Warriors - Fanfict projekti

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Warriors - Fanfict projekti

Viesti  Sirita lähetetty Ti Kesä 14, 2011 6:16 am

WARRIORS

Eli tämä nyt on tämmöinen eka suuri fanificti projekti. En ole ihan varma minnepäin maailmaa tapahtumat sijoittuvat, mutta aikalailla suomimainen ympäristö siellä on. Tarinaa kirjoitan sekä suomeksi että englanniksi, näin ekaksi suomeksi. Jonkinmoisia Super Editonejakin tulee, tällähetkellä työn alla on englanninkielinen Adderfang's Story.

Klaaneja on siis neljä, Kuuraklaani, Louhiklaani, Järviklaani ja Liekkiklaani. Ja tuonpuoleis klaanina toimii Pilviklaani, jolta tulee sitten ennustuksia yms, ja Tähtiklaanikin on ainakin hieman Pilviklaanin 'apuna'.

Hahmoja voisitte hieman pistää, kaikkia hahmoja ei tietänkään yhteen klaaniin, mutta mieluusti ei paljon hahmoja Kuuraklaaniin, koska sinne niitä tulee. Eli pennut, oppilaat ja sitten soturit yms että saadaan porukkaa tuonnekkin. Ja nykyiset hahmot näkee sivuilta.

Tätä sarjaa on nyt jo suunniteltu, mutta vähän apua myös kaipaan näiden suurempien tapatumien osalta. Ainakin suunnitellusti ekassa kirjassa, eli Luvatuissa oppilaissa jtn RuskaAamu paritusta, joka ei tietenkään sitten pääty hyvin, ja ongelmia Louhiklaanin kanssa. Kolmannessa kirjassa sitten tulee suurempia ongelmia Liekkiklaanin kanssa ja tulossa ainakin muutama muu klaani, Jääklaani ja Kallioklaani.

En ole kopioinut tätä mistään, kaikki on itse keksimääni. Mutta siis voisitte hieman avittaa suurien tapahtumien kanssa ja niin edelleen. Very Happy

Viimeinen muokkaaja, Sirita pvm To Kesä 16, 2011 8:36 am, muokattu 1 kertaa

Sirita
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 18

Näytä käyttäjän tiedot http://koirakood.vuodatus.net/

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Warriors - Fanfict projekti

Viesti  Vieraili lähetetty Ke Kesä 15, 2011 3:37 pm

Mä haluaisin auttaa, mutta kun minulla on tuo oma projektini kesken :/ (Jonka juonikin on suunnilleen valmis) Kuulostaa kyllä kiinnostavalta. Jos tätä julkaiset jonnekkin niin luen kyllä varmasti.

Vieraili
Vierailija

Viesti  Sirita lähetetty To Kesä 16, 2011 8:36 am

Shirotamashii kirjoitti:Mä haluaisin auttaa, mutta kun minulla on tuo oma projektini kesken :/ (Jonka juonikin on suunnilleen valmis) Kuulostaa kyllä kiinnostavalta. Jos tätä julkaiset jonnekkin niin luen kyllä varmasti.

Tuossa WARRIORS kohdassa on linkki kotisivuille, ja myös omassa allekirjoituksessani. :3

Sirita
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 40

Näytä käyttäjän tiedot http://koirakood.vuodatus.net/

Viesti  Auringonkukka lähetetty Ke Tammi 04, 2012 9:05 am

Joo oon vähän järkevä mut voiko siellä jossakin olla tyyppi nimeltä Aurinkotassu/Auringonkukka? Rolling Eyes

Tai oikeastaan olisin enemmän mielissäni jos oisin siin kolli, soturinimi voisi olla Auringonvarjo. Joko miä sanoin et oon tosi järkevä.

Auringonkukka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 92

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content Tänään kello 4:31 pm

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun