The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

LovikorvaxAamukukka

2 posters

Siirry alas

LovikorvaxAamukukka Empty LovikorvaxAamukukka

Viesti  Runningvegetableoil Ma Toukokuu 07, 2012 3:07 am

Herkistyin niin suuresti tätä asiaa miettiessäni tuossa yleisess' keskustelussa, että tunsin suorastaan pakonomaista tarvetta tehdä tälle oman tovan. Traagillistahan tässä on tietystikin se, että kun Lovikorva on semmoinen kaikkien syrjimä oman onnensa seppä, jolla ei koskaan ole ollut kumppania. Hänhän ei ole ikinä edes haistanut makeaa tuoksua (ainakaan kirjoissa ei mainita). Sitten Aamukukka (vaikka lukeutuukin suosikkihahmoihini) on semmoinen katalus, joka shippailee ihan miten häntä itseään huvittaa. Tässäkin tapauksessa Aamukukka varmaan on vain tullut puskasta ja sanonut: "Hähää, jännä lovi korvassa, Lovikorva!" ja sitten shippaillut kolliraukan vailla romantiikkaa suohon. Sitten Lovikorva luulee, että hänestä pidetään oikeasti, mutta sitten Aamukukka hylkääkin tämän. Voieii!

Harmi ettei tämä ole härskimmän puoleinen homoparitus, koska mielummin lukisin semmoista, kuin tämmöistä puhdasta tuskaa! Tässä voisi olla ficin ainekset, mutta harmi vain että kirjoitan ficcejä vain omille hahmoilleni.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

LovikorvaxAamukukka Empty Vs: LovikorvaxAamukukka

Viesti  Wedge Ti Toukokuu 29, 2012 4:43 am

Pidän tästä shippauksesta se voisi olla tosi hyvin ihan todellinen. Tästälähtien olen kyllä parin innokas shippaaja. Aamis (minulla tulee noista Aamu alkuisista soturinimistä aina mieleen rakas ylläpitäjämme Razz ) ei ole kyllä minun mikään erikoinen lempihahmo mutta ei kyllä vihahahmokaan sen puoleen. Lovarista pidän erittäin paljon ja ilahduin kun sain kuulla että sitä on enemmän Uudessa profeesissa. Tässä parissa ei kyllä ole mitään ihmeellisen jännittävää siinä suhteessa että tämä ei tosiaankaan ole homoparitus ja kissat ovat vielä samassa klaanissakin, mutta onneksi Aamukukalla on sentään pentuja muitten kanssa.


Viimeinen muokkaaja, Wedge pvm Pe Kesä 01, 2012 5:14 am, muokattu 1 kertaa
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

LovikorvaxAamukukka Empty Vs: LovikorvaxAamukukka

Viesti  Runningvegetableoil Ti Toukokuu 29, 2012 8:49 am

Elikkä toisin sanoen Aamis syyllistyy tässä vakavanlaiseen aviorikokseen, joka on kyllä kielletty kaikissa tietämissäni uskonnoissa, mutta en tiedä TähtiKlaanista. Aamiilla on kuitenkin tässä aika huono tilanne, että jos joku kulkukissa tai kotikisu sattuisikin olemaan juutalainen, tämä voisi vaikka kivittää Aamiksen, jos hyvällä syyllä luulisi tämän tehneen aviorikoksen. Koska Aamis on yksi minunkin suosikkihahmoistani, niin en kyllä soisi hänelle niin kurjaa kohtaloa. Toisaalta tuossa ensiviestissä asetin omat epäilyni sille, että Aamis olisi vähän arveluttavasti shippaillut Lovarin kanssa vastoin tämän tahtoa, sillä Lovari kuitenkin on semmoinen yksinäinen kovan onnen soturi, jossa on selvästi ethoja spartalaisvaikutteita. Kirjoissakin kun kaikkien muiden kissojen kuvaus on joku "Tortoiseshell, with amber eyes", niin Lovikorvalla on varsin lakonisesti "Tabby tom". Ja sitten vielä olen käsittänyt Lovarin semmoisena epäsosiaalisena, koska 1. saagassa hän ei esiinny juuri yhtään. Toisaalta kuten toveritar-Wedge tuossa totesi, niin Uudessa profeesissa Lovari muuttuu vähän aktiivisemmaksi. En kyllä sitten tiedä mihin maailman aikaan tämä paritus oikein voisi tapahtua, mutta porfeeseissahan Aamis on jo klaaninvanhin. Suspect
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

LovikorvaxAamukukka Empty Vs: LovikorvaxAamukukka

Viesti  Wedge To Kesä 21, 2012 10:42 am

Wedge kirjoitti:, mutta onneksi Aamukukalla on sentään pentuja muitten kanssa.

Pöh en kyllä tiedä miksi olen kirjoittanut noin. Ehkä minulla on ollut joku aavistus, mutta ei niissä kirjoissa kyllä muistaakseni tosiaan kai ehkä edes ole sanottu mitään kenen kanssa Aamiilla on pentuja ollut. Ties vaikka Lovikorvan. Lovarilla ja Aamilla Razz on kyllä kai aika paljon ikäeroa mutta ei kai se mikään ihmeellinen juttu kissojen maailmassa ole. En tiedä. Onko soturikissoilla mitään ihmeempiä paritussääntöjä, että saako shipppailla sisarustensa kanssa, tai saako klaaninvanhin shippailla pentuja, homous tms. En tosiaan tiedä.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

LovikorvaxAamukukka Empty Vs: LovikorvaxAamukukka

Viesti  Runningvegetableoil Su Kesä 24, 2012 10:36 am

Wedge kirjoitti:
Wedge kirjoitti:, mutta onneksi Aamukukalla on sentään pentuja muitten kanssa.

Pöh en kyllä tiedä miksi olen kirjoittanut noin.

Ehkä siksi, että jossain päin 1. saagaa, varmaan Tuli & Jäässä Tulis kantaa Aamiin pentuja, kun he Gayn kanssa hakevat TuuliKlaanin takaisin kotimetsään. Toivottavasti en nyt kauheasti valehtele, ettei teidän tarvitsisi tappaa minua, mutta minusta se kyllä meni noin, että Aamiilla siis olisi pentuja.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

LovikorvaxAamukukka Empty Vs: LovikorvaxAamukukka

Viesti  Wedge Su Kesä 24, 2012 11:05 am

Gyllä gyllä totta kai Aamiilla on pentuja. Etkös lukenut tuota äsköistä viestiäni. Se ei vain ole mikään mahdottomuus että juurikin vaikka ne pennut olisivat Lovarin isättämiä. Mutta uskoisin kuitenkin vieläkin että ne eivät olisi Lovarin pentuja, mutta en tosiaankaan tiedä.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

LovikorvaxAamukukka Empty Vs: LovikorvaxAamukukka

Viesti  Runningvegetableoil La Heinä 07, 2012 9:24 pm

Wedge kirjoitti:Gyllä gyllä totta kai Aamiilla on pentuja. Etkös lukenut tuota äsköistä viestiäni. Se ei vain ole mikään mahdottomuus että juurikin vaikka ne pennut olisivat Lovarin isättämiä. Mutta uskoisin kuitenkin vieläkin että ne eivät olisi Lovarin pentuja, mutta en tosiaankaan tiedä.

Ooh, taisin ymmärtää tuon edellisen viestisi sen verran väärin, ett' kuvittelin sinun tarkoittaneen jotain muuta. Merkitys oli helppo ymmärtä kaksiselitteiseksi, mutt' kyll' minä sen nyt tajuan.

Minustakin jotenkin tuntuu, että Aamiin pennut eivät ole Lovarin isättämiä. En nyt tiedä kuinka kissoilla on laita näiden shippailujen kanssa, että ovatko kumppanit keskenään jotakuinkin samanikäisiä, vai voiko vanhus olla nuorukaisen kumppani. Tai tietysti varmaan voi, mutta että paheksutaanko sitä ryhmässä. Profeeseissahan Aamis on Klaaninvanhus. Lovarin taas olen aina käsittänyt semmoiseksi nuoreksi ja vetreäksi, ja kyllä hän ainakin Profeeseissa on vielä ihan täysissä voimissaan suojelemassa Klaaninsa etuja.

Kyllä tällä parilla siis ikäeroa on, mutta en mene nyt väittelemään suuntaan enkä toiseen siitä, että välittävätkö kissat moisista seikoista shippaillessaan. Ei kai rakkauden mahtia mikään ylitä.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

LovikorvaxAamukukka Empty Vs: LovikorvaxAamukukka

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa