Jäsenet/tutut soturikissoina!

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Jäsenet/tutut soturikissoina!

Viesti  Eewyi lähetetty Su Marras 07, 2010 10:53 am

Eli, onko täällä kukaan piirtänyt itsensä/onko joku toinen piirtänyt sinut/oletko piirtänyt jonkun muun soturikissana? :3
Oma luokkakaverini ilahdutti minua tällä piirroksella kuvistunnilla. Siinä on kuvattuna sekä minä että hän sotureina.
Nimitiedot ja se mihin klaaniin [sattumalta samaan] kuulumme ovat ns. "virallisia" klaaninimiä ja tietoja, jotka on saatu virallisen Warriors-sivuston klaaninimi ja klaani-testien avulla.

~KUVA~
Vasemmalla minä, oikealla kaverini.
Ulkonäöstäni sen verran, että ruskea väri viittaa oikeisiin ruskeisiin hiuksiini. Silmäni ovat myös oikeasti vihreät, aivan kuten kissaminälläni. Pilkut selässä ovat ikäänkuin "vesipisaroita" joiden idea on tottakai johdettu nimestäni ^^ Olen myös varsin solakka ja pienikokoinen, joka viittaa myös omiin todellisiin ominaisuuksiini. [olen vain 145cm "pitkä" XD]

Laskimme kaverini kanssa, että iällisesti olisimme melko äskettäin aloittaneita täysvaltaisia sotureita, kissan iässä siis 1, tai hiukan yli 1-vuotiaita, jos oikein muistelin~

Kommenttia? Ja lähettäkää muutkin kuvia!~
Skanneri pilaa värit.. x___x

Eewyi
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 23

Näytä käyttäjän tiedot http://www.freewebs.com/jirachi_wish/JW

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Jäsenet/tutut soturikissoina!

Viesti  Amy Cherryclaw lähetetty Su Marras 07, 2010 11:06 am

Mä en nyt tiedä voiko tätä laskea, mutta niinkuin kuvan selostuksessa sanotaan, Valkotäplä/Whitespot oli launperin mun animaagimuoto, jota olisin tarvinnut yhdessä tarinassani. Sittemmin hylkäsin idean, mutta Valkotäplä jäi elämään ensimmäisenä varsinaisena OC-hahmona.
Kuva täällä.

Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 170
Ikä : 22

Näytä käyttäjän tiedot http://ameliette.webs.com

Viesti  Unikkoturkki lähetetty Su Heinä 10, 2011 11:29 am

Joo, aluksi mulla oli Päiväsydän, joka vaihtui Kuusydämeen, joka vaihtui Rainfloweriin, ja täällä olen Unikkoturkkina.

Rainflower nimeen liittyy ihana asia, nimittäin Kate oli ilmeisesti poiminut minun nimimerkkini blogistaan kahden muun lisäksi, ja Rainflower on nyt oikea (vaikkakin julma) kissa, jolla on merkittävä rooli uusimmassa Super editionissa. Joten kai tässä ylpeä voisi olla.

dA'han en ole laittanut kuvaa Rainflowerista, mutta koneen tiedostoissa niitä on kymmenisen verran.

Unikkoturkki
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 18

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Auringonkukka lähetetty La Tammi 07, 2012 9:04 am

Ootappas.
Ekas itteni, Cremesävyinen jolla kolme mustaa raitaa päälaella ja harmaat silmät...

Sit tekasin kavereille tyypit: Kettukasvo, Sulkahäntä (en ollu vielä lukenu juuri yhtään Soturikissat -kirjaa enkuksi) Jokivirta, Hopeahalla jne.

Sit keksin myös Teräväkynnen, joka on kans yks oikea tyyppi.

Ja nykyään ajattelen ihmisiä kissoina ja kissoja toisinpäin, se on ihan mielettömän hauskaa!!!

Auringonkukka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 18

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Syysturkki lähetetty Ma Maalis 12, 2012 3:52 am

Lähinnä kamuja oon piirrellyt, mutta nekin piirrokset on tehty niinkin loistavalle materiaalille kuin matikanvihon taakse Very Happy Mutta nyt kun sanoit niin voisi kyllä piirtää Smile

Syysturkki
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 27

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  iikomauku lähetetty Ke Elo 01, 2012 1:09 pm

Oma fursonani/altterini toimii myös warriorsonanani. Hahmon nimi on Efria-Yuki "Hopeahäntä", jossa Hopeahäntä on warrior-nimi. Kyseessä on naaras-kissa, n. 2-vuotias, ruumiinrakenteeltaan siro ja pienikokoinen, mutta ketterä. Luonteeltaan hän on turhankin kunnianhimoinen, mutta osaa hyvin ottaa tilanteen haltuunsa jos se sitä vaatii. Muita kissoja kohtaan hän on miellyttämishaluinen ja kohtelias.

Kuvia on tässä, yhdessä kuvassa anthro-versio hahmosta. Älkää antako sen häiritä:

Kuva 1, kuva 2 ja kuva 3

iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Ikä : 20

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content Tänään kello 9:58 pm

Sponsored content