The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lempi-/Inhokkihahmot

+20
Pajuturkki
Bluefur
iikomauku
Wedge
Runningvegetableoil
Taruuka
Georgy Porgy
Auringonkukka
neqqu
Närhilaulu
Kastepisara
Unikkoturkki
Foxtrap
Nighteye
Tähtisilmä
CherryTail
Varjomieli
Sirita
Ukkoskäpälä
Amy Cherryclaw
24 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  Wedge Pe Heinä 13, 2012 2:13 am

Onpas täällä kaikilla mahtipontiset listaukset, joissa on melkein kaikki kirjojen henkilöt no ei ihan. En kyllä itse aio tehdä mitään niin suurta vaan luettelen tässä muutamia suosikkihahmoja, ja ehkä inhokkejakin.

No nyt siitä tutuimmasta eli myrskyklaanista kyllä, kuten tuolla Kuka soturikissa oilsittessakin hehkutin niin Tomuturkki on kyllä niin urhea kollinen kolli että se kyllä lukeutunee lempihahmojeni joukkioon. Samoin myrskiistä Hiekkis on sopivan ihku.
Olen kyllä samaa mieltä Nuhiin kera että Lovari on tosi kova hahmo (Olenkin vähän vihainen kun Neqqu leikkiessään pudotti Lovarin Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil No ei nyt sentään)

En oikein ole mikään vihan kyllästämä ihminen niin en oikein keksi mitään hahmoa joka olisi inhoittava. Hmmm. Pahiksista en tiedä ne on kyllä SKeissä usein ihan hyviä hahmoja ettei ne kyllä ole inhokkejani, mutta ei niistä kukaan oikein lukeudu suosikkeihinikaan. Tikrun arvostus laski salaperäisissä miiteissä jotka olivat tosi korneja. Muuten Tikru ei ollut hullumpi hahmo mutta tosiaan ne miitit olivat typeriä. ÄÄÄh, no voin sitten vaikka sanoa etten inhoa ketään.

Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  neqqu Pe Heinä 13, 2012 4:11 am

Oravatassu nyt vaikutti ainakin ihan kivalta, lyhyen lueskelun jälkeen Keskiyössä. Tiedä sitten jatkossa tuostakaan Very Happy Hopeavirta tosiaan on yksi lempihahmoistani, aluksi en kyllä tykännyt siitä, mutta nyt on alkanu jotenkin "sulattamaan" sitä niin aloin tyksiä. Ja Ruoska on myös jotenkin niiin mahtis pahis Pimeyden hetkessä, että eiköhän sekin nyt sitten kuulu suosikkeihini. Se on vaan niin viileä ja tunteeton, ai että.
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  iikomauku Ke Elo 01, 2012 12:02 pm

Voi näitä kun sitten lähtis listaamaan.
Kyllä ehdottomia lemppareita on tällä hetkellä Leafstar ja Echosong, joihin ihastuin samalla kun ylipäänsä koko Skyclaniin. Leafstarissa viehättää se, miten sen menneisyys vaikuttaa sen ajattelutapaan ja päätöksiin. Vertaan nyt entisen villikissan ajatusmaailmaa entisen kotisikisun järjenjuoksuun, jos ymmärrätte mitä tarkotan. Kuvitelkaa päälliköksi vaikka Cherrytail, ehm. Echosong taas on niin salaperänen ja kuitenki helposti lähestyttävä yhtäaikaa. Tykkäsin siitä sen ensiesiintymisestä tosi paljon.

Muita on Yellowfang, jonka vahvaan luonteeseen ihastuin, Cinderpelt, (Ah Cinder x Fire, dat shipping ♥) joka ottaa kohtalonsa vastaan niin rohkeesti ja tietenkin iki-ihana Graystripe. Tykkään myös Ravenpawista, Brindlefacesta, Skywatcherista ja Barneysta ihan hirveesti.

Inhokkeja? Ainakin Dustpelt ärsyttää ensimmäisissä kirjoissa. Darkstripeen mulla on viha/rakkaussuhde, se on niin asdfgfj mutta silti niin ihana. Pidetään se kuitenkin inhokeissa. Muita ei nyt heti tule mieleen.
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Lempi- ja inhokkihahmot

Viesti  Bluefur Ti Elo 07, 2012 1:47 am

Lempparit:

Bluekit/paw/fur/star - Ihan sama mikä olit, mä rakastan sua, ja sul oli raju menneisyys, sen takii ymmärsin sua, kun olit hullu <3

Fireheart/star - Tykkään, vaikka onkin sellanen "kaikki on ihan kurjaa, ja sit kaikki onki yhtäkkii hyvin"- tyyppi

Greystripe - Mun rakas homo <3

Silverstream - Love you <3

Whitestorm - Oot ihana Embarassed

Scourge - Åååh, oot niin ihana ku tapoit Tigerstarrin Twisted Evil Ja oot muutenkin niin ihanan karmiva

LeopardFUR - En tiä miks, tykkään vaan

Sandstorm - Vaik ootki ärsyttävä joskus (etenki TT:ssä -.-) I LOVE YOU! Very Happy

Leafpool - Tykkään sustakin, vaikken oiken tunne vielä :3

Tallstar - En tiedä. En vaan tiiä miks, mut love you too Smile

Cinderpelt - Oot sellanen kivan rento ja sellanen ilkikurinen, vaikka ootki jo aikuinen parantaja, ja sitä rakstin ku olit pentu :'3

Yellowfang - Aloin tykkäämään susta vast myöhemmin, ja oon niin ilonen että aloin :')

Tawnypelt - Aah TYTTÖVOIMAA! Very Happy

Feathertail - Vaik ootki lepsu ja tätimäinen, kuolemas kosketti mua :'D

Inhokit:

Tigerstar - Uskotteko että vihaan?

Squirrelflight - Ärsyttävä, näsäviisasteleva pikku hiirenaivo Evil or Very Mad

Brokenstar - Evil or Very Mad




Bluefur
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 52
Join date : 07.08.2012
Paikkakunta : ThunderClan

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  Wedge Ti Elo 07, 2012 2:40 am

Bluefur kirjoitti:Tawnypelt - Aah TYTTÖVOIMAA! Very Happy

Joo. Itse tajusin vasta ihan vähän aikaa sitten, että Keltis on aika kiva hahmo. Tyttövoimaa tosiaan. Tajusin sen oikeastaan silloin kun tein tämän Profeesin matkalaiset äänestyyn. Käykääpäs äänestämässä ja kommentoimassa. Niin onhan Keltis vähän semmoinen joukkoon sulautuva, ett' ei ole aina mikään persoonallisin tyyppi, mutta kyllä on yksi ehdottomista lempihahmoistani. Kuten sanoin ei mikään pitkäaikainen ole ollut, mutta olen kyllä aina pitänyt tästä hahmosta oikeastaan. Vaatii kaikenmoista hienoutta lähteä synnyinklaanistaan. Tyttövoimaa!
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  Bluefur Ti Elo 07, 2012 6:54 am

Wedge kirjoitti:
Bluefur kirjoitti:Tawnypelt - Aah TYTTÖVOIMAA! Very Happy

Joo. Itse tajusin vasta ihan vähän aikaa sitten, että Keltis on aika kiva hahmo. Tyttövoimaa tosiaan. Tajusin sen oikeastaan silloin kun tein tämän Profeesin matkalaiset äänestyyn. Käykääpäs äänestämässä ja kommentoimassa. Niin onhan Keltis vähän semmoinen joukkoon sulautuva, ett' ei ole aina mikään persoonallisin tyyppi, mutta kyllä on yksi ehdottomista lempihahmoistani. Kuten sanoin ei mikään pitkäaikainen ole ollut, mutta olen kyllä aina pitänyt tästä hahmosta oikeastaan. Vaatii kaikenmoista hienoutta lähteä synnyinklaanistaan. Tyttövoimaa!


Joo, mäki aloin vasta hiljalleen tykkäämään siitä. Oravatassusta en sitte tykkää, en tiiä miks...

Bluefur
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 52
Join date : 07.08.2012
Paikkakunta : ThunderClan

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  Runningvegetableoil Ma Loka 29, 2012 11:53 am

Bluefur kirjoitti:

Oravatassusta en sitte tykkää, en tiiä miks...

No varmaan siksi, kun lapsena se on semmoinen ylirasittava nulikka, joka valittaa kaikesta, eikä tee mitään oikein, ja aikuisena se on semmoinen ylihyveellinen isänsä klooni. Molempi pahempi ja yhdessä kahta kauheampi, tuo Oravarin mielialojen myllerrys on ehkä historian typerin juttu, ja Teepotan myötä inhoan häntä yhä enemmän. Siippansakin vaikuttaa suorastaan nautinnolliselta hahmolta verrattaessa häneen.

Olen myös Voiman 3n myötä saanut muitakin inhokkihahmoja, ja yllättäen silmätikukseni on taas päätynyt kirjan pähenkilö. Että mä vihaan Närhityyppiä, ehkä kaikkein ellottavin SKien päähenkilö tähän mennessä. Hän on juuri täydelleen semmoinen angstinen emopoika, jonkalaiset saastuttelevat mangoja toisinaan. Sitten semmoinen valittaja vielä yhdistettynä Edowardo Elrikkoon, niin jo alkaa olemaan maailman tympein hahmo kasassa. En nyt edes keksi miten kuvailisin Närhärin rasittavuutta, aivan kammottavan typerä hahmo, jonka jok'ikinen ajatus on rasittavampaa luettavaa, kuin uudet tehtävät.

Sinänsä pienoinen harmi, kun noin puolet kirjoista on Närhärin näkökulmaa ainakin Nähtävyyden perusteella, ja sitten kun vielä tietää että lopussa se hirvitys kuitenkin loistaa kirkkaimmiten. Toisaalta, Närhärillä kyllä saattaa olla edellytykset tulla paremmaksi hahmoksi tulevaisuudessa, nimittäin jos Eriinit päättäisivät tehdä siitä semmoisen psykopaatin syrjäytyneen aivoaaltofriikin, Närhärillä nimittäin olisi valmiudet semmoiseen.

Eivätpä muuten ole sisarensakaan kummoisia
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  Wedge Ke Tammi 09, 2013 3:38 am

Nyt kun tässä olen lukenut Teepottaa jonkin verran, niin siiinä nyt jotain uusia hahmojakin lienee. Lähinnä mitä pentuja nyt on syntynyt. Eipä niitä nyt niin kamalasti nyt kuvaillakaan, etenkään muitten klaanien. Kirahvipentueesta olen nyt jo sanonut kaiken tarvittavan, mutta tässä olen saanut yhden uuden lempihahmon.

Nimittäin Sedgekitin. Ei mitään hajua mitä se on suomeksi. No minä nyt ainakin suomentaisin sen Siilapennuksi, mutta luulen ettei sitä nyt kuitenkaan suomenneta niin. Ehkä ihan hyvä. Sohkopentukin olisi jees. No joo eipä tuota Sohkista nyt ole esitetty oikeastaan yhtään. Kunhan nyt jonkun kerran kun jotkut ovat trespassailleet Tuuliklaanin reviirillä. Niin, Tuuliklaanilainen, joten eipä siitäkään hahmosta varmaankaan saada kuulla mitään sen ihmeempää tarinaa. Jossain vaiheessa siitä sitten vain tulee soturi ja saa jonkun iskevän soturinimen. Tuon etuliitteen kera siitä nimestä nyt tulee joka tapauksessa mahtis.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  Pajuturkki Pe Maalis 08, 2013 9:09 am

Lempihenkilöitä:

× Tulitähti
× Kirkassydän
× Pajuturkki
× Tuhkamarja
× Ruoska
× Kiviturkki
× Hallaturkki
× Juovanaama
× Valkomyrsky
× Pitkähäntä
× Keltahammas
× Haukkahalla
× Vatukkakynsi
× Sulo c:
× Myrskyturkki
× Sulkahäntä
× Varistassu
× Tihkuviiksi
× Yksiviiksi
× Puro
× Täplälehti

Inhokkihenkilöt:

× Tiikerikynsi
× Mustaraita
× Väärätähti
× Harmaaraita
× Pilvihäntä
× Oravatassu
× Taivaankajo

Huomasin, että minulla on aika paljon lempihahmoja verrattuna inhokkihahmoihin :) Lisää varmaan tulee, kun lisää kirjoja julkaistaan.

Pajuturkki
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 7
Join date : 18.07.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  Varjomieli Ma Kesä 03, 2013 2:38 am

Vuodet kuluvat ja samoin näyttä käyneen miunun pitkälle suosikkilistallenikin. Nimiä tippuu pois ja osa jopa tipahtaa inhokkilistoilleni niin kuin rakastettava Harmaaraitamme. Miksi?
Jo aloittaessani sarjan lukemisen en oikein pitänyt Harmaatassusta/raidasta. En tiennut miksi ja nytten kun selailen ensimmäistä kirjaa huomasin miksi. Mitä Harmiksemme sanoo Ruskalle hyökättyään ensin tämän kimppuun ja lumonnut Ruskan tarinoillaan? "Et taida koskaan ymmärtää, et ole syntynyt villinä. Siinä on suuri ero. Täytyy olla syntynyt soturin verta suonissa tai tuulen kosketus viiksissä. Kaksijalkojen pesiin syntyneet pennut eivät voi koskaan tuntea samoin." Ja sitten kun Sinitähti kutsuu Ruskan käymään klaanissa mitä Harmiksemme sanoo? "Eiväthän kotikisut ovat sotureita! Heillä ei ole soturin verta!" Tiedän, että sen ei pitäisi haitata, mutta mitä Harmiksemme tekee kun Ruska "voittaa" Pitkähännän? Unohtaa kaiken puheensa Kuinka "kotikisut eivät kuulu metsään" ja käyttäytyy kuin olisi Ruskan paras kaveri. Kaiksta eniten minua oudoksuttaa miksi Ruska ei huomaa tätä.
Ja minä tiedän kaikilla on omat mielipiteensä, mutta minä en vain voi sietää sitä kollia enää.
Ja entäs sitten suosikkilistani? Ruoska ja Pitkähäntä ovat oikein mukava lisäys, Keltahammasta ei voi kukaan poistaa listalta ja Tuhkamarja ansaitsee tietenkin myös kunniapaikan mestarinsa viereltä.
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  Taivaskaste Pe Heinä 26, 2013 6:23 am

En rakasta, mutten myöskään vihaa ketään. Very Happy 
Tykkään erityisesti sarjan naaraskissoista: Hopeavirta ja Kirkassydän, sekä muut kuten Keltahammas, Tuhkamarja jne... I love you On tietenkin naaraita, joista en tykkää, kuten Oravatassu ja Lehtitassu. En osaa sanoa, miksi en tykkää niistä, mutta ne eivät vain vetoa minuun. Oravatassu on aluksi maailman ärsyttävin kissa, josta myöhemmin tulee Vatukkakynnen perään maukuva - uskaltaisin jopa sanoa "tylsimys".
Kollit ovat jääneet sen sijaan hyvin neutraaleiksi (mietin nyt pääosissa esiintyviä kolleja): Tulis on ok, gay on ok (Millie kylläkin miinustaa aika roimasti), Vatukkakynsi on ok, Myrskyturkki on noussut ihan kivaksi hahmoksi, Varissulka on vähän niin ja näin - riippuu missä kohdassa sarjaa - ja pahikset ovat ihan ok:ita myös, Tikrusta sanon vaan, että onhan se ihan luentaikas, mutta vähän ristiiriitainen luenne nimenomaan tämän "puoliverisyyden" kanssa. Cool 
Taivaskaste
Taivaskaste
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 25.07.2013
Paikkakunta : Tähtiklaanin metsästysmaat

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  Wedge Pe Heinä 26, 2013 8:47 am

Raimo Rautakoura kirjoitti:gay on ok (Millie kylläkin miinustaa aika roimasti)
Tosiaan. Nyt kun sanoit niin en kyllä minäkään mihinkään Millieen ole liiemmin tykästynyt. Ja kun Gayn arvostus oli jo ennen Millietäkin hyvin alhaalla, niin ehkä tuommoisen tyhmän nössön kotikisukumppanin kanssa homo on vieläkin hölmömpi. Parashan olisi jos homo olisi homo. Millie nyt on tosiaan vain semmoinen hölmö kotikisu jossa ei oikein mitään kummempia hienoja piirteitä olekaan. Ja mitä nyt muistan niin ei paljon muitakaan piirteitä...
Muistan kuitenkin vain vähän.

Kunnon streitti kirjoitti:Oravatassu on aluksi maailman ärsyttävin kissa, josta myöhemmin tulee Vatukkakynnen perään maukuva - uskaltaisin jopa sanoa "tylsimys".
Tämäkin on kyllä aika nasevasti sanottu. Totta joka sana. En oikein koskaan mieltynyt Oraviihin, vaikka olihan se sinällään ihan piristävä kissa, kun kaltaisiaan ei kuitenkaan niin kamalasti ole. Mutta valittajiin tulee tympäännyttyä usein. Muutenkin pidän enemmän semmoisesta kauniista vaiteliaisuudesta kuin tuommoisesta kamalasta höpinästä. Ja Vattiiseen rakastuminenkin on tyhmä teko koska Vattis on niin tyhmä.

Antinisti kirjoitti:Lehtitassu = tyhmä
Tämäkin on ihan totta. Lehtis on vähän turhan täydellinen kirahvi toisinaan. Eikä ihan vain toisinaan vaan aika useinkin. Nuo parantajat muutenkin tuppaavat Myrskiissä olemaan vähän hölmöjä koska ne tuntuvat aina olevan jotenkin tosi mahtavia. "Hän on mahtavin parantaja aikoihin". Täplistä ainakin sanottiin ihmeellisen mahtavaksi, ja muistaakseni Lehtistäkin. Ja seuraavasta parantajasta puhumattakaan...
Parantajat = tyhmiä.
No ei sentään.
Mutta ehkä Myrskärin kyllä.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  Taivaskaste Pe Heinä 26, 2013 9:07 am

Nuo parantajat muutenkin tuppaavat Myrskiissä olemaan vähän hölmöjä koska ne tuntuvat aina olevan jotenkin tosi mahtavia. "Hän on mahtavin parantaja aikoihin". Täplistä ainakin sanottiin ihmeellisen mahtavaksi, ja muistaakseni Lehtistäkin. Ja seuraavasta parantajasta puhumattakaan...
Totta ihan jok'ikinen sana... Myrskyklaanissa on varsinkin nämä suhteet hyvinkin ärsyttävästi jaettu: Päällikkö Tulis, varapäällikkö Gay (Tuliksen paras kaveri)
Juonipaljastus:
, parantaja Tuhkis (Tuliksen ensimmäinen oppilas) ja Lehtis (Tuliksen tytär).
Onhan se ihan kiva, että klaanissa ollaan yhtä perhettä, mutta ei sitä ihan kirjaimellisesti tarvitse ottaa. XD
Taivaskaste
Taivaskaste
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 25.07.2013
Paikkakunta : Tähtiklaanin metsästysmaat

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  Wedge Su Heinä 28, 2013 11:39 am

Joo, tuo on just sitä, että tuommoisten keskeisten henkilöjen lapsetkin halutaan olevan jotain mahtavan mahtavia kun kerran vanhemmatkin. Eihän esimerkiksi maailman historian parhaan johtajan, Tulitähden, lapsia voi jättää vain joksikin normisotureiksi. Ei tietenkään. Eikä edes lapsenlapsiakaan. Eihän se ole mahdollista, että vaikka Tomuturkin lapsesta tulisi parantaja. Saati sitten Myrskiin uljaimmasta soturista, itse Tomuturkista sen johtajaa. Gayn varajohtajuuskin on sitä samaa.
Koko juttu vähän ontuu. Tulis on vain semmoinen kamala hyväsisarusverkoston pääpiru joka laittaa arvotehtäviin vain parhaita ystäviään ja omaa sukuaan. Koko Myrskis saa kärsiä mokomasta Tuliista. Sietäisi kuolla mokoman.

Tuliin lapsista olisi pitänyt tulla semmoisia väliinputoajia ja surkimuksia niin olisi tullut vähän jännitystä mukaan. No Oravis nyt ei sentään ole mitään kovin korkeaa. Paitsi se mitä nyt sensuroiden tuossa sanottiin.

Sitten kun nuo aika usein ovat hölmöimpiä hahmojakin kaiken lisäksi. Tulis nyt tietysti, sitten Homo, Vattis jne. ovat tyhmiä. Tuhkiistakaan en kyllä oikeastaan ole oikein koskaan pitänyt. Mitään mahtavampia perusteluja nyt tiedä. Enkäpä nyt Lehtiistäkään. Parantajat tosiaan, kuten sanottu, tylsiä.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  Taivaskaste Su Heinä 28, 2013 12:36 pm

Mahti Wedge sanoi:
Tuhkiistakaan en kyllä oikeastaan ole oikein koskaan pitänyt. Mitään mahtavampia perusteluja nyt tiedä. Enkäpä nyt Lehtiistäkään. Parantajat tosiaan, kuten sanottu, tylsiä.
Painotan tuohon viimeiseen lauseeseen: 'Parantajat tosiaan, kuten sanottu, tylsiä.' Se ikävä kyllä pitää paikkaansa (- pidin tuhkiksesta, kun se oli vielä oppilas ja Keltahampaan kanssa, mutta aina kun kissasta tulee aikuinen, se muuttuu "viisaaksi" eli tylsäksi). Itse olen huomannut varsinkin, että luen mielummin luvut Oravan - kuin Lehden näkökulmasta. Jotenkin luvut, missä ollaan Lehtiksen näkökulmassa ovat vaan tylsiä - okei no se voi kyllä johtua ihan muistakin asioista, mutta olen henkilökohtaisesti pannut merkille tämän asian...

Tuliin lapsista olisi pitänyt tulla semmoisia väliinputoajia ja surkimuksia niin olisi tullut vähän jännitystä mukaan
Tuo on minusta hyvä huomio. Olisihan se ollut hauskaa, jos Lehtis ja Orava olisivatkin olleet sellaisia nynneröitä tai muuten vaan sivuosissa. Tai sitten Erin on päättänyt ottaa työkseen jalostaa "täydellinen" soturikissa, jolloin ei kävisi lainkaan yhdenkään sukupolven olevan surkimus. Tyypillistä.

Tajusin tuossa äskettäin, että Pilvihäntä on minusta "onnistunut" hahmo. Kun se ei ole mikään super, vaikka onkin Tuliksen sisarenpoika ja se ei ole muuttunut juurikaan luenteeltaan...
Taivaskaste
Taivaskaste
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 25.07.2013
Paikkakunta : Tähtiklaanin metsästysmaat

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  Runningvegetableoil Ma Heinä 29, 2013 12:28 am

Pöh, kylläpäs nyt jaksatte dissata. Parantajilla ehk' on vähän se yhdistävä tekijä, kun ei SKeissä kuitenkaan tehtäisi sitä sadistista psykopaattiparantajaa, elikkä parantajat järjestään ovat semmoisia hyväntahtoisia ja rauhanomaisia. Aina yhtä terävän Varjoklaaninkaan parantajat eivät ole mitään nationalisteja kuten klaaninsa aika pitkälti muuten, vaan kaikki parantajat ovat vain semmoisia harmaan neutraaleja kannoiltaan. Kyllähän sitä kovasti Profeesissa jankataan, että "ooh, olen parantaja, minun pitää auttaa vihollisklaania".

Vaan kyllä minua parantajat ovat aina ihan kiehtoneet, heidän asemansa klaanissa kun kuitenkin on varsin ainutlaatuinen. Ja vaikka muiden klaanien parantajista kerrotaankin äärimmäisen vähän, ja Myrskärin parantajat ovat pääosin tyhmiä, niin kyllä esimerkiksi Keltahammas on ihan piristävä tyyppi.

Pieni Teepottapilailija:
Juonipaljastus:

Mitä nyt tuohon Lehtis vs Oravariin tulee, niin kyllä itse olen pitänyt Lehtiistä kuitenkin aina enemmän. Se on juuri kuten Wedi jossain sanoi, että Oravari kyllä on semmoinen terveen kapinallinen, mutta sitten kuitenkin äärimmäisen ärsyttävällä tavalla, semmoinen vinkuva ja valittava ideuutti, jonkalaisia saa kyllä kohdata tosielämässäkin ihan riittämiin. Ei mitään tietoa esimerkiksi Tomuturkin karismaattisen gnostisesta massamielipiteen kyseenalaistamisesta.

Lehtis taas on massan mukana aika mitäänsanomaton. Ei häntä kyllä miksikään kauhean hyveelliseksi hyviiksi voi tituleerata, mutta se on kyllä eri asia, että onko sen ihme riehumisen ja kriisien lukeminen pitemmän päälle kuinka viihteellistä.

Taivaskaste kirjoitti:
Tajusin tuossa äskettäin, että Pilvihäntä on minusta "onnistunut" hahmo. Kun se ei ole mikään super, vaikka onkin Tuliksen sisarenpoika ja se ei ole muuttunut juurikaan luenteeltaan...

No kyllä minusta Pakiksella on aika sama juttu kuin kaikilla muillakin. Pentunahan se oli oikeastaan semmoinen Oravari I, tyhmä, kaikesta vinkuva kapinanuori. Sitten aikuisena siitä tuli semmoinen hiljaisempi tekijä, viisastui, kuten niin osuvasti sanoit. Onhan siinä hahmossa tietysti jonkinmoista omaperäisyyttä ja ihan semmoista ihailtavaa omapäisyyttä, mutta sitten toisaalta taas, mitään en voisi vihata enempää kuin tuommoisia bestiksensa perässä pakanoivia ruttoja. En vain koskaan ole oikein sietänyt häntä. Tuo on kyllä ihan hyvä pointsi, että Pilvis on varmaankin ainoa Tuliin sukulainen, joka on vain tavallinen rivijermu.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  Taivaskaste Ma Heinä 29, 2013 1:02 am

Pöh, kylläpäs nyt jaksatte dissata. Parantajilla ehk' on vähän se yhdistävä tekijä, kun ei SKeissä kuitenkaan tehtäisi sitä sadistista psykopaattiparantajaa, elikkä parantajat järjestään ovat semmoisia hyväntahtoisia ja rauhanomaisia.
En minä parantajia vihaa, mutta he sattuvat olemaan aika tylsiä, mutta niin heidän pitääkin olla rauhaa rakastavia jne... Ja kyllähän Keltahammas kuuluu lemppari hahmoihini, kuten olen aikaisemmin sanonutkin. Very Happy Tykkäisin parantajista varmasti enemmän, jos toistenkin klaanien parantajia esiteltäisiin hieman enemmän.

Mitä nyt tuohon Lehtis vs Oravariin tulee, niin kyllä itse olen pitänyt Lehtiistä kuitenkin aina enemmän. Se on juuri kuten Wedi jossain sanoi, että Oravari kyllä on semmoinen terveen kapinallinen, mutta sitten kuitenkin äärimmäisen ärsyttävällä tavalla, semmoinen vinkuva ja valittava ideuutti, jonkalaisia saa kyllä kohdata tosielämässäkin ihan riittämiin.
Siis en itse pidä juuri kummastakaan hahmosta, varsinkaan Oravasta. Kyllä Lehtis on paljon kivempi, mutta tylsä. Se on se pointti. Smile 


Ei Pilvihäntä tod. kuulu suosikkeihini, mutta sitä ei ole vedetty ihan pilalle kuten esim. Oravista...
Tuntuu kuin kirjailijoilta olisi unohtunut, että Pilvis ja sen pentu ovat Tulikselle sukua, mutta se on vaan hyvä(?). Wink
Taivaskaste
Taivaskaste
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 25.07.2013
Paikkakunta : Tähtiklaanin metsästysmaat

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  Echosong Pe Heinä 04, 2014 3:58 am

Lempparit:


Tuhkamarja:oot vaan niin ihana parantaja<3
Yksiviiksi:En vaan tiiä.No, osasyynä se et oot Tuliksen kaveri:)
Kaikulaulu:<3<3<3<3<3<3Et sit kuole ikinä kirjoissa, ok?
Naarmu(tosiaan, Naarmu, ei Teräkynsi):Pelastit Apilahännän<3
Pikkuhahtuva:En vaan tiiä. Oot kiva.
Valkomyrsky: NOOOOOOOO miks kuolit Crying or Very sad 
Kiviturkki:En tiiä nyt sustakaan. Olit vaan kiva ja oikeudenmukainen ennen ku kuolit.
Usvajalka: Kiviturkin sisko ja vaan ihana.
Apilahäntä:Hmmm....<3<3<3<3
Täplälehti:<3<3<3<3<3<3<3<3
Lähes kaikki Taivasklaanin jäsenet(paitsi kisusoturit)
Kaikki parantajat

Inhokit



Sysikynsi: KISUSOTURI
Vilimyrsky:KISUSOTURI
Viljokuu:KISUSOTURI
Ihmemies:KISUSOTURI
Teräkynsi:Päätät vaan kaiken Lehtitähden puolesta Evil or Very Mad 
Tiikeritähti:Tarviiko ees kertoo??
Mustaraita:Sama juttu.
Leoparditähti:Ärsyttävä.
Rikkotähti:Tarviiko kertoo sustakaan??
Prinsessa:Ärsyttävä pikku kotikisu.

Ja yksi ehdoton lempihahmo on tietenkin Kaikulaulu(joka luki jo lemppareissa)mutta se on minun yksi ja ainoa lempparini, muut vähän enemmän "taustalla"
Echosong
Echosong
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 15
Join date : 04.07.2014
Paikkakunta : SkyClan

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  T.T. Su Loka 26, 2014 1:47 pm

Inhokit:
Yksitähti
Perhonsiipi
Mustätähti
Ruoto
Leoparditähti
Keltaturkki
Tihkuviiksi

Lempparit:
Hiekkamyrsky
Oravaliito
Haukkahalla
Varissulka
Lehtilampi
Usvajalka
Tiikeritähti

T.T.
T.T.
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 26.10.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  Tundre Ke Loka 29, 2014 10:35 am

Lempparikissat

Vatukkakynsi: aivan ihana luonne!
Kirkassydän: hurja kohtalo, mutta kaunis kissa
Korppitassu: kiva erakkokissa, luonne paranee loppua kohdin
Haukkahalla: varsinkin Vatukkakynnen kanssa
Mustatähti: upea kissa kaikin puolin!
Tuhkamarja:
Juonipaljastus:
Varissulka&Sulkahäntä&Lehtilampi: Kaikki aivan ihania, ja mielenkiintoista luettavaa näiden kolmen suhteet
Ruoska: aivan mahtavaaaaah! bounce
Pitkähäntä: luonne, sokeutuminen, mutta silti uskollisuus... pitääkö muuta sanoa?

Inhokkikissat

Myrskyturkki: kauhean omahyväinen luonne
Tiikeritähti: inhottava 'pahis'
Sinitähti: ärsyttävä luonne, olevinaan metsän paras päällikkö
Oravaliito: niin ärsyttävä
Kaunokainen&Pilvihäntä: vain kahdestaan inhokkeja, muuten ovat mahtavia hahmoja molemmat
Saarniturkki: ensiksi kauhean ystävällinen ja kiva hahmo, mutta hulluus pilasi tämän kissan
Tundre
Tundre
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 17
Join date : 26.06.2014
Paikkakunta : Keski-suomi

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi-/Inhokkihahmot - Sivu 2 Empty Vs: Lempi-/Inhokkihahmot

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa