The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lempiklaanit

+31
Rhubarbtail
Loudmind
Pajuturkki
Harmaaraita
Pilkkuturkki
Sopuli
neqqu
Bluefur
iikomauku
Georgy Porgy
Runningvegetableoil
Wedge
Taruuka
Kirkassydän
Syysturkki
Kuunvalo
Auringonkukka
mersulla
Närhilaulu
Firetail
Nighteye
CherryTail
Tähtisilmä
Unikkoturkki
Ravenpath
Oboke
Kastepisara
Varjomieli
Ukkoskäpälä
Sirita
Amy Cherryclaw
35 posters

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Lempiklaanit Empty Lempiklaanit

Viesti  Amy Cherryclaw Su Loka 24, 2010 5:20 am

Mun lempiklaani on Myrskyklaani, koska Tulisydän on siellä. Entäs te? Mistä klaaniesta tykkäätte ja mistä ette?
Amy Cherryclaw
Amy Cherryclaw
Päällikkö
Päällikkö

Nainen Viestien lukumäärä : 171
Join date : 20.10.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Pori

http://ameliette.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Sirita La Joulu 11, 2010 8:07 am

Tuuliklaanista en niin pidä, ehkäpä sen takia ettei se niin paljon esiinny kirjoissa, ainakaan niissä mitkä olen lukenut. Jokiklaaninkin kanssa on vähän niin ja näin.

Myrskyklaani ja Varjoklaani ovat suosikkini, en tiedä miksi. X)
Sirita
Sirita
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 40
Join date : 10.12.2010
Ikä : 25

http://koirakood.vuodatus.net/

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Lempi Klaani...

Viesti  Ukkoskäpälä Su Tammi 09, 2011 5:33 am

[b][i]

Myrskyklaani ja Jokiklaani ovat lempiklaanejani, koska Myrskyklaanissa on Tulisydän, Hiekkamyrsky ja Valkomyrsky.. Jokiklaani, koska tykään siitä jostain kumman syystä. Wink tongue
Ukkoskäpälä
Ukkoskäpälä
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 47
Join date : 09.01.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Lohja

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Vieraili Ma Tammi 10, 2011 6:12 am

Itse tykkään MyrskyKlaanista ja JokiKlaanista : D
MyrskyKlaanissa lojaalisia sotureita ja JokiKlaanissa hyviä uimareita. Niin ja TuuliKlaani on iha ok, varsinkin silloin kun Pitkätähti sitä johtaa!
Päivitys Eclipsen lukemisen jälkeen;
Tykkään TuuliKlaanista VAIN Pitkätähden johtamana.
Lempiklaaneihin kuuluu tällä hetkellä MyrskyKlaani ja VarjoKlaani.

Kaikkien kirjojen lukemisen jälkeen lempiklaaniksi on päässyt VarjoKlaani. MyrskyKlaanissa on monia kivoja hahmoja myös, mutta kokonaisuudessaan he ovat kyllä aika töykeitä ja välillä vähän epäoikeudenmukaisia~


Viimeinen muokkaaja, Shirotamashii pvm Pe Kesä 10, 2011 4:50 am, muokattu 2 kertaa

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Varjomieli Ti Helmi 08, 2011 12:02 pm

Minä en tykää Tuuliklaanista koska se on niin... ärsyttävä? Mutta Myrskyklaani ja Jokiklaani on parhaita!
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Vieraili Ti Helmi 08, 2011 12:30 pm

Siis mistä tää tuuliklaani viha tulee? : D Kaikki vihaa sitä jostai ihmeen syystä, vaikka suomenkielisissä kirjoissa se esiintyy vähän. Tokan kirjasarjan lopussa se on vähä töykee, mutta tykkään siitä silti. Nii ja hei tyypit, älkää vaa sanoko et vihaatte jotai klaani vaa jonkun/joidenki tyyppien takii :'D Joo en siis painosta tuuliklaanist tykkäämää, mut kertokaa kunnon syy miks sitä vihaatte *facepalm*

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Kastepisara Ke Helmi 09, 2011 8:15 am

minun lempiklaanit ovat myrskyklaani ja jokiklaani ne ovat minun lemppareita koska molemmat ovat OIKEUDEN MUKAISIA.En pidä varjoklaanista ja tuuliklaanista
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 24
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Varjomieli To Helmi 10, 2011 9:05 am

Minä en tykää Tuuliklaanista koska:1. se unohti velkansa Myrskyklaanille heti kun kuuli,että Rikkohäntä on Myrskyklaanin leirissä. 2. esti Sinitähteä ja Tulisydäntä menemästä kuukiville. 3. Se on EPÄOIKEUDENMUKAINEN!


Viimeinen muokkaaja, Varjomieli pvm La Toukokuu 11, 2013 4:33 am, muokattu 1 kertaa
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Vieraili To Helmi 10, 2011 9:32 am

Varjopentu kirjoitti:Minä en tykää Tuuliklaanista koska:1. se unohti velkansa Myrskyklaanille heti kun kuuli,että Rikkohäntä on Myrskyklaanin leirissä. 2. esti Sisitähteä ja Tulisydäntä menemästä kuukiville. 3. Se on EPÄOIKEUDENMUKAINEN!
Kolmas ei ole tässä tapauksessa syy, mutta hienoa, että edes jollakin on kunnon syyt : D
Hahaa, jos mä oisin ollu joku TuuliKlaanilaine tyyppi nii kaikki ihan varmasti vihais mua. (Mä nääs huutaisin MyrskyKlaanilaisille päin naamaa siitä Rikkotähden suojissa pitämisestä.)

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Oboke To Helmi 10, 2011 9:38 am

Tällä hetkellä en vihaa yhtäkään klaania, niissä on paljon erilaisia kissoja. Jos suosikit pitäisi kuitenkin valita niin ne olisivat Varjoklaani ja Jokiklaani. Myrskyklaania en suosikikseni ota koska kaikki tapahtumat seurataan Myrskyklaanin näkökulmien ja mielipiteiden kautta joka on minusta vähän epäoikeudenmukaista. Tuuliklaaniin ei suomennetuissa kirjoissa olla oikein tutustuttu niin siitä on pahempi sanoa mitään kunnon mielipidettä.
Varjoklaanista tykkään varmaan koska he joutuvat elämään niin huonolla alueella joka ansaitsee minulta sympatiaa. Jokiklaani on myös aika mielenkiintoinen ja mystinen ja odotan saavani siitä uutta tietoa.

Nämä mielipiteet siis ennen kuin luin Myrsky nousee kirjan. Jospa sen pian aloittaisin ja saisin uusia mielipiteitä ehkä.

Oboke
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 19.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Varjomieli To Helmi 10, 2011 10:18 am

Kyllä Varjoklaani saa hiukan myötätuntoa minulta mutta minulla on syitä miksi voisin vihata sitä: 1. (tämä kyllä liityy enemmän Rikkotähteen)Varastivat muiden klaanien pentuja. 2. "koulutti" alle kuuden kuun ikäisiä pentuja. 3. Väitti karkottaneensa Rikkotähden 4.Otti johtajakseen Tiikerikynnen. 5.karkotti Tuuliklaanin. 6. Karkotti Keltahampaan syyttömänä. ja niin edelleen... Mutta en voi vihata Varjoklaania paljon koska osa sen vääryyksistä johtuvat johtajista.
Varjomieli
Varjomieli
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 08.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Kastepisara Pe Helmi 11, 2011 3:40 am

Veit sanat suustani Varjopentu
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 24
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Ukkoskäpälä Pe Maalis 04, 2011 7:30 am

Mä en suorasanaisesti VIHAA mitään klaania koska kaikki on hyviä. Kaikissa on pahiksia ja hyviksiä. Tykkään kaikista klaaneista mutta silti eniten Joki- ja Myrskyklaanista. Varjo- ja Tuuliklaani on kans hyviä. Mun mielestä kukaan ei voi silleen vihata jotain klaania... Siihen pitää olla SUPER YYBERDYYBER hyvät perustelut.
Ukkoskäpälä
Ukkoskäpälä
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 47
Join date : 09.01.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Lohja

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Ravenpath La Maalis 12, 2011 2:25 am

Original storyn aikoihin pidin kovasti WindClanista, mutta
Juonipaljastus:
sekoilun johdosta lukeutuu nykyään lähinnä inhokkeihin. Onewhisker oli oikeasti hyvä tyyppi, mutta joskus muutos tekee tepposet. Oikeastaan eniten pidän The Tribestä. Vuoret ovat aina kiehtoneet minua, ja sotureiden nimeämistapa on hyvin mielenkiintoinen (Äiti nimeää heti syntymän jälkeen ensimmäisen ajattelemansa asian mukaan [The roof of the cave : D]). Lonereista olen myös aina pitänyt, Ravenpaw oli (/ ja on edelleen) suosikkihahmojani, ja Sol ja kumppanit aina olleet mielenkiintoisia. RiverClanista en ole oikein koskaan pitänyt, mistä kyllä syytän Leopardstaria. ThunderClan on elitisteille, mutta ei silti tule mitään varsinaista inhoreaktiota. Vaikkakin Firestar onkin ilonpilaaja, kun lopettaa kivat pikku rähinät kesken kaiken. : <
Ravenpath
Ravenpath
Pentu
Pentu

Mies Viestien lukumäärä : 15
Join date : 07.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Unikkoturkki Su Maalis 27, 2011 8:02 am

No roolipeleissä pidän Varjoklaanista ja Tuuliklaanista, mutta yleisesti ottaen Taivasklaani elikkä Skyclan.

Unikkoturkki
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Join date : 30.11.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Kuusamo

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Tähtisilmä La Huhti 23, 2011 10:48 am

Myrskyklaani on lemppari number one, totta kai! Tykkään myös Jokiklaanista. Totta kai jokaisessa klaanissa on hyviä ja huonompia kissoja, mutta näissä klaaneissa on ehkä mielestäni eniten hyviä kissoja. Yksi Warriorsin hyvistä puolista onkin juuri se, ettei esim. Myrskyklaanissa, jossa on päähenkilö, ole pelkästään lojaaleita ja urheita kissoja. Nämä Tiikerikynnen ja Mustaraidan tapaukset tasapainottavat menoa mukavasti. rabbit

Tähtisilmä
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 14
Join date : 23.04.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  CherryTail La Huhti 23, 2011 10:56 am

No hieman vaikea kuitenkin sanoa, koska arvioin enemmänkin yksittäisiä kissoja, kuin koko klaania, mutta tässä kohtaa minulle on kuitenkin tullut sellainen kuva tuuliklaanista, että siellä on hieman töykeää porukkaa, muuten on kyllä nerokkaasti ensin annettu olettaa etä esim. Varjoklaani on paha, mutta sitten selviää, että vain päällikkö ja hänen kannattajansa (Rikkotähden tapaus) onkin pahoja, ei suinkaan koko klaani!

CherryTail
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 67
Join date : 22.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Nighteye Su Huhti 24, 2011 11:05 am

Olen samoilla linjoilla monien muiden kanssa, että itse asiassa en mitenkään vihaa mitään klaaneista ja yksittäisiä kissoja on mukavampi arvioida. Joka klaanin kissat ovat omia yksilöitään, ja varmasti joka klaanissa on muutama töykeämpi kaveri, muutama mukavampi jne. Varjoklaani saa sympatiani puolelleen, vaikka olenkin yrittänyt vieroittautua pahisten puolustamis syndroomastani. Minua vaan joka ikisessä kirjassa harmittaa, kun pahiksista tehdään niin selkeitä pahiksia! Mutta kuten CherryPawkin mainitsi, tuo Rikkohännän(tähden) tapaus oli oikein mukava poikkeus. Palataanpa asiaan.

Nimeltä pidän eniten tuuliklaanista silent Tuuli on kaunis sana. Myrskyklaani ja jokiklaani ovat ihan yhtä mukavia klaaneja nekin, ja jos joskus muuttuisin kissaksi ja minun täytyisi valita klaani, suorittaisin valintani luultavasti arvalla Smile
Nighteye
Nighteye
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 68
Join date : 24.04.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : shadowclan

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Firetail Ma Kesä 06, 2011 6:46 am

No, olen suunnilleen samaa mieltä kuin Nighteye. Klaaneja ei voi hirveästi arvioida, mutta jos nyt pitää lempiklaani sanoa niin en oikein osaa päättää Myrskyklaanin ja Varjoklaanin väliltä. Molemmat yhtä hyviä. Smile Ja vähiten pidän Tuuliklaanista. En voi ihan sanoa että vihaisin sitä mutta ei se ainakaan suosikkiklaanini ole. D:
Firetail
Firetail
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 12
Join date : 07.05.2011
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Närhilaulu Ma Elo 15, 2011 2:23 am

Otetaanko me nyt klaanin kissoista, sen kokonaisuudesta vai ympäristöstä? :'D

Jos minä saisin päättää mihin klaaniin menen asustamaan, niin valitsisin ehdottomasti Taivasklaanin tai Myrskyklaanin! Niiden alueilla on paljon kivoja paikkoja ja niiden sijaintikin on ihastuttava.

Kun taas katsotaan kaikkia klaaneja kokonaisuutena, niin olen tykästynyt Taivasklaaniin ja Tuuliklaaniin. Ne ovat jotenkin kiva pakkaus kaiken karvaisia kissoja.

Kivoimmat kissat olen bongannut Jokiklaanista ja Myrskyklaanista. Molemmissa on ihan kiva yhteishenki tai minä olen ainakin saanut sellaisen kuvan.

Närhilaulu
Närhilaulu
Pentu
Pentu

Nainen Viestien lukumäärä : 14
Join date : 12.07.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Lappeenranta

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Num

Viesti  mersulla Ke Loka 12, 2011 3:31 am

Hmm, oma lempi klaanini on Veriklaani, rakastan Scourgea (Ruoskaa) aivan älyttömästi :'DD ! Kuulin sen menneisyydestä, ja aloin pitämään siitä. Myös Myrskyklaani on yksi lempparestani, sillä kirjojen mukana siitä sattuu oppimaan kaiken, toisin kuin ehkä muista klaaneista Cx !

mersulla
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 12.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Auringonkukka Ke Tammi 04, 2012 7:56 am

Frozen Snow kirjoitti:Siis mistä tää tuuliklaani viha tulee? : D Kaikki vihaa sitä jostai ihmeen syystä, vaikka suomenkielisissä kirjoissa se esiintyy vähän. Tokan kirjasarjan lopussa se on vähä töykee, mutta tykkään siitä silti. Nii ja hei tyypit, älkää vaa sanoko et vihaatte jotai klaani vaa jonkun/joidenki tyyppien takii :'D Joo en siis painosta tuuliklaanist tykkäämää, mut kertokaa kunnon syy miks sitä vihaatte *facepalm*

Tuuliklaani on mun suosikki, pidän kyllä paljon muistakin. Se on vaan aika outoa että Varjoklaanissa on melkein kaikki 'pahikset'. cat
Auringonkukka
Auringonkukka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 92
Join date : 04.01.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Inari

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Kastepisara To Tammi 05, 2012 9:54 am

Mua ärsyttää se ku jokiklaani on kauheen pelkurimainen ne ei lähestulkoon koskaan taistele vastaan esim.Tiikeritäti halus kaikkien reviirit itselleen ja silloin jokiklaani vaan siirty niitte puolelle Neutral
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 24
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Auringonkukka To Tammi 05, 2012 11:27 pm

Kastepisara kirjoitti:Mua ärsyttää se ku jokiklaani on kauheen pelkurimainen ne ei lähestulkoon koskaan taistele vastaan esim.Tiikeritäti halus kaikkien reviirit itselleen ja silloin jokiklaani vaan siirty niitte puolelle Neutral

Totta.
Auringonkukka
Auringonkukka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 92
Join date : 04.01.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Inari

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Auringonkukka Pe Tammi 06, 2012 9:55 pm

Ai niiiin, pidän myös paljon The Tribe Of Rushing Water. I love you I love you I love you I love you
Auringonkukka
Auringonkukka
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 92
Join date : 04.01.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Inari

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempiklaanit Empty Vs: Lempiklaanit

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa