In vai out?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

In vai out?

Viesti  iikomauku lähetetty Ke Elo 15, 2012 4:43 am

Ideana on siis sanoa jokin juttu, esim. harrastus/kirja/ruoka/tai muu mitä nyt ikinä keksittekään. Seuraava sanoo onko se hänen mielestään "in vai out". Alotan,

ES

iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Ikä : 20

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: In vai out?

Viesti  Wedge lähetetty Ke Elo 15, 2012 7:00 am

Tarkoitat varmaan ES energiajuomaa, vaiko siten koko ESin sankkaa sukua. Oooh, onpas vaikea valinta. Periaatteessa en oikeastaan niin hirveästi tue energiajuomia. Mutta en todellakaan semminkään mitenkään sorsi energiajuomareja. Itse juon vain energiajuomia jotka ovat verrattoman halpoja ja hyviä. Nimittäin Mixxed up cassis ja Iskelmä. Mutta kerran olen tosiaan Essää juonut kun toverini ystävällisesti lahjoitti minulle semmoisen syntymäpäivälahjaksi. Mutta mutta, en kyllä varmaan ostaisi ESiä oikein milloinkaan. Maku nyt on ihan ok, semmoinen perusenergiajuoma, ja tosi halpa kyllä. Mutta se on kyllä mielestäni liian iso se puoli litraa. 0,25kin on aikamoisen sopiva koko, 0,33 on jo aika iso, mutta vielä kohtuuden rajoissa. 0,5 on jo sitten aika jättimäinen. Se ehtii väljähtyä siinä juodessa. No mutta mutta pitäisi kyllä päättää onko se in vai out.
IN. Ei se kuitenkaan mitenkään out ole. Ihan kiva juttu että semmoistakin löytyy.

Sipuli

Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Ikä : 84

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Runningvegetableoil lähetetty Pe Elo 17, 2012 10:42 am

Sipuli on tosi in aina ja ikuisesti. Sehän on yksi hienoimpia kasviita mitä maa päällään kantaa. Sipuli on siitä hieno juttu, että sitä voi oikeastaan laittaa ihan mihin hyvänsä ruokaan ja se tekee siitä parempaa. Vähän kuten soijakastike siis. Maistuuhan sipuli toki yksinäänkin esim ranskalaisessa sipulikeitossa tai sitten vaikka ihan raakanakin. Toisaalta kun on syönyt raakaa sipulia niin loppupäivän kaikki maistuu sipulilta. No ei siinä mitään, sehän on hyvä maku. Itselleni tuttuja sipuleita ovat ihan perinteinen sipuli, puna ja valkosipuli sekä, onko se kevätsipuli se semmoinen pienehkö. En nyt tiedä. Kaikki sipulit ovat tosi hyviä, tosin tykkän kyllä normaalista punaa enemmän. Valkosipulihan onkin sitten ihan oma juttunsa. Tänäänkin kun tein ruoaksi lihamurekesemmoisiajuttuja, niin meinasi mennä koko ruoka ihan piloille, kun en ollut löytää sipulia. No onneksi sitä sitten löytyi yksi punasipuli ja kaksi semmoista minisipulia. Tokihan ne tyhjää paremmin palvelivat lihamureketaikinassa.

Hmm hmm, seuraavaksi voisi vaikka kysyä, että liekö puhelinvastaaja in vai out?

Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553

Näytä käyttäjän tiedot http://www.morokolli.palstani.com

Viesti  Wedge lähetetty Su Elo 26, 2012 9:36 am

No se on out. Ehkä se on ihan in lankapuhelimissa, joissa jos ei ole paikalla, niin voi siihen vastaajaan nauhoittaa että olen poissa, mutt'ei se kyllä niinkään ole oikein viisasta, koska kyllähän siitä tietää että tyyppi ei ole paikalla, jos se ei vastaa puhelimeen. Tai sitten ei kiinnosta vastata. Tietenkin sitten jos voi jättää viestin äänimerkin jälkeen niin se on kyllä ihan ok. Mutta matkapuhelimissa siinä ei juuri ole järkeä. Koska jos ei vastata, niin sitten voi lähettää textmeddelanden, ja juttu on sillä selvä. En oikein siis näe viisasta syytä hankkia puhelinvastaajaa. Etenkään nyt kun enää pienellä osalla väestöstä on lankapuhelin, ja jos on, niin usein on siinä samalla myös kännykkä.

Alienit

Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Foxxy lähetetty Ke Syys 05, 2012 9:35 am

Kyllä se vain taitaa olla Out. Jostain syystä minua ei edes kiinnosta - enkä usko- alieneihin. Kuitenkin joissain elokuvissa jos näitä on, ne on ihan ok. Muuten ei vain yksinkertaisesti kiinnosta.

Foorumit?

Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Ikä : 22

Näytä käyttäjän tiedot http://www.wildwolf.suntuubi.com

Viesti  iikomauku lähetetty Ke Syys 05, 2012 11:44 am

Melkeenpä out, en nykyään jaksa roikkua kovin monella laudalla ja jos jaksankin, niin en viitsi mitään kirjottaa.

Douglas Adamsin Linnunradan käsikirja liftareille?

iikomauku
Oppilas
Oppilas

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Wedge lähetetty Ke Syys 05, 2012 11:54 pm

OUT
Tämä on nyt taas vaihteeksi tämmöistä ennakkoluulojen vääristämää tekstiä, mutta en voi pidättäytyä siitä. En nyt ole näitä koskaan lukenut, mutta vaikuttaa juuri semmoiselta surkealta massatuotteelta, joka ei pure minuun. Muutenkin veljeni suositteli tätä minulle, ja veljelläni on erittäin vääristynyt kirjamaku. Hän esimerkiksi pitää Kari Hotakaisesta. Toki Kari näyttää hyvältä ilman paitaa, mutta ihan sama. Tänään juuri koulussa näin kun yksi vihannes luki tätä opusta. Se sai vihan kuohahtamaan sisälläni. Ehkä se on vähän liioiteltua, mutta ihan sama. Voinpa melkein sanoa ett' en koskaan tule lukemaan tätä kirjaa. On niin paljon parempia scifi-kirjoja. Kuten jo täällä mainostamani Ruostumattomat teräsrotat.

Auto lukupaikkana

Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Runningvegetableoil lähetetty Su Loka 07, 2012 9:08 am

Kyllähän sitä on kehuttu, mutta itse en ole niinkään vakuuttunut. Se on oikeastaan ihan täydelleen riippuvainen juttu monistakin asioista. Joskus se on ihan hauskaa lukea autossa, mutta useammin kyllä jos saan valita, niin luen jossain muualla. Autossa on yleensä vähän rajoittuneet asennoitumismahdollisuudet, ja jos auto on käynnissä, niin se pitää typerää mölinää, jota ilmankin on ihan kiva lukea. Sitten jos autossa sattuu olemaan muita henkilöitä, niin häiriöääniltä on aika hankala välttyä, luen kuitenkin mieluiten rauhallisissa olosuhteissa.

Auto nyt on muutenkin paikkana aika sieltä ja syvältä, vihaan autoja, mutta voihan toisaalta ajatella niinkin, että lukeminen on oikeastaan parasta mitä autossa ylipäätänsä voi tehdä. Tosin eilen juuri ajelimme autolla semmoista pientä mutkittelevaa maalasitietä ja kun luin siinä Horoskooppimysteerejä, niin minulla jostain syystä tuli yht'äkkiä karmivan paha olo, olenpa sairaalloinen. No mutta joo, kyllä nyt melkein mikä hyvänsä on hyvä lukupaikka, mutta kyllä minä nyt kallistun tämän kohdalla siihen, että auto lukupaikkana on out.

Noniiin, mitäköhän sitä seuraavaksi keksisi. Jos vaikka:

Suomidubit

Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Viesti  Wedge lähetetty Su Loka 14, 2012 12:54 am

Hihhih. Minä suorastaan rakastan suomidubbeja. Semmoiset jotka niitä nyt niin kauheasti sättivät ja vihaavat ovat mielestäni vähän semmoisia huumorintajuttomia tyyppejä, sietokyky nolla. Etenkin semmoiset kämäiset suomidubit ovat ihan mahtavia. Samoin suomisubitkin, jotka ovat täynnä virheitä, ja muutenkin hauskoja. Otetaan nyt esimerkki verrattomista suomidubeista vaikka Hopsuista. Siinä on neljä ääninäyttelijää, ja niitten tyyppien äänet vaihtelevat kesken sarjaa. Ja muutenkin niillä on ihan mahtavat äänet, ja sitten kun ne vaikka nauravat niin se kuulostaa tosi aidolta. Siinä juuri Benin näyttelijä on aluksi semmoinen normaali, mutta sitten se jossain vaiheessa muuttuu semmoiseksi ärisijäksi. Ja muutenkin suomidubit ovat kivaa kuultavaa. Sitten jos ne ovat semmoisia hyviä ja laadukkaita, niin ne ovat silloinkin ihan ok. Eivät ne silloin ehkä ole niin kivoja, mutta tarpeeksi. Ah niin olin melkein unohtaa in(merkki).

Viilis

Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  neqqu lähetetty Su Marras 04, 2012 4:08 am

Viilis, hmm... Se on ihan hyvää, ainakin ne semmoiset maustetut valion. En tykkää oikein siitä maustamattomasta. Sanasta Viilis, tulee mieleen Fiilis, nimenomaan hyvä fiilis Very Happy En kyllä tykkää jogurtistakaan, enemmän viiliksestä. Viiliksen "rakenne" tai "koostumus" on mielenkiintoista, semmoista venyvää. Ja kaippa se ihan terveellistäkin on. Sanoisin tähän että Viilis on mielestäni out

Seuraavana Sammal (Älkää kysykö miksi Very Happy)

neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Ikä : 18

Näytä käyttäjän tiedot http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Viesti  iikomauku lähetetty Ti Marras 06, 2012 7:10 am

Siis sammal? Se kasvi? Very Happy In, koska se on vihreää ja pehmoista, toisaalta taas out koska se kerää puoleensa kaikenmaailman hämähäkkejä ja toukkia.

Graafiset hymiöt?

iikomauku
Oppilas
Oppilas

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Wedge lähetetty Ma Marras 19, 2012 11:37 am

In
Hmmm.. Se ei siis tarkoittane näitä tämmöisiä CB<, :3, Xd jne., vaan näitä: Neutral pale jne. Graafisuushan on jotain piiirtämistä tms. No se kyllä tosiaan riippuu asian haaroista niin kuin muutkin asiat yleensä. Mutta turhan usein on kyllä niin, että nuo graafiset hymiöt ovat semmoisia rumia, tai sitten ärsyttäviä, tai muuten tyhmiä. Mutta sitten esimerkiksi täällä PMTissä ne on kyllä ihan hienoja. Ja osa on kyllä todellakin lähellä sydäntäni. En sitten tiedä kummat ovat kivempiä graafiset vai tekstiset, mutta tekstisissäkin on semmoisia joista olen oppinut pitämään. Jotkut ovat kyllä tosin semmoisia, joista en vieläkään ole saanut tolkkua mitä ne oikein yrittävät viestiä. Mutta joistain olen saanut pitkän taistelun avulla vihdoin tiedon. Se oli vaikeaa, kun kysyin joiltain jotka nyt käyttivät semmoisia hämäriä hymiöjä, että mitä ne oikein viestivät. "emmätiiä" "En nyt oikein tiedä" ym ym. Grrrrrrr. Ennen minulla oli jotenkin jyrkähkö kanta ihan kaikkiin hymiöihin. Onneksi olen nykyään kummasti viisastunut. Mutta kyllä kohtuus kaikessa.

Nooh mitäs tykkäisitte biljardista?

Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Runningvegetableoil lähetetty La Joulu 15, 2012 6:06 am

Jees, bilistä. Olen aina vihannut bilistä, tai en oikeastaan vihannut, en vain koskaan oikein ole sitä arvostanutkaan. Kun sitten liikunnantunnilla opettaja sanoi, että menemme pelaamaan bilistä, niin kauhistelin, että hyi olkoon, onpas kuolettavan rasittavaa, ja vielä maksullistakin. No, käsitykseni siitä lajista kyllä vähän muuttuivat, hetkellisesti ainakin, kun pääsin sinne sitten pelailemaan ensikertaa elämässäni. Kahden euron sisäänpääsymaksulla pääsi oikeaan cossiparatiisiin, nimittäin siellä bilisluolassa oli pöytien reunalla semmoisia hyviä kalkkisia kasvomeikkejä. Niiden parissa kuluikin aika hauskasti cossaillen kaikkia hyviä, lähinnä Naruuttihahmoja. Tuli tehtyä siinä hyvät multicossit. No sitten sen lisäksi tietysti tuli vähän bilisteltyäkin, olihan se cossautuneena paljon hauskempaa kuin ilman cossia. Emme toverini kanssa oikein tienneet sääntöjä, niin keksimme omat, ai että oli hauskaa. Sitten kun olimme siinä melkein koko liikunnantunnin pelanneet, niin opettaja sitten tuli häiriköimään, ja opetti meille oikeat säännöt, joilla sitten pelattiin loppuaika, ja ai kun oli tylsää.

Voisinkin vastata, että cossibilis omilla säännöillä on in, mutta kyllä biljardi noin niin kuin oikeilla säännöillä tylsästi on out

No sitten seuraavalle tämmöinen pähkinä purtavaksi: Muodikkaat lausahdukset (gyllä gyllä, ei midist jne)

Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Viesti  Sopuli lähetetty Su Joulu 16, 2012 9:21 pm

Taidanpas liittyä tähän. Very Happy

Muotilausahdukset jakavat mielipidettäni. Itselläni on omat lausahdukset, joita pidän näitä "Kato Serlock"-lausahduksen tyyppisiä lausahduksia muodikkaampana. Mielestäni lausahdukset, joita käytetään liikaa tai jäävät vain levynä soimaan ovat ärsyttäviä, eritoten nämä huonot sellaiset, kuten tämä esimerkkinä toiminut "Kato Serlock", jota eräs ärsyttävä pikkuseiskalainen on tänä syksynä ympäri koulua huudellut, milloin minnekin.

Toivoisisin, että todellakin ainakin viikon välein joku keksii uusia lausahduksiaan itselle, ettei minun tarvitsisi kärsiä siitä. Olen näes oppinut, miten ne saadaan tottelemaan, blogimaailma on ihmeellinen. No, ei siitä sen enempää, annan nyt mielipiteeni.

Kuluneet "muoti"laudahdukset ovat out, kun taas nämä uudet, hyvät lausahdukset, joita ei käytetä liikaa on in.

Kertopaas rehellinen mielipiteenne seuraavasta asiasta: koulukiusaamisesta.

Sopuli
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 93

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Foxxy lähetetty Ma Joulu 17, 2012 2:35 am

Out.
Kiusaaminen on aina ikävää, oli se millaista kiusaamista tahansa. Puhun nyt omasta kokemuksesta; minua on kiusattu koulussa monta vuotta - tosin onneksi se on jo loppunut. Minua taidettiin kiusata ulkonäkön takia. Olen lyhyt, minulla silmälasit ja siihen päälle vielä näkövammainen. Tänäkin vuonna minulle vittuiltiin hieman, mutta onneksi ei kamalasti ~

Conit/tapahtumat?

Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Ikä : 22

Näytä käyttäjän tiedot http://www.wildwolf.suntuubi.com

Viesti  Wedge lähetetty Ti Tammi 01, 2013 1:41 am

Sanoisinpa että in.

Miksikö?
No muutama vuosi, eikä ihan niinkään kauan. Puoli vuotta sitten, en olisi edes tiennyt mikä on con, ja sen tiettyäni olisin sanonut out. Mutta ajat muuttuvat. Nyt kyllä olen sitä mieltä, että ihan hienoja tapahtumia varmasti ovat. En itse kyllä tosiaan muualla kuin Finnconissa ole käynyt, ja siellä tosiaan on vain niitä vihaisia scifistejä, jotka pilaavat kaiken. No, mutta se olisi kyllä ihan hienoa osallistua vähän mangempaan ja animempaan coniin. Saisi tavata varmasti monia hyviä vanhoja ystäviä cossien muodossa. Voisi melkein itsekin cossautua vaikka sitten johonkin potenssiin, mutta joka tapauksessa. Se vain, että en oikein jaksa minnekään matkustaa täältä, ja sitten muutenkin ei oikein tule koskaan ryhdyttyä. Sitten kun kuitenkaan conit eivät ole minulle mikään elinehto, vaan semmoinen että olisi semmoisessa kiva käydä, niin sitten kun ne ovat jossain 230 km päässä, niin eipä tule lähdettyä.

Toinen asia on se, että nuo isommat conit taitavat olla maksullisia. Blah, en nyt maksamaan ole ainakaan valmis semmoisesta. Kun jos ei pummimalla pääse sinne asti, niin matkatkin maksavat paljon. Ja joissain täytynee ostaa liputkin etukäteen, että varmasti pääsee sinne. Nää. Ehkä sitten joku pikkucon niinkuin Nippori tai joku, mutta sitten semmoisissa pikkuconeissakin lienee varjopuolensa. Mutta toki pidot ovat paremmat silloin.

Joten en kyllä ihan varauksetta sano että totta kai in, mutta ovat nämä kuitenkin niin positiivinen juttu, tavataan ihmisiä, että ei niille outkaan voi ihan heti sanoa, vaikka itse ei niistä ihan niin välittäisi.
No en nyt tajunnut sanoa mitään tapahtumista, mutta ihan sama. Coneista nyt sitten puhuin.

Isot puhelimet

Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content Tänään kello 8:01 pm

Sponsored content