The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hopeatassun Tarina

Siirry alas

Hopeatassun Tarina Empty Hopeatassun Tarina

Viesti  Pilkkuturkki To Marras 01, 2012 9:36 am

Noniin, tämä pitää aloittaa, olen tunnettu siitä että minulla on monta asiaa tekeillä, joista ei mikään mahda oikein valmistua. Mutta tässä on ainekset ficciini (Hahmolistaa ei vielä ole, mutta tapahtuma-aika on sama kuin Pilkkupennun tarinassakin ja tiedän ettei Veriklaania ollut silloin, mutta en halunnut keksiä "omaa" Veriklaania, sillä silloin joku kommentoisi "Hei toihan on ihan suoraan kirjoista lainattua, luuletsä olevas fiksukin kun olet vaan lainannu suoraan kirjoista? tossa ei ole mitään järkeä, kuka nyt haluais tommosta lukea." juu en kyllä usko että kukaan noin sitä kirjoittaisi kun WarriorS fanit on yleensä aika sivistynyttä kansaa, mutta tarkoitus on sama. Mutta "aika kauan sitten" on tapahtumapaikka, joten veriklaania johtaa nyt Viilto)
Ulkonäkö:
Juonipaljastus:

Luonne:
Juonipaljastus:


Suku
Juonipaljastus:
toiveet:
Juonipaljastus:


Esinäytös:
Juonipaljastus:
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

Hopeatassun Tarina Empty Vs: Hopeatassun Tarina

Viesti  Pilkkuturkki Su Joulu 14, 2014 11:33 am

Jaaha. Tämäkin sitten jäi jäihin, mutta se ei estä minua lisäämästä vielä pari yksityiskohtaa. Hopeatassu kärsii dissosiaatiohäiriöstä ( fi.wikipedia.org/wiki/Dissosiaatiohäiriö ) lapsuuden trauman takia. Hassu juttu että en tajunnut tätä silloinkun kirjoitin ficin perustan. Tunsin psyykkisen häiriön jotenkuten mutta en sen nimeä.
Siis, että profiili olisi vähän tarkempi::
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa