The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lempiklaanit

+31
Rhubarbtail
Loudmind
Pajuturkki
Harmaaraita
Pilkkuturkki
Sopuli
neqqu
Bluefur
iikomauku
Georgy Porgy
Runningvegetableoil
Wedge
Taruuka
Kirkassydän
Syysturkki
Kuunvalo
Auringonkukka
mersulla
Närhilaulu
Firetail
Nighteye
CherryTail
Tähtisilmä
Unikkoturkki
Ravenpath
Oboke
Kastepisara
Varjomieli
Ukkoskäpälä
Sirita
Amy Cherryclaw
35 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Auringonkukka Pe Tammi 06, 2012 9:55 pm

Ai niiiin, pidän myös paljon The Tribe Of Rushing Water. I love you I love you I love you I love you

Auringonkukka
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 92
Join date : 04.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Kuunvalo Ke Tammi 25, 2012 10:17 am

Tuuliklaani on itseasiassa suosikkini, vaikka hahmona tää Kuunvalo, jonka nimeä siis lainaan, kuuluu Varjoklaaniin. Jokiklaani on kans kiva ja Myrskyklaanikin.
Kuunvalo
Kuunvalo
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 15
Join date : 25.01.2012
Paikkakunta : Inari

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Syysturkki La Maalis 17, 2012 1:02 am


Tuuliklaani on mun suosikki, pidän kyllä paljon muistakin. Se on vaan aika outoa että Varjoklaanissa on melkein kaikki 'pahikset'. cat [/quote]

Itse sain sellasen käsityksen kun ekaa saagaa luin, että varjoklaani ois luotu sellaseks pahisklaaniksi? Niinkun että kaikki vallanhimoset hullut ja pahikset tungetaan siihen klaaniin. Anteeks, en oikeen osaa selittää .__.

Mutta niin. Lempiklaanini on Tuuliklaani, aina ollut. Sympatioita myös Taivasklaanille ja Varjoklaanille. Jokiklaani ei oikeen nappaa ja yleensäkkään en pidä pääklaanista, eli eniten kerrotusta paikasta. Saman voi nähdä myös Harry Pottereissa; lempitupani on Korpinkynsi, ei Rohkelikko.

Kivoimpia kissoja löytyy Myrskyklaanista ja Tuuliklaanista, parhaat reviirit on Taivasklaanilla ja Myrskyklaanilla. Tuuliklaaninkin reviiri menettelee Wink

Syysturkki
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 27
Join date : 12.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Syysturkki La Maalis 17, 2012 1:03 am

Kastepisara kirjoitti:Mua ärsyttää se ku jokiklaani on kauheen pelkurimainen ne ei lähestulkoon koskaan taistele vastaan esim.Tiikeritäti halus kaikkien reviirit itselleen ja silloin jokiklaani vaan siirty niitte puolelle Neutral

Sama ärsyttää muuten muakin. o.o Sen takia kai en siitä klaanista oikein pidäkkään :/

Syysturkki
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 27
Join date : 12.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Kirkassydän Su Maalis 18, 2012 2:27 am

Taivasklaani tai Tähtiklaani.
Kirkassydän
Kirkassydän
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 18.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Taruuka To Huhti 12, 2012 8:22 am

Ehkä pidän kuitenkin siitä Varjoklaanista eniten. Jotenkin vain (älkää kysykö miksi, en tiedä itsekään) pidän siitä. Myös Tuuliklaani on kiva, mutta se jää silti viimeiseksi.
Taruuka
Taruuka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 54
Join date : 12.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Wedge Ti Huhti 17, 2012 5:28 am

Varjoklaani on vähän kuin Luihuinen HP:eissa. Se ei ole pahempi kuin muut klaanit/tuvat mutta on kuitenkin. pirat
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Runningvegetableoil Ke Huhti 18, 2012 4:34 am

Wedge kirjoitti:Varjoklaani on vähän kuin Luihuinen HP:eissa. Se ei ole pahempi kuin muut klaanit/tuvat mutta on kuitenkin. pirat

Aikamaoisen ovelasti sutkaistu! Vähän samalta kyllä tuntuu minustakin aina varjoklaanista lukiessani. Mutta ehkäpä heillä vain on niin paljon sosiaalisia ongelmia, kun päällikköinä on kaikenmaailman pahiksia. Saattaahan tuommmoiset vastoinkäymiset vetää mielen mustaksi.

Minun suosikkiklaanini on varmaankin wind clan, koska omistan semmoisen tosi hienon wind clan paidan. Siellä on myös yksi suosikkihahmoistani eli Lovikorva.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Georgy Porgy Su Huhti 22, 2012 11:43 am

Suosikkiklaanini ei ainakaan ole varjo- eikä myrskyklaani juurikin tuon hyvä-paha -asetelman vuoksi. Ehkäpä Jokiklaani, koska pidän vedestä elementtinä. Jokimaisemat ovat myös mieleeni. Eipä toisaalta voi perustella mielipidettään tässä kohtaa kauhean reilusti, sillä myrskyklaanihan se on jota kirjoissa kuvaillaan muiden ollessa vain statistiroolissa. Tilanteen soisin muuttuvan!
Georgy Porgy
Georgy Porgy
Pentu
Pentu

Mies Viestien lukumäärä : 40
Join date : 05.04.2012
Paikkakunta : Maa

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Runningvegetableoil To Toukokuu 31, 2012 9:50 am

Jees ja just! Mielestäni on kyllä todella hauska noita Uusia profeeseja lukiessa huomata, kuinka muitakin klaaneja kuvaillaan viimeinkin vähän tarkemmin. Sen lisäksi että niiden kissat tekevät viimein jotain muutakin, kun vain tappelevat täydellisiä MyrskyKlaanilaisia vastaan, niin niiden (varsinkin VarjoKlaanin) terraariotakin tullaan kuvailemaan vähän tarkemmin.

No nyt kuitenkaan en puhu terraarioista, kun niille on tuo oman topansa. Tässä kuitenkin esim juuri VarjoKlaanistakin on mukava huomata vähän noita valoisia puolia, eikä kokoajan sitä, että he ovat semmoisia luihuispahiksia. Kuten jossain muuallakin sanoin, että heillä on vain ollut huonoja päälliköitä, ja huonoa säkää klaanikisut. Noei Mustatähtikään mikään kaikkein helpoin tyyppi ole, mutta mielestäni kuitenkin hyvä klaaninjohtaja nyt kun häneen on päässyt edes vähän tutustumaan. VarjoKlaanin luonteeseen nyt vaan kuuluu semmoinen lievä varjoisuus eikä siinä mitään. Joskus on ihan hyvä synkistellä vähäsen. Pääasia on se, että profeeseissa viimein käy ilmi se, että VarjoKlaanista voi ihan oikeasti pitää, ettei se ole mikään kaikkia vihaava murhanhimoinen ulkopuolisklaani. Noennyt tietysti väitä, etteikö pahiksista voisi pitää, mutta 1. saagan ajan oli mielestäni hölmöä, kun VarjoKlaani oli semmoinen eristetyn pahiin oloinen, tiedätte kyllä mitä tarkoitan.

MyrskyKlaani nyt ei tule ikinä muuttuman miksikään eikä siitä varmaan koskaan tule lempiklaaniani. Sen sijaan TuuliKlaani saa mielestäni koko ajan niskaansa kaiken maailman dissausta ihan syyttä suotta. Minusta kirjailijat ovat tehneet siitä vähän semmoisen syntipukkiklaanin, että hehheh, laitetaan TuuliKlaani kärsimään nälkää, ja laitetaan TuuliKlaanin tyypit saamaan valkoyskä. Itse olen vakaasti syrjittyjen ystävä ja köyhien puolustaja, ja siksi olen edelleen vahvasti TuuliKlaanin puolesta. Ihan näin itse tekemänäni havaintonani voisin mainita, että vähintään lähes joka kirjassa TuuliKlaanin jäseniä esitellään kaikkein vähiten siinä alun allegiances kohdassa. Odotan oikeutta TuuliKlaanille, paitsi että jos joku muu Klaani kärsisi sen kustannuksella, niin varmaan siirtyisin puolustamaan sitä, hihhih. Rohkenen kuitenkin vaatia tasa-arvoa.

Muuten, eikös tähän topaan olisi aika oivallista laittaa äänestys niin, että nämä mielipiteet näkyisivät sellaisena kätevänä prosenttina tuossa ylhäällä? cat cat cyclops
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Wedge Ke Heinä 04, 2012 1:58 am

Runningvegetableoil kirjoitti:. Sen sijaan TuuliKlaani saa mielestäni koko ajan niskaansa kaiken maailman dissausta ihan syyttä suotta. Minusta kirjailijat ovat tehneet siitä vähän semmoisen syntipukkiklaanin, että hehheh, laitetaan TuuliKlaani kärsimään nälkää, ja laitetaan TuuliKlaanin tyypit saamaan valkoyskä.

Muuten, eikös tähän topaan olisi aika oivallista laittaa äänestys niin, että nämä mielipiteet näkyisivät sellaisena kätevänä prosenttina tuossa ylhäällä? cat cat cyclops

Tuo on kyllä totisintä totta tuo Tuuliksen päälle ongelmien kasaaminen. Kaikki maailman ongelmat vain heitetään Tuuliin päälle. Kamalaa. Mutta sitten jos ongelmat heitetään Tuuliille, niin Myrskiille virtaa jatkuvalla syötöllä kotikisuja. Päällikkö on kotikisu. Pilvis on kotikisu. Sitten Profeeseissakin sinne tulee muutamia kotareita. Tosin se on kyllä yhdessä kohtaa että Tuulis ei ota huomiinsa niitä kotiita mutta sitten Myrskis ottaa. Että saattaa se johtua Myrskiin hyväntahtoisuudestakin. Mutta kyllä niitä muutenkin tulee vain Myrskärin terraariolle. Tai sitten kaikk' muut klaanit vain syrjäyttävät ne.

Tuo äänestysjuttu olisi kyllä mahtis. Mutta luulen että se ei tule koskaan toteutumaan. Ehkä se olisi myös vähän myöhäistä mutta ei se kyllä oikeasti olisi. Se vain täytyisi kerralla pistää siihen ja sitten se olisi siinä, ja voitaisiin äänestää. Mutta jotenkin minusta vain tuntuu ettei sitä tulla siihen koskaan laittamaan. Toivottavasti olen väärässä ja se ilmestyy tuohon.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Runningvegetableoil Ti Heinä 31, 2012 11:09 am

En nyt laita turhaan mitään topaa 'Yleinen klaanikeskustelu'. Menenee tännekin tämä sanomani, vaikkei lempiklaaniani koskekaan.

Olen tässä aikojen saatossa vähän miettinyt ainaista Myrskärivihaani. Oikeastaan se tuli mieleeni, kun alistuin tekemään Myrskäripaidan. Pohdin, että mitä vikaa on MyrskyKlaanissa loppujen lopuksi. Mieltäni on kaikkien näiden ystävyyden hetkiemme ajan hämärtänyt se, että Myrskis on se kirjan pääklaani. En pidä siitä, että kirjassa on yksi pääklaani, kaikilta pitäisi olla päählö edustaja. Totesin, ettei Myrskiin pääosa ole varsinaisesti heidän vikansa. He ovat kohtalon uhreja, ja saaneet kirjailijan päähänpiston takia vihani niskoilleen. Julistan Myrskärivihani olevan ohitse.

Sitä tosiasiaa ei voi kiistää, etteikö Tulis olisi rasittava päähenkilö. Sekään ei ole hänen vikansa, mutta ei sen väliä. Hän on typerä maaginen pannukakkukirahvi. Tulis ja muutkin päähenkilöt tahraavat Myrskiin maineen. Muutenhan siellä on paljon hienoja kissoja. Minusta tuntuu melkein siltä, kuin olisi löytänyt kirjasta/elokuvasta toisen tason. Olen sisäistänyt MyrskyKlaanin ytimen. Ei se ole niin paha paikka, siellä on vain ellottavia päähenkilöitä, ja se on yliarvostettu.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  iikomauku Ke Elo 01, 2012 12:16 pm

Skyclan, Skyclan, Skyclan. Reviiri klaanilla on aivan ihana, tykkään hirveesti klaanin kissoista ja niiden tavoista, ominaisuuksista ja luonteista. Päällikkönä Leafstar on just eikä melkeen se oikea. Tykkäsin myös vanhasta Skyclanista ja sen päälliköstä.

Skyclanin jälkeen toisena on Tuuliklaani, jonka jälkeen Myrskyklaani, Jokiklaani ja viimesenä Varjoklaani. (Hassua, miten Varjoklaani siirtyi 1. sijalta viimeiselle kun luin kirjoja eteenpäin. Jotenkin on vaan jääny sellanen kuva että sielä kaikki on jotenki kieroutuneita luonteita ja koko ajan sairaana, ylipäänsä koko reviiri vaikuttaa tosi karulta ja inhottavalta.)
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Runningvegetableoil To Elo 02, 2012 12:43 am

iikomau kirjoitti: (Hassua, miten Varjoklaani siirtyi 1. sijalta viimeiselle kun luin kirjoja eteenpäin. Jotenkin on vaan jääny sellanen kuva että sielä kaikki on jotenki kieroutuneita luonteita ja koko ajan sairaana, ylipäänsä koko reviiri vaikuttaa tosi karulta ja inhottavalta.)

Mystillistä, kuinka minulla kävi ihan päinvastoin kirjoja eteenpäin lukiessa. Niissä ensimmäisissä kirjoissa Varjis oli semmoinen hurja luihuinen, jossa oli pelkkiä pahiksia, ja ne eivät tehneet mitään oikein. Semmoisia kammoittavia Myrskärin arkkivihollisia. Mielestäni se nyt oli muutenkin ihan typerä ja epäuskottava asetelma. Sitten profeeseissa VarjoKlaanilaisia ruvettiin esittelemään vähän tarkemmin, ja paljastui, että siellähän onkin kaikenmoisia kivoja kisuleita, vaikka vähän juroja ovatkin. Mielestäni VarjoKlaanin terraariokin vaikutti tosi viihtyisältä niissä kuvauksissa, mutta sehän nyt on puhtaasti makukysymys, että pitääkö suolampareisesta vaiko eikö. Piti nyt kuitenkin sanomani, että itse vain kiinnyn VarjoKlaaniin yhä suuremmin kirjoja eteenpäin lukiessa.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  iikomauku To Elo 02, 2012 4:25 am

Hmm, ehkä mullakin vielä mieli muuttuu kun luen enemmän. Tietysti jo ensimmäisissä kirjoissa tykästyin Shadowclanin Runingnoseen, se on hyvä alku. Very Happy Ehkä sieltä vielä löytyy muitakin mukavia kissoja uudemmissa kirjoissa.
iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Lempiklaanit

Viesti  Bluefur Ke Elo 08, 2012 12:54 am

Mun lempiklaanit järjestyksessä:

-Myrskyklaani
-Tuuliklaani
-Varjoklaani ja Jokiklaani on tasoissa
-Taivasklaani

Mä en tiä miks, mut mä oon tykästyny Tuuliklaanin, ja vaik siel onki jotkut tyypit aika urpoja, mä tykkään siitä paljon. Varjoklaanikin on muuten hyvä, mutta miinuksia sataa Rikkotähden juttujen takii, ja sit Tikrun juttujen takii. Jokiklaanissa on pari ihanaa kissaa (kuten Hopeavirta :3) mutta se on musta itsessään aika tylsä. Myrskyklaanista tykkään, koska siitä kerrotaan eniten, ni siihen on tottunu, ja ku se on jotenkin niin ihanaa se ympäristö... Ja Taivasklaanista täytyy sanoo, et se ei kauheesti mua kiinnosta, joten siks se on listan pohjalla Sad

Bluefur
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 52
Join date : 07.08.2012
Paikkakunta : ThunderClan

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Runningvegetableoil Ke Elo 08, 2012 1:49 am

Minäkään en pelkän Tuliin tähtävän perusteella ole oikein tykästynyt TaivasKlaaniin kunnolla. Mielestäni ne kaikki kisulit siellä olivat aika semmoisia hyödyttömiä. Pitäisi varmaan saada käsiinsä tuo TaivasKlaanin määränpää, jotta osaisi paremmin arvostella sen klaanin hienoutta. Ei kai se voi ihan tyhjänpäiväinen olla, kun Iikko sitä niin kovasti hehkuttaa. Kuitenkin tuon Tuliin seikkailun perusteella se nyt on vain semmoinen tyhjänpäiväinen statistiklaani.

Sitten minun täytyy myöntää, että minusta on vähän kummaa niin kuin Siniturkki tuossa meille kertoili, että VarjoKlaanille satelee miinuksia parin tyhmän päällikön takia. No kullakin tietysti tapansa arvioida ja arvostaa ja tuomita jne, mutta mielestäni sei ei kyllä ole Varjiin vika, että siellä on sattunut olemaan muutama vallanhimoinen despootti sekoilemassa. Kyllähän nyt toki, jos Varjis olisi täynnä semmoisia hulluja, niin en minäkään heitä arvostaisi, mutta pitäisin enemmänkin VarjoKlaania olosuhteiden uhrina, joka taas sadettelee vain plussia minun puoleltani. Olen nääs syrjittyjen ystävä.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  neqqu Ke Elo 08, 2012 3:21 am

Mää tykkään Taivasklaanista, se on mukava miten aluksi oikeastaan toisilleen ventovieraat kissat muodosti klaanin keskenään. Muutenkin tykkään siellä olevista kisuista ja ympäristöstä. Täytyy kyllä saada jostain Se Special Editioni taivasklaanista. Ja ehkä ne mangatkin ois kiva, jos ois vaan rahaa Razz
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Bluefur Ke Elo 08, 2012 6:23 am

Runningvegetableoil kirjoitti:
Sitten minun täytyy myöntää, että minusta on vähän kummaa niin kuin Siniturkki tuossa meille kertoili, että VarjoKlaanille satelee miinuksia parin tyhmän päällikön takia.


Kyllä mä itsessään Varjoklaanin tyypeistä pidän (en siis näistä Tikruista, Rikkotähdistä ja Mustatähdistä), mutta kun siellä on eniten just tälläsii ylimielisii, nii siks en oikein arvosta kyseistä klaania enää :S

Bluefur
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 52
Join date : 07.08.2012
Paikkakunta : ThunderClan

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Kastepisara Ti Elo 21, 2012 8:00 am

Mä tykkään virta klaanista
Razz
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 24
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Sopuli Ti Elo 21, 2012 8:12 pm

Hmm. Vaikea kysymys. Mutta, sympatiani kuuluvat Jokiklaanille, onhan se joutunut kokemaan tulvat ja nämä joen myrkyttymiset, sekä kaksijalkojen infaasionin. Ja siellä on niin hellyyttäviä hahmoja, kuten tämä Hopeavirta ja nämä muut. Mutta, en kuitenkaan tunne kaikkia niin hyvin, sillä eihän Jokiklaanista kerrota paljoa, vain sen, että siellä on kissoja sen ja sen verran, sen päälliköt, heidän ongelmansa ja vain vähän heidän oikeasta elämästään. Ehkäpä olisi aika Huntereiden tehdä Jokiklaanista joku kirja, Myrskyklaanista höpötetään Tulitähden ja muiden myötä koko aikaa, joka on kuitenkin ymmärrettävää, onhan kyseessä päähenkilö ja sen klaani.
Sopuli
Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 28.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Runningvegetableoil Ke Elo 22, 2012 8:00 am

Kastepisara kirjoitti:Mä tykkään virta klaanista
Razz

Ikinä kuullukaa. Onko se jostain rovesta, tai fictiästä tai jostain? Vaiko ihan omakeksimäsi? Täytyyhän minunkin toki todeta, että yksi suoikkiklaanejani on loistelias AumaKlaani. Kukaan ei tietystikään välitä mistään trolliklaaneista, no aina ei voi voittaa.

Sitten täytyy tässä kyllä toveri Sopulille mainita, että onhan JokiKlaania käsittelevä kirja, ainakin kaiken järjen mukaan, nimittäin Crookedstar's promise, Väärätähden lupaus, evikoisseikkailu, oumaii. Sitä vain ei ole suomennettu, paitsi minä suomensin äsken otsikon, mutta siihen nyt ei suuria näkijänlahjoja vaadita. Enkä kyllä usko, että tuota on ihan heti suomeksi tulossakaan. Muistaakseni ei kuitenkaan ollut mikään erikoisseikkailujen vanhimpia, jos nyt oletetaan, että niitä suomennetaan, ja jos sen jälkeen oletetaan, että ne suomennetaan ilmestymisjärjestyksessä. No en kyllä voi väittää lukeneeni tuota Vääräthteä, niin että saattaahan olla, että se kertoo joistain Vääriksen villeistä nuoruusvuosista, eikä niinkään JokiKlaanista. Viisaammat vahvistakoon tai tyrmätköön hypoteesini.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Bluefur Ti Elo 28, 2012 6:39 am

Bluefur kirjoitti:Kyllä mä itsessään Varjoklaanin tyypeistä pidän (en siis näistä Tikruista, Rikkotähdistä ja Mustatähdistä)

Paitsipaitsi, nyt kun luen Dawnia, oon oppinu tykkää Mustiksestaki vähä enemmän :3

Bluefur
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 52
Join date : 07.08.2012
Paikkakunta : ThunderClan

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Runningvegetableoil Pe Elo 31, 2012 11:39 am

Bluefur kirjoitti:
Bluefur kirjoitti:Kyllä mä itsessään Varjoklaanin tyypeistä pidän (en siis näistä Tikruista, Rikkotähdistä ja Mustatähdistä)

Paitsipaitsi, nyt kun luen Dawnia, oon oppinu tykkää Mustiksestaki vähä enemmän :3

No en nyt muista, että olenko tämän nimenomaisen jutun maininnut, ainakin tähän liittyvää VarjoKlani ihannointia. Mutta tosiaan juuri itsekin huomasin tuossa Profeesia lukiessa, kuinka hyvä hahmo Mustatähti oikeasti onkaan. Juuri semmoinen sopivan juro ehta varjoklaanilainen, mutta sitten kuitenkin tietyissä paikoissa jopa hieman koomillinen, vaan mikäs sen mukavampaa. En sitten tiedä kuinka tahallista on tämä Mustiin koomillisuus, mutta minun mielestäni juuri semmoiset kohdat, missä hän vänkää vastaan ihan vain tavan vuoksi, ja sitten joutuu taipumaan, ovat aina yhtä hauskoja. "Tosi hyvin!" Kaiken lisäksi valkoinen kissa jettimustilla tassuilla kuulostaa jo ulkonäöltäänkin niin mainiolta, ettei mainioudella rajoja. Mustis tosiaan on ihan huipputyyppi!

Höh, tämä ei ollutkaan hahmotopa. No
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Pilkkuturkki Su Syys 02, 2012 11:27 am

Auringonkukka kirjoitti:
Kastepisara kirjoitti:Mua ärsyttää se ku jokiklaani on kauheen pelkurimainen ne ei lähestulkoon koskaan taistele vastaan esim.Tiikeritäti halus kaikkien reviirit itselleen ja silloin jokiklaani vaan siirty niitte puolelle Neutral

Totta.
Ja siinä villissä luonnossa kun Rikkotähti vaatii metsöstysoikeuksia, niin Väärätähti antaa ne ilman että kysyy omalta klaaniltaan. Mutta keskiyössä
Juonipaljastus:
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Runningvegetableoil Ma Syys 03, 2012 9:34 am

Tuohon Pilkkiksen pilailijaan liittyen: Minä kyllä suuresti rohkenen epäillä JokiKlaanin hyväsyömmeisyyttä siinä asiassa. Tai siis, että pikemminkin se oli semmoinen mainostempaus, että "Katsokaa kuinka hyvä JokiKlaani on! Autamme lähimmäisiämme." Tällä kierällä tempauksella JokiKlaani vain saa henkisen niskalenkin TuuliKlaanista: "Olette meille nyt velkaa tyhmät." Tietysti tuo asian pimeämpi puoli hoidetaan klaanien kesken kahdestaan, kun julkisuuteen on vain jäänyt nuo kokoontumisissa kailotetut puolitotuudet. Olihan siinä Kesk'yössäkin joku kohta, jossa joku päählö, varmaan Vattis, mainitsikin tästä jotain, että "Siilit saattavat lentää, jos JokiKlaani ei peri tuosta vastapalvelusta" tms. Ei se nyt todellakaan mitään tuommoista ollut sanatarkkaan, mutta ajatus on tärkein.

Toinpa julki vain tämän lausuman, että klaanit eivät ole eikä niiden kuulukaan olla hyväsydämisiä toisille. Onhan tietysti aina yksittäisiä nössöjä, jotka ovat, mutta kyllä tämä nimenomainen juomajuttu oli ihan kylmää velaksi ostelua.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit - Sivu 2 Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa