The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mitä seuraavaksi tapahtuu?

+9
Kuunvalo
Auringonkukka
Ukkoskäpälä
Unikkoturkki
Ravenpath
Kastepisara
Sirita
Varjomieli
Amy Cherryclaw
13 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Amy Cherryclaw Pe Marras 05, 2010 12:35 pm

Osa porukasta varmaan on kyllä lukenut kirjoja englanniksikin, joten tietää asioiden oikean laidan, mutta heitellään sitten me vaihtoehtoisia juttuja!

Eli mitä uskot kirjoissa seuraavaksi tapahtuvan? Mainitse kirja, jonka jälkeen tapahtumat ovat. Parhaat pääsevät tähän aloitusviestiin!
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Vieraili Pe Marras 05, 2010 1:26 pm

Tarvitseeko tähän spoileri varoitusta? Ei varmaan.

Niin siis, tätä oikeastaan olen Amelietten kanssa yhdessä miettinyt. Kuka kuolee night whisperissä?
("And before the prey can run again, one more cat will be lost to the fight.")
Amelietten kanssa ollaan mietitty näitä tärkeitä hahmoja. Tulitähdenhän pitäisi kai kuolla pian.
Tai sitten Vatukkakynsi.. Homoraita, Hiekkamyrsky, Pilvihäntä tai Kirkassydän? Sitten kun tuo kirja ilmestyy niin menen heti lukemaan spoilit, että selviää kuka se on! Mutta voisiko olla mahdollista, että joku Varjoklaanin kissa kuolee? Tuossahan päähahmona on Varjoklaanin kissa, eli kirjassa kerrottaisiin miten Varjoklaanin kissa ajattele Myrskyklaanin. Epäselvä tilanne kyllä. Kenen te epäilette kuolevan?


Viimeinen muokkaaja, Shirotamashii pvm Pe Marras 05, 2010 1:34 pm, muokattu 1 kertaa

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Amy Cherryclaw Pe Marras 05, 2010 1:33 pm

Niin mäkin meen lukemaan ne. Ja eikös me mietitty että oisko se Pilvihäntä ketä kuolis? Tai Kirkassydän?
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Vieraili Pe Marras 05, 2010 1:38 pm

Juu, editoin.
Mutta olisko susta mahdollista, että se kuoleva vois myös olla joku Varjoklanin kissa?
Joku tärkee. Vaikka Tawny? Tai Tigeri? Jos Tigeri kuolis nii taitais Dove tulla vähä hankalaks..
Ja se voi ehkä jotenki edistää juonta. Musta siitä tulis jännää.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Amy Cherryclaw Pe Marras 05, 2010 1:49 pm

No eiks Tawny oo aika kuningattaren osassa? Ja Tigerin tilannetta en oo seurannu niin paljon että tietäisin mitä sille ja Dovelle kuuluu. Ja eikös se ollut Tawnyn poika?
Mut en kyllä usko et se kuolija ois Varjoklaanista. Vaikka Night Whisperissä onkin myös sieltä jonkun näkökulma, niin tarina on silti edelleen Myrskyklaanin ympärillä. Joten kyllä mä uskon että sieltä se kuolija tulee. Ellei sitten lähetä heittämään jotain ihan hullua, niin kuin vaikka Stormfur Jokiklaanista?
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Vieraili Pe Marras 05, 2010 1:56 pm

Niin, jos Stormi kuolis nii Homost taitais tulla aika mase? Mut se ei ainakaa mua hetkauttais. Btw, Vihaan Homoa ja sen pentuja x'D
Mut on taas ongelma kun myrskyklaanista ei varman ainakaa Tulitähti vielä kuole. Vatukkakynsi ois ehkä mahdollisin vaihtoehto. Koska tuskimpa siitä tulis päällikköä. Et kyllä sille varmaan jotain tapahtuu jossain vaiheessa, mutta mistä tietää tapahtuuko se vielä NW:ssä.


Viimeinen muokkaaja, Shirotamashii pvm Ti Huhti 26, 2011 5:36 am, muokattu 1 kertaa

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Amy Cherryclaw Pe Marras 05, 2010 1:58 pm

Ja mä muistan lukeneeni et kun Tuli kuolee ni käy jotai outoo eikä Kynäst(=Vatukkakynsi) tuu päällikköö
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Vieraili Ke Helmi 09, 2011 7:23 am

Tulen pitäs varmaa kuolla pian, en kuitenkaa usko, että se tapahtuis Sign of The Moon:is. Kuitenki taitaa tän kirjasarjan aikana kuolla. Onhan tää jo 4 kirjasarja. On huhuja et se kuolee SOTM:s, mutta en oikein usko, olihan niitä samanlaisia huhuja jo Fading Echoesista. Erinit ei vieläkään suostu kertomaan onko HollyLeaf kuollut. Epäilen kuitenkin et se on se The Forgotten Warrior. Erinit suostu sentään kertomaan, että seuraava johtaja on joku jota me ei osata odottaa... Ite epäilen vahvasti Hollya sen seuraajaksi. BrambleClaw ja LionBlaze on liian helppoja arvata. Homo(Harmaaraita) ja nää on taas liian vanhoja.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Varjomieli To Helmi 10, 2011 6:38 am

Minä ainakin luulen,että Hiekkamyrsky muutaa ööö... no sinne kuningattarien joukoo jossain vaihessa Vaarallisessa tiessä. Tiedätte kyllä miksi Wink
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Sirita To Helmi 10, 2011 8:50 am

Vaikka tiedän mitä kakkoskirjasarjassa suurinpiirtein tapahtuu, odottaisin ehkä jtn Scourgen sukulaista ( veli, tytär tai joku ) saapumaan kostoretkelle Veriklaanin kanssa, eli just kostaakseen Tulelle Scourgen kuoleman. XD Kaunista olisi.
Sirita
Sirita
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Join date : 10.12.2010
Ikä : 25

http://koirakood.vuodatus.net/

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Amy Cherryclaw To Helmi 10, 2011 9:23 am

Sirita kirjoitti:-- saapumaan kostoretkelle Veriklaanin kanssa, -- Kaunista olisi.
Et tiedä teitkö tarkoituksella, mutta toi viiminen lause oli yks parhaista mitä oon kuullu. xD Seuraava iso tappelu häämöttää silmissä...
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Sirita To Helmi 10, 2011 10:58 am

ameliette kirjoitti:
Sirita kirjoitti:-- saapumaan kostoretkelle Veriklaanin kanssa, -- Kaunista olisi.
Et tiedä teitkö tarkoituksella, mutta toi viiminen lause oli yks parhaista mitä oon kuullu. xD Seuraava iso tappelu häämöttää silmissä...

Taisin tarkotuksella niin tehdä. XD Joo, semmoinen taistelu olisikin varmaan aika kaunista luettavaa. :'D
Sirita
Sirita
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Join date : 10.12.2010
Ikä : 25

http://koirakood.vuodatus.net/

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Amy Cherryclaw To Helmi 10, 2011 11:05 am

Sirita kirjoitti:
ameliette kirjoitti:
Sirita kirjoitti:-- saapumaan kostoretkelle Veriklaanin kanssa, -- Kaunista olisi.
Et tiedä teitkö tarkoituksella, mutta toi viiminen lause oli yks parhaista mitä oon kuullu. xD Seuraava iso tappelu häämöttää silmissä...

Taisin tarkotuksella niin tehdä. XD Joo, semmoinen taistelu olisikin varmaan aika kaunista luettavaa. :'D

Totta. Veri lentäis niin että silmissä sumenee.
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Varjomieli To Helmi 10, 2011 11:22 am

Minä en kylläkään pidä taisteluista...
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Kastepisara Pe Helmi 11, 2011 3:15 am

olen samaa mieltä varjopennun kanssa minusta taistelut etenkään suuret taistelut eivät ole mukavia
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Vieraili Pe Helmi 11, 2011 7:45 am

Sirita kirjoitti:Vaikka tiedän mitä kakkoskirjasarjassa suurinpiirtein tapahtuu, odottaisin ehkä jtn Scourgen sukulaista ( veli, tytär tai joku ) saapumaan kostoretkelle Veriklaanin kanssa, eli just kostaakseen Tulelle Scourgen kuoleman. XD Kaunista olisi.
Se vasta kaunista olisikin ♥ XD Onhan Scourgen veli ja sisko vielä elossa? Iha mahdollinen juonenkäänne olis jos ne klaanit asuis viel lähel Veriklaanii. Mä oisin oottanu et Tuli ois saanu tietää olevansa Scourgen velipuoli tapettuaan sen.

Edit: Tuli vähä spoilattua x'D

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Sirita Pe Helmi 11, 2011 8:10 am

Shirotamashii kirjoitti:
Sirita kirjoitti:Vaikka tiedän mitä kakkoskirjasarjassa suurinpiirtein tapahtuu, odottaisin ehkä jtn Scourgen sukulaista ( veli, tytär tai joku ) saapumaan kostoretkelle Veriklaanin kanssa, eli just kostaakseen Tulelle Scourgen kuoleman. XD Kaunista olisi.
Se vasta kaunista olisikin ♥ XD Onhan Scourgen veli ja sisko vielä elossa? Iha mahdollinen juonenkäänne olis jos ne klaanit asuis viel lähel Veriklaanii. Mä oisin oottanu et Tuli ois saanu tietää olevansa Scourgen velipuoli tapettuaan sen.

Edit: Tuli vähä spoilattua x'D


Joo, näin on tullu vähä ajateltua. Mutta eihän oikestaan sen veli tai sisko voi sinne kostoretkelle tulla, kun nehän kiusasi Scourgea kun hää oli vielä Tiny ( <--- tuossa oli spoilia ). Et olkoon tytär. :')
Sirita
Sirita
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Join date : 10.12.2010
Ikä : 25

http://koirakood.vuodatus.net/

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Vieraili Pe Helmi 11, 2011 8:14 am

Sirita kirjoitti:Et olkoon tytär. :')
Siis missasinko nyt jotai? o__o Onks Scourgel tytär..?

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Sirita Pe Helmi 11, 2011 8:15 am

Shirotamashii kirjoitti:
Sirita kirjoitti:Et olkoon tytär. :')
Siis missasinko nyt jotai? o__o Onks Scourgel tytär..?

Ei oo, mut on vaan tullu mietittyy jos olis. U___U Se voisi tulla yrittämään kostaa Scourgen kuolemaa tai jtn. Järkevä olen.
Sirita
Sirita
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Join date : 10.12.2010
Ikä : 25

http://koirakood.vuodatus.net/

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Varjomieli La Helmi 12, 2011 12:30 am

Mistä kirjasta puhutte? Ja mikä on Veriklaani?? Question
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Vieraili La Helmi 12, 2011 3:13 pm

Varjopentu kirjoitti:Mistä kirjasta puhutte? Ja mikä on Veriklaani?? Question
Mietittiin, että mitä kakkos kirjasarjassa olisi voinut tapahtua : D Veriklaani selviää sulle sitten kun The Darkest Hour on suomennettu.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Ravenpath Su Maalis 13, 2011 6:34 am

Pisarapentu kirjoitti:olen samaa mieltä varjopennun kanssa minusta taistelut etenkään suuret taistelut eivät ole mukavia
Lue Firestar's Quest ja Skyclan's Destiny, ei ainakaan tarvi suuria taisteluita pelätä x d.
Tuo BloodClanin kosto olisi periaatteessa mahdoton, sillä vain Scourge piti klaania pystyssä. Kun hän kuoli, lähtivät kaikki muut klaanilaiset omille teilleen. Vicky sanoi, että juuri tämän takia BloodClania ei kirjoissa enää nähdä. Toisaalta, jos joku muu olisi ollut tarpeeksi kunnianhimoinen Scourgen saappaisiin, olisi jokin koston tyyppinen ehkä vielä nähty. Jonka tosin ThunderClan (Maaginenpannukakkukirahviklaani) olisi voittanut yhdellä tassun huitauksella, täydellisiä kun ovat. : /
Ravenpath
Ravenpath
Pentu
Pentu

Mies Viestien lukumäärä : 15
Join date : 07.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Vieraili La Maalis 19, 2011 2:02 pm

Ravenpath kirjoitti:Lue Firestar's Quest ja Skyclan's Destiny, ei ainakaan tarvi suuria taisteluita pelätä x d.
Joo ei, niissähän kuolee tylsyyteen.
Ravenpath kirjoitti:Jonka tosin ThunderClan (Maaginenpannukakkukirahviklaani) olisi voittanut yhdellä tassun huitauksella, täydellisiä kun ovat. : /
Päivän naurut tuli, mut ei ne kyl iha heti voittais : D Kuolis taas kasa mun lempihahmoi XD (Mun lempihahmoilla on aina taipumus kuolla taisteluis)

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Unikkoturkki Su Maalis 27, 2011 8:06 am

Itse olen Night Whispersin lukenut, ja siitä saa toki minulta kysellä.
Kirjassa Sign Of The Moon... kannesta päätellen kissat palaa vuorille, ja me nähdään taas Tribeä. Hmm.. Briarlight saattais kuolla? Jayfeatherista tulisi uusi Healer? (<- Kaukaa haettua, myönnän). Lion ja Cinder palaa yhteen ♥

Unikkoturkki
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 30.11.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Kuusamo

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Vieraili Su Maalis 27, 2011 8:19 am

Unikkoturkki kirjoitti:Kirjassa Sign Of The Moon... kannesta päätellen kissat palaa vuorille, ja me nähdään taas Tribeä. Hmm.. Briarlight saattais kuolla? Jayfeatherista tulisi uusi Healer? (<- Kaukaa haettua, myönnän). Lion ja Cinder palaa yhteen ♥
Tässä on jo oikeastaan ihan spoileria eikä arvauksia:
Juonipaljastus:
Lion x Cinderin en enää usko tapahtuvan. *huoh* ...Ainakaan toivottavasti... *huoh*

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Empty Vs: Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa