The Place of Many Stars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pulinaa

+7
iikomauku
neqqu
Amy Cherryclaw
Taruuka
Runningvegetableoil
Wedge
Kirkassydän
11 posters

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  iikomauku To Elo 02, 2012 9:00 am

Ihan koska mulla on niin tylsää päätin tulla täyttämään tätä topicia turhuudella. Tässäpä mietin että jaksaisinkohan lähteä vielä tänään tuonne oikeaan maailmaan tästä tietokoneen ääreltä, mutta jätän huomiselle. Kesä on mennyt taas hirveen nopeesti ja mä oon tuhlannu siitä suurimman osan tekemällä ei-mitään, kun kaikki tutut on mökeillä ja reissussa...

iikomauku
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  neqqu To Elo 02, 2012 10:49 am

Miksiii koulun täytyy alkaa jo näin pian. Tämä on ollut kyllä aikas huono kesä, ihan säänkin puolesta. Muutenkin tosi aikaansaamatonta. Vika on kyllä ollut ihan omani Razz Koko kesän minulla on ollut hirveä Wolf's rain huuma päällä, siitä olen kyllä saanut aikaan. Eilen illallakin piirsin 5 tuntia yhtä päähenkilöistä.
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Runningvegetableoil To Elo 02, 2012 10:58 am

Pulisevatkohan pulit usein? Tai puliukot? Tai ovatko puliukot automaattisesti pulifaneja tai toisinpäin? Olen tässä koko iltapäivän miettinyt tuommoisia kysymyksiä. Haluaisin takaisin tämän tovan alkuperäisen nimen, tämä pulina tekee minut hulluksi. Mä tuun hulluksi.

Onneksi minä olen tehnyt kesällä paljonkin, onko hyvä kesä? Joo on. Onko hyvä käsi? Joo on. Tiesittekö muuten, että tuo chat ominaisuus tällä foorumilla luo uskomattoman hyvät pulinamahdollisuudet ihan reaaliaikais'na. Yritän aina kanavoida pulinani sinne, mutta se menee yleensä yksinpulinoiksi, kun sitä aika harva tajuaa käyttää, tuota chattia nääs. Tulinpahan vain mainostamaan, että tämmöisiäkin hyviä ominaisuuksia täältä foorumilta löytyy, kokeilkaa joskus.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  neqqu To Elo 02, 2012 11:58 pm

Nyt kaikki chattailemaan tuonne sivun alareunaan. Näkyy etusivun alareunassa, sinne kaikki paikallaolijat voisivat kirjautua sisään, niin olisi paljon juttukavereita. Todella hyvä ominaisuus, ei voi muuta sanoa, vaikka itsekkin sinne löysin vasta eilen Razz
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  neqqu Su Elo 05, 2012 4:23 am

Laitan nyt uudestaan, vaikka ei kukaan tohon edelliseen ole vastaillutkaan Razz Elikkästä, tein nyt sitten kotisivut, blogin. Se kertoo Wolf's rain animesta Jos yhtään kiinnostusta on niin voisitko käydä :3 Tässä on LINKKI
neqqu
neqqu
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 158
Join date : 11.09.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Pirkanmaa

http://morningdewinthefog.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  iikomauku Ke Elo 15, 2012 4:51 am

iikomauku
iikomauku
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 69
Join date : 24.10.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Runningvegetableoil Ke Elo 15, 2012 10:14 am

Tässä näin on meillä tämä huippuhyvä biisiraatimme. Sinne kannattaa tulla linkittelemään ja arvostelemaan lauluja, jos tahtoo. Ei nyt siis mitenkään moitteena, että tämä olisi väärässä paikassa, mutta kun biisiraadin osanottajat ovat vähän harvassa tänä päivänä tassusta laulun teen. Rämä päivänä kassista tauluun meen. Voi vessan oven kahva, ei tästä tule nyt yhtään mitään. Runoraati voisi kaiketi olla myös ihan hieno juttu.

Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Kastepisara Ti Elo 21, 2012 7:51 am

helppikää oon ihan pihalla siitä missä kärjestyksessä noi uudet suomenkieliset soturi kissat on :3
Kastepisara
Kastepisara
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 75
Join date : 09.02.2011
Ikä : 24
Paikkakunta : Vaasa

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Wedge Ti Elo 21, 2012 8:02 am

Nooh hätä ei ole tämän näköinen. No hyvä.
TÄÄLTÄ rakkaan ylläpitäjämme sivuiltahan ne löytyvät. Siinä oikeassa laidassa näkyy suomenkieliset nimet.
Eli perussarjan jälkeen tulee Tulitähden tähtävä, ja sitten Keskiyö, ja sen jälkeen Kuunnousu joka ei ole vielä ilmestynyt.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Foxxy Ti Syys 18, 2012 10:01 am

Koulut ovat minulla ainakin alkaneet hyvin. Koeviikko vain lähestyy huimaa vauhtia, ja tuntuu että koko ajan on jotain tekemistä. Huhhuh, historian kirjankin olen lukenut läpi varmaan kolme kertaa. Onneksi on enää muutama viikko, sitten on syysloma. Harmillista vain,e ttä tuo koeviikko sattuu juuri syysviikkoa ennen olevalle viikolle. Mutat ei voi mitään!¨

Nytkin täällä vain kuuntelen jotain Potterin soundtrackeja ja yritän lukea englantia.
Foxxy
Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Join date : 05.09.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

http://www.wildwolf.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Bluefur Ke Syys 19, 2012 6:24 am

Runningvegetableoil kirjoitti: Meidän koulussamme on yksi semmoinen tyhmä tyyppi, joka halusi kerätä adressin, jotta saisi kouluruokaan perunan tilalle spagettia. Ja pöh, sanon minä!

Mä ottasin mielelläni koulussa perunan tilalle spagettia. Meidän koulussa perunat on kumia, ja perunamuusi sellasta vetistä ja kökkäreistä jauhomuusia, millä ei oo mitään tekemistä perunamuusin kaa-.- Sitte se pysyy haarukassa, kun haarukan kääntää ylösalasin...

Bluefur
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 52
Join date : 07.08.2012
Paikkakunta : ThunderClan

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Runningvegetableoil Ke Syys 19, 2012 9:20 am

Bluefur kirjoitti:
Runningvegetableoil kirjoitti: Meidän koulussamme on yksi semmoinen tyhmä tyyppi, joka halusi kerätä adressin, jotta saisi kouluruokaan perunan tilalle spagettia. Ja pöh, sanon minä!

Mä ottasin mielelläni koulussa perunan tilalle spagettia. Meidän koulussa perunat on kumia, ja perunamuusi sellasta vetistä ja kökkäreistä jauhomuusia, millä ei oo mitään tekemistä perunamuusin kaa-.- Sitte se pysyy haarukassa, kun haarukan kääntää ylösalasin...

No mutta sattumathan ovat perunamuussin suola, vaik' onhan siinä hyvä olla oikeata suolaakin. Enkä tuosta liisterimäisyydestäkään tiedä , eikösse ole vain hauskaa? Olen kyllä syönyt jauhoista ja pahanmakuista perunamuussia, kyllä semmoisia on, mutta kyllähän toki pahakin muussi maistuu hyvän ruoan kanssa. Eräs opettajani sanoi, että hän on syönyt kumiperunoita, ja nää ei oo kumiperunoita. Hän siis puhui oppilaille, jotka väittivät koulumme perunoita kumiperunoiksi. Minusta tuntuu, että sinäkin saatat vähän ylireagoida kumiperunoinesi, vaikken tietenkän ole koulussasi käynytkään aterioimassa. Ymmärrän kyllä, että teillä suurkaupunkien lapsilla on huonommat kouluruoat, kun meillä maalaisilla. Kapungeissa kaikki on niin teollistettua.

Spagetti taasen... Voinemme jatkaa aiheesta ruokatoavassa, jos niikseen. Onko spagetti ällöäei?
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Foxxy Ke Syys 19, 2012 9:53 am

Nyt kun vertaa peruskouluruokaa tähän nykyisen kouluni ruokaan, niin peruskoulussa ruoka oli pahaa. Todella. Nykyisen kouluni ruoka on lähiruokaa ja todella hyvää. Ja se on ilmaista. Jälkiruatkin löytyy! Asuntolassa asuville on aamupala, päivällinen, kahvi ja lounas ilmaisia, mikä on hyvä Smile

Voi että, en ymmärrä matikasta yhtään mitään, vaikka kuinka yritän. Ei vain jää päähän....
Foxxy
Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Join date : 05.09.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

http://www.wildwolf.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Wedge To Joulu 06, 2012 8:42 am

Noh, rattoisaa ylimääräistä vapaapäivää. Itse tässä nyt vihailen tätä päivää. En nyt voi sanoa että ihan vihaisin koko päivää, ilmainen vapaa on aina tervetullutta, mutta sitten kun joutuu koko päivän kärsimään mitä erilaisempia typeriä humputuksia, jotka koettelevat antinationalistin sydäntäni. No mutta ei vaivuta epätoivoon, nimittäin tein tässä kaikille piristyyn. Ettei kukaan nyt sentään ihan täysin masennu tästä masentavasta päivästä. Nimittäin tämmöisen siinä Ackbar yrittää piristää meitä linjallaan, jota on muokannut vähän. Siinä kuvan alla onkin vähän selitystä.
Koetetaan kestää.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Bluefur Ma Joulu 10, 2012 9:02 am

Runningvegetableoil kirjoitti: Ymmärrän kyllä, että teillä suurkaupunkien lapsilla on huonommat kouluruoat, kun meillä maalaisilla.
Nyt täytyy kyllä korjata sen verran että en asu suurkaupungissa vaan itse asiassa pikkuisessa kylässä maalla. Ruoka vaan tulee läheisestä kaupungista.

Bluefur
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 52
Join date : 07.08.2012
Paikkakunta : ThunderClan

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Runningvegetableoil Ma Joulu 10, 2012 10:24 am

Bluefur kirjoitti:
Runningvegetableoil kirjoitti: Ymmärrän kyllä, että teillä suurkaupunkien lapsilla on huonommat kouluruoat, kun meillä maalaisilla.
Nyt täytyy kyllä korjata sen verran että en asu suurkaupungissa vaan itse asiassa pikkuisessa kylässä maalla. Ruoka vaan tulee läheisestä kaupungista.

No sitä mä nyt oikeastaan tarkoitinkin, että siis suurkaupunkien ruokien lapsia, ja mikä kamalinta, nyt olen itsekin semmoinen, mutta maailma menee koko ajan alaspäin.

No se ruokakeskustelusta, jota on tietysti paree käydä omassa tovassaan. Tässä voisin sivuta vähän tuota Wedin esille tuomaa izpäiväviestiä. Se päivä nimittäin on kaunoiselle sielulleni mitä kamalinta tuskaa. Gaah riip riip, aina joka vuosi itsenäisyyspäivänä minun Suomi ja nationalistivihani kohoavat huimiin lukemiin. Onneksi tämänvuotinen itsenäisyyspäivä meni siinä mielessä hyvissä merkeissä, että rakas serkkuni tuli juuri silloin kyläilemän, ja hän kun on kovin fiksu kaveri, niin dissassimme sitten yhdessä tätä päivistä pisintä.

Muu suku olikin sitten senkin edestä juhlimassa nationalismin surusanomaa mm katselemalla TVstä Tuntematonta sotilasta, huoh huoh, mä niiiin vihaan sitä roskaa, kauheaa kun niin monet ihmiset jotenkin ihannoivat sotimalla saavutettua ennen aikaista itsenäisyyttä, en nimittäin voisi kuvitella Suomelle hienompaa menneisyyttä kuin neuvostotasavaltana oleminen. Päätinkin juuri, että perustan joskus oman TVkanavan, ja esitän joka itsenäisyyspäivä Jees ja justin, siinä sitä olisi militaristeille laadukasta katseltavaa. Tosi hyvin, kun yhteiskunnan toinen pohjasakka natioanlistien kera eli militaristit muodostavat itsenäisyyspäivän suurimman kannattajakunnan, ja heitä on niin turskatisti liikaa.

No, oli se kyllä hyvä ylimääräinen vapaapäivä, niin kuin äidinkielen opettajanikin sanoi, hänessä viisaus itää.

Minun täytyi pulista tähän vielä jotain positiivisempaakin, mutta masennuksen keskellä en nyt muista, että mitä.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Kirkassydän Ke Joulu 26, 2012 10:24 pm

Ihmettelempäs kuinka tämä pn yhä elossa Smile
Kirkassydän
Kirkassydän
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 18.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Runningvegetableoil To Joulu 27, 2012 1:52 am

Kirkassydän kirjoitti:Ihmettelempäs kuinka tämä pn yhä elossa Smile

Siis mikä? Jos nyt meinaat tätä topaa, niin eihän nämä täältä kai mihinkään katoa, tai jos katoavat, niin sen täytyy kyllä olla tooodella kauan vailla vastauksen vastausta.

No sitten jos nyt puhut tästä forkasta, mikä ehkä tuntuu todennäköisemmältä, niin mitäs kumman ihmettelemistä siinä nyt on, että tämä on elossa, nyt kyllä tosin olemme eläneet tämmöistä hiljaisempaa kautta, mutta eikös SKien suosio ole täällä Suomessa ihan voimissaan, ja lisääntyväkin, niin mihinkäs tämmöinen Suomen suurin aihetta käsittelevä forkka kuolisi, kun SKfaneja löytyy kuitenkin kovin paljon. Se nyt on sitten eri asia, että kuinka paljon tämmöiselle foorumille löytyy käyttäjiä SKien fanikunnasta, mutta kyllä tämä foorumi on tähän asti ainakin ollut ihan, jos ei koko ajan eloisa, niin ainakin elossa.

YP tosin vaikuttaa valitettavasti jokseenkin kuolleelta hoitamaan velvollisuuksiaan, mutta eihän se täällä keskustelua estä, ehkä vain laskee viihtyvyyttä.

Ja tervetuloa takaisin Kirkkis, sinua ei olekaan näkynyt täällä pitkään toviin. Voisit ihan hyvin vaikka aktivoituakin, niin pysyisi jatkossakin elossa tämä armas PMTimme. Olemustasi on kaivattu täällä.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Wedge To Joulu 27, 2012 2:13 am

Kyllä. Olenkin erittäin huumoririkkaasti sanonut joskus, että niin kauan kun minä olen elossa täältäkin löytyy eloa. On tämä kaikkine puutteineen joka tapauksessa niin valoisa ja mahtava paikka, että elämää kyllä pitää löytyä.
Mutta yhdyn kyllä tuohon RVOn viimeiseen juttuun, että voisit vaikka aktivoitua kuin jenkkimiinuut konsanaan. Tosiaan on kaivattu.
Allekirjoituksesikin oli juuri sitä aihetta:
"Joku on ohittelemassa sinä..."
Juuri niin. Minä ainakin olen ohittelemassa sinä.

Tosiaan täällä on ollut vähän hiljaista. Minäkin olen vähän ollut muissa tekemisissä. Se ei kyllä ole läheskään kokonaan minusta riippuvainen asia. Jos nyt nimittäin vielä mennään tuohon Suomen itsenäisyysjuttuun, niin jos olisikin todella käynyt niinkin onnekkaasti, että Suomi olisi ollut, tai olisi vieläkin neuvostotasavalta. Nimittäin eihän sitä koskaan tiedä vaikka Neuvostoliitto olisikin pysynyt jaloillaan Suomen panoon ansiosta. Niin, silloin suomessa olisi luultavasti paljon vähemmän kapitalisteja. Ja mikäs sen parempaa. En pidä kapitalisteista. Kapitalistit ovat tyhmiä tyhmiä tyhmiä.
Niin, olen joutunut kestämään sitten kapitalistien vierailua tässä monet päivät. Nyt onneksi niistä päästiin.
Niitten takia en ole oikein voinut tehdä mitään. Tai ehkä nyt olisin voinut, mutta no enpäs nyt oikein kuitenkaan voinut.
Tilanne on ajanut minut taiteilemaan puoli kahdelta yöllä ja niin edelleen. Onneksi elämäni muuttui nyt parempaan suuntaan.

Mutta kuten eräs viisas essesmies kerran sanoi jotain: "Aallonpohja tietää uutta nousua." No jotain tuommoista. Joka tapauksessa sitä, että ylämäkeä seuraa alamäki ja toisin päin.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Wedge Ma Joulu 31, 2012 8:35 am

Ah, no, kun en nyt muistanut teille toivottaa madottoman hyvää joulua, niin voin sitten toivottaa ensi vuoteen hyviä aaltoja kaikille! Niitä kyllä tarvitaan. Mitä olisimmekaan ilman hyviä aaltoja. Joten nauttikaa vain ensi vuonna toosi hyviä aaltoja.
En nyt mitenkään tässä väitä ettäkö uusivuosi olisi jotenkin mahtava juhla. Oikeastaan viettomuodossaan aika typerä. Aihe nyt on parempi kuin esimerkiksi itsenäisyyspäivässä. Onhan se hienoa kun vuosi vaihtuu. Vai onko?
No ei se nyt niin ihmeellistä ole. Aika kuluu, oooooh. En tiennytkään. No mutta jos nyt ajatellaan ihan näin positiivisesti, niin mikäs siinä. On se nyt aina parempi juhlia ajan kulumista kuin jotain militaristinationalisteja.
Mutta tosiaan viettomuoto nyt on mitä tympein. Raketteja. Ja pöh voisin sanoa näin ryhmyvaikutteisesti. Meillä nyt ei moista ole harrastettu oikeastaan moneen moneen vuoteen. Hyvä niin. On sitä parempaakin rahankäyttötapaa. Kuten vaikka ostaa Kolmannen sukupuolen saaren.

Mutta joo, eipä minulla nyt tosiaan mitään uuttavuotta vastaan ole. Tietenkin jos on herkkäuninen niin yön läpi kestävä paukkuminen voi häiritä. Onneksi minä en ole. Mutta toisaalta esim. vaikka joulussa on kuitenkin hienompi sanoma, joka nyt saattaa ehkä vähän olla unohdettu. Mmh. Yritän tässä nyt keksiä jotain hienoa sanottavaa uudestavuodesta, mutta en kyllä keksi. Se on oikeastaan minulle ainakin vain yksi päivä vuodesta lisättynä sillä että saa koko illan ja yön kuunnella semmoista pokspokspoksia, ja jos menee ulos näkee valosaastetta. Tosi hienoa.
Onhan toki hienoa, ettei ainakaan kouluun tarvitse mennä. Aika monet juhlat tyyppäävät olemaan semmoisia, että paras puoli niissä on se, ettei tarvitse mennä kouluun. Siksi ei oikein viitsi itsenäisyyspäivää ihan typeräksikään moittia, vaikka sitä se nyt lähinnä on.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Pilkkuturkki Ma Joulu 31, 2012 1:49 pm

No mutta, mutta! Tahtoisitko olla venäjänvallan alla? Oletko joskus käynyt venäjällä? Eikö sitä soisi juhlia, että me olemme oma maa?
Pilkkuturkki
Pilkkuturkki
Soturi
Soturi

Nainen Viestien lukumäärä : 102
Join date : 05.05.2012
Ikä : 23
Paikkakunta : Kouvola

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Wedge Ti Tammi 01, 2013 1:17 am

No oikeastaan joo.
En ole kyllä eläissäni käynyt Venäjällä (enkä haluaisikaan), no ei nyt sentään, mutta mutta. Eihän se, että Suomi olisi Venäjän alla tarkoittaisi välttämättä heti sitä, että Suomesta tulisi automaattisesti yhtä kämäinen kuin Venäjästä. Jos Suomella vaikka olisi taas jonkinsorttinen autonomia, että voisi päättää jonkin verran omista asioistaan, mutta sitten kuitenkin olisi äitivenäjän hellässä huomassa. Kaikki olisi hyvin.

No en nyt tiedä onko sitä niin suotavaa juhlia omaa maallisuuttaan. Kun ei se juurikaan ole niin mahtava asia. Jos olisimme Venäjän vallan alla, niin kaikki olisi paremmin. En tiedä onko sitä niin suotavaa juhlia, että jotkut spurgut ovat tappaneet toisiaan, ja sen seurauksena emme ole Venäjän alla. Mieluummin kyllä niin, että ei oltaisi tapettu toisiamme, ja Suomi olisi onnellisesti ollut neuvostotasavalta. En sitten tiedä mitä tällä hetkellä olisi. Olisihan se voinut olla niinkin, että Neuvostoliitto ei olisikaan hajonnut, jos Suomi olisi ollut mukana tukemassa sitä. Ja eläisimme vieläkin onnellisesti kommunistien hallituksen alla.
Aaaah. Unelmani.
Minut voisi muljuttaa Neuvostoliittoon.

Joten itsenäisyyspäivä on edelleen surkea päivä.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Runningvegetableoil Ti Tammi 01, 2013 9:29 am

Oikeastaan luin juuri silloin Izdn aikaan erään pylvään jostain lehdestä. Siinä joku viisasteli juuri samallalailla, että jos typerät hölmöt hölmöt eivät olisi silloin joskus tappaneet toisiaan sen takia, että saavat oman itsenäisyyden, niin Suomesta olisi tullut neuvostotasavalta, ja se olisi todennäköisesti nyt kuitenkin itsenäinen, niin kuin muutkin neuvostotasavallat. En nyt oikein usko, että Suomen neuvostotasavaltaisuus olisi Neuvostoliiton hajoamista mitenkään muuttanut. Kaikkihan me vain tiedämme, että nyt esimerkiksi entisessä neuvostotasavallassa, Virossa, kaikki on paremmin kuin täällä, musiikki on parempaa, ja maalaismaisemia tähdittävät kommuuninavetat ja kaikkea tuommoista. Muutenkin kommunismi olisi tehnyt ja tekisi Suomelle ihan hyvää. Mmh, vasta tajusin, että olisi voinut mennä tuonne politiikankin puolelle.

No sitten vielä tässä yksi lainaus eräältä mäkihyppääjältä, tämänkin luin lehdestä, taisi käsitellä jotain vahinkolausahduksia tai jotain: "Suomi on niin uloste maa, että liitytään Venäjään" Ei kehnompi idé, eikä Venäjä nyt oikeasti ole niin huono maa kuin yleensä luullaan, täällä Suomessa vain kaikille istutetaan lapsesta asti semmoista typerää propagandaa, että Venäjä on kauhea paikka, ja vanjat ovat tyhmiä. Ei siellä nyt ehkä täydellistä ole, muttei nyt tosiaan kamalaakaan. Jos Suomesta nyt tulisi osa Venäjää, niin tuskin täällä muuttuisi oikein mikään, päättyisi vain tuommoinen nationalistien vinkuminen.

Uudesta vuodestakin riittäisi sanottavaa. Meillä on täällä niin, että yleensä vietämme vuodenvaihteen kera serkkujeni, ja sitten kun joukossa on pientäkin lasta jne, niin meillä sitten yleensä raketoidaan, sitten. En nyt oikein tiedä, että onko se hyvästä vai pahasta, onhan se typerää ja hyödytöntä, mutta sitten toisaalta ekohipit, jotka vastustavat sitä, rasittavat ihan yhtä lailla. En ole onneksi herkkäuninen, mutta joo en minäkään kyllä sitä räiskettä kannata. Tämä uusi vuosi oli kyllä ehkä paras ikinä, kun satuin lehdestä lukemaan semmoisen hyvän sokerinvalamisohjeen, ja sitten jopa toteutin sen, emokarhun vastusteluista huolimatta. Hehheh, olipassetosi hauskaa, jees palanutta sokeria.

Tuo juhlien merkityksellisyys on kyllä juuri niin kuin Wedi sanoi. Millään ei ole mitään väliä, sen olen tajunnut aina. Juhlat ovat hauskoja vapaapäiviä, ja kyllä meilläkin nyt sitten aina niihin kuuluu välillä joitakin perinteitä. Ei oikeastaan millään juhlalla ole minulle mitään syvällistä merkitystä, eräskin täällä hushållissamme pitää joulun alkuperäisen merkityksen kääntelemisestä päälaelleen, mutta ei siitä sen enempää.
Runningvegetableoil
Runningvegetableoil
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 553
Join date : 13.04.2012
Paikkakunta : Cafe µµ

http://www.morokolli.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Foxxy Su Tammi 06, 2013 3:15 am

Nyt on tullut sitten ostettua hieman pelejä Nintendo DSälle ja PS2selle >3< Haalin itselleni 40 eurolla kolme kappaletta Spyro-pelejä: Spyro the Dragon, Spyro 2 - Gateway to Glimmer ja Spyro A Hero´s Tail. Ja kaikki nuo kolme PS2selle. Ihan innolla odotan,e ttä pelit tulisivat jo, mutta varmaankin joudun odottamaan ensi viikkoon. Hankin myös pitkään haveilemani Òkami-pelin PS2selle ♥ Voi että odotan peliä innolla! Nintendolle olen hankkinut kaksi Spyro peliä, joista toinen ei ole vielä tullut. Samoin hankin myös Nintendogsin. Olen innostunut pelaamaan taas ~

Pitäisi varmaan kirjahyllyäkin siivoilla. Aika sotkuinen on ja osa kirjoista hieman epäjärjestyksessä. Ja koska tarvitsen tilaa Ginga-mangoille ja Soturikissoille, paras olisi ehkä nyt alkaa järkkäämään tuota ^^ Lehtikoteloitakin voisin hankkia, sillä lehdet ovat vain korissa, mistä niitä on hankala alkaa etsiä...

Ja tänään opistolle ♥

Foxxy
Foxxy
Oppilas
Oppilas

Nainen Viestien lukumäärä : 71
Join date : 05.09.2012
Ikä : 29
Paikkakunta : Siilinjärvi

http://www.wildwolf.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Wedge Ke Tammi 09, 2013 3:46 am

Foxxy kirjoitti:Pitäisi varmaan kirjahyllyäkin siivoilla. Aika sotkuinen on ja osa kirjoista hieman epäjärjestyksessä. Ja koska tarvitsen tilaa Ginga-mangoille ja Soturikissoille, paras olisi ehkä nyt alkaa järkkäämään tuota ^^

Huh, tuo on minunkin ongelmani. Nimittäin kirjahyllyn riittämättömyys. Minulla on kyllä aika paljon hyllytilaa, ja kyllä sitä saisin lisää helpostikin viskaamalla pois huonoja kirjojani. Jouduinkin jo vähän tekemäänkin niin kun kirjani ei oikein mahtunut hyllyyn, niin otin sieltä sitten semmoisia mätäpaiseita pois. En niitä tietenkään minnekään roskiin laittanut. Ne ovat vain semmoisia kirjoja joista luulen etten ikinä tule lukemaan niitä enkä tunne mitään suurta nautintoa niitten omistamisesta. Pitäisi kärrätä jonnekin kiertoon ne.

Mutta ennen kun minulla oli semmoinen eliittihylly, jossa oli kaikki SKini kaikki Armas J. Pullani ja kaikki mangani, niin nyt kaikki on toisin. Eipä se nyt pakosti nyt ihan mikään "eliittihylly" ollut, että siellä pakosti olisi ollut parhaat kirjani, mutta sillä tavalla sai hyvän ja sopivan järjestyksen hyllyyni. Onhan minulla Kurtia ja Philipiä, ja muuta hyvää kirjallisuutta.
Niin mutta kaikki muuttui. No tosiaan muuttui. Ennen kun minulla oli ihan hyvin tilaa hyllyssäni, ja eliittikirjanikin täyttivät vain puolet siitä hyllystä. Mutta nyt sitten ostin sairaasti mangaa, ja nyt tilanne on semmoinen, että nykyään kaikki mangani mahtuvat juuri ja juuri yhdelle semmoiselle hyllylle. Ja kaikki on muutenkin täyttä. Tämän jälkeen minun täytynee raivata joku muu yleisessä käytössä ollut hylly itselleni. Minun huoneessani kun on muutamiakin semmoisia ihan yleisiä hyllyjä joissa ei ole juuri niin minun kirjojani. Mutta lemppaa niitä vain jonnekin sivuun ja laittaa omat kirjat paikalle, niin kaikki setviytyy.
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Wedge Ke Helmi 27, 2013 4:21 am

Hohhoh, luinpas kyllä todellisen oudon kolumnin HSin nettisivuilta.
Nimittäin tämmöisen.
Minulla oli ja on vieläkin vähän semmoinen kumma epäilys, että onko tuo nyt oikeasti ihan tosissaan. No kyllä se vain taitaa olle. Jos on niin on kyllä ihmeellisen kolumnin kirjoittanut, ja on suoraan sanottuna aika tyhmä. Yritin kyllä tuosta etsiä semmoisia elementtejä, että se olisi jotenkin sarkastinen tai muuten vain semmoinen, mutta en kyllä millään löytänyt. Tulin sitten siihen tulokseen että kirjoittaja on sitten ihan tosissaan.

Hahhah. Osaa kyllä olla viisas ihminen jos väittää "kännykän" olevan vanha kännykkä. Minä en kyllä nykyisiä "kännyköitä" lue kännyköiksi. En nyt ehkä niin tiukkapipo etten itsekin voisi puhua kännyköistä "kännyköistä" puhuessani, mutta se on kyllä vale, että "kännykät" ovat kännyköitä. Samoin kuin "piirtäminen" on jonkun mielestä piirtämistä. Ihmiset osaavat olla tyhmiä.

Mutta miten kukaan voikaan kuvitella jonkun ensimmäisen kosketusnäytöllisen puhelimen olevan hyvä. Sallikaa mun nauraa. Kun nämä uudet ovat ihan typeriä, niin entä sitten tuommoinen ensimmäinen malli. En nyt tietenkään väitä, että uusi on parempaa. En todellakaan. Mutta mitäköhän ihmeen järkeä on todeta se, että tuommoinen vanha kosketusnäytöllinen puhelin on huonompi tuommoisen elitistiporvarin mielestä kuin uusi. Totta kai kun kaikki haluavat sen uusimman ja "parhaimman". Pah.

Tosiaan tuolla kommenteissakin oli kyllä hyvin samanlaisia ajatuksia kuin minulla. "Vanha Noksu" hahhah, sallikaa minun taas nauraa. Miksi kukaan väittäisi 5 vuotta vanhaa kosketusnäytöllistä puhelinta vanhaksi. Saati sitten vanhaksi Noksuksi. Se on erittäin pilkkaavaa oikeita hyviä vanhoja Noksuja.
"Myytit Nokian hyvästä akkukestosta ja kameran laadusta katosivat äkkiä. --"
Sallikaa mun taas nauraa. Taas kuvittelee, että tuommoinen ensimmäinen kosketusnäytöllinen, joka syö akkua aivan sairaasti olisi jotenkin kauan akkukestävä. Tuon ajan akut kun olivat luultavasti tarkoitettu ihan oikeille kännyköille. En kyllä usko, että nykyisissäkään kosketusnäyttöpuhelimissa akku olisi mitenkään kovinkaan kestävä. Se taitaa olle niin, että akun kesto kasvaa samassa suhteessa kuin sitten akun kulutus. Nyky"kännyköillä" kun pitää tehdä kaikkea. Ja kaikkeen sitä akkua kuluukin.

Tuo kirjoitus oli kyllä typerintä ja masentavinta mitä olen pitkään aikaan lukenut. Kun tuo on juuri semmoisen porvarielitistin, joka käyttää semmoisia isoja puhelimia, vastaisku entisajan kännyköitä vastaan. Harvinaisen epäonnistunut vastaisku.
Tuommoinen "nykyajan kännykät ovat parempia kuin entisajan" "valitsenpas mahdollisen huonon "vanhan" kännykän, ja mollaan sitä"
Mmh. Hiirenaivoista. Tuo teksti oli muutenkin ärsyttävästi kirjoitettu.
Kun tuo kännykkä ei edes ole vanha. Viisi vuotta.

"Vaikka oma älypuhelin tuntuisi välillä monimutkaiselta akkurohmulta, se on silti valovuosia parempi kuin se vanha Noksu."
Surullista. Ei ole. Kaiken pahan juuri tässä tekstissä on se juurikin, että Pekka otti esimerkiksi vanhasta Noksusta, semmoisen keskivanhan, mahdollisimman huonon Noksun, ja sitten kätevästi yleisti kaikki vanhat Noksut tähän yhteen huonoon uuteen Noksuun. Hyi. Jos kirjoittaja olisi viitsinyt ottaa jonkun oikean, ja oikeasti hyvän vanhan Noksun käyttöönsä, niin olisi kyllä huomannut, että akkukesto on hyvä. Ja mitä Pekka on kännykän hyvyydestä mitään sanomaan kun on itse tuommoinen iso puhelin -elitisti. Jos kännykän hyvyys on Pekan mielestä siinä, että se on kuin huono pieni tietokone, niin selkis, mutta oletpahan väärässä. Näin lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna.

Minulla on käytössäni noin kymmenen vuotta vanha kännykkä. Se on jo aika vanha. Se voidaan jo helposti lukea vanhojen Noksujen piiriin, ja sen se ansaitseekin, ja se kyllä täyttää kaikki hyvän vanhan Noksun kriteerit. Sen akku kestää kauan, ja eipä se ole mennyt rikki kymmenessä vuodessa. En tiedä miten edellinen omistaja on käyttänyt tätä, mutta minulla tämä on ollut nyt jo ehkä vähän alle viisi vuotta. Eikä ole rikki mennyt. Minusta vähän tuntuu, että tuommoiset isot puhelimet kyllä menevät ihan järjestään rikki nyt vähintään vuoden kuluessa. En tiedä. Yleistäminen nyt on kamalaa, mutta en tiedä. Toisaalta kyllä varmasti minulla semmoinen iso puhelinkin luultavasti säilyisi aika ehjänä, koska minulla ei ole pakottavaa tarvetta heitellä puhelintani, eikä muutenkaan pahoinpidellä sitä.

Tässä minun puhelimessani on kyllä sekin huono puoli, jota Pekankin kolumni vähän sivusi. Nimittäin sitä, että minun puhelimen ei ole suunniteltu pianonsoittajille, niin kuin useimmat puelimet. Kun mitä minulla on kokemusta puhelimista, niin hirveän monissa on semmoiset kummat mininäppäimet joita pitää näppäillä kynsillä. Kun minulla nyt ei ole mitään pianonsoittajan ohuita kauniita sormia, vaan tämmöiset paksut ja tukevat. Semmoisella sitten semmoisen mininäppäimisen kännykän näppäily on vähän rasittavaa. Mutta ei tämmöisen, jossa näppäimet ovat järkevän kokoisia.

Eikä tuo ongelma suinkaan ratkaistu isoilla puhelimilla, joissa on kosketusnäyttö. Päin vastoin. Tämmöisillä antipianonsoittajasormilla semmoisen tyhmän kosketusnäytön käyttäminen nyt on auttamatta kömpelöä. Pah. Sitten siinä pitäisi olla tuommoinen tikku, ja semmoisten käyttö nyt on sekin vähän epäilyttävää. Ensinnäkin semmoinen katoaa helposti. Ja toisekseen vihaan tikkuja. Korra ei ole tikku. Korra on normaali. Haluaisin oikeasti olla Korra.

Ei minulla olisi mitään tätä kirjoitusta vastaan, jos se olisi väittänyt, että vanha kosketusnäyttöpuhelin ei ole uuden kosketusnäyttöpuhelimen veroinen. Ei varmaan ole, mutta jo otsikko pilaa kaiken, kun sen luettua olettaa, että tässä puhutaan oikeasta vanhasta Noksusta, eikä mistään uudesta Noksusta. Aika pitkällehän juuri niin kirjoituksessa tehdäänkin. Verrataan vanhaa ja uutta kosketusnäytöllistä. Mutta silti siitä tulee ehdottoman semmoinen kuva, ettäkö Pekka tarkoittaisi nyt sitä, ettäkö kosketusnäytölliset olisivat jotenkin automaattisesti parempia kuin muut. Shaami päällä sinä Pekka, shaami päällä sinä!
Wedge
Wedge
Klaaninvanhus
Klaaninvanhus

Nainen Viestien lukumäärä : 564
Join date : 10.04.2012
Ikä : 91
Paikkakunta : Coruscant

Takaisin alkuun Siirry alas

Pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Pulinaa

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa