanoen, kaikki warriorsit luettu mangoja lukuun ottamatta. Harmi vaan, että tota Crookedstar's promisea ei ole vielä julkastu. Tylsistyn kun ei ole enää oikeastaan mitään muuta luettavaa kuin noita Mary Higgins Clarkin kirjoja :'D

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Eewyi To Toukokuu 26, 2011 9:17 am

Itse aloitin juuri eilen Sunrisen, ja nyt kesän aikana olisi tarkoitus ostaa kaikki Field Guidet, Skyclan's Destiny ja kaksi ensimmäistä Omen of The Starsin kirjaa [kaksi ensimmäistä siksi, koska kirjoja 3 ja 4 ei ole vielä ilmestynyt softcovereina]
Tosin nyt kun katsoin niin voi että, mun pitää varmaan kohta alkaa ostella Warriorsia Hardcoverina :/ Kirjojen muuttaminen softiksi vie nääs miltei vuoden alkuperäisestä ilmestymisajasta [vert OotS 1# Hardcover: 24.11.2009 -> Paperpack: 21.12.2010
OotS 2# Hardcover: 23.3.2010 -> Paperpack: 5.4.2011]
Jos luen nuo seuraavat kirjat nopeasti, niin mulla ei oikein sitten ole luettavaa, ellen osta hardcovereina :/

Super Editioneista olen lukenut kaikki muut paitsi tuon SD:n ja totta kai en ole edes voinut lukea vielä Crookedstarista.
Sarjakuvista olen lukenut kaiken muun paitsi Ravenpaw's Path 3:sen ja tuon vielä ilmestymättömän Skyclan-trilogian.

Kaikki kirjani olen lukenut englanniksi. En ole lukenut sivuakaan suomenkielistä laitosta, vaikka olen kyllä kaupassa nähnyt kirjat ^_^ [eikä sillä että suomiversio olisi jotenkin ala-arvoinen, minä kun vain olen alusta asti jo ennen Warriorsin kääntämistä englanniksi lukemisen aloittanut, niin en katso tarpeelliseksi enää vaihtaa kieltä.]
Eewyi
Eewyi
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 25
Join date : 24.10.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Helsinki

http://www.freewebs.com/jirachi_wish/JW

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Sirita Ti Kesä 14, 2011 4:24 am

Päivitetään nyt taas tätäkin, koska on tullut noita kirjoja lisää.

Suomeksi:

Villiin luontoon
Tuli ja jää
Salaisuuksien metsä
Myrsky nousee
Vaarallinen polku
Ja Harmaaraita Trilogia: Kadonnut soturi -manga

Englanniksi:

A Dangerous Path
The Darkest Hour
Midnight
Moonrise
Dawn
Starlight
Twilight
Sunset

lihavoitu - luettu
kursivoitu - lukemassa
normaali - ei luettu
Sirita
Sirita
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Join date : 10.12.2010
Ikä : 25

http://koirakood.vuodatus.net/

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  CherryTail Ma Kesä 20, 2011 4:10 am

nyt oon lukenut ensimmäisen kirja sarjan kokonaan ja omistan siitä dangerous path ja the darkest hour kirjat enkuks ja sain just lahjaks the new prophecyn kaikki kirjat tosin en oo vielä ehtinyt alottaa lukeen niitä =) cherry

CherryTail
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 67
Join date : 22.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Unikkoturkki Su Heinä 10, 2011 11:10 am

Super Editionit
Crookedstar's Promise
SkyClan's Destiny
Firestar's Quest
Bluestar's Prophecy

Mangat
Rise of Scourge
The Lost Warrior
Warrior's Refuge
Warrior's Return
A Clan In A Need
Shattered Peace

Original Series
Dangerous Path
The Darkest Hour

New Prophecy
Midnight
Moonrise
Dawn
Starlight
Twilight
Sunset

Power Of Three
The Sight
Dark River
Outcast
Eclipse
Long Shadows
Sunrise

Omen Of The Stars
The Fourth Apprentice
Fading Echoes
Night Whispers
Sign Of The Moon

Field Guidet
Secrets of the Clans
Code of the Clans
Cats of the Clan
Battles of the Clans

Ja kaikki ostettu omilla rahoilla. Enää puuttuu TigerxSasha mangat, ja the Rescue. Original Seriesin olen lukenut suomeksi.

Unikkoturkki
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 30.11.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Kuusamo

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Amy Cherryclaw To Heinä 21, 2011 10:21 am

Kirjamäärä ei ole muuttunut sitten edellisen viestini, mutta luettuna kylläkin on jo enemmänkin.

Kirjat
Suomeksi
- Villiin luontoon
- Tuli ja jää
- Salaisuuksien metsä
- Myrsky nousee
- Vaarallinen polku
In English
- Warriors
-- Into the Wild
-- Fire and Ice
-- Forest of Secrets
-- Rising Storm
-- A Dangerous Path
-- The Darkest Hour
- The New Prophecy
-- Midnight
-- Moonrise
-- Dawn
-- Starlight
-- Twilight
-- Sunset
- Super Editions
-- Firestar's Quest
-- Bluestar's Prophecy

Mangat
Suomeksi
- Soturin Paluu (Harmaaraita 3)
In English
- Graystripe-trilogy
-- The Lost Warrior
-- Warrior's Refuge
-- Warrior's Return

Haluaako joku suositella mitä seuraavaksi lukisin?
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Vieraili To Heinä 21, 2011 10:24 am

Jos draamaa haluaa niin Crookedstar's promise.
Muuten sitten kannattaa ehkä hankkia POT tai jos jotain ei-actionia haluaa niin SkyClan's destiny.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Amy Cherryclaw To Heinä 21, 2011 10:26 am

No mähän luen mitä vaan! Kunhan pokkariversiona löytyy, sillä en kovakantisia aio koululaukussa raahata.

Btw. Jos FQ ja BP on epäactionia, niin niin ne on siitä huolimatta hyviä kirjoja!
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Vieraili To Heinä 21, 2011 10:34 am

Amy Whitespot kirjoitti:No mähän luen mitä vaan! Kunhan pokkariversiona löytyy, sillä en kovakantisia aio koululaukussa raahata.

Btw. Jos FQ ja BP on epäactionia, niin niin ne on siitä huolimatta hyviä kirjoja!
No sitte taitaa olla se POT, en tie kyl et onko SD jo pokkari.

Mut joo ne ei ole kyllä epäactionia verrattuna SD:hen. SD:ssä alkaa vasta kunnolla tapahtua iha siinä lopussa. (Jossai sivulla 400?)

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Foxtrap To Elo 11, 2011 4:24 am

Eewyi kirjoitti:
Joo, käännökset on toki hiukka erit. Esim. Ranskalaiset on suomentaneet kissojen nimiä hiukka vapaammin. Ja Taiwanilaiset kannet on IHANAT <3

Anteeksi pilkunviilausta, mutta miten ranskalaiset ovat voineet suomentaa nimet?
Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, mutta tässä nyt offina oli pakko huomauttaa asiasta. :''D

-------

Amy Whitespot kirjoitti:
Btw. Jos FQ ja BP on epäactionia, niin niin ne on siitä huolimatta hyviä kirjoja!

Itse en näitä kirjoja ole vielä tassuihini asti saanut, mutta käsittääkseni nehän ovat vain filleriä muuhun sarjaan joten yksi syy miksei niihin jaksettu panostaa. Tai sitten vaan yksinkertaisesti loppui ideat ja kirjailijat päättivät tehdä Meyerit (= Stephanie Meyer, suunnittelee kirjoittaessaan tarinan juonikulkua jättäen porsaanreikiä ja Mary Sueita.)


Viimeinen muokkaaja, Foxtrap pvm To Elo 11, 2011 4:29 am, muokattu 1 kertaa
Foxtrap
Foxtrap
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 16
Join date : 04.07.2011
Paikkakunta : Starclan

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Eewyi To Elo 11, 2011 6:11 am

Foxtrap kirjoitti:
Eewyi kirjoitti:
Joo, käännökset on toki hiukka erit. Esim. Ranskalaiset on suomentaneet kissojen nimiä hiukka vapaammin. Ja Taiwanilaiset kannet on IHANAT <3

Anteeksi pilkunviilausta, mutta miten ranskalaiset ovat voineet suomentaa nimet?
Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, mutta tässä nyt offina oli pakko huomauttaa asiasta. :''D
Ahaha, mun mokani :,D No tajuat kyllä mitä tarkoitin. Siis ranskalaistaneet : P
Eewyi
Eewyi
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 25
Join date : 24.10.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Helsinki

http://www.freewebs.com/jirachi_wish/JW

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Unikkoturkki To Elo 11, 2011 8:44 am

Itse en näitä kirjoja ole vielä tassuihini asti saanut, mutta käsittääkseni nehän ovat vain filleriä muuhun sarjaan joten yksi syy miksei niihin jaksettu panostaa. Tai sitten vaan yksinkertaisesti loppui ideat ja kirjailijat päättivät tehdä Meyerit (= Stephanie Meyer, suunnittelee kirjoittaessaan tarinan juonikulkua jättäen porsaanreikiä ja Mary Sueita.)
[/quote]

No hei, tuskinpa niiltä on ideat loppuneet kun tulossa on vielä ainakin kaksi SE'tä, ja viides saaga myöskin. Minusta BP on hieman syvällisempää kuin nämä muut kirjat, ja CP myöskin. Jokainen kirjahan on täytettä toiselle. Vicky kertoi että halusi tehdä vielä viimeisen Firestar POV'n, ja että hän halusi antaa hänelle haasteen, jossa testattaisiin hänen päällikön ominaisuuksiaan, mutta joka olisi kuitenkin jotain aivan erilaista kirjasarjan muista tapahtumista.


Unikkoturkki
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 30.11.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Kuusamo

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Amy Cherryclaw To Elo 25, 2011 11:01 pm

Tuli viime viikolla lisää kirjoja. Luetut on lihavoitu, kursiiivia luen.

Kirjat
Suomeksi:

- Villiin luontoon
- Tuli ja jää
- Salaisuuksien metsä
- Myrsky nousee
- Vaarallinen polku
- Pimeyden hetki


In English:
- Warriors
-- Into the Wild
-- Fire and Ice
-- Forest of Secrets
-- Rising Storm
-- A Dangerous Path
-- The Darkest Hour
- The New Prophecy
-- Midnight
-- Moonrise
-- Dawn
-- Starlight
-- Twilight
-- Sunset

- Power of Three
-- The Sight
-- Dark River
-- Outcast
-- Eclipse
-- Long Shadows
-- Sunrise
- Super Editions
-- Firestar's Quest
-- Bluestar's Prophecy


Mangat:
Suomeksi:
- Soturin Paluu (Harmaaraita 3)
In English:
- Graystripe-trilogy

-- The Lost Warrior
-- Warrior's Refuge
-- Warrior's Return


Editt: Tuli luettua PH.
Editt2: Dark River valmis.
Editt3: Outcast aloitettu.


Viimeinen muokkaaja, Amy Whitespot pvm To Toukokuu 03, 2012 11:16 am, muokattu 2 kertaa
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet? - Sivu 2 Empty Vs: Mitkä kaikki kirjat omistatte/olette lukeneet?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa